abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147356848
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 13:10 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik kan me niet voorstellen dat ik zo'n type leuk zou vinden, nee. Iemand die niet voor zichzelf kan zorgen is waarschijnlijk niet iemand waar ik me toe aangetrokken zou voelen.
Maar dat is natuurlijk bullshit. Er zijn zoveel mensen met geld die niet voor zichzelf kunnen zorgen, daarvoor hebben ze een vrouw.

Daarnaast zijn er mannen arm met een bepaalde reden die niets te maken heeft met het wel of niet voor je zelf kunnen zorgen.
pi_147356852
quote:

[..]

Ik kan me niet voorstellen dat ik zo'n type leuk zou vinden, nee. Iemand die niet voor zichzelf kan zorgen is waarschijnlijk niet iemand waar ik me toe aangetrokken zou voelen.
Je hoeft dat niet perse te zien in uiterlijke verschijningen he. Waar het mij omgaat is dat vrijwel iedereen geld belangrijk vindt.

Heel het begrip "goldigger" slaat nergens op. Als ik kan kiezen tussen twee meiden die er exact hetzelfde uitzien, maar de een is miljonair en de ander verdient een minimumloon. Dan weet ik wel voor wie ik ga.
pi_147356867
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 13:12 schreef Deckard het volgende:

[..]

Maar dat is natuurlijk bullshit. Er zijn zoveel mensen met geld die niet voor zichzelf kunnen zorgen, daarvoor hebben ze een vrouw.

Daarnaast zijn er mannen arm met een bepaalde reden die niets te maken heeft met het wel of niet voor je zelf kunnen zorgen.
Ik antwoordde dan ook op de gestelde vraag, niet op allerlei niet gestelde vragen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_147356878
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 13:12 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Je hoeft dat niet perse te zien in uiterlijke verschijningen he. Waar het mij omgaat is dat vrijwel iedereen geld belangrijk vindt.

Heel het begrip "goldigger" slaat nergens op. Als ik kan kiezen tussen twee meiden die er exact hetzelfde uitzien, maar de een is miljonair en de ander verdient een minimumloon. Dan weet ik wel voor wie ik ga.
Ik denk dat dat voor iedereen geldt, maar het gros van ons eindigt gewoon met iemand in het hele grote grijze gebied tussen de 2 opties die jij noemt. En dat is prima.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_147356881
quote:

[..]

Niet voor zichzelf kan zorgen in de trant van financieel bedoel je?
pi_147356888
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 13:14 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik denk dat dat voor iedereen geldt, maar het gros van ons eindigt gewoon met iemand in het hele grote grijze gebied tussen de 2 opties die jij noemt. En dat is prima.
Klopt, maar wat wil het begrip "goldigger" dan nog zeggen?

Vrijwel iedereen vindt geld belangrijk.
pi_147356896
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 13:14 schreef TheStranger1158 het volgende:

[..]

Niet voor zichzelf kan zorgen in de trant van financieel bedoel je?
In welk opzicht dan ook, denk ik. Iedereen kan soms een beetje hulp gebruiken, maar iemand die op enig gebied helemaal niets voor elkaar krijgt, is voor mij niet aantrekkelijk.
pi_147356918
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 13:14 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

In welk opzicht dan ook, denk ik. Iedereen kan soms een beetje hulp gebruiken, maar iemand die op enig gebied helemaal niets voor elkaar krijgt, is voor mij niet aantrekkelijk.
Ik kan niet strijken en koken, knap je nu op me af?
pi_147356927
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 13:14 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Klopt, maar wat wil het begrip "goldigger" dan nog zeggen?

Vrijwel iedereen vindt geld belangrijk.
Ik denk dat je aan de ene kant van het spectrum "geld belangrijk vinden" hebt en aan de andere kant van het spectrum "golddigger" en dat je al naar gelang hoe meer van je andere verlangens en voorkeuren je bereid bent op te geven in favor of de grotere bankrekening van de partner, je meer richtig golddigger opschuift.
pi_147356936
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 13:15 schreef TheStranger1158 het volgende:

[..]

Ja.
pi_147356968
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 13:15 schreef TheStranger1158 het volgende:

[..]

Je liegt hier vooral. :P

Iedereen kan strijken en koken.
pi_147356978
Mannen die niet voor zichzelf kunnen zorgen is een grotere afknapper dan mannen zonder geld
pi_147356995
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 13:17 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Je liegt hier vooral. :P

Iedereen kan strijken en koken.
Het is meer dat ik er geen zin in heb
pi_147356999
Als ik veel geld had was Brennie ook op mij gevallen. Die geeft daar namelijk geen kut om.

Ergo: dan moet ze wel voor mijn looks gevallen zijn; hoewel ik dat soms betwijfel als ik in de spiegel kijk :')
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_147357043
Oud stereotype dat nog uit de tijd stamt dat vrouwen niet mochten werken. Natuurlijk ga je dan liever met een goedverdienende man omdat het je meer zekerheid geeft.

Tegenwoordig wordt er denk ik niet zo over gedacht.
pi_147357084
quote:
1s.gif Op zondag 7 december 2014 13:21 schreef robin007bond het volgende:
Oud stereotype dat nog uit de tijd stamt dat vrouwen niet mochten werken. Natuurlijk ga je dan liever met een goedverdienende man omdat het je meer zekerheid geeft.

tuurlijk wel. wel eens een vrouw tegengekomen die een zwerver in huis heeft genomen omdat ze zijn karakter zo leuk vindt? misschien hoeft ie niet perse stinkend rijk te zijn maar het liefst toch wel :D vrouwen, allemaal hoeren. ^O^
pi_147357467
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 12:27 schreef Ludd het volgende:
Dat vrouwen verlangen na een bepaalde financiële zekerheid vind ik begrijpelijk, dat draagt ook bij aan stabiliteit.

Vrouwen die alleen op een bepaalde man vallen omdat deze veel geld heeft, zijn hoeren in mijn optiek.
Er zijn ook vrouwen die bewust zoeken naar geld zodat zij zelf kunnen luieren. Op zich begrijpelijk, daar niet van. Vrijheid van maatschappelijke plicht in de vorm van werk kan erg fijn zijn. De meesten echter zijn wel egocentrisch en zullen ook niet uit vrije keuze op dat punt willen deelnemen aan de samenleving bijvoorbeeld in de vorm van vrijwilligerswerk.
pi_147357507
quote:
1s.gif Op zondag 7 december 2014 13:21 schreef robin007bond het volgende:

Nou, vraag maar eens aan de gemiddelde vrouw met een top opleiding en baan of zij een relatie aan zou gaan met een schoonmaker. Ook al bezit hij over een academische diploma en niveau denken, de meeste vrouwen zullen gegarandeerd nee zeggen.
  zondag 7 december 2014 @ 13:45:08 #49
416020 K44S
The bearded man
pi_147357624
Financiële zekerheid gok ik zo.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_147363172
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 13:23 schreef SuperFood het volgende:

[..]

tuurlijk wel. wel eens een vrouw tegengekomen die een zwerver in huis heeft genomen omdat ze zijn karakter zo leuk vindt? misschien hoeft ie niet perse stinkend rijk te zijn maar het liefst toch wel :D vrouwen, allemaal hoeren. ^O^
Nee.

Ooit eens een man gezien die vrijwillig ging trouwen met een bedelende vrouwelijke junk? Nee, ook niet.
pi_147363294
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 13:23 schreef SuperFood het volgende:

[..]

Zulke verhalen heb je echt wel hoor.. :)
pi_147363319
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 17:07 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Nee.

Ooit eens een man gezien die vrijwillig ging trouwen met een bedelende vrouwelijke junk? Nee, ook niet.
komt vaker voor dan je denkt. waarom zijn er überhaupt zo weinig vrouwelijke zwervers? omdat ze snel worden meegenomen door mannen ^O^ alleen de lelijke blijven over.
pi_147364115
Mij maakt het echt geen bal uit wat zijn inkomsten zijn. Sterker nog, ik ben (momenteel) de kostwinner in onze relatie en zal waarschijnlijk altijd meer verdienen dan hem.
Zolang hij inzet toont om aan het werk te gaan/willen, een bijdrage levert in het huishouden en gewoon gelukkig is (met mij) vind ik het prima. We zijn echt niet voor de centen bij elkaar.
pi_147364511
Financieel afhankelijk zijn van een partner zou ik bedreigend vinden. Die kan dan doen wat hij of zij wil, zoals bedriegen of op je meppen en jij kan de benen niet nemen.
Ik had enkele jaren 'n date met iemand die tot in de eeuwigheid wou van de steun leven en in zijn ingerichte bestelwagen wou hokken... Dat is wat anders dan knus wonen, niet veel kleren hebben en met de fiets gaan omdat je malchance had in het leven.
Het leven is een' krijgsbanier, door goede en kwade dagen, gescheurd, gevlekt, ontvallen schier, kloekmoedig voorwaards dragen.
  zondag 7 december 2014 @ 17:45:45 #55
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_147364566
Ach, zelfde geldt voor mannen die op vrouwen vallen alleen omdat ze dikke tieten cq kont hebben.

Oppervlakkigheid, so what?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_147365354
quote:
14s.gif Op zondag 7 december 2014 17:45 schreef Fir3fly het volgende:
Ach, zelfde geldt voor mannen die op vrouwen vallen alleen omdat ze dikke tieten cq kont hebben.

Oppervlakkigheid, so what?
Idd. Als mensen gelukkig zijn, so what?
Ik snap dat haten nooit zo.
Make my day!
  zondag 7 december 2014 @ 18:32:33 #57
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_147368976
quote:
Dit ga ik komende zomer ook doen
pi_147370749
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 12:43 schreef Sapstengel het volgende:
Ze willen gewoon leven op easymode, beetje hele dag thuis zitten, shoppen of terrasje met vriendinnen. Allemaal zeggen dat ze geemancipeerd zijn en zelf carriere willen maken maar als het er op aankomt leven ze liever als een koningin van het geld van een ander.
Lijkt me lastig als je lesbisch bent. Allebei dan maar in de bijstand. :P Kun je alleen niet leven als een koningin.
ROBODEMONS..................|:(
pi_147370938
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 20:41 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Lijkt me lastig als je lesbisch bent. Allebei dan maar in de bijstand. :P Kun je alleen niet leven als een koningin.
Inderdaad, wat dat betreft kun je beter homo zijn, dan heb je 2x een goed inkomen en ook nog eens geen kinderen die het geld opmaken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')