Hij is jouw bitch dusquote:Op zondag 7 december 2014 17:31 schreef Sekhmet het volgende:
Mij maakt het echt geen bal uit wat zijn inkomsten zijn. Sterker nog, ik ben (momenteel) de kostwinner in onze relatie en zal waarschijnlijk altijd meer verdienen dan hem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 december 2014 18:51 schreef TorroFernandes het volgende:
Het is niet het geld dat de meeste vrouwen aantrekkelijk vinden, maar wat je met dat geld kan doen. Het idee dat de betreffende man haar iets te bieden heeft. Dat hoeven niet zozeer spullen te zijn, maar vooral ervaringen.
Ik vrees dat je last hebt van een laag zelfbeeld. Daar moet je sowieso aan werken voor je een relatie aangaat.quote:Op maandag 8 december 2014 20:35 schreef Yiwei het volgende:
[..]de vernederingen bedoel je
![]()
Zijn vrienden, familie en kennis die op je neerkijken, belachelijk maken en roddelen over je. En ondertussen al een andere vrouw, een rijke vrouw helemaal ophemelen en jullie al uit elkaar willen en gaan drijven. En als dat niet genoeg is, word je familie ook bespot. Slechte naam in hun kringen ga je krijgen. Als je jezelf nog durft te vertonen, weet heel het dorp en nog meer mensen over je.
De aanname dat een rijke man geld aan jou gaat bestedenAlsof hij in zijn achterhoofd onbewust niet bang is dat je er voor zijn geld bent
Sowieso niet in de stemming voor relatie. Afgelopen jaren zeer verschrikkelijke mensen tegengekomen, het zelfbeeld gaat op een gegeven moment wel inderdaad naar beneden ja.quote:Op maandag 8 december 2014 20:41 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]
Ik vrees dat je last hebt van een laag zelfbeeld. Daar moet je sowieso aan werken voor je een relatie aangaat.
Ik denk dat je voor mij wel weg zou rennen danquote:Op maandag 8 december 2014 20:51 schreef Yiwei het volgende:
hoe dikker de portemonnee van de man, des te meer een naar persoon dat is waar je van weg moet rennen![]()
Ook mensen zonder geld kunnen heel naar zijn. Ik denk dat je vooral ervaring hebt met een bepaald type met geld. Mensen die denken dat het geld zelf ze heel interessant maakt, in plaats van mensen die hun geld gebruiken om hun interesses te vervullen.quote:Op maandag 8 december 2014 20:51 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Sowieso niet in de stemming voor relatie. Afgelopen jaren zeer verschrikkelijke mensen tegengekomen, het zelfbeeld gaat op een gegeven moment wel inderdaad naar beneden ja.
Maar dat maakt mijn reactie niet minder waarOp basis van mijn ervaringen en die uit mijn omgeving -> hoe dikker de portemonnee van de man, des te meer een naar persoon dat is waar je van weg moet rennen
Of het is alleen ik die een aversie voor ze heb.
Ja, dat heb ik ook. Niet zozeer dat ik af zou knappen als hij rijk zou zijn, want daar kan hij ook goede dingen mee doen, maar als een man een heel dure (zo'n opzichtige, ordinaire) auto heeft of me meeneemt naar een heel duur restaurant... daar heb ik niets mee. Een man kocht een keer een dure fles wijn tijdens een date en ik vond dat echt verschrikkelijk. Hij bedoelde het wel lief maar ik ben daar niet het type vrouw voor. Ik vind je niet leuker als je een dure fles van dit of dat koopt, ik vind je leuk of ik vind je niet leuk. Sommige vrouwen 'wow' je daar blijkbaar mee. Ik ben nogal idealistisch ingesteld en heb niets met luxe, ik heb er echt iets op tegen zelfs.quote:Op dinsdag 9 december 2014 01:38 schreef Jelia het volgende:
Voor mij is het andersom eigenlijk. Hoe rijker hoe meer ik afknap.
Wees blij dat je tenminste iets krijgt. Een kennis van mij begrijpt niet dat iets geven aan een vrouw betekent dat je aan haar hebt gedacht; het gebaar. Hij zei vol trots dat hij jarenlang zijn vriendin niets heeft gegeven, ook niet op haar verjaardag. Alleen iets bij de geboorte van hun kind en dat was het.quote:Op dinsdag 9 december 2014 01:43 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook. Niet zozeer dat ik af zou knappen als hij rijk zou zijn, want daar kan hij ook goede dingen mee doen, maar als een man een heel dure (zo'n opzichtige, ordinaire) auto heeft of me meeneemt naar een heel duur restaurant... daar heb ik niets mee. Een man kocht een keer een dure fles wijn tijdens een date en ik vond dat echt verschrikkelijk. Hij bedoelde het wel lief maar ik ben daar niet het type vrouw voor. Ik vind je niet leuker als je een dure fles van dit of dat koopt, ik vind je leuk of ik vind je niet leuk. Sommige vrouwen 'wow' je daar blijkbaar mee. Ik ben nogal idealistisch ingesteld en heb niets met luxe, ik heb er echt iets op tegen zelfs.
Alsof ik mezelf hoor praten, haha.quote:Op dinsdag 9 december 2014 01:43 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook. Niet zozeer dat ik af zou knappen als hij rijk zou zijn, want daar kan hij ook goede dingen mee doen, maar als een man een heel dure (zo'n opzichtige, ordinaire) auto heeft of me meeneemt naar een heel duur restaurant... daar heb ik niets mee. Een man kocht een keer een dure fles wijn tijdens een date en ik vond dat echt verschrikkelijk. Hij bedoelde het wel lief maar ik ben daar niet het type vrouw voor. Ik vind je niet leuker als je een dure fles van dit of dat koopt, ik vind je leuk of ik vind je niet leuk. Sommige vrouwen 'wow' je daar blijkbaar mee. Ik ben nogal idealistisch ingesteld en heb niets met luxe, ik heb er echt iets op tegen zelfs.
Het klopt zeker dat er diverse categorien (relatief) rijke mensen zijn, bijv. de eerste generatie die ervoor heeft moeten werken en de tweede generatie die het erft. Daar verschilt de instelling en gedrag ook gigantisch.quote:Op maandag 8 december 2014 21:17 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]
Ook mensen zonder geld kunnen heel naar zijn. Ik denk dat je vooral ervaring hebt met een bepaald type met geld. Mensen die denken dat het geld zelf ze heel interessant maakt, in plaats van mensen die hun geld gebruiken om hun interesses te vervullen.
En als je geen cadeau geeft heb je niet aan haar gedacht?quote:Op dinsdag 9 december 2014 09:38 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Wees blij dat je tenminste iets krijgt. Een kennis van mij begrijpt niet dat iets geven aan een vrouw betekent dat je aan haar hebt gedacht; het gebaar. Hij zei vol trots dat hij jarenlang zijn vriendin niets heeft gegeven, ook niet op haar verjaardag. Alleen iets bij de geboorte van hun kind en dat was het.
Ik zei nog dat ik het echt zielig voor haar vond en ik werd een gold digger genoemd. Urenlang was ik nog bezig hem uit te leggen dat je voor je vriendin wel af en toe een cadeau mag meebrengen, vooral voor de verjaardag. Sommige mensen zijn te zuinig op dit gebied, als ze een banaan voor me meenemen, dan 'wow' ze mij er echt wel meeIk ga zelfs heel blij accepteren
![]()
Tja als je dat niet merkt en/of hij doet het niet. Dan hoop je maar op een cadeautjequote:Op dinsdag 9 december 2014 09:53 schreef Beauke het volgende:
[..]
En als je geen cadeau geeft heb je niet aan haar gedacht?
Kom op, wij vrouwen zijn toch geen kleine kinderen die cadeautjes verwachten. Je kunt ook op andere manieren laten blijken dat je aan iemand denkt.
Ik krijg dat wel te horen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 09:55 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Tja als je dat niet merkt en/of hij doet het niet. Dan hoop je maar op een cadeautje
Denk je mannen gaan uit het niks zeggen: ik wil je zien! of ik mis je!
Als je geluk hebt, krijg je een telefoontje of een sms en dat was het. Alsof ze laten blijken dat ze aan je denken, zoiets blijkt gezichtsverlies te zijn ofzo.
Alles binnen context Grunge en niet alles is zwart-wit.quote:Op dinsdag 9 december 2014 01:43 schreef Grunge. het volgende:
Ja.quote:Op dinsdag 9 december 2014 09:55 schreef Yiwei het volgende:
[...]
Denk je mannen gaan uit het niks zeggen: ik wil je zien! of ik mis je!
Niet gevraagd hoe vaak zij hem iets heeft gegeven?quote:Op dinsdag 9 december 2014 09:38 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Wees blij dat je tenminste iets krijgt. Een kennis van mij begrijpt niet dat iets geven aan een vrouw betekent dat je aan haar hebt gedacht; het gebaar. Hij zei vol trots dat hij jarenlang zijn vriendin niets heeft gegeven, ook niet op haar verjaardag. Alleen iets bij de geboorte van hun kind en dat was het.
Ik zei nog dat ik het echt zielig voor haar vond en ik werd een gold digger genoemd. Urenlang was ik nog bezig hem uit te leggen dat je voor je vriendin wel af en toe een cadeau mag meebrengen, vooral voor de verjaardag. Sommige mensen zijn te zuinig op dit gebied, als ze een banaan voor me meenemen, dan 'wow' ze mij er echt wel meeIk ga zelfs heel blij accepteren
![]()
Niet elk man is inderdaad expressief, soms verschilt het ook qua gelegenheid. Bij eentje sloeg het echt door, ik moest op fb gaan zoeken bij code namen of die mijn page heeft bezocht en zo kwam ik pas erachter: oh ja, misschien dacht die toch wel aan mij.quote:Op dinsdag 9 december 2014 10:00 schreef Beauke het volgende:
[..]
Ik krijg dat wel te horen.![]()
Niet alle mannen zijn hetzelfde.
Verder verwacht ik geen cadeautjes en die krijg ik ook bijna nooit, maar geen probleem. Je maakt mij echt niet blij met een bos bloemen of dure sieraden.
Je kunt elkaar ook op andere manieren laten merken aan elkaar te denken. Door bv iets voor elkaar te doen. De ander laten uitslapen, favoriete eten koken enz. Hoeven toch niet meteen (dure) cadeaus te zijn.
Nee, vond ik niet echt nodig. Ik veronderstel dat vrouwen over het algemeen vrijgeviger zijnquote:Op dinsdag 9 december 2014 10:08 schreef TorroFernandes het volgende:
[..]
Niet gevraagd hoe vaak zij hem iets heeft gegeven?
FTFYquote:Op dinsdag 9 december 2014 10:09 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Nee, vond ik niet echt nodig. Ik veronderstel dat vrouwen over het algemeen meer verwachtingen hebben![]()
Zou jij als man een zwerver in huis nemen dan?quote:Op zondag 7 december 2014 13:23 schreef SuperFood het volgende:
[..]
tuurlijk wel. wel eens een vrouw tegengekomen die een zwerver in huis heeft genomen omdat ze zijn karakter zo leuk vindt? misschien hoeft ie niet perse stinkend rijk te zijn maar het liefst toch welvrouwen, allemaal hoeren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |