abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147363294
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 13:23 schreef SuperFood het volgende:

[..]

tuurlijk wel. wel eens een vrouw tegengekomen die een zwerver in huis heeft genomen omdat ze zijn karakter zo leuk vindt? misschien hoeft ie niet perse stinkend rijk te zijn maar het liefst toch wel :D vrouwen, allemaal hoeren. ^O^
Zulke verhalen heb je echt wel hoor.. :)
pi_147363319
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 17:07 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Nee.

Ooit eens een man gezien die vrijwillig ging trouwen met een bedelende vrouwelijke junk? Nee, ook niet.
komt vaker voor dan je denkt. waarom zijn er überhaupt zo weinig vrouwelijke zwervers? omdat ze snel worden meegenomen door mannen ^O^ alleen de lelijke blijven over.
pi_147364115
Mij maakt het echt geen bal uit wat zijn inkomsten zijn. Sterker nog, ik ben (momenteel) de kostwinner in onze relatie en zal waarschijnlijk altijd meer verdienen dan hem.
Zolang hij inzet toont om aan het werk te gaan/willen, een bijdrage levert in het huishouden en gewoon gelukkig is (met mij) vind ik het prima. We zijn echt niet voor de centen bij elkaar.
pi_147364511
Financieel afhankelijk zijn van een partner zou ik bedreigend vinden. Die kan dan doen wat hij of zij wil, zoals bedriegen of op je meppen en jij kan de benen niet nemen.
Ik had enkele jaren 'n date met iemand die tot in de eeuwigheid wou van de steun leven en in zijn ingerichte bestelwagen wou hokken... Dat is wat anders dan knus wonen, niet veel kleren hebben en met de fiets gaan omdat je malchance had in het leven.
Het leven is een' krijgsbanier, door goede en kwade dagen, gescheurd, gevlekt, ontvallen schier, kloekmoedig voorwaards dragen.
  zondag 7 december 2014 @ 17:45:45 #55
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_147364566
Ach, zelfde geldt voor mannen die op vrouwen vallen alleen omdat ze dikke tieten cq kont hebben.

Oppervlakkigheid, so what?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_147365354
quote:
14s.gif Op zondag 7 december 2014 17:45 schreef Fir3fly het volgende:
Ach, zelfde geldt voor mannen die op vrouwen vallen alleen omdat ze dikke tieten cq kont hebben.

Idd. Als mensen gelukkig zijn, so what?
Ik snap dat haten nooit zo.
Make my day!
  zondag 7 december 2014 @ 18:32:33 #57
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_147368976
quote:
Dit ga ik komende zomer ook doen
pi_147370749
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 12:43 schreef Sapstengel het volgende:
Ze willen gewoon leven op easymode, beetje hele dag thuis zitten, shoppen of terrasje met vriendinnen. Allemaal zeggen dat ze geemancipeerd zijn en zelf carriere willen maken maar als het er op aankomt leven ze liever als een koningin van het geld van een ander.
Lijkt me lastig als je lesbisch bent. Allebei dan maar in de bijstand. :P Kun je alleen niet leven als een koningin.
ROBODEMONS..................|:(
pi_147370938
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 20:41 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Lijkt me lastig als je lesbisch bent. Allebei dan maar in de bijstand. :P Kun je alleen niet leven als een koningin.
Inderdaad, wat dat betreft kun je beter homo zijn, dan heb je 2x een goed inkomen en ook nog eens geen kinderen die het geld opmaken.
pi_147372058
quote:
Dat is al de tweede verbitterde man in een week tijd die dit filmpje post in dit soort discussies. ;(
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
  zondag 7 december 2014 @ 21:20:10 #62
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_147372421
Alles Schlampen ausser Muttie
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 8 december 2014 @ 16:10:58 #63
9342 abraham
[Smart statement Pending]
pi_147393648
Ach, golddigger is ook hard werk en een onzeker bestaan. Laten we eerlijk zijn, de vent die gaat voor de golddigger doet dit omdat hij voor zijn centen graag een bepaald kwaliteitsniveau wil zien. Dus sportscholen en nagelstylen tot je en ons weegt. Perfect en pleasend doen maar met de voorturende angst dat je opvolgster al in d'r minirokje op nét hogere hakken met nét prontere tietjes klaar staat.

Je zou er van aan de spa met wodka gaan met je soort en of lotgenoten ;)
If at first you fail, re-define your objective.
  maandag 8 december 2014 @ 16:22:48 #64
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_147394118
Het maakt niet uit hoe lelijk je bent als je maar geld hebt kun je alle vrouwen krijgen

cabrio'tje, 4x per jaar op vakantie en een creditcard is alles wat een vrouw nodig heeft.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  maandag 8 december 2014 @ 16:30:13 #65
416820 Trankilo
beste voor mij
pi_147394390
quote:
10s.gif Op zondag 7 december 2014 12:28 schreef fratsman het volgende:
aan de andere kant zijn er ook genoeg mutsen die op een klaploper vielen en nu met 3 koters bij de voedselbank/schuldsanering lopen.
Maar het liefst trouwen ze met de rijke man als voorziener voor hun "huisje, boompje, beestje"-droom en hebben ze een affaire met de klaploper.
pi_147394407
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 13:38 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Er zijn ook vrouwen die bewust zoeken naar geld zodat zij zelf kunnen luieren. Op zich begrijpelijk, daar niet van. Vrijheid van maatschappelijke plicht in de vorm van werk kan erg fijn zijn. De meesten echter zijn wel egocentrisch en zullen ook niet uit vrije keuze op dat punt willen deelnemen aan de samenleving bijvoorbeeld in de vorm van vrijwilligerswerk.
Wil je nu zeggen dat er onderzoek naar is gedaan dat vrouwen die een man met geld hebben meestal geen vrijwilligerswerk doen?
En dat degenen die een partner hebben die minder verdiend het gemiddeld genomen vaker wel doen?
pi_147394441
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 16:30 schreef Trankilo het volgende:

[..]

Maar het liefst trouwen ze met de rijke man als voorziener voor hun "huisje, boompje, beestje"-droom en hebben ze een affaire met de klaploper.
Wat een onzin weer. Hoe kom je bij je 'feitjes'?
pi_147394451
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 16:30 schreef Beauke het volgende:

[..]

Wil je nu zeggen dat er onderzoek naar is gedaan dat vrouwen die een man met geld hebben meestal geen vrijwilligerswerk doen?
En dat degenen die een partner hebben die minder verdiend het gemiddeld genomen vaker wel doen?
Ik doe veel vrijwilligerswerk en daar lopen een flink aantal bums en een flink aantal mensen die loaded. Daar tussenin een flinke middenmoot, zoals ik zelf, die gemiddeld verdienen en gemiddelde kosten hebben. Dus inkomen zegt vrij weinig over bereidheid om vrijwilligerswerk te gaan doen imo.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_147394484
Wie heeft het over inkomen? Ik heb het over de relatie tussen een bepaalde mindset en vrijwilligerswerk. LEZEN IS MOEILIJK?!
pi_147394558
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 16:33 schreef Cockwhale het volgende:
Wie heeft het over inkomen? Ik heb het over de relatie tussen een bepaalde mindset en vrijwilligerswerk. LEZEN IS MOEILIJK?!
Jij hebt het over vrouwen die bewust zoeken naar geld zodat ze zelf kunnen luieren.
pi_147394598
quote:
14s.gif Op zondag 7 december 2014 17:45 schreef Fir3fly het volgende:

Alleen om te neuken, niet om een zogenaamde liefdesrelatie mee te hebben.
pi_147394673
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 16:35 schreef Beauke het volgende:

[..]

Jij hebt het over vrouwen die bewust zoeken naar geld zodat ze zelf kunnen luieren.
Beschrijf ik dan alle vrouwen met een hoog inkomen als gezin? Nee, als je leest zie je dat ik verwijs naar haar handelingen. Jezus, moet ik alles uitleggen? GVD zeg :') |:(
pi_147394826
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 16:39 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Beschrijf ik dan alle vrouwen met een hoog inkomen als gezin? Nee, als je leest zie je dat ik verwijs naar haar handelingen. Jezus, moet ik alles uitleggen? GVD zeg :') |:(
Heb geen idee waar je het nu weer over hebt maar weet één ding zeker: aan m'n leeskunsten kan het niet liggen.

Ga maar in je vuistje bijten ofzo. :W
  maandag 8 december 2014 @ 17:00:19 #74
432997 Ven1972
Man met humor
pi_147395522
Dat klopt vaak wel wat er in deze topic wordt gezegd van dat vrouwen op mannen met geld vallen, terwijl de vrouwen zoeken dan ook meer voor zekerheid in haar leven wil hebben met een rijke man of een man die heel goed verdient met zijn baan. Die vrouwen leunen dan heel erg op een rijke echtgenoot om te genieten van zijn geld, ook kan er boodschappen gedaan op zijn geldkosten via zijn creditcard.

Ik moet eerlijk zeggen dat gelukkig niet alle vrouwen zo zijn ingesteld. Ook zijn er paar vrouwen die ook op mannen vallen die minder verdient of iemand met een beperking die zij gewoon heel erg leuk vindt om een relatie mee te beginnen. Niet geld speelt een grote rol in een relatieleven, ook spelen er meer dingen mee zoals hoe we met elkaar leven, kunnen wij elkaar wel respecteren zoals we zijn, worden we echt gelukkig met elkaar, willen we echt met elkaar voor gaan om echt van onze leven te genieten. Ook spelen ook dingen later die van belang kunnen zijn zoals kinderen krijgen met elkaar, ook kan het ook zijn dat een vrouw meer vrijheid wil hebben om voor haar zelf iets leuks wil gaan doen met haar vriendinnen, ook moet je ook goed hebben met jouw schoonfamilie of ze jou kunnen accepteren of niet.

Ik ken ook paar mensen die lichamelijk beperkt zijn toch een relatie met iemand zonder beperking en ze zijn heel erg gelukkig met elkaar, ongetrouwd of getrouwd. Mensen, geld kan niet altijd een rol blijven spelen in een relatie. Sommige vrouwen vinden ook mannen met een beperking wel eens erg leuk ondanks dat hij heel positief in het leven staat. Hoe hij met zijn opleiding of werk doet interesseert de vrouw bijna niets, echter denk ik dat een vrouw in een man met een lichte beperking ziet dat hij heel veel dingen kan en ook hij haar in het leven gelukkig wil maken. Gewoon normaal met elkaar omgaan net als wij met zijn allen.

Wat ik vind van de vrouwen in mannen met geld ziet is gewoon fout en dom. Vrouwen kunnen ook best zelf voor geld zorgen om te gaan werken. Dan krijg je als vrouw meer respect en aanzien door anderen hoe zij op haar werk doet. Mannen en vrouwen hebben allebei dezelfde rechten op werk, leven, geld, maar ook elkaar zoveel mogelijk te helpen in een relatie. Want als een vrouw te veel op haar man met veel geld leunt, is heel erg lui om voor zichzelf te zorgen om te gaan werken voor haar eigen geld. Dat is een basis voor heel ongezonde relatie van elkaar. Dan krijg je ook later complicaties met elkaar zodat de gevolgen heel ernstig kunnen zijn dat een man door die sluwe vrouw financieel uitgekleed worden dat zijn geld van hem naar haar eigen rekening doorsluist. Dan is een man die door zijn eigen domheid alles kwijt wat hij graag bezit. De vrouwen zijn dus slimmer bezig dan die domme rijke mannen, die denken dat de vrouw hem alles kan begeren. Ik denk dat vrouwen helaas wel heel erg ongelukkig kan worden in een relatie met een rijke man, die altijd alleen aan zichzelf denkt om aan meer geld te komen. Sorry, dat ik het ook zeg, dat is het wel realiteit op deze wereld aan worden en kijk maar eens naar beroemdheden op hele wereld. Dus geld maakt altijd niet gelukkig!
Humor, serieus en vrolijk!
pi_147396326
Ja, waarom denk je dat ik anders doorstudeer!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')