heb je een vriend dan.quote:Op zondag 7 december 2014 13:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wanneer 2 mannen verder volkomen identiek zouden zijn, dan kan ik me voorstellen dat je voor de versie met geld kies. Maar in de echte wereld komt die situatie nooit voor, dus dan ga ik gewoon voor de leuke.
Jij zou gewoon een relatie aangaan met een of andere sloeber die financieel nauwelijks voor zichzelf kan zorgen, laat staan voor jou?quote:Op zondag 7 december 2014 13:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wanneer 2 mannen verder volkomen identiek zouden zijn, dan kan ik me voorstellen dat je voor de versie met geld kies. Maar in de echte wereld komt die situatie nooit voor, dus dan ga ik gewoon voor de leuke.
Ik kan me niet voorstellen dat ik zo'n type leuk zou vinden, nee. Iemand die niet voor zichzelf kan zorgen is waarschijnlijk niet iemand waar ik me toe aangetrokken zou voelen.quote:Op zondag 7 december 2014 13:09 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Jij zou gewoon een relatie aangaan met een of andere sloeber die financieel nauwelijks voor zichzelf kan zorgen, laat staan voor jou?
Maar dat is natuurlijk bullshit. Er zijn zoveel mensen met geld die niet voor zichzelf kunnen zorgen, daarvoor hebben ze een vrouw.quote:Op zondag 7 december 2014 13:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat ik zo'n type leuk zou vinden, nee. Iemand die niet voor zichzelf kan zorgen is waarschijnlijk niet iemand waar ik me toe aangetrokken zou voelen.
Je hoeft dat niet perse te zien in uiterlijke verschijningen he. Waar het mij omgaat is dat vrijwel iedereen geld belangrijk vindt.quote:Op zondag 7 december 2014 13:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat ik zo'n type leuk zou vinden, nee. Iemand die niet voor zichzelf kan zorgen is waarschijnlijk niet iemand waar ik me toe aangetrokken zou voelen.
Ik antwoordde dan ook op de gestelde vraag, niet op allerlei niet gestelde vragen.quote:Op zondag 7 december 2014 13:12 schreef Deckard het volgende:
[..]
Maar dat is natuurlijk bullshit. Er zijn zoveel mensen met geld die niet voor zichzelf kunnen zorgen, daarvoor hebben ze een vrouw.
Daarnaast zijn er mannen arm met een bepaalde reden die niets te maken heeft met het wel of niet voor je zelf kunnen zorgen.
Ik denk dat dat voor iedereen geldt, maar het gros van ons eindigt gewoon met iemand in het hele grote grijze gebied tussen de 2 opties die jij noemt. En dat is prima.quote:Op zondag 7 december 2014 13:12 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je hoeft dat niet perse te zien in uiterlijke verschijningen he. Waar het mij omgaat is dat vrijwel iedereen geld belangrijk vindt.
Heel het begrip "goldigger" slaat nergens op. Als ik kan kiezen tussen twee meiden die er exact hetzelfde uitzien, maar de een is miljonair en de ander verdient een minimumloon. Dan weet ik wel voor wie ik ga.
Niet voor zichzelf kan zorgen in de trant van financieel bedoel je?quote:Op zondag 7 december 2014 13:10 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Klopt, maar wat wil het begrip "goldigger" dan nog zeggen?quote:Op zondag 7 december 2014 13:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik denk dat dat voor iedereen geldt, maar het gros van ons eindigt gewoon met iemand in het hele grote grijze gebied tussen de 2 opties die jij noemt. En dat is prima.
In welk opzicht dan ook, denk ik. Iedereen kan soms een beetje hulp gebruiken, maar iemand die op enig gebied helemaal niets voor elkaar krijgt, is voor mij niet aantrekkelijk.quote:Op zondag 7 december 2014 13:14 schreef TheStranger1158 het volgende:
[..]
Niet voor zichzelf kan zorgen in de trant van financieel bedoel je?
Ik kan niet strijken en koken, knap je nu op me af?quote:Op zondag 7 december 2014 13:14 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
In welk opzicht dan ook, denk ik. Iedereen kan soms een beetje hulp gebruiken, maar iemand die op enig gebied helemaal niets voor elkaar krijgt, is voor mij niet aantrekkelijk.
Ik denk dat je aan de ene kant van het spectrum "geld belangrijk vinden" hebt en aan de andere kant van het spectrum "golddigger" en dat je al naar gelang hoe meer van je andere verlangens en voorkeuren je bereid bent op te geven in favor of de grotere bankrekening van de partner, je meer richtig golddigger opschuift.quote:Op zondag 7 december 2014 13:14 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Klopt, maar wat wil het begrip "goldigger" dan nog zeggen?
Vrijwel iedereen vindt geld belangrijk.
Ja.quote:Op zondag 7 december 2014 13:15 schreef TheStranger1158 het volgende:
[..]
Ik kan niet strijken en koken, knap je nu op me af?
Je liegt hier vooral.quote:Op zondag 7 december 2014 13:15 schreef TheStranger1158 het volgende:
[..]
Ik kan niet strijken en koken, knap je nu op me af?
Het is meer dat ik er geen zin in hebquote:Op zondag 7 december 2014 13:17 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Je liegt hier vooral.![]()
Iedereen kan strijken en koken.
tuurlijk wel. wel eens een vrouw tegengekomen die een zwerver in huis heeft genomen omdat ze zijn karakter zo leuk vindt? misschien hoeft ie niet perse stinkend rijk te zijn maar het liefst toch welquote:Op zondag 7 december 2014 13:21 schreef robin007bond het volgende:
Oud stereotype dat nog uit de tijd stamt dat vrouwen niet mochten werken. Natuurlijk ga je dan liever met een goedverdienende man omdat het je meer zekerheid geeft.
Tegenwoordig wordt er denk ik niet zo over gedacht.
Er zijn ook vrouwen die bewust zoeken naar geld zodat zij zelf kunnen luieren. Op zich begrijpelijk, daar niet van. Vrijheid van maatschappelijke plicht in de vorm van werk kan erg fijn zijn. De meesten echter zijn wel egocentrisch en zullen ook niet uit vrije keuze op dat punt willen deelnemen aan de samenleving bijvoorbeeld in de vorm van vrijwilligerswerk.quote:Op zondag 7 december 2014 12:27 schreef Ludd het volgende:
Dat vrouwen verlangen na een bepaalde financiële zekerheid vind ik begrijpelijk, dat draagt ook bij aan stabiliteit.
Vrouwen die alleen op een bepaalde man vallen omdat deze veel geld heeft, zijn hoeren in mijn optiek.
Nou, vraag maar eens aan de gemiddelde vrouw met een top opleiding en baan of zij een relatie aan zou gaan met een schoonmaker. Ook al bezit hij over een academische diploma en niveau denken, de meeste vrouwen zullen gegarandeerd nee zeggen.quote:Op zondag 7 december 2014 13:21 schreef robin007bond het volgende:
Oud stereotype dat nog uit de tijd stamt dat vrouwen niet mochten werken. Natuurlijk ga je dan liever met een goedverdienende man omdat het je meer zekerheid geeft.
Tegenwoordig wordt er denk ik niet zo over gedacht.
Nee.quote:Op zondag 7 december 2014 13:23 schreef SuperFood het volgende:
[..]
tuurlijk wel. wel eens een vrouw tegengekomen die een zwerver in huis heeft genomen omdat ze zijn karakter zo leuk vindt? misschien hoeft ie niet perse stinkend rijk te zijn maar het liefst toch welvrouwen, allemaal hoeren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |