quote:Op zondag 7 december 2014 23:12 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mijn eerste mobiel:hahaha ik had ook sony ericsson, maar niet zo een als jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen was jaloers op mij toen. Had 2mp camera alles![]()
Welke?quote:Op zondag 7 december 2014 23:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hahaha ik had ook sony ericsson, maar niet zo een als jij
Pffff noem gewoon ik ken er veel.quote:Op zondag 7 december 2014 23:14 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ken jij waarschijnlijk toch niet. Ik zat niet in het populaire groepje.
quote:Op zondag 7 december 2014 23:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Welke?
Ik weet al mijn oude mobieltjes uit mijn hoofd
quote:Op zondag 7 december 2014 23:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Welke?
Ik weet al mijn oude mobieltjes uit mijn hoofd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarna iphone 3gs en nu een iphone 5."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Ik weet heel veel namen niet eens meer.quote:Op zondag 7 december 2014 23:15 schreef Crip het volgende:
[..]
Pffff noem gewoon ik ken er veel.
Ik ben ook nooit popijopi geweest. Mocht die bitches nooit.Ik zie de gezichte nog zo voor me, maar de namen...
Strooien met voornamen die ik nog weet: Robbert, Rimar, Niek, Dimy, en meer namen kom ik even niet op.
Heb met niemand van de middelbare school nog contact.![]()
Borte op Tinder:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Robbert??? Broer van Yasmin?quote:Op zondag 7 december 2014 23:20 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik weet heel veel namen niet eens meer.Ik zie de gezichte nog zo voor me, maar de namen...
Strooien met voornamen die ik nog weet: Robbert, Rimar, Niek, Dimy, en meer namen kom ik even niet op.
Heb met niemand van de middelbare school nog contact.
![]()
![]()
quote:Op zondag 7 december 2014 23:24 schreef mrstylo het volgende:
Borte op Tinder:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Volgens mij was hij enig kind.quote:
Heb wel bij een Yasmin in de klas gezeten. Zij had een Turkse achternaam, geloof ik.![]()
Borte op Tinder:misschien moet ik ook maar actief gaan tinderen voor zulke reactiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb goede herinneren aan een Yasmin
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Dit ben jij wanneer je typtyfus hebt:quote:Op zondag 7 december 2014 23:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
misschien moet ik ook maar actief gaan tinderen voor zulke reactiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:30 schreef gateway het volgende:
i.c.m. een telfort prepaid simkaartje
Telefoon werkt nogsteeds (vaak als noodtoestel gebruikt) en simkaartje heeft me vader nu al jaren:)quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:17 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Deze telefoon was ook mijn eerste.. Gekocht in 1999 voor geloof ik 100 gulden, toen ik 12 was.
![]()
Borte op Tinder:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Toen was ik pas 7 jaar en kende ik maar paar woordjes Nederlandsquote:
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Wij hadden een grote rode van KPNquote:quote:Op zondag 7 december 2014 23:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dit ben jij wanneer je typtyfus hebt:volgens mij heb jij daar vaker last van, maar goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hm ken ik niet denk ikquote:Op zondag 7 december 2014 23:26 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Volgens mij was hij enig kind.
Heb wel bij een Yasmin in de klas gezeten. Zij had een Turkse achternaam, geloof ik.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: