Pffff noem gewoon ik ken er veel.quote:Op zondag 7 december 2014 23:14 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ken jij waarschijnlijk toch niet. Ik zat niet in het populaire groepje.
quote:Op zondag 7 december 2014 23:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Welke?
Ik weet al mijn oude mobieltjes uit mijn hoofd
quote:Op zondag 7 december 2014 23:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Welke?
Ik weet al mijn oude mobieltjes uit mijn hoofd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarna iphone 3gs en nu een iphone 5."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Ik weet heel veel namen niet eens meer.quote:Op zondag 7 december 2014 23:15 schreef Crip het volgende:
[..]
Pffff noem gewoon ik ken er veel.
Ik ben ook nooit popijopi geweest. Mocht die bitches nooit.Ik zie de gezichte nog zo voor me, maar de namen...
Strooien met voornamen die ik nog weet: Robbert, Rimar, Niek, Dimy, en meer namen kom ik even niet op.
Heb met niemand van de middelbare school nog contact.![]()
Borte op Tinder:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Robbert??? Broer van Yasmin?quote:Op zondag 7 december 2014 23:20 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik weet heel veel namen niet eens meer.Ik zie de gezichte nog zo voor me, maar de namen...
Strooien met voornamen die ik nog weet: Robbert, Rimar, Niek, Dimy, en meer namen kom ik even niet op.
Heb met niemand van de middelbare school nog contact.
![]()
![]()
quote:Op zondag 7 december 2014 23:24 schreef mrstylo het volgende:
Borte op Tinder:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Volgens mij was hij enig kind.quote:
Heb wel bij een Yasmin in de klas gezeten. Zij had een Turkse achternaam, geloof ik.![]()
Borte op Tinder:misschien moet ik ook maar actief gaan tinderen voor zulke reactiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb goede herinneren aan een Yasmin
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Dit ben jij wanneer je typtyfus hebt:quote:Op zondag 7 december 2014 23:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
misschien moet ik ook maar actief gaan tinderen voor zulke reactiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
quote:Op vrijdag 25 september 2009 21:30 schreef gateway het volgende:
i.c.m. een telfort prepaid simkaartje
Telefoon werkt nogsteeds (vaak als noodtoestel gebruikt) en simkaartje heeft me vader nu al jaren:)quote:Op zaterdag 26 september 2009 19:17 schreef Maki-maki. het volgende:
[..]
Deze telefoon was ook mijn eerste.. Gekocht in 1999 voor geloof ik 100 gulden, toen ik 12 was.
![]()
Borte op Tinder:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Toen was ik pas 7 jaar en kende ik maar paar woordjes Nederlandsquote:
Wij hadden een grote rode van KPNquote:quote:Op zondag 7 december 2014 23:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dit ben jij wanneer je typtyfus hebt:volgens mij heb jij daar vaker last van, maar goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hm ken ik niet denk ikquote:Op zondag 7 december 2014 23:26 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Volgens mij was hij enig kind.
Heb wel bij een Yasmin in de klas gezeten. Zij had een Turkse achternaam, geloof ik.![]()
Shots fired en je hebt gelijkquote:Op zondag 7 december 2014 23:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wij hadden een grote rode van KPN
[..]
volgens mij heb jij daar vaker last van, maar goed.Dit ben jij:quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Was gwn benieuwd.quote:Op zondag 7 december 2014 23:32 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Nou dan! Zit je mij hier wat te ondervragen! Voor niks!![]()
![]()
Als je iets over mij te weten wilt komen kun je dat gewoon vragen. Hoef je niet oude klasgenoten op te gaan zoeken.quote:![]()
quote:Op zondag 7 december 2014 23:32 schreef mrstylo het volgende:
Dit ben jij:Waarom denk je dat ik op Tinder naar kerels zoek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
HAHA, denk je dat ik die hele omweg ga maken??quote:Op zondag 7 december 2014 23:33 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Als je iets over mij te weten wilt komen kun je dat gewoon vragen. Hoef je niet oude klasgenoten op te gaan zoeken.![]()
slaap lekker baequote:echt gemeen doe jij de laatste tijd :squote:quote:[..]
Dit ben jij:HAHAHAA DAT PLAATJESPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
no.![]()
Nee jij bent Kevin. Omdat je een Limbo bent enzo.....quote:Op zondag 7 december 2014 23:33 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik op Tinder naar kerels zoek?
Gewoon lachen en klaar
Ja, weet ik veel. Waarom wou je het dan weten?quote:Op zondag 7 december 2014 23:34 schreef Crip het volgende:
[..]
HAHA, denk je dat ik die hele omweg ga maken??![]()
![]()
Maar die andere zegt 'joa' en dat is Limburgs.quote:Op zondag 7 december 2014 23:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nee jij bent Kevin. Omdat je een Limbo bent enzo.....
Gewoon lachen en klaar![]()
Niet waarquote:Op zondag 7 december 2014 23:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
echt gemeen doe jij de laatste tijd :sOh. Ik dacht gewoon een wijf met worstenvingersquote:Op zondag 7 december 2014 23:35 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Maar die andere zegt 'joa' en dat is Limburgs.
Gewoon uit nieuwsgierigheid woaaah roestigquote:Op zondag 7 december 2014 23:35 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel. Waarom wou je het dan weten?![]()
Wat zit er voor mij in?quote:Op zondag 7 december 2014 23:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
deuce wil jij verkering met mij?![]()
Ik ga weer Tinder aanmaken. Zo smooth was ik toen ook:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Heb niet echt geweldige herinneringen aan de middelbare school.quote:Op zondag 7 december 2014 23:36 schreef Crip het volgende:
[..]
Gewoon uit nieuwsgierigheid woaaah roestig![]()
quote:Op zondag 7 december 2014 23:37 schreef mrstylo het volgende:
Ik ga weer Tinder aanmaken. Zo smooth was ik toen ook:Hardop als een meisje gelachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zondag 7 december 2014 23:37 schreef mrstylo het volgende:
Ik ga weer Tinder aanmaken. Zo smooth was ik toen ook:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.omg.
awhh kom maar hier bby, dat delen we dan.quote:Op zondag 7 december 2014 23:37 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Heb niet echt geweldige herinneringen aan de middelbare school.![]()
Waarom?quote:Op zondag 7 december 2014 23:37 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Heb niet echt geweldige herinneringen aan de middelbare school."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Ik ook niet.quote:Op zondag 7 december 2014 23:37 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Heb niet echt geweldige herinneringen aan de middelbare school.![]()
Ik hou wel op.![]()
![]()
Ik hoorde er nooit echt bij.quote:
Ben gelukkig nooit gepest, en had altijd mensen om me mee te tijdens de pauzes, maar zou niemand m'n vriend hebben genoemd.![]()
Wel herkenbaar ja.quote:Op zondag 7 december 2014 23:40 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik hoorde er nooit echt bij.
Ben gelukkig nooit gepest, en had altijd mensen om me mee te tijdens de pauzes, maar zou niemand m'n vriend hebben genoemd.Heb je nu wel een beetje goede mensen om je heen die je vrienden kan noemen?
![]()
Had eigenlijk dezelfde ervaring. Ik kon goed met hun omgaan tijdens de lessen, maar was nooit meer dan dat. Al koos ik daar wel voor.quote:Op zondag 7 december 2014 23:40 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik hoorde er nooit echt bij.
Ben gelukkig nooit gepest, en had altijd mensen om me mee te tijdens de pauzes, maar zou niemand m'n vriend hebben genoemd.
Maar mijn beste vrienden komen nog uit die tijd."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Ik heb ook nooit echt vrienden gehad op de middelbare, idd alleen om op school mee op te trekken.
Werd wel gepest vroeger basisschool/middelbare. Bitches.![]()
![]()
Waarom?quote:Op zondag 7 december 2014 23:44 schreef Crip het volgende:
Ik heb ook nooit echt vrienden gehad op de middelbare, idd alleen om op school mee op te trekken.
Werd wel gepest vroeger basisschool/middelbare. Bitches."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Crip. Gewoon later met je cabrio langs hun rijden en dit heel hart opzetten:
Omdat ik altijd fat ben geweest en werd leluk genoemd. Daar heb ik veel shit voor gekregen ja hhhhhquote:![]()
nu doe jij zo naar hun:quote:Op zondag 7 december 2014 23:46 schreef Crip het volgende:
[..]
Omdat ik altijd fat ben geweest en werd leluk genoemd. Daar heb ik veel shit voor gekregen ja hhhhh![]()
![]()
Ben daar nogal verzichtig in. Ik zie de meeste 'vrienden' eerder als mensen waar ik nu mee omga, en lol mee heb, voor zolang het duurt.quote:Op zondag 7 december 2014 23:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wel herkenbaar ja.Heb je nu wel een beetje goede mensen om je heen die je vrienden kan noemen?
![]()
quote:Op zondag 7 december 2014 23:46 schreef Crip het volgende:
[..]
Omdat ik altijd fat ben geweest en werd leluk genoemd. Daar heb ik veel shit voor gekregen ja hhhhh
Maar dan met je hjab"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Bitches. Ik had ze geklapt voor je als je bij mij op school had gezeten. Wij waren echt een gang.quote:Op zondag 7 december 2014 23:44 schreef Crip het volgende:
Werd wel gepest vroeger basisschool/middelbare. Bitches.![]()
(geen ghetto gang though, gewoon close)![]()
In plaats van opruimen ben ik verder gaan kijken op het internet voor Hunter laarzen en heb andere besteld, nu die andere nog annuleren.![]()
![]()
Opruimen is toch niks aan. Je mist niks.quote:Op zondag 7 december 2014 23:51 schreef Landysh het volgende:
In plaats van opruimen ben ik verder gaan kijken op het internet voor Hunter laarzen en heb andere besteld, nu die andere nog annuleren.![]()
![]()
Opruimen is ook kutquote:Op zondag 7 december 2014 23:51 schreef Landysh het volgende:
In plaats van opruimen ben ik verder gaan kijken op het internet voor Hunter laarzen en heb andere besteld, nu die andere nog annuleren.
quote:Op zondag 7 december 2014 23:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nu doe jij zo naar hun:
[ afbeelding ]jwzzz swervequote:![]()
Hoorde het liedje net op de radio en ik zie nu dat het door 2 Pupers gezongen wordt
Dacht even dat het Lorde was.quote:Op zondag 7 december 2014 23:54 schreef mrstylo het volgende:
Hoorde het liedje net op de radio en ik zie nu dat het door 2 Pupers gezongen wordt![]()
![]()
Damn, wat slecht. Waarom heeft dit zo veel views en likes?quote:Op zondag 7 december 2014 23:54 schreef mrstylo het volgende:
Hoorde het liedje net op de radio en ik zie nu dat het door 2 Pupers gezongen wordt![]()
Middelbare scholieren luisteren hier naar.quote:Op zondag 7 december 2014 23:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Damn, wat slecht. Waarom heeft dit zo veel views en likes?
http://en.wikipedia.org/wiki/You%27re_Getting_Old
Ik ook hoor (dat het shit klinkt)
Er waren bij mij in de buurt drie basisscholen op loopafstand. Twee zwarte scholen met een slechte naam en een Christelijke basisschool met kakkers. Mijn ouders zetten mij tussen de kakkers omdat ze dachten dat het beter voor mij zou zijn. Hoorde er nooit bij daar maar ik kan niet zeggen dat ik een slechte tijd heb gehad. Ik heb het nooit erg gevonden om naar school te gaan zeg maar.
Toen ik op de middelbare kwam was het anders. Wij hadden een hele grote middelbare hier met vwo, havo, vmbo en praktijkonderwijs in een. In totaal bijna 3000 leerlingen volgens mij. En omdat onze school alle niveau's had kwam ik met alle vriendinnen die ik buiten school kende opeens op dezelfde school.
Maar eerste twee jaar ging ik toch vooral om met de Nederlanders in mijn klas. Misschien is het de basisschool geweest maar voelde mij nooit helemaal thuis tussen de Turken in de eerste paar jaar van de middelbare. Ze noemden mij ook gavur enzo.Maar later werden we toch closer en had ik alleen maar Turkse vriendinnen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: