Dat klopt vaak wel wat er in deze topic wordt gezegd van dat vrouwen op mannen met geld vallen, terwijl de vrouwen zoeken dan ook meer voor zekerheid in haar leven wil hebben met een rijke man of een man die heel goed verdient met zijn baan. Die vrouwen leunen dan heel erg op een rijke echtgenoot om te genieten van zijn geld, ook kan er boodschappen gedaan op zijn geldkosten via zijn creditcard.
Ik moet eerlijk zeggen dat gelukkig niet alle vrouwen zo zijn ingesteld. Ook zijn er paar vrouwen die ook op mannen vallen die minder verdient of iemand met een beperking die zij gewoon heel erg leuk vindt om een relatie mee te beginnen. Niet geld speelt een grote rol in een relatieleven, ook spelen er meer dingen mee zoals hoe we met elkaar leven, kunnen wij elkaar wel respecteren zoals we zijn, worden we echt gelukkig met elkaar, willen we echt met elkaar voor gaan om echt van onze leven te genieten. Ook spelen ook dingen later die van belang kunnen zijn zoals kinderen krijgen met elkaar, ook kan het ook zijn dat een vrouw meer vrijheid wil hebben om voor haar zelf iets leuks wil gaan doen met haar vriendinnen, ook moet je ook goed hebben met jouw schoonfamilie of ze jou kunnen accepteren of niet.
Ik ken ook paar mensen die lichamelijk beperkt zijn toch een relatie met iemand zonder beperking en ze zijn heel erg gelukkig met elkaar, ongetrouwd of getrouwd. Mensen, geld kan niet altijd een rol blijven spelen in een relatie. Sommige vrouwen vinden ook mannen met een beperking wel eens erg leuk ondanks dat hij heel positief in het leven staat. Hoe hij met zijn opleiding of werk doet interesseert de vrouw bijna niets, echter denk ik dat een vrouw in een man met een lichte beperking ziet dat hij heel veel dingen kan en ook hij haar in het leven gelukkig wil maken. Gewoon normaal met elkaar omgaan net als wij met zijn allen.
Wat ik vind van de vrouwen in mannen met geld ziet is gewoon fout en dom. Vrouwen kunnen ook best zelf voor geld zorgen om te gaan werken. Dan krijg je als vrouw meer respect en aanzien door anderen hoe zij op haar werk doet. Mannen en vrouwen hebben allebei dezelfde rechten op werk, leven, geld, maar ook elkaar zoveel mogelijk te helpen in een relatie. Want als een vrouw te veel op haar man met veel geld leunt, is heel erg lui om voor zichzelf te zorgen om te gaan werken voor haar eigen geld. Dat is een basis voor heel ongezonde relatie van elkaar. Dan krijg je ook later complicaties met elkaar zodat de gevolgen heel ernstig kunnen zijn dat een man door die sluwe vrouw financieel uitgekleed worden dat zijn geld van hem naar haar eigen rekening doorsluist. Dan is een man die door zijn eigen domheid alles kwijt wat hij graag bezit. De vrouwen zijn dus slimmer bezig dan die domme rijke mannen, die denken dat de vrouw hem alles kan begeren. Ik denk dat vrouwen helaas wel heel erg ongelukkig kan worden in een relatie met een rijke man, die altijd alleen aan zichzelf denkt om aan meer geld te komen. Sorry, dat ik het ook zeg, dat is het wel realiteit op deze wereld aan worden en kijk maar eens naar beroemdheden op hele wereld. Dus geld maakt altijd niet gelukkig!
Humor, serieus en vrolijk!