Mwah daarmee bedoel ik meer stabiliteit, niet heel veel geld.quote:Op zondag 7 december 2014 12:30 schreef Seam het volgende:
Als je alles op de rit hebt, dan heb je toch ook een goede financiele situatie?
Vaak is het niet ook alleen geld, maar de persoonlijkheid die succesvolle mensen meer hebben.quote:Op zondag 7 december 2014 12:34 schreef TheStranger1158 het volgende:
[..]
Mwah daarmee bedoel ik meer stabiliteit, niet heel veel geld.
het is dat we een voedselbank hebben anders was die groep allang aan darwin ten prooi gevallenquote:Op zondag 7 december 2014 12:28 schreef fratsman het volgende:
aan de andere kant zijn er ook genoeg mutsen die op een klaploper vielen en nu met 3 koters bij de voedselbank/schuldsanering lopen.
Heerlijk toch?quote:Op zondag 7 december 2014 12:43 schreef Sapstengel het volgende:
Ze willen gewoon leven op easymode, beetje hele dag thuis zitten, shoppen of terrasje met vriendinnen. Allemaal zeggen dat ze geemancipeerd zijn en zelf carriere willen maken maar als het er op aankomt leven ze liever als een koningin van het geld van een ander.
Oftewel, je bent arm en maagd.quote:Op zondag 7 december 2014 12:39 schreef RedFever007 het volgende:
Vandaar mijn succes bij de vrouwtjes
Precies, als ik een vrouw was dan wist ik het ook wel. Helaas ben ik een man en moet ik nu het geld verdienen.quote:Op zondag 7 december 2014 12:44 schreef agter het volgende:
[..]
Heerlijk toch?
Kind naar het KDV, kun je lekker een dagje shoppen en lunchen met vriendinnen.
Als zij als verkoopster werkt bij H&M of ze is kapster of callcentre-miep dan is dat voor mij geen probleem.quote:Op zondag 7 december 2014 12:59 schreef hoas het volgende:
Dat geld ook voor mannen, ik moet er niet aan denken om met een Ingrid van de voedselbank te trouwen.
Precies, ik heb liever een vrouw met geld dan zonder. Gemiddeld zegt hoeveel geld je hebt toch iets over hoe je in het leven staat. Ja, je kunt pech hebben en ja sommigen hebben geluk maar je moet het uiteindelijk toch zien te rooien in dit leven want het universum is geen SP-afgeleide.quote:Op zondag 7 december 2014 12:59 schreef hoas het volgende:
Dat geld ook voor mannen, ik moet er niet aan denken om met een Ingrid van de voedselbank te trouwen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |