abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147355803
Je kunt als vrouw een voorkeur hebben voor een man die alles goed op de rit heeft, duidelijk en niks mis mee.

Maar stiekem willen vrouwen toch die man met veel geld hebben.

Meningen?
pi_147355842
Dat vrouwen verlangen na een bepaalde financiële zekerheid vind ik begrijpelijk, dat draagt ook bij aan stabiliteit.

Vrouwen die alleen op een bepaalde man vallen omdat deze veel geld heeft, zijn hoeren in mijn optiek.
pi_147355848
Alle vrouwen geilen op geld :{w
-XOXO-
pi_147355861
aan de andere kant zijn er ook genoeg mutsen die op een klaploper vielen en nu met 3 koters bij de voedselbank/schuldsanering lopen.
  zondag 7 december 2014 @ 12:29:29 #5
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_147355881
Geld is aanzien/macht. Daar kicken vrouwen op.
  zondag 7 december 2014 @ 12:30:02 #6
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_147355891
Lijkt me een gezonde voorkeur.

Mannen zouden deze voorkeur vast ook hebben, als ze geen minderwaardigheidscomplex zouden krijgen van een vrouw die beter verdient dan zijzelf.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_147355903
Als je alles op de rit hebt, dan heb je toch ook een goede financiele situatie?
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_147355991
quote:
7s.gif Op zondag 7 december 2014 12:30 schreef Seam het volgende:
Als je alles op de rit hebt, dan heb je toch ook een goede financiele situatie?
Mwah daarmee bedoel ik meer stabiliteit, niet heel veel geld.
pi_147356016
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 12:34 schreef TheStranger1158 het volgende:

[..]

Mwah daarmee bedoel ik meer stabiliteit, niet heel veel geld.
Vaak is het niet ook alleen geld, maar de persoonlijkheid die succesvolle mensen meer hebben.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_147356072
Het ergste is nog dat ze denken dat zij ook rijk zijn als ze een man hebben met veel geld.
  zondag 7 december 2014 @ 12:39:09 #11
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_147356109
Ze hebben de illusie dat het hen eigen status ook verhoogd.
pi_147356146
quote:
10s.gif Op zondag 7 december 2014 12:28 schreef fratsman het volgende:
aan de andere kant zijn er ook genoeg mutsen die op een klaploper vielen en nu met 3 koters bij de voedselbank/schuldsanering lopen.
het is dat we een voedselbank hebben anders was die groep allang aan darwin ten prooi gevallen ;(
pi_147356158
Het maakt me echt geen flikker uit wat een man verdiend. Vind t belangrijker dat iemand doet wat hij leuk vind en daarom ook te genieten is als hij uit werk komt.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_147356192
Ze willen gewoon leven op easymode, beetje hele dag thuis zitten, shoppen of terrasje met vriendinnen. Allemaal zeggen dat ze geemancipeerd zijn en zelf carriere willen maken maar als het er op aankomt leven ze liever als een koningin van het geld van een ander.
pi_147356213
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 12:43 schreef Sapstengel het volgende:
Ze willen gewoon leven op easymode, beetje hele dag thuis zitten, shoppen of terrasje met vriendinnen. Allemaal zeggen dat ze geemancipeerd zijn en zelf carriere willen maken maar als het er op aankomt leven ze liever als een koningin van het geld van een ander.
Heerlijk toch?
Kind naar het KDV, kun je lekker een dagje shoppen en lunchen met vriendinnen.
Make my day!
  zondag 7 december 2014 @ 12:46:59 #17
171936 DuTank
Spaashaas.
pi_147356265
quote:
10s.gif Op zondag 7 december 2014 12:39 schreef RedFever007 het volgende:
Vandaar mijn succes bij de vrouwtjes B-)
Oftewel, je bent arm en maagd.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_147356344
quote:
1s.gif Op zondag 7 december 2014 12:44 schreef agter het volgende:

[..]

Heerlijk toch?
Kind naar het KDV, kun je lekker een dagje shoppen en lunchen met vriendinnen.
Precies, als ik een vrouw was dan wist ik het ook wel. Helaas ben ik een man en moet ik nu het geld verdienen.
pi_147356358
Ja super geil
pi_147356550
Dat geld ook voor mannen, ik moet er niet aan denken om met een Ingrid van de voedselbank te trouwen.
pi_147356615
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 12:59 schreef hoas het volgende:
Dat geld ook voor mannen, ik moet er niet aan denken om met een Ingrid van de voedselbank te trouwen.
Als zij als verkoopster werkt bij H&M of ze is kapster of callcentre-miep dan is dat voor mij geen probleem.
pi_147356616
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 12:59 schreef hoas het volgende:
Precies, ik heb liever een vrouw met geld dan zonder. Gemiddeld zegt hoeveel geld je hebt toch iets over hoe je in het leven staat. Ja, je kunt pech hebben en ja sommigen hebben geluk maar je moet het uiteindelijk toch zien te rooien in dit leven want het universum is geen SP-afgeleide.

Ik zou in ieder geval geen relatie kunnen hebben met een vrouw die van mij afhankelijk is, ongevallen etc. daargelaten.
pi_147356734
quote:
1s.gif Op zondag 7 december 2014 12:27 schreef datismijnmening het volgende:
Alle vrouwen geilen op geld :{w
dit
pi_147356752

[ Bericht 100% gewijzigd door Deckard op 07-12-2014 13:08:54 ]
pi_147356764
Wanneer 2 mannen verder volkomen identiek zouden zijn, dan kan ik me voorstellen dat je voor de versie met geld kies. Maar in de echte wereld komt die situatie nooit voor, dus dan ga ik gewoon voor de leuke.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_147356773
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 13:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wanneer 2 mannen verder volkomen identiek zouden zijn, dan kan ik me voorstellen dat je voor de versie met geld kies. Maar in de echte wereld komt die situatie nooit voor, dus dan ga ik gewoon voor de leuke.
heb je een vriend dan.
pi_147356775
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 13:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
Jij zou gewoon een relatie aangaan met een of andere sloeber die financieel nauwelijks voor zichzelf kan zorgen, laat staan voor jou?
pi_147356796
Doet mij denken aan de Seinfeldaflevering waar er gedate wordt met een sloeber.
pi_147356809
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 13:09 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Jij zou gewoon een relatie aangaan met een of andere sloeber die financieel nauwelijks voor zichzelf kan zorgen, laat staan voor jou?
Ik kan me niet voorstellen dat ik zo'n type leuk zou vinden, nee. Iemand die niet voor zichzelf kan zorgen is waarschijnlijk niet iemand waar ik me toe aangetrokken zou voelen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  zondag 7 december 2014 @ 13:12:04 #30
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_147356838
Ook heel typerend is dat vrouwen die een rijke man hebben een arrogant en omhooggevallen gedrag vertonen.
pi_147356848
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 13:10 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik kan me niet voorstellen dat ik zo'n type leuk zou vinden, nee. Iemand die niet voor zichzelf kan zorgen is waarschijnlijk niet iemand waar ik me toe aangetrokken zou voelen.
Maar dat is natuurlijk bullshit. Er zijn zoveel mensen met geld die niet voor zichzelf kunnen zorgen, daarvoor hebben ze een vrouw.

Daarnaast zijn er mannen arm met een bepaalde reden die niets te maken heeft met het wel of niet voor je zelf kunnen zorgen.
pi_147356852
quote:

[..]

Je hoeft dat niet perse te zien in uiterlijke verschijningen he. Waar het mij omgaat is dat vrijwel iedereen geld belangrijk vindt.

Heel het begrip "goldigger" slaat nergens op. Als ik kan kiezen tussen twee meiden die er exact hetzelfde uitzien, maar de een is miljonair en de ander verdient een minimumloon. Dan weet ik wel voor wie ik ga.
pi_147356867
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 13:12 schreef Deckard het volgende:

[..]

Maar dat is natuurlijk bullshit. Er zijn zoveel mensen met geld die niet voor zichzelf kunnen zorgen, daarvoor hebben ze een vrouw.

Daarnaast zijn er mannen arm met een bepaalde reden die niets te maken heeft met het wel of niet voor je zelf kunnen zorgen.
Ik antwoordde dan ook op de gestelde vraag, niet op allerlei niet gestelde vragen.
pi_147356878
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 13:12 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Je hoeft dat niet perse te zien in uiterlijke verschijningen he. Waar het mij omgaat is dat vrijwel iedereen geld belangrijk vindt.

Heel het begrip "goldigger" slaat nergens op. Als ik kan kiezen tussen twee meiden die er exact hetzelfde uitzien, maar de een is miljonair en de ander verdient een minimumloon. Dan weet ik wel voor wie ik ga.
Ik denk dat dat voor iedereen geldt, maar het gros van ons eindigt gewoon met iemand in het hele grote grijze gebied tussen de 2 opties die jij noemt. En dat is prima.
pi_147356881
quote:

[..]

Niet voor zichzelf kan zorgen in de trant van financieel bedoel je?
pi_147356888
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 13:14 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik denk dat dat voor iedereen geldt, maar het gros van ons eindigt gewoon met iemand in het hele grote grijze gebied tussen de 2 opties die jij noemt. En dat is prima.
Klopt, maar wat wil het begrip "goldigger" dan nog zeggen?

Vrijwel iedereen vindt geld belangrijk.
pi_147356896
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 13:14 schreef TheStranger1158 het volgende:

[..]

Niet voor zichzelf kan zorgen in de trant van financieel bedoel je?
In welk opzicht dan ook, denk ik. Iedereen kan soms een beetje hulp gebruiken, maar iemand die op enig gebied helemaal niets voor elkaar krijgt, is voor mij niet aantrekkelijk.
pi_147356918
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 13:14 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

In welk opzicht dan ook, denk ik. Iedereen kan soms een beetje hulp gebruiken, maar iemand die op enig gebied helemaal niets voor elkaar krijgt, is voor mij niet aantrekkelijk.
Ik kan niet strijken en koken, knap je nu op me af?
pi_147356927
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 13:14 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Klopt, maar wat wil het begrip "goldigger" dan nog zeggen?

Vrijwel iedereen vindt geld belangrijk.
Ik denk dat je aan de ene kant van het spectrum "geld belangrijk vinden" hebt en aan de andere kant van het spectrum "golddigger" en dat je al naar gelang hoe meer van je andere verlangens en voorkeuren je bereid bent op te geven in favor of de grotere bankrekening van de partner, je meer richtig golddigger opschuift.
pi_147356936
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 13:15 schreef TheStranger1158 het volgende:

[..]

Ja.
pi_147356968
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 13:15 schreef TheStranger1158 het volgende:

[..]

Je liegt hier vooral. :P

Iedereen kan strijken en koken.
pi_147356978
Mannen die niet voor zichzelf kunnen zorgen is een grotere afknapper dan mannen zonder geld
pi_147356995
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 13:17 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Je liegt hier vooral. :P

Iedereen kan strijken en koken.
Het is meer dat ik er geen zin in heb
pi_147356999
Als ik veel geld had was Brennie ook op mij gevallen. Die geeft daar namelijk geen kut om.

Ergo: dan moet ze wel voor mijn looks gevallen zijn; hoewel ik dat soms betwijfel als ik in de spiegel kijk :')
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_147357043
Oud stereotype dat nog uit de tijd stamt dat vrouwen niet mochten werken. Natuurlijk ga je dan liever met een goedverdienende man omdat het je meer zekerheid geeft.

Tegenwoordig wordt er denk ik niet zo over gedacht.
pi_147357084
quote:
1s.gif Op zondag 7 december 2014 13:21 schreef robin007bond het volgende:
Oud stereotype dat nog uit de tijd stamt dat vrouwen niet mochten werken. Natuurlijk ga je dan liever met een goedverdienende man omdat het je meer zekerheid geeft.

tuurlijk wel. wel eens een vrouw tegengekomen die een zwerver in huis heeft genomen omdat ze zijn karakter zo leuk vindt? misschien hoeft ie niet perse stinkend rijk te zijn maar het liefst toch wel :D vrouwen, allemaal hoeren. ^O^
pi_147357467
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 12:27 schreef Ludd het volgende:
Dat vrouwen verlangen na een bepaalde financiële zekerheid vind ik begrijpelijk, dat draagt ook bij aan stabiliteit.

Vrouwen die alleen op een bepaalde man vallen omdat deze veel geld heeft, zijn hoeren in mijn optiek.
Er zijn ook vrouwen die bewust zoeken naar geld zodat zij zelf kunnen luieren. Op zich begrijpelijk, daar niet van. Vrijheid van maatschappelijke plicht in de vorm van werk kan erg fijn zijn. De meesten echter zijn wel egocentrisch en zullen ook niet uit vrije keuze op dat punt willen deelnemen aan de samenleving bijvoorbeeld in de vorm van vrijwilligerswerk.
pi_147357507
quote:
1s.gif Op zondag 7 december 2014 13:21 schreef robin007bond het volgende:

Nou, vraag maar eens aan de gemiddelde vrouw met een top opleiding en baan of zij een relatie aan zou gaan met een schoonmaker. Ook al bezit hij over een academische diploma en niveau denken, de meeste vrouwen zullen gegarandeerd nee zeggen.
  zondag 7 december 2014 @ 13:45:08 #49
416020 K44S
The bearded man
pi_147357624
Financiële zekerheid gok ik zo.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_147363172
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 13:23 schreef SuperFood het volgende:

[..]

tuurlijk wel. wel eens een vrouw tegengekomen die een zwerver in huis heeft genomen omdat ze zijn karakter zo leuk vindt? misschien hoeft ie niet perse stinkend rijk te zijn maar het liefst toch wel :D vrouwen, allemaal hoeren. ^O^
Nee.

Ooit eens een man gezien die vrijwillig ging trouwen met een bedelende vrouwelijke junk? Nee, ook niet.
pi_147363294
quote:

[..]

Zulke verhalen heb je echt wel hoor.. :)
pi_147363319
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 17:07 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Nee.

Ooit eens een man gezien die vrijwillig ging trouwen met een bedelende vrouwelijke junk? Nee, ook niet.
komt vaker voor dan je denkt. waarom zijn er überhaupt zo weinig vrouwelijke zwervers? omdat ze snel worden meegenomen door mannen ^O^ alleen de lelijke blijven over.
pi_147364115
Mij maakt het echt geen bal uit wat zijn inkomsten zijn. Sterker nog, ik ben (momenteel) de kostwinner in onze relatie en zal waarschijnlijk altijd meer verdienen dan hem.
Zolang hij inzet toont om aan het werk te gaan/willen, een bijdrage levert in het huishouden en gewoon gelukkig is (met mij) vind ik het prima. We zijn echt niet voor de centen bij elkaar.
pi_147364511
Financieel afhankelijk zijn van een partner zou ik bedreigend vinden. Die kan dan doen wat hij of zij wil, zoals bedriegen of op je meppen en jij kan de benen niet nemen.
Ik had enkele jaren 'n date met iemand die tot in de eeuwigheid wou van de steun leven en in zijn ingerichte bestelwagen wou hokken... Dat is wat anders dan knus wonen, niet veel kleren hebben en met de fiets gaan omdat je malchance had in het leven.
Het leven is een' krijgsbanier, door goede en kwade dagen, gescheurd, gevlekt, ontvallen schier, kloekmoedig voorwaards dragen.
  zondag 7 december 2014 @ 17:45:45 #55
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_147364566
Ach, zelfde geldt voor mannen die op vrouwen vallen alleen omdat ze dikke tieten cq kont hebben.

Oppervlakkigheid, so what?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_147365354
quote:
14s.gif Op zondag 7 december 2014 17:45 schreef Fir3fly het volgende:
Ach, zelfde geldt voor mannen die op vrouwen vallen alleen omdat ze dikke tieten cq kont hebben.

Idd. Als mensen gelukkig zijn, so what?
Ik snap dat haten nooit zo.
Make my day!
  zondag 7 december 2014 @ 18:32:33 #57
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_147368976
quote:
Dit ga ik komende zomer ook doen
pi_147370749
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 12:43 schreef Sapstengel het volgende:
Lijkt me lastig als je lesbisch bent. Allebei dan maar in de bijstand. :P Kun je alleen niet leven als een koningin.
ROBODEMONS..................|:(
pi_147370938
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 20:41 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Lijkt me lastig als je lesbisch bent. Allebei dan maar in de bijstand. :P Kun je alleen niet leven als een koningin.
Inderdaad, wat dat betreft kun je beter homo zijn, dan heb je 2x een goed inkomen en ook nog eens geen kinderen die het geld opmaken.
pi_147372058
quote:
Dat is al de tweede verbitterde man in een week tijd die dit filmpje post in dit soort discussies. ;(
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
  zondag 7 december 2014 @ 21:20:10 #62
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_147372421
Alles Schlampen ausser Muttie
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 8 december 2014 @ 16:10:58 #63
9342 abraham
[Smart statement Pending]
pi_147393648
Ach, golddigger is ook hard werk en een onzeker bestaan. Laten we eerlijk zijn, de vent die gaat voor de golddigger doet dit omdat hij voor zijn centen graag een bepaald kwaliteitsniveau wil zien. Dus sportscholen en nagelstylen tot je en ons weegt. Perfect en pleasend doen maar met de voorturende angst dat je opvolgster al in d'r minirokje op nét hogere hakken met nét prontere tietjes klaar staat.

Je zou er van aan de spa met wodka gaan met je soort en of lotgenoten ;)
If at first you fail, re-define your objective.
  maandag 8 december 2014 @ 16:22:48 #64
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_147394118
Het maakt niet uit hoe lelijk je bent als je maar geld hebt kun je alle vrouwen krijgen

cabrio'tje, 4x per jaar op vakantie en een creditcard is alles wat een vrouw nodig heeft.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  maandag 8 december 2014 @ 16:30:13 #65
416820 Trankilo
beste voor mij
pi_147394390
quote:
10s.gif Op zondag 7 december 2014 12:28 schreef fratsman het volgende:
Maar het liefst trouwen ze met de rijke man als voorziener voor hun "huisje, boompje, beestje"-droom en hebben ze een affaire met de klaploper.
pi_147394407
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 13:38 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Er zijn ook vrouwen die bewust zoeken naar geld zodat zij zelf kunnen luieren. Op zich begrijpelijk, daar niet van. Vrijheid van maatschappelijke plicht in de vorm van werk kan erg fijn zijn. De meesten echter zijn wel egocentrisch en zullen ook niet uit vrije keuze op dat punt willen deelnemen aan de samenleving bijvoorbeeld in de vorm van vrijwilligerswerk.
Wil je nu zeggen dat er onderzoek naar is gedaan dat vrouwen die een man met geld hebben meestal geen vrijwilligerswerk doen?
En dat degenen die een partner hebben die minder verdiend het gemiddeld genomen vaker wel doen?
pi_147394441
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 16:30 schreef Trankilo het volgende:

[..]

Maar het liefst trouwen ze met de rijke man als voorziener voor hun "huisje, boompje, beestje"-droom en hebben ze een affaire met de klaploper.
Wat een onzin weer. Hoe kom je bij je 'feitjes'?
pi_147394451
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 16:30 schreef Beauke het volgende:

[..]

Wil je nu zeggen dat er onderzoek naar is gedaan dat vrouwen die een man met geld hebben meestal geen vrijwilligerswerk doen?
En dat degenen die een partner hebben die minder verdiend het gemiddeld genomen vaker wel doen?
Ik doe veel vrijwilligerswerk en daar lopen een flink aantal bums en een flink aantal mensen die loaded. Daar tussenin een flinke middenmoot, zoals ik zelf, die gemiddeld verdienen en gemiddelde kosten hebben. Dus inkomen zegt vrij weinig over bereidheid om vrijwilligerswerk te gaan doen imo.
pi_147394484
Wie heeft het over inkomen? Ik heb het over de relatie tussen een bepaalde mindset en vrijwilligerswerk. LEZEN IS MOEILIJK?!
pi_147394558
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 16:33 schreef Cockwhale het volgende:
Wie heeft het over inkomen? Ik heb het over de relatie tussen een bepaalde mindset en vrijwilligerswerk. LEZEN IS MOEILIJK?!
Jij hebt het over vrouwen die bewust zoeken naar geld zodat ze zelf kunnen luieren.
pi_147394598
quote:
14s.gif Op zondag 7 december 2014 17:45 schreef Fir3fly het volgende:

Alleen om te neuken, niet om een zogenaamde liefdesrelatie mee te hebben.
pi_147394673
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 16:35 schreef Beauke het volgende:

[..]

Jij hebt het over vrouwen die bewust zoeken naar geld zodat ze zelf kunnen luieren.
Beschrijf ik dan alle vrouwen met een hoog inkomen als gezin? Nee, als je leest zie je dat ik verwijs naar haar handelingen. Jezus, moet ik alles uitleggen? GVD zeg :') |:(
pi_147394826
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 16:39 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Beschrijf ik dan alle vrouwen met een hoog inkomen als gezin? Nee, als je leest zie je dat ik verwijs naar haar handelingen. Jezus, moet ik alles uitleggen? GVD zeg :') |:(
Heb geen idee waar je het nu weer over hebt maar weet één ding zeker: aan m'n leeskunsten kan het niet liggen.

Ga maar in je vuistje bijten ofzo. :W
  maandag 8 december 2014 @ 17:00:19 #74
432997 Ven1972
Man met humor
pi_147395522
Dat klopt vaak wel wat er in deze topic wordt gezegd van dat vrouwen op mannen met geld vallen, terwijl de vrouwen zoeken dan ook meer voor zekerheid in haar leven wil hebben met een rijke man of een man die heel goed verdient met zijn baan. Die vrouwen leunen dan heel erg op een rijke echtgenoot om te genieten van zijn geld, ook kan er boodschappen gedaan op zijn geldkosten via zijn creditcard.

Ik moet eerlijk zeggen dat gelukkig niet alle vrouwen zo zijn ingesteld. Ook zijn er paar vrouwen die ook op mannen vallen die minder verdient of iemand met een beperking die zij gewoon heel erg leuk vindt om een relatie mee te beginnen. Niet geld speelt een grote rol in een relatieleven, ook spelen er meer dingen mee zoals hoe we met elkaar leven, kunnen wij elkaar wel respecteren zoals we zijn, worden we echt gelukkig met elkaar, willen we echt met elkaar voor gaan om echt van onze leven te genieten. Ook spelen ook dingen later die van belang kunnen zijn zoals kinderen krijgen met elkaar, ook kan het ook zijn dat een vrouw meer vrijheid wil hebben om voor haar zelf iets leuks wil gaan doen met haar vriendinnen, ook moet je ook goed hebben met jouw schoonfamilie of ze jou kunnen accepteren of niet.

Ik ken ook paar mensen die lichamelijk beperkt zijn toch een relatie met iemand zonder beperking en ze zijn heel erg gelukkig met elkaar, ongetrouwd of getrouwd. Mensen, geld kan niet altijd een rol blijven spelen in een relatie. Sommige vrouwen vinden ook mannen met een beperking wel eens erg leuk ondanks dat hij heel positief in het leven staat. Hoe hij met zijn opleiding of werk doet interesseert de vrouw bijna niets, echter denk ik dat een vrouw in een man met een lichte beperking ziet dat hij heel veel dingen kan en ook hij haar in het leven gelukkig wil maken. Gewoon normaal met elkaar omgaan net als wij met zijn allen.

Wat ik vind van de vrouwen in mannen met geld ziet is gewoon fout en dom. Vrouwen kunnen ook best zelf voor geld zorgen om te gaan werken. Dan krijg je als vrouw meer respect en aanzien door anderen hoe zij op haar werk doet. Mannen en vrouwen hebben allebei dezelfde rechten op werk, leven, geld, maar ook elkaar zoveel mogelijk te helpen in een relatie. Want als een vrouw te veel op haar man met veel geld leunt, is heel erg lui om voor zichzelf te zorgen om te gaan werken voor haar eigen geld. Dat is een basis voor heel ongezonde relatie van elkaar. Dan krijg je ook later complicaties met elkaar zodat de gevolgen heel ernstig kunnen zijn dat een man door die sluwe vrouw financieel uitgekleed worden dat zijn geld van hem naar haar eigen rekening doorsluist. Dan is een man die door zijn eigen domheid alles kwijt wat hij graag bezit. De vrouwen zijn dus slimmer bezig dan die domme rijke mannen, die denken dat de vrouw hem alles kan begeren. Ik denk dat vrouwen helaas wel heel erg ongelukkig kan worden in een relatie met een rijke man, die altijd alleen aan zichzelf denkt om aan meer geld te komen. Sorry, dat ik het ook zeg, dat is het wel realiteit op deze wereld aan worden en kijk maar eens naar beroemdheden op hele wereld. Dus geld maakt altijd niet gelukkig!
Humor, serieus en vrolijk!
pi_147396326
Ja, waarom denk je dat ik anders doorstudeer!
pi_147396397
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 17:10 schreef Roooske het volgende:
Zulke verhalen heb je echt wel hoor..
Idd, wel soortgelijke verhalen gehoord.
pi_147396420
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 17:31 schreef Sekhmet het volgende:
Mij maakt het echt geen bal uit wat zijn inkomsten zijn. Sterker nog, ik ben (momenteel) de kostwinner in onze relatie en zal waarschijnlijk altijd meer verdienen dan hem.
Hij is jouw bitch dus :@
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_147398846
Het is niet het geld dat de meeste vrouwen aantrekkelijk vinden, maar wat je met dat geld kan doen. Het idee dat de betreffende man haar iets te bieden heeft. Dat hoeven niet zozeer spullen te zijn, maar vooral ervaringen. Een gebrek aan geld kan je best compenseren met creativiteit, passies en goede seks.
pi_147403136
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2014 18:51 schreef TorroFernandes het volgende:
Het is niet het geld dat de meeste vrouwen aantrekkelijk vinden, maar wat je met dat geld kan doen. Het idee dat de betreffende man haar iets te bieden heeft. Dat hoeven niet zozeer spullen te zijn, maar vooral ervaringen.
_O- de vernederingen bedoel je :{

Zijn vrienden, familie en kennis die op je neerkijken, belachelijk maken en roddelen over je. En ondertussen al een andere vrouw, een rijke vrouw helemaal ophemelen en jullie al uit elkaar willen en gaan drijven. En als dat niet genoeg is, word je familie ook bespot. Slechte naam in hun kringen ga je krijgen. Als je jezelf nog durft te vertonen, weet heel het dorp en nog meer mensen over je.

De aanname dat een rijke man geld aan jou gaat besteden _O- Alsof hij in zijn achterhoofd onbewust niet bang is dat je er voor zijn geld bent :W
pi_147403396
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 20:35 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Zijn vrienden, familie en kennis die op je neerkijken, belachelijk maken en roddelen over je. En ondertussen al een andere vrouw, een rijke vrouw helemaal ophemelen en jullie al uit elkaar willen en gaan drijven. En als dat niet genoeg is, word je familie ook bespot. Slechte naam in hun kringen ga je krijgen. Als je jezelf nog durft te vertonen, weet heel het dorp en nog meer mensen over je.

De aanname dat een rijke man geld aan jou gaat besteden _O- Alsof hij in zijn achterhoofd onbewust niet bang is dat je er voor zijn geld bent :W
Ik vrees dat je last hebt van een laag zelfbeeld. Daar moet je sowieso aan werken voor je een relatie aangaat.
pi_147403809
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2014 20:41 schreef TorroFernandes het volgende:

[..]

Ik vrees dat je last hebt van een laag zelfbeeld. Daar moet je sowieso aan werken voor je een relatie aangaat.
Sowieso niet in de stemming voor relatie. Afgelopen jaren zeer verschrikkelijke mensen tegengekomen, het zelfbeeld gaat op een gegeven moment wel inderdaad naar beneden ja.

Maar dat maakt mijn reactie niet minder waar :P Op basis van mijn ervaringen en die uit mijn omgeving -> hoe dikker de portemonnee van de man, des te meer een naar persoon dat is waar je van weg moet rennen :r Of het is alleen ik die een aversie voor ze heb.
pi_147404017
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 20:51 schreef Yiwei het volgende:
hoe dikker de portemonnee van de man, des te meer een naar persoon dat is waar je van weg moet rennen :r
Ik denk dat je voor mij wel weg zou rennen dan
pi_147404928
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 20:51 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Sowieso niet in de stemming voor relatie. Afgelopen jaren zeer verschrikkelijke mensen tegengekomen, het zelfbeeld gaat op een gegeven moment wel inderdaad naar beneden ja.

Maar dat maakt mijn reactie niet minder waar :P Op basis van mijn ervaringen en die uit mijn omgeving -> hoe dikker de portemonnee van de man, des te meer een naar persoon dat is waar je van weg moet rennen :r Of het is alleen ik die een aversie voor ze heb.
Ook mensen zonder geld kunnen heel naar zijn. Ik denk dat je vooral ervaring hebt met een bepaald type met geld. Mensen die denken dat het geld zelf ze heel interessant maakt, in plaats van mensen die hun geld gebruiken om hun interesses te vervullen.
pi_147413317
Voor mij is het andersom eigenlijk. Hoe rijker hoe meer ik afknap.
  dinsdag 9 december 2014 @ 01:39:35 #85
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_147413330
Ik merk aan sommige (gefrustreerde) mannen in mijn omgeving dat zij daadwerkelijk denken dat 'de meeste vrouwen' op mannen met geld vallen. Op mannen met een dure auto zoals in het filmpje. (Oh ja, en op 'klootzakken' natuurlijk.) Zelf herken ik het totaal niet, ik kan er niet eens tegen als ik een cadeautje van een vriendje krijg omdat ik me dan al bezwaard voel. Daarbij wil ik niet afhankelijk zijn van een man. Ook heb ik ambities. Ik weet zeker dat 'de golddigger' maar een heel klein percentage van alle vrouwen bezet, vooral in Nederland. Vrouwen die al hun tijd aan hun uiterlijk spenderen en daarna naar de Miljonairsbeurs gaan, dat soort types.
  dinsdag 9 december 2014 @ 01:43:56 #86
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_147413382
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 01:38 schreef Jelia het volgende:
Voor mij is het andersom eigenlijk. Hoe rijker hoe meer ik afknap.
Ja, dat heb ik ook. Niet zozeer dat ik af zou knappen als hij rijk zou zijn, want daar kan hij ook goede dingen mee doen, maar als een man een heel dure (zo'n opzichtige, ordinaire) auto heeft of me meeneemt naar een heel duur restaurant... daar heb ik niets mee. Een man kocht een keer een dure fles wijn tijdens een date en ik vond dat echt verschrikkelijk. Hij bedoelde het wel lief maar ik ben daar niet het type vrouw voor. Ik vind je niet leuker als je een dure fles van dit of dat koopt, ik vind je leuk of ik vind je niet leuk. Sommige vrouwen 'wow' je daar blijkbaar mee. Ik ben nogal idealistisch ingesteld en heb niets met luxe, ik heb er echt iets op tegen zelfs.
pi_147415602
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 december 2014 01:43 schreef Grunge. het volgende:

[..]

Ja, dat heb ik ook. Niet zozeer dat ik af zou knappen als hij rijk zou zijn, want daar kan hij ook goede dingen mee doen, maar als een man een heel dure (zo'n opzichtige, ordinaire) auto heeft of me meeneemt naar een heel duur restaurant... daar heb ik niets mee. Een man kocht een keer een dure fles wijn tijdens een date en ik vond dat echt verschrikkelijk. Hij bedoelde het wel lief maar ik ben daar niet het type vrouw voor. Ik vind je niet leuker als je een dure fles van dit of dat koopt, ik vind je leuk of ik vind je niet leuk. Sommige vrouwen 'wow' je daar blijkbaar mee. Ik ben nogal idealistisch ingesteld en heb niets met luxe, ik heb er echt iets op tegen zelfs.
Wees blij dat je tenminste iets krijgt. Een kennis van mij begrijpt niet dat iets geven aan een vrouw betekent dat je aan haar hebt gedacht; het gebaar. Hij zei vol trots dat hij jarenlang zijn vriendin niets heeft gegeven, ook niet op haar verjaardag. Alleen iets bij de geboorte van hun kind en dat was het.

Ik zei nog dat ik het echt zielig voor haar vond en ik werd een gold digger genoemd. Urenlang was ik nog bezig hem uit te leggen dat je voor je vriendin wel af en toe een cadeau mag meebrengen, vooral voor de verjaardag. Sommige mensen zijn te zuinig op dit gebied, als ze een banaan voor me meenemen, dan 'wow' ze mij er echt wel mee *O* Ik ga zelfs heel blij accepteren :D
pi_147415644
quote:

[..]

Alsof ik mezelf hoor praten, haha.
Zou me er hoogst akward onder voelen.
Ben verre van materialistisch ingesteld ook.

Verbaas me over x aantal stelletjes in mijn omgeving. Die blijven elkaar maar dure cadeaus van honderden euro's geven en focussen op hoe waardevol (letterlijk) dat is.
Ik denk dan altijd, als je de ander wat wil geven waar diegene echt wat aan heeft, geef dan een herinnering voor jullie samen. Hoeft niet eens veel te kosten.
pi_147415777
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2014 21:17 schreef TorroFernandes het volgende:

[..]

Ook mensen zonder geld kunnen heel naar zijn. Ik denk dat je vooral ervaring hebt met een bepaald type met geld. Mensen die denken dat het geld zelf ze heel interessant maakt, in plaats van mensen die hun geld gebruiken om hun interesses te vervullen.
Het klopt zeker dat er diverse categorien (relatief) rijke mensen zijn, bijv. de eerste generatie die ervoor heeft moeten werken en de tweede generatie die het erft. Daar verschilt de instelling en gedrag ook gigantisch.

Het klopt wel dat ze allemaal ongeveer hetzelfde waren; iedereen werkte hard voor het geld. Dit uitte zich in doorgeslagen arrogantie, vooral de meest jongere qua leeftijd. Ze dachten dan dat ze heel wat waren, op zich klopt het wel dat je bepaalde eigenschappen moet beschikken om ergens op een plek te moeten komen. Maar wat op eerste gezicht echt zelfvertrouwen bleek te zijn sloeg door naar doorgeslagen arrogantie. Daarnaast bleken die mensen ook steeds meer workaholic te zijn geworden, enig ambitie hebben is goed. Maar hierin doorgeslagen zijn, dus ernstig workaholic zijn geworden is echt onplezierig voor de partner. Je wilt je geliefde ook af en toe zien en spreken, maar nee dat kan niet; klanten, werknemers, belastingdienst, overheid, familie, vrienden, kennis en wanneer kom jij dan aan de beurt? Hij moet ook nog eten, drinken, slapen, naar de wc gaan etc.

Zulke situaties verre van ideaal.
pi_147415828
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 09:38 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Wees blij dat je tenminste iets krijgt. Een kennis van mij begrijpt niet dat iets geven aan een vrouw betekent dat je aan haar hebt gedacht; het gebaar. Hij zei vol trots dat hij jarenlang zijn vriendin niets heeft gegeven, ook niet op haar verjaardag. Alleen iets bij de geboorte van hun kind en dat was het.

Ik zei nog dat ik het echt zielig voor haar vond en ik werd een gold digger genoemd. Urenlang was ik nog bezig hem uit te leggen dat je voor je vriendin wel af en toe een cadeau mag meebrengen, vooral voor de verjaardag. Sommige mensen zijn te zuinig op dit gebied, als ze een banaan voor me meenemen, dan 'wow' ze mij er echt wel mee *O* Ik ga zelfs heel blij accepteren :D
En als je geen cadeau geeft heb je niet aan haar gedacht?

Kom op, wij vrouwen zijn toch geen kleine kinderen die cadeautjes verwachten. Je kunt ook op andere manieren laten blijken dat je aan iemand denkt.
pi_147415856
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 09:53 schreef Beauke het volgende:

[..]

En als je geen cadeau geeft heb je niet aan haar gedacht?

Kom op, wij vrouwen zijn toch geen kleine kinderen die cadeautjes verwachten. Je kunt ook op andere manieren laten blijken dat je aan iemand denkt.
Tja als je dat niet merkt en/of hij doet het niet. Dan hoop je maar op een cadeautje :')

Denk je mannen gaan uit het niks zeggen: ik wil je zien! of ik mis je!
Als je geluk hebt, krijg je een telefoontje of een sms en dat was het. Alsof ze laten blijken dat ze aan je denken, zoiets blijkt gezichtsverlies te zijn ofzo.
  dinsdag 9 december 2014 @ 09:59:10 #92
365231 Fera
Fire & Blood
pi_147415908
Het interesseert me geen biet.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_147415931
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 09:55 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Tja als je dat niet merkt en/of hij doet het niet. Dan hoop je maar op een cadeautje :')

Als je geluk hebt, krijg je een telefoontje of een sms en dat was het. Alsof ze laten blijken dat ze aan je denken, zoiets blijkt gezichtsverlies te zijn ofzo.
Ik krijg dat wel te horen. :)
Niet alle mannen zijn hetzelfde.

Verder verwacht ik geen cadeautjes en die krijg ik ook bijna nooit, maar geen probleem. Je maakt mij echt niet blij met een bos bloemen of dure sieraden.
Je kunt elkaar ook op andere manieren laten merken aan elkaar te denken. Door bv iets voor elkaar te doen. De ander laten uitslapen, favoriete eten koken enz. Hoeven toch niet meteen (dure) cadeaus te zijn.
pi_147415968
quote:

Alles binnen context Grunge en niet alles is zwart-wit.
Sommige dingen kunnen gewoon heel leuk zijn om samen te doen zonder dat je meteen alleen maar materialistisch bent en/of dat je alleen maar indruk wilt maken op de ander.

Champagne-ontbijt in een 5-sterren hotel wat ik ooit gehad heb met een vreindin was echt té grappig en we hebben verschrikkelijk veel lol gehad, alleen heeft het verder geen enkele waarde. Afgezien van de mooie herinnering, maar om me datzelf te ontzeggen, omdat je anders te materialistisch zou zijn neuh.

Niets mis met idealisme (integendeel zelfs), maar dat wil niet zeggen dat je nooit plezier mag hebben....ook als het toevallig een paar centjes kost.
  dinsdag 9 december 2014 @ 10:04:08 #95
365231 Fera
Fire & Blood
pi_147415974
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 09:55 schreef Yiwei het volgende:

[...]

Ja.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_147416041
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 09:38 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Niet gevraagd hoe vaak zij hem iets heeft gegeven?
pi_147416056
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 10:00 schreef Beauke het volgende:

[..]

Ik krijg dat wel te horen. :)
Niet alle mannen zijn hetzelfde.

Verder verwacht ik geen cadeautjes en die krijg ik ook bijna nooit, maar geen probleem. Je maakt mij echt niet blij met een bos bloemen of dure sieraden.
Je kunt elkaar ook op andere manieren laten merken aan elkaar te denken. Door bv iets voor elkaar te doen. De ander laten uitslapen, favoriete eten koken enz. Hoeven toch niet meteen (dure) cadeaus te zijn.
Niet elk man is inderdaad expressief, soms verschilt het ook qua gelegenheid. Bij eentje sloeg het echt door, ik moest op fb gaan zoeken bij code namen of die mijn page heeft bezocht en zo kwam ik pas erachter: oh ja, misschien dacht die toch wel aan mij.

Normaliter verwacht ik ook geen cadeautjes, maar vind het wel leuk om te krijgen. Vooral als je elkaar niet vaak ziet of hij is niet expressief ingesteld. Aan herinneringen had ik op zulke momenten echt niks, want elkaar zien was geeneens zo vaak. En als de ander het niet eens meer (tijdelijk) kan herinneren door slaap tekort of wat dan ook, dan is het gewoon treurig voor degene die het wel herinnert. Als je cadeau ontvangt, heb je tenminste fysiek bewijs :') en herinneringen ophalen gaat sneller. Dat vergeet je niet zomaar.

quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2014 10:08 schreef TorroFernandes het volgende:

[..]

Niet gevraagd hoe vaak zij hem iets heeft gegeven?
Nee, vond ik niet echt nodig. Ik veronderstel dat vrouwen over het algemeen vrijgeviger zijn :P
pi_147416173
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 10:09 schreef Yiwei het volgende:
[..]

Nee, vond ik niet echt nodig. Ik veronderstel dat vrouwen over het algemeen meer verwachtingen hebben :P
FTFY
Extremistisch gematigd.
pi_147416336
Daarom zei Hans Teeuwen al dat alle vrouwen hoeren vrouwen zijn, maar goed je hebt Gold diggers en vrouwen die het fijn vinden als je afentoe voor ze betaald.
  dinsdag 9 december 2014 @ 11:12:27 #100
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_147417298
quote:

[..]

Zou jij als man een zwerver in huis nemen dan?
De meeste vrouwen vallen op mannen die voor zichzelf kunnen zorgen en zich niet om de haverklap in de schulden steekt en vervolgens nog perse die nieuwe tv willen kopen.
Het getuigt van volwassenheid en zelfredzaamheid als een man het financieel goed voor elkaar heeft.
En dan hoeft die persoon echt niet rijk te zijn, maar wel zodanig dat hij voor zichzelf kan zorgen.

Dus nee, ik zou geen zwerver in huis halen, als mij dat een hoer maakt dan kan ik daar prima mee leven.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_147417455
Als ik een vrouw was zou ik ook op een man vallen die een redelijk goed inkomen kan verzamelen, die en bepaalde intelligentie heeft, en een goede oplieding en brede algemene vorming en een zeker persoonlijk succes in zn leven nastreeft.

Het is niet zo dat iemand met een hoger inkomen beter is; maar er zijn zeker een aantal verbanden te vinden.
Ik val als man ook op vrouwen die zeker aan een aantal voorwaarden voldoen (een goede intelligente en opleiding an algemene vorming).. Mn vrouw heeft ook erg lang meer verdiend dan ikzelf (en zou volgens mij mogelijk nog steeds meer verdienen als ze niet zelf gekozen had parttime te gaan werken nadat onze kinderen geboren waren, wat ooke en keuze was die mogelijk was doordat ik genoeg daarvoor verdien)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_147418152
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 december 2014 10:04 schreef Fera het volgende:

[..]

Ja.
:D

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 10:15 schreef P8 het volgende:

[..]

FTFY
Soms gaat het inderdaad hand in hand.
pi_147420203
Ach geld is een prima manier voor lelijke mannen om nog een vrouw te krijgen
  dinsdag 9 december 2014 @ 13:33:36 #104
376102 Woestenijhumor
bier en tieten!
pi_147420315
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2014 21:17 schreef TorroFernandes het volgende:

[..]

Ook mensen zonder geld kunnen heel naar zijn.
Ja, dit dus. Ik had vroeger zo'n vriendin die 'n professional shoplifter was. Toen ik zei dat ik haar niet zou kennen als het alarm zou afgaan, vond ze mij egoïstisch, haar vriendschap niet waard en een hele scène werd rond dat onderwerp gemaakt, want ze had me al 'n paar keer gestolen spulletjes cadeau gedaan. Ook het type dat drank binnen smokkelde in dancings en dan agressief werd omdat ze aan de deur werd gezet. Ze vond dat ze al meer dan genoeg aan haar verdienden doordat ze entrégeld had betaald. Begon die zo plots een tetrapak van Aldi aan de tuit te drinken, was ze hysterisch omdat een ober dat zo ruw uit haar handen had gerukt en leeggegoten in de gootsteen. Ook zo andere gieren die jouw geschenkjes of zelfs dingen van je jatten om te verkopen op internet... En nog niet beschaamd zijn he "ja maar ik had geld nodig..."
Het leven is een' krijgsbanier, door goede en kwade dagen, gescheurd, gevlekt, ontvallen schier, kloekmoedig voorwaards dragen.
pi_147420359
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 december 2014 13:33 schreef Woestenijhumor het volgende:

[..]

Ja, dit dus. Ik had vroeger zo'n vriendin die 'n professional shoplifter was. Toen ik zei dat ik haar niet zou kennen als het alarm zou afgaan, vond ze mij egoïstisch, haar vriendschap niet waard en een hele scène werd rond dat onderwerp gemaakt, want ze had me al 'n paar keer gestolen spulletjes cadeau gedaan. Ook het type dat drank binnen smokkelde in dancings en dan agressief werd omdat ze aan de deur werd gezet. Ze vond dat ze al meer dan genoeg aan haar verdienden doordat ze entrégeld had betaald. Begon die zo plots een tetrapak van Aldi aan de tuit te drinken, was ze hysterisch omdat een ober dat zo ruw uit haar handen had gerukt en leeggegoten in de gootsteen. Ook zo andere gieren die jouw geschenkjes of zelfs dingen van je jatten om te verkopen op internet... En nog niet beschaamd zijn he "ja maar ik had geld nodig..."
Klinkt wel een beetje als een psycho.
pi_147421241
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 december 2014 13:33 schreef Woestenijhumor het volgende:

[..]

Wat een rare mensen ken jij toch allemaal.
  dinsdag 9 december 2014 @ 14:18:28 #107
376102 Woestenijhumor
bier en tieten!
pi_147421374
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2014 13:35 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Klinkt wel een beetje als een psycho.
Ja is wel zo. Armoede kruipt echt zodanig in je botten, dat veel mensen gaan schuimen overal en het maar de taak vinden van anderen om solidair te zijn met hen. Ik had dat ook wel in de periodes waarin ik zwarte sneeuw zag. Het lijkt dan alsof werkelijk iederéén het beter heeft en superegoïstisch is. Toen mijn pc crashte en ik aan een studiegenoot vroeg of ik bij haar mocht printen (ja, het waren wel 25 bladzijden toegegeven) ter voorbereiding van het examen, en ze wou niet omdat die printer nog vrij nieuw was en ze deed dan zo'n uitspraken als "het kan toch niet dat je zó weinig geld hebt dat je niet vlug een tweedehands pc op Kapaza kan kopen", kan je echt wel uit je vel springen. Te lang aan zo'n situaties worden blootgesteld, maakt je op den duur wel zo knetter dat je vindt dat je maar mag stelen bij Kruidvat, want die maken toch winst genoeg.

Ik begrijp ook niet waarvan dat idee komt dat arme mensen net het vrijgevigste zijn. Of jawel, zijn meestal van die rondreizende rugzakken die bij lokale bevolking logeren, niet snappende dat ze misschien die mensen iets moeten geven voor de moeite. En dan lullen hoe zo'n een familie in een hutje zo gastvrij was hen daar gratis te laten verblijven, ook ondertussen vergeten hoe de straatkinderen rond hen zwermden als vliegen rond een pot confituur.
pi_147421490
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 december 2014 01:39 schreef Grunge. het volgende:
Ik merk aan sommige (gefrustreerde) mannen in mijn omgeving dat zij daadwerkelijk denken dat 'de meeste vrouwen' op mannen met geld vallen. Op mannen met een dure auto zoals in het filmpje. (Oh ja, en op 'klootzakken' natuurlijk.) Zelf herken ik het totaal niet, ik kan er niet eens tegen als ik een cadeautje van een vriendje krijg omdat ik me dan al bezwaard voel. Daarbij wil ik niet afhankelijk zijn van een man. Ook heb ik ambities. Ik weet zeker dat 'de golddigger' maar een heel klein percentage van alle vrouwen bezet, vooral in Nederland. Vrouwen die al hun tijd aan hun uiterlijk spenderen en daarna naar de Miljonairsbeurs gaan, dat soort types.
Dit.
Het is echt een onzin dat alle vrouwen alleen op mannen vallen met veel geld.
  dinsdag 9 december 2014 @ 14:25:54 #109
376102 Woestenijhumor
bier en tieten!
pi_147421541
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 14:11 schreef Beauke het volgende:

[..]

Er is gewoon een onderlaag van de bevolking waar "normale" mensen doorgaans niet mee worden geconfronteerd. En naast het sociaal gegeven, zijn mensen in alle lagen meestal nogal op zichzelf gericht. Ik geloof niet zo erg in slechtheid in zijn puurste vorm -en als dat voorkomt, is het een serieus ziektebeeld lijkt me- maar eerder soort egoïsme. Uiteraard is een milde vorm daarvan wenselijk, zelfbehoud enzo weet je wel, maar ik vind dat velen er zich ook achter verschuilen als ze eigenlijk wel in staat zouden kunnen zijn een minimum aan solidariteit, empathie, hulp, etc... kunnen bieden zonder dat hun persoonlijke levenssfeer en ontplooiing in gedrang komt.
pi_147421571
Mening? Nee.
Ja doei.
pi_147440744
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 11:12 schreef snakelady het volgende:

[..]

Zou jij als man een zwerver in huis nemen dan?
De meeste vrouwen vallen op mannen die voor zichzelf kunnen zorgen en zich niet om de haverklap in de schulden steekt en vervolgens nog perse die nieuwe tv willen kopen.
Het getuigt van volwassenheid en zelfredzaamheid als een man het financieel goed voor elkaar heeft.
En dan hoeft die persoon echt niet rijk te zijn, maar wel zodanig dat hij voor zichzelf kan zorgen.

Dus nee, ik zou geen zwerver in huis halen, als mij dat een hoer maakt dan kan ik daar prima mee leven.
als ze lekker is wel hoor. oO<
  woensdag 10 december 2014 @ 00:49:30 #112
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_147442107
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 10:03 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Alles binnen context Grunge en niet alles is zwart-wit.
Sommige dingen kunnen gewoon heel leuk zijn om samen te doen zonder dat je meteen alleen maar materialistisch bent en/of dat je alleen maar indruk wilt maken op de ander.

Champagne-ontbijt in een 5-sterren hotel wat ik ooit gehad heb met een vreindin was echt té grappig en we hebben verschrikkelijk veel lol gehad, alleen heeft het verder geen enkele waarde. Afgezien van de mooie herinnering, maar om me datzelf te ontzeggen, omdat je anders te materialistisch zou zijn neuh.

Niets mis met idealisme (integendeel zelfs), maar dat wil niet zeggen dat je nooit plezier mag hebben....ook als het toevallig een paar centjes kost.
Oh, zo bedoel ik het ook niet, hoor. Ik weet ook dat zoiets lief bedoeld kan zijn. Maar aangezien ik zelf helemaal niets om luxe geef is het ook gewoon zonde van het geld :'). Ik heb mijn moeder - schoonmaakster - ook weleens iets luxe gegeven, zoiets als jij beschrijft. Zij wordt daar wel heel blij van en het is een behoorlijk contrast met het drukke en fysiek zware leven dat ze heeft.

[ Bericht 7% gewijzigd door Grunge. op 10-12-2014 00:55:27 ]
pi_147442277
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 14:18 schreef Woestenijhumor het volgende:

[..]

Ja is wel zo. Armoede kruipt echt zodanig in je botten, dat veel mensen gaan schuimen overal en het maar de taak vinden van anderen om solidair te zijn met hen. Ik had dat ook wel in de periodes waarin ik zwarte sneeuw zag. Het lijkt dan alsof werkelijk iederéén het beter heeft en superegoïstisch is. Toen mijn pc crashte en ik aan een studiegenoot vroeg of ik bij haar mocht printen (ja, het waren wel 25 bladzijden toegegeven) ter voorbereiding van het examen, en ze wou niet omdat die printer nog vrij nieuw was en ze deed dan zo'n uitspraken als "het kan toch niet dat je zó weinig geld hebt dat je niet vlug een tweedehands pc op Kapaza kan kopen", kan je echt wel uit je vel springen. Te lang aan zo'n situaties worden blootgesteld, maakt je op den duur wel zo knetter dat je vindt dat je maar mag stelen bij Kruidvat, want die maken toch winst genoeg.

Ik begrijp ook niet waarvan dat idee komt dat arme mensen net het vrijgevigste zijn. Of jawel, zijn meestal van die rondreizende rugzakken die bij lokale bevolking logeren, niet snappende dat ze misschien die mensen iets moeten geven voor de moeite. En dan lullen hoe zo'n een familie in een hutje zo gastvrij was hen daar gratis te laten verblijven, ook ondertussen vergeten hoe de straatkinderen rond hen zwermden als vliegen rond een pot confituur.
Ik denk dat er wel wat in zit in het idee dat armere mensen vrijgeviger zijn. Deze mensen hebben namelijk meer besef hoe het voelt om hulp nodig te hebben. Als zij het nodig hebben willen ze ook graag dat jij hetzelfde voor ze doet. Overigens vind ik het ook wel érg weinig solidair van die klasgenote, dat ze niet even voor je wil printen omdat haar printer "vrij nieuw" is. :')
pi_147442301
Ik val wel op mannen met geld. Of in elk geval op mannen die minimaal even veel geld als ik hebben.
Is dat verkeerd?
Overigens, geld trouwt geld.
Make my day!
pi_147442505
quote:
1s.gif Op woensdag 10 december 2014 00:59 schreef agter het volgende:
Ik val wel op mannen met geld. Of in elk geval op mannen die minimaal even veel geld als ik hebben.
Is dat verkeerd?
Waarom vind jij het belangrijk of wij dat erg vinden?
pi_147442571
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 01:08 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Waarom vind jij het belangrijk of wij dat erg vinden?
er loopt inmiddels een topic van 3 pagina's over... Ik vraag dus of men het verkeerd vindt.
Make my day!
pi_147442595
quote:
1s.gif Op woensdag 10 december 2014 01:12 schreef agter het volgende:

[..]

er loopt inmiddels een topic van 3 pagina's over... Ik vraag dus of men het verkeerd vindt.
Vrijwel niemand vind dat verkeerd, het is gewoon leuk om te bashen.
pi_147443595
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 12:38 schreef terrastegel het volgende:
Het ergste is nog dat ze denken dat zij ook rijk zijn als ze een man hebben met veel geld.
Dat is ze ook als je zo dom bent om zonder voorwaarden te trouwen/een partnerschap aan te gaan :P
pi_147445721
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 01:13 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Vrijwel niemand vind dat verkeerd, het is gewoon leuk om te bashen.
Aha-erlebnis...
pi_147448577
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 10:00 schreef Woestenijhumor het volgende:

[..]

Aha-erlebnis...
Jij dacht eerst dat mensen er serieus tegen waren?
pi_147448830
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 12:09 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Jij dacht eerst dat mensen er serieus tegen waren?
Nou niet serieus- serieus... maar het staat wel hier, en niet in de klaagbaak, he.
Ik doelde eerder op jouw reden van aanwezigheid op het forum ;)
pi_147448854
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 12:17 schreef Woestenijhumor het volgende:

[..]

Nou niet serieus- serieus... maar het staat wel hier, en niet in de klaagbaak, he.
Ik doelde eerder op jouw reden van aanwezigheid op het forum ;)
Klaag ik ?
pi_147448866
quote:
Is dat verkeerd?
Er is geen goed of fout. Als jij geld het belangrijkste criterium vindt bij jouw keuze van een partner, dan is dat prima.
Jij moet er mee samenleven en niemand anders, dus jij mag je eigen wensenpakket samenstellen.

quote:
Overigens, geld trouwt niet.
Zo ongeveer het domste wat je kunt doen als je geld hebt.
pi_147448875
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 12:29 schreef BasEnAad het volgende:
Geld is aanzien/macht. Daar kicken vrouwen op.
Dit.
De leider van een club zwervers kan de vrouwen van de groep bijna ook allemaal naaien. In tegenstelling tot de zwerver die mee loopt naar de volgende stek en stil in een hoekje gaat drinken...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  Moderator woensdag 10 december 2014 @ 16:19:21 #125
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_147456499
Ik kan me wel voorstellen dat vrouwen dat doen. Mannen ook trouwens. Persoonlijk maakt het mij niet zo heel veel uit wat mijn partner voor werk doet, zolang ze maar plezier heeft in haar werk, maar het moet dan weer geen prostitutie zijn of iets dergelijks.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_147517954
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 20:35 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Nou je klinkt wel heel verbitterd. Met wat voor mensen ga jij om? Dit klinkt als iets wat je eerder in Africa of Azie zou mee maken om het zo maar te zeggen.
pi_147518071
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 14:11 schreef Beauke het volgende:

[..]

Dat verklaart meteen haar relatie topic
pi_147519872
Een man met geld impliceert andere kwaliteiten als ondernemend, energiek, intelligent etc.

Als een vrouw voor een hunk (hork..) valt is het allemaal begrijpelijk.. iedereen snapt het. Maar o wee als het een succesvolle man is, dan is het gelijk een hoer en/of golddigger.
Why stay small, if you can grow big..
  vrijdag 12 december 2014 @ 21:14:46 #129
323368 Blaadje11
Laat maar waaiennn!
pi_147527249
Ooit was ik stapel op een man, die een hoop geld bleek te hebben. Nou, mooi.
Later ging hij vreemd. Al snel was hij exit.
:)
pi_147570946
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 17:17 schreef D.D.W. het volgende:
Een man met geld impliceert andere kwaliteiten als ondernemend, energiek, intelligent etc.

Als een vrouw voor een hunk (hork..) valt is het allemaal begrijpelijk.. iedereen snapt het. Maar o wee als het een succesvolle man is, dan is het gelijk een hoer en/of golddigger.
Je standpunt klopt zeker. Mensen weten geeneens of die rijk is of dat die relatief veel geld heeft. Pas veel later komen mensen achter. En als je zelf niet van die milieu komt, weet je geeneens dat hij merkkleding aan heeft of dure spullen heeft; nog nooit van die merken/producten gehoord etc.

Pas als je met je geld en dure spullen actief meerdere malen mee gaat pronken, gaan mensen wellicht denken dat je rijk bent of dat je relatief veel geld hebt. Alhoewel ik denk dat dat juist de sloebers zijn die al zijn geld in zijn kleren en spullen stopt en niks op de bankrekening :X
pi_147571273
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 16:13 schreef qwerty789 het volgende:

[..]

Nou je klinkt wel heel verbitterd. Met wat voor mensen ga jij om? Dit klinkt als iets wat je eerder in Africa of Azie zou mee maken om het zo maar te zeggen.
Meegemaakt in Nederland met Nederlanders. Maar op zich heb je wel gelijk; ik heb me bijna nooit gelukkig gevoeld bij dates of bij personen waarbij het zelfs wederzijds was. Ze voldeden wel grotendeels aan mij lijst, dat wel.

quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 22:04 schreef Yiwei het volgende:
De ideale man, daar gaan we weer

- nooit gerookt, rookt niet, gaat niet roken
- nooit alcohol gedronken, drinkt geen alcohol, gaat geen alcohol drinken
- nooit drugs gebruikt, gebruikt geen drugs, gaat geen drugs gebruiken
- nooit financieel gegokt, gokt niet, gaat niet gokken
- nooit seksueel (gerelateerd) actief geweest bij vrouwen en mannen
- hygienisch omtrent zichzelf, eetconsumptie en woonomgeving
- ouders van hem wonen vreemdzaam bij elkaar; geen vreemdgaan praktijken in directe omgeving meegemaakt
- niet enig kind
- vrouw vriendelijk
- over het algemeen vriendelijk/ aardig jegens iedereen
- humoristisch
- ongeveer hetzelfde niveau opgeleid
- kan binnen een half uur redelijk lekker hebben gekookt
- beweegt regelmatig
- geen gat in de hand; zuinig persoon die spaart
- zijn familie en vrienden roken ook niet, drinken ook geen alcohol, gebruiken ook geen drugs en gokken financieel ook niet
- zijn familie en vrienden horen ook vrouw vriendelijk te zijn
- gelooft dat hogere macht bestaat/ kan bestaan
- gelooft dat elk mens gelijkwaardig is en is niet arrogant
- wilt trouwen en kinderen krijgen
- kan vreemzaam discussieren/ ruzie maken; laat de ander uitpraten, hij gaat dus niet vanaf het begin zijn eigen zegje doen en direct weglopen zonder de ander kans te hebben gegeven om te praten
- geeft mij gelijk terwijl ik op het moment toch ongelijk heb
- we kunnen samen wonen
- kan per week minstens een paar keer thuis komen om met mij avond te eten
- bezoekt zijn ouders regelmatig wanneer hij uit huis woont
- vindt het niet erg dat er parttime/ tijdelijk niet wordt gewerkt na geboorte van kind(eren)
- kan met mijn vrienden overweg
- wilt ook dat zijn kinderen later niet roken, geen alcohol drinken, geen drugs consumeren, financieel niet gokken en handelt hier ook naar qua opvoeden
- wilt ook dat zijn kinderen geen gat in de hand zullen krijgen en handelt hier ook naar qua opvoeden
- wilt ook dat zijn kinderen niet vanaf pubertijd met jan en alleman naar bed gaat, en handelt hier ook naar qua opvoeden

- tussen 1m60 en ca. 1m85
- hetero
- huidskleur licht/medium geteint
- zo donker mogelijk haar en oogkleur
- licht gespierd; functioneel sterk
- trimt facial hair

Bijvulling na 2 dagen:
- betrouwbaar op het liefdesgebied
- respecteert eigen ouders & schoonouders; dat er meningsverschillen kunnen zijn
- lief & romantisch
- niet narcistisch
- zorgzaam
- vergeet mijn verjaardag niet
- geeft bloemen/planten of andere cadeau's
- is ontspannen; niet continue een stresskip zijn
- gezonde eetgewoonte; geen tot minimaal junkfood
- gezond gewicht en buikomtrek
- kan problemen op een gezonde manier aankaarten
- kan met milde confrontaties omgaan
- biedt excuses aan wanneer (grote) fouten zijn gemaakt; dus niet hopen dat er na een tijdje niks aan de hand is en later zeggen dat mensen uit elkaar groeien
- geen tatoeages
- geen piercings

Bijvulling na 6 dagen:
- redelijk tot sterk inlevingsvermogend
- niet racistisch
- mens- (houdt rekening met anderen), dier- en milieuvriendelijk
- maakt af en toe/regelmatig bos-/parkwandelingen
- accepteert het bestaan van homo's; verschil tussen homo's en ''homo's''
- scheldt en vloekt niet
- over het algemeen redelijk serieus ingesteld
- niet perfectionistisch in het privé leven
- schoonfamilie heeft dezelfde richtlijnen voor manier van opvoeding van de toekomstige kinderen of keurt wijze van opvoeding van toekomstige kinderen goed en handelt hiernaar wanneer het van toepassing is. Of zwijgt gewoon
(- houdt van kunst)

Bijvulling na 10 dagen:
- wilt dat de kinderen een gezonde eet- en beweegpatroon leert en handhaaft, handelt hier ook naar bij het opvoeden
- wilt dat de kinderen ook hygiënisch zijn en handelt hier ook naar bij het opvoeden
- helpt mee in het huishouden

Bijvulling na 17 dagen:
- enigszins dezelfde ervaringen
- minstens enige mate van dezelfde kijk op de wereld
- soort van dezelfde toekomstplannen of acceptatie daarvan
- grotendeels dezelfde normen en waarden
- redelijk praatvaardig zijn
- minstens redelijke kans dat schoonfamilie (en vrienden) elkaar zullen accepteren
- enigszins dezelfde interesses en hobby's
- het gezellig hebben samen
- vertrouwen hebben in elkaar
- chemie moet er natuurlijk ook enigszins van af spatten tussen de twee
- accepteren dat de vrouw in gewicht en omvang zal toenemen tijdens de zwangerschap en dat een gedeelte hiervan jaren erna nog aanwezig kan zijn
- laat mij uitpraten
- moet niet altijd gelijk willen krijgen
- moet niet altijd het laatste woord willen hebben
- kindvriendelijk; knuffels geven, kusje op de wang, voorlezen uit kinderboeken etc.
- klein leeftijdsverschil

Optioneel/ Bonus:
- ''knap'' en sexy
- praatstijl waarvan zijn uitspraken in sensitieve situaties zowel humoristisch als scherp uitend gebracht worden waarbij betrokken partijen met tegengestelde standpunten zich niet beledigd of zich gekwetst voelen en zijn uitspraken tevens ook grappig vinden (welke de partijen dichterbij elkaar gebracht kan worden)
R&P / keuze voor vriendin/vriend
pi_147572521
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 16:03 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Meegemaakt in Nederland met Nederlanders. Maar op zich heb je wel gelijk; ik heb me bijna nooit gelukkig gevoeld bij dates of bij personen waarbij het zelfs wederzijds was. Ze voldeden wel grotendeels aan mij lijst, dat wel.

[..]

Ik sta er zelf versteld van maar ik scoor megagoed op deze punten !
pi_147577489
quote:

[..]

[..]

Jij lijkt me een leuk persoon in de omgang. :')

Ik heb je lijst trouwens niet doorgenomen natuurlijk. Heb je ook zo een lijst aan wat je zelf te bieden hebt?
pi_147578026
Vrouwen houden van saaie mannen, maak ik op uit die lijst.
pi_147579466
quote:

[..]

[..]

Ja leuk is dat, maar no offense maar met zo een lijst klink je behoorlijk uptight ook al voldoe ik aan die lijst op een paar punten na zoals; Je wilt een discussie hebben met een persoon, maar diegene moet jou ook gelijk geven? :') Of vrienden en familie hebben die niet aan drugs doen (valt alcohol ook onder en niet gokken? Sorry hoor maar vooral deze laatste eis is onredelijk zeker in nederland. Dan hebben die mannen ook zoiets van wat heb jij dan te bieden? Anyway je klinkt iig met zo'n lijst niet echt makkelijk qua omgang. Misschien dat het daaraan ligt? Het voelt iig verstikkend aan.
pi_147579743
Een man met geld is vaak toch wel aantrekkelijker, vind ik persoonlijk. Zelf kom ik toch wel een beetje uit een verwend milieu, en als ik terug zou moeten schakelen naar een man waarbij ik zelf altijd de rekeningen zou moeten betalen zou ik dat niet fijn vinden.

Het is heerlijk om een beetje gepamperd te worden. Om te horen dat geld geen rol speelt als je hem op vakantie toch mist.

Maar verliefd worden op iemand omdat hij geld heeft, nee. Dat is iets voor vrouwen die echt alleen voor de luxe gaan, en daarna pas naar de man kijken. Persoonlijkheid, intelligentie en uiterlijk zijn het belangrijkste, een banksaldo dat iets weg heeft van een telefoonnummer is daarna alleen maar mooi meegenomen.
  zondag 14 december 2014 @ 20:18:38 #137
338319 ZarB
Piña colada
pi_147580946
Uit ervaring: nee.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_147582566
Ik vind het wel erg leuk als mannen alles goed voor elkaar hebben, leuke baan, leuk huisje geen schulden, beetje spaargeld maar dat is absoluut niet het belangrijkste, hij moet gewoon een leuke man zijn.
Maar ik ken eigenlijk geen vrouwen die alleen voor een man gaan om zijn geld.
Misschien dat vrouwen zonder eigen inkomen/baan/opleiding da belangrijker vinden.
pi_147585630
quote:
17s.gif Op zondag 14 december 2014 19:50 schreef Saffrii het volgende:
Een man met geld is vaak toch wel aantrekkelijker, vind ik persoonlijk. Zelf kom ik toch wel een beetje uit een verwend milieu, en als ik terug zou moeten schakelen naar een man waarbij ik zelf altijd de rekeningen zou moeten betalen zou ik dat niet fijn vinden.

Het is heerlijk om een beetje gepamperd te worden. Om te horen dat geld geen rol speelt als je hem op vakantie toch mist.

Maar verliefd worden op iemand omdat hij geld heeft, nee. Dat is iets voor vrouwen die echt alleen voor de luxe gaan, en daarna pas naar de man kijken. Persoonlijkheid, intelligentie en uiterlijk zijn het belangrijkste, een banksaldo dat iets weg heeft van een telefoonnummer is daarna alleen maar mooi meegenomen.
Banksaldo's die met 0 beginnen. :')
pi_147593723
quote:
1s.gif Op zondag 14 december 2014 21:59 schreef TorroFernandes het volgende:

[..]

Banksaldo's die met 0 beginnen. :')
Want alle telefoon nummers beginnen met een 0 natuurlijk :')
pi_147594235
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2014 07:50 schreef Saffrii het volgende:

[..]

Niet?
pi_147594262
quote:
11s.gif Op maandag 15 december 2014 09:01 schreef TorroFernandes het volgende:

[..]

Niet?
Nee, binnen Europa de meesten wel, maar er zijn uitzonderingen.

Had ik ook nog even nagekeken :9
pi_147594422
quote:
99s.gif Op maandag 15 december 2014 09:05 schreef Saffrii het volgende:

[..]

Nee, binnen Europa de meesten wel, maar er zijn uitzonderingen.

Had ik ook nog even nagekeken :9
Cool, zo leer je nog eens wat. :D
pi_147597013
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2014 09:21 schreef TorroFernandes het volgende:

[..]

Cool, zo leer je nog eens wat. :D
Dus wat kan jij mij vertellen wat ik nog niet weet?
  maandag 15 december 2014 @ 11:54:34 #145
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_147597283
quote:
17s.gif Op zondag 14 december 2014 19:50 schreef Saffrii het volgende:

Dus eigenlijk zeg je, je wordt niet verliefd op iemand omdat hij geld heeft, maar je wordt wel makkelijker verliefd op iemand met geld?
Tsja ik snap het voor een deel wel, je hebt gevoelens en je hebt verstand. En als beide iemand goed keurt is het nou eenmaal gemakkelijker :D
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_147606889
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 11:54 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Dus eigenlijk zeg je, je wordt niet verliefd op iemand omdat hij geld heeft, maar je wordt wel makkelijker verliefd op iemand met geld?
Tsja ik snap het voor een deel wel, je hebt gevoelens en je hebt verstand. En als beide iemand goed keurt is het nou eenmaal gemakkelijker :D
Precies dat :)

Het gaat echt niet alleen om geld, en net zomin alleen om uiterlijk of innerlijk. Het speelt een rol, maar is geen eis. Al moet ik heel eerlijk toegeven dat ik inderdaad toch wel erg prettig is dat iemand je mee kan nemen naar Kopenhagen voor een weekendje in plaats van naar camping de Hoeksteen in Groningen.

Een van mijn exen had niet zo veel geld te besteden, maar was wel echt een hele leuke man, met verder alles erop en eraan. Als er geen nare dingen waren gebeurd dan was ik gewoon nog met hem samen geweest, en had ik het geld binnen gebracht.
pi_147609360
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2014 07:50 schreef Saffrii het volgende:

[..]

112 is ook een telefoonnummer gelukkig
  Moderator dinsdag 16 december 2014 @ 18:07:26 #148
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_147643926
quote:
12s.gif Op maandag 15 december 2014 17:08 schreef Saffrii het volgende:

[..]

Precies dat :)

Het gaat echt niet alleen om geld, en net zomin alleen om uiterlijk of innerlijk. Het speelt een rol, maar is geen eis. Al moet ik heel eerlijk toegeven dat ik inderdaad toch wel erg prettig is dat iemand je mee kan nemen naar Kopenhagen voor een weekendje in plaats van naar camping de Hoeksteen in Groningen.

Een van mijn exen had niet zo veel geld te besteden, maar was wel echt een hele leuke man, met verder alles erop en eraan. Als er geen nare dingen waren gebeurd dan was ik gewoon nog met hem samen geweest, en had ik het geld binnen gebracht.
Dit klinkt echt heel erg ondankbaar. En dan echt héél erg ondankbaar. Dus iemand doet je dat weekendje camping cadeau, omdat ie niet meer te besteden heeft, maar je wel iets wil geven, en ipv dat jij dan denkt 'oh wat lief' denk jij 'oh wat lief..maar als je meer geld had had je me een weekendje mee kunnen nemen naar kopenhagen'. Wtf?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_147644900
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 18:07 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dit klinkt echt heel erg ondankbaar. En dan echt héél erg ondankbaar. Dus iemand doet je dat weekendje camping cadeau, omdat ie niet meer te besteden heeft, maar je wel iets wil geven, en ipv dat jij dan denkt 'oh wat lief' denk jij 'oh wat lief..maar als je meer geld had had je me een weekendje mee kunnen nemen naar kopenhagen'. Wtf?
Ja, als je het in die situatie schetst is het ook ondankbaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')