Ik hoorde er nooit echt bij.quote:
Wel herkenbaar ja.quote:Op zondag 7 december 2014 23:40 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik hoorde er nooit echt bij.
Ben gelukkig nooit gepest, en had altijd mensen om me mee te tijdens de pauzes, maar zou niemand m'n vriend hebben genoemd.
Had eigenlijk dezelfde ervaring. Ik kon goed met hun omgaan tijdens de lessen, maar was nooit meer dan dat. Al koos ik daar wel voor.quote:Op zondag 7 december 2014 23:40 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik hoorde er nooit echt bij.
Ben gelukkig nooit gepest, en had altijd mensen om me mee te tijdens de pauzes, maar zou niemand m'n vriend hebben genoemd.
Waarom?quote:Op zondag 7 december 2014 23:44 schreef Crip het volgende:
Ik heb ook nooit echt vrienden gehad op de middelbare, idd alleen om op school mee op te trekken.
Werd wel gepest vroeger basisschool/middelbare. Bitches.
Omdat ik altijd fat ben geweest en werd leluk genoemd. Daar heb ik veel shit voor gekregen ja hhhhhquote:
nu doe jij zo naar hun:quote:Op zondag 7 december 2014 23:46 schreef Crip het volgende:
[..]
Omdat ik altijd fat ben geweest en werd leluk genoemd. Daar heb ik veel shit voor gekregen ja hhhhh
Ben daar nogal verzichtig in. Ik zie de meeste 'vrienden' eerder als mensen waar ik nu mee omga, en lol mee heb, voor zolang het duurt.quote:Op zondag 7 december 2014 23:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wel herkenbaar ja.Heb je nu wel een beetje goede mensen om je heen die je vrienden kan noemen?
quote:Op zondag 7 december 2014 23:46 schreef Crip het volgende:
[..]
Omdat ik altijd fat ben geweest en werd leluk genoemd. Daar heb ik veel shit voor gekregen ja hhhhh
Bitches. Ik had ze geklapt voor je als je bij mij op school had gezeten. Wij waren echt een gang.quote:Op zondag 7 december 2014 23:44 schreef Crip het volgende:
Ik heb ook nooit echt vrienden gehad op de middelbare, idd alleen om op school mee op te trekken.
Werd wel gepest vroeger basisschool/middelbare. Bitches.
Opruimen is toch niks aan. Je mist niks.quote:Op zondag 7 december 2014 23:51 schreef Landysh het volgende:
In plaats van opruimen ben ik verder gaan kijken op het internet voor Hunter laarzen en heb andere besteld, nu die andere nog annuleren.
Opruimen is ook kutquote:Op zondag 7 december 2014 23:51 schreef Landysh het volgende:
In plaats van opruimen ben ik verder gaan kijken op het internet voor Hunter laarzen en heb andere besteld, nu die andere nog annuleren.
quote:Op zondag 7 december 2014 23:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nu doe jij zo naar hun:
[ afbeelding ]
jwzzz swervequote:
Dacht even dat het Lorde was.quote:Op zondag 7 december 2014 23:54 schreef mrstylo het volgende:
Hoorde het liedje net op de radio en ik zie nu dat het door 2 Pupers gezongen wordt
Damn, wat slecht. Waarom heeft dit zo veel views en likes?quote:Op zondag 7 december 2014 23:54 schreef mrstylo het volgende:
Hoorde het liedje net op de radio en ik zie nu dat het door 2 Pupers gezongen wordt
Middelbare scholieren luisteren hier naar.quote:Op zondag 7 december 2014 23:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Damn, wat slecht. Waarom heeft dit zo veel views en likes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |