Shots fired en je hebt gelijkquote:Op zondag 7 december 2014 23:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wij hadden een grote rode van KPN
[..]
volgens mij heb jij daar vaker last van, maar goed.
Dit ben jij:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Was gwn benieuwd.quote:Op zondag 7 december 2014 23:32 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Nou dan! Zit je mij hier wat te ondervragen! Voor niks!
Als je iets over mij te weten wilt komen kun je dat gewoon vragen. Hoef je niet oude klasgenoten op te gaan zoeken.quote:
quote:Op zondag 7 december 2014 23:32 schreef mrstylo het volgende:
Dit ben jij:Waarom denk je dat ik op Tinder naar kerels zoek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HAHA, denk je dat ik die hele omweg ga maken??quote:Op zondag 7 december 2014 23:33 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Als je iets over mij te weten wilt komen kun je dat gewoon vragen. Hoef je niet oude klasgenoten op te gaan zoeken.
slaap lekker baequote:
echt gemeen doe jij de laatste tijd :squote:
quote:[..]
Dit ben jij:HAHAHAA DAT PLAATJESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
no.
Nee jij bent Kevin. Omdat je een Limbo bent enzo.....quote:Op zondag 7 december 2014 23:33 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik op Tinder naar kerels zoek?
Ja, weet ik veel. Waarom wou je het dan weten?quote:Op zondag 7 december 2014 23:34 schreef Crip het volgende:
[..]
HAHA, denk je dat ik die hele omweg ga maken??
Maar die andere zegt 'joa' en dat is Limburgs.quote:Op zondag 7 december 2014 23:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee jij bent Kevin. Omdat je een Limbo bent enzo.....
Gewoon lachen en klaar
Niet waarquote:Op zondag 7 december 2014 23:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
echt gemeen doe jij de laatste tijd :s
Oh. Ik dacht gewoon een wijf met worstenvingersquote:Op zondag 7 december 2014 23:35 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Maar die andere zegt 'joa' en dat is Limburgs.
Gewoon uit nieuwsgierigheid woaaah roestigquote:Op zondag 7 december 2014 23:35 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel. Waarom wou je het dan weten?
Wat zit er voor mij in?quote:Op zondag 7 december 2014 23:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
deuce wil jij verkering met mij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Heb niet echt geweldige herinneringen aan de middelbare school.quote:Op zondag 7 december 2014 23:36 schreef Crip het volgende:
[..]
Gewoon uit nieuwsgierigheid woaaah roestig
quote:Op zondag 7 december 2014 23:37 schreef mrstylo het volgende:
Ik ga weer Tinder aanmaken. Zo smooth was ik toen ook:Hardop als een meisje gelachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 7 december 2014 23:37 schreef mrstylo het volgende:
Ik ga weer Tinder aanmaken. Zo smooth was ik toen ook:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.omg.
awhh kom maar hier bby, dat delen we dan.quote:Op zondag 7 december 2014 23:37 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Heb niet echt geweldige herinneringen aan de middelbare school.
Waarom?quote:Op zondag 7 december 2014 23:37 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik ook niet.quote:Op zondag 7 december 2014 23:37 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |