abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147396397
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 17:10 schreef Roooske het volgende:
Zulke verhalen heb je echt wel hoor..
Idd, wel soortgelijke verhalen gehoord.
pi_147396420
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 17:31 schreef Sekhmet het volgende:
Mij maakt het echt geen bal uit wat zijn inkomsten zijn. Sterker nog, ik ben (momenteel) de kostwinner in onze relatie en zal waarschijnlijk altijd meer verdienen dan hem.
Hij is jouw bitch dus :@
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_147398846
Het is niet het geld dat de meeste vrouwen aantrekkelijk vinden, maar wat je met dat geld kan doen. Het idee dat de betreffende man haar iets te bieden heeft. Dat hoeven niet zozeer spullen te zijn, maar vooral ervaringen. Een gebrek aan geld kan je best compenseren met creativiteit, passies en goede seks.
pi_147403136
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2014 18:51 schreef TorroFernandes het volgende:
Het is niet het geld dat de meeste vrouwen aantrekkelijk vinden, maar wat je met dat geld kan doen. Het idee dat de betreffende man haar iets te bieden heeft. Dat hoeven niet zozeer spullen te zijn, maar vooral ervaringen.
_O- de vernederingen bedoel je :{

Zijn vrienden, familie en kennis die op je neerkijken, belachelijk maken en roddelen over je. En ondertussen al een andere vrouw, een rijke vrouw helemaal ophemelen en jullie al uit elkaar willen en gaan drijven. En als dat niet genoeg is, word je familie ook bespot. Slechte naam in hun kringen ga je krijgen. Als je jezelf nog durft te vertonen, weet heel het dorp en nog meer mensen over je.

De aanname dat een rijke man geld aan jou gaat besteden _O- Alsof hij in zijn achterhoofd onbewust niet bang is dat je er voor zijn geld bent :W
pi_147403396
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 20:35 schreef Yiwei het volgende:

[..]

_O- de vernederingen bedoel je :{

Zijn vrienden, familie en kennis die op je neerkijken, belachelijk maken en roddelen over je. En ondertussen al een andere vrouw, een rijke vrouw helemaal ophemelen en jullie al uit elkaar willen en gaan drijven. En als dat niet genoeg is, word je familie ook bespot. Slechte naam in hun kringen ga je krijgen. Als je jezelf nog durft te vertonen, weet heel het dorp en nog meer mensen over je.

De aanname dat een rijke man geld aan jou gaat besteden _O- Alsof hij in zijn achterhoofd onbewust niet bang is dat je er voor zijn geld bent :W
Ik vrees dat je last hebt van een laag zelfbeeld. Daar moet je sowieso aan werken voor je een relatie aangaat.
pi_147403809
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2014 20:41 schreef TorroFernandes het volgende:

[..]

Ik vrees dat je last hebt van een laag zelfbeeld. Daar moet je sowieso aan werken voor je een relatie aangaat.
Sowieso niet in de stemming voor relatie. Afgelopen jaren zeer verschrikkelijke mensen tegengekomen, het zelfbeeld gaat op een gegeven moment wel inderdaad naar beneden ja.

Maar dat maakt mijn reactie niet minder waar :P Op basis van mijn ervaringen en die uit mijn omgeving -> hoe dikker de portemonnee van de man, des te meer een naar persoon dat is waar je van weg moet rennen :r Of het is alleen ik die een aversie voor ze heb.
pi_147404017
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 20:51 schreef Yiwei het volgende:
hoe dikker de portemonnee van de man, des te meer een naar persoon dat is waar je van weg moet rennen :r
Ik denk dat je voor mij wel weg zou rennen dan
pi_147404928
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 20:51 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Sowieso niet in de stemming voor relatie. Afgelopen jaren zeer verschrikkelijke mensen tegengekomen, het zelfbeeld gaat op een gegeven moment wel inderdaad naar beneden ja.

Maar dat maakt mijn reactie niet minder waar :P Op basis van mijn ervaringen en die uit mijn omgeving -> hoe dikker de portemonnee van de man, des te meer een naar persoon dat is waar je van weg moet rennen :r Of het is alleen ik die een aversie voor ze heb.
Ook mensen zonder geld kunnen heel naar zijn. Ik denk dat je vooral ervaring hebt met een bepaald type met geld. Mensen die denken dat het geld zelf ze heel interessant maakt, in plaats van mensen die hun geld gebruiken om hun interesses te vervullen.
pi_147413317
Voor mij is het andersom eigenlijk. Hoe rijker hoe meer ik afknap.
  dinsdag 9 december 2014 @ 01:39:35 #85
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_147413330
Ik merk aan sommige (gefrustreerde) mannen in mijn omgeving dat zij daadwerkelijk denken dat 'de meeste vrouwen' op mannen met geld vallen. Op mannen met een dure auto zoals in het filmpje. (Oh ja, en op 'klootzakken' natuurlijk.) Zelf herken ik het totaal niet, ik kan er niet eens tegen als ik een cadeautje van een vriendje krijg omdat ik me dan al bezwaard voel. Daarbij wil ik niet afhankelijk zijn van een man. Ook heb ik ambities. Ik weet zeker dat 'de golddigger' maar een heel klein percentage van alle vrouwen bezet, vooral in Nederland. Vrouwen die al hun tijd aan hun uiterlijk spenderen en daarna naar de Miljonairsbeurs gaan, dat soort types.
  dinsdag 9 december 2014 @ 01:43:56 #86
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_147413382
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 01:38 schreef Jelia het volgende:
Voor mij is het andersom eigenlijk. Hoe rijker hoe meer ik afknap.
Ja, dat heb ik ook. Niet zozeer dat ik af zou knappen als hij rijk zou zijn, want daar kan hij ook goede dingen mee doen, maar als een man een heel dure (zo'n opzichtige, ordinaire) auto heeft of me meeneemt naar een heel duur restaurant... daar heb ik niets mee. Een man kocht een keer een dure fles wijn tijdens een date en ik vond dat echt verschrikkelijk. Hij bedoelde het wel lief maar ik ben daar niet het type vrouw voor. Ik vind je niet leuker als je een dure fles van dit of dat koopt, ik vind je leuk of ik vind je niet leuk. Sommige vrouwen 'wow' je daar blijkbaar mee. Ik ben nogal idealistisch ingesteld en heb niets met luxe, ik heb er echt iets op tegen zelfs.
pi_147415602
quote:
7s.gif Op dinsdag 9 december 2014 01:43 schreef Grunge. het volgende:

[..]

Ja, dat heb ik ook. Niet zozeer dat ik af zou knappen als hij rijk zou zijn, want daar kan hij ook goede dingen mee doen, maar als een man een heel dure (zo'n opzichtige, ordinaire) auto heeft of me meeneemt naar een heel duur restaurant... daar heb ik niets mee. Een man kocht een keer een dure fles wijn tijdens een date en ik vond dat echt verschrikkelijk. Hij bedoelde het wel lief maar ik ben daar niet het type vrouw voor. Ik vind je niet leuker als je een dure fles van dit of dat koopt, ik vind je leuk of ik vind je niet leuk. Sommige vrouwen 'wow' je daar blijkbaar mee. Ik ben nogal idealistisch ingesteld en heb niets met luxe, ik heb er echt iets op tegen zelfs.
Wees blij dat je tenminste iets krijgt. Een kennis van mij begrijpt niet dat iets geven aan een vrouw betekent dat je aan haar hebt gedacht; het gebaar. Hij zei vol trots dat hij jarenlang zijn vriendin niets heeft gegeven, ook niet op haar verjaardag. Alleen iets bij de geboorte van hun kind en dat was het.

Ik zei nog dat ik het echt zielig voor haar vond en ik werd een gold digger genoemd. Urenlang was ik nog bezig hem uit te leggen dat je voor je vriendin wel af en toe een cadeau mag meebrengen, vooral voor de verjaardag. Sommige mensen zijn te zuinig op dit gebied, als ze een banaan voor me meenemen, dan 'wow' ze mij er echt wel mee *O* Ik ga zelfs heel blij accepteren :D
pi_147415644
quote:

[..]

Alsof ik mezelf hoor praten, haha.
Zou me er hoogst akward onder voelen.
Ben verre van materialistisch ingesteld ook.

Verbaas me over x aantal stelletjes in mijn omgeving. Die blijven elkaar maar dure cadeaus van honderden euro's geven en focussen op hoe waardevol (letterlijk) dat is.
Ik denk dan altijd, als je de ander wat wil geven waar diegene echt wat aan heeft, geef dan een herinnering voor jullie samen. Hoeft niet eens veel te kosten.
pi_147415777
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2014 21:17 schreef TorroFernandes het volgende:

[..]

Ook mensen zonder geld kunnen heel naar zijn. Ik denk dat je vooral ervaring hebt met een bepaald type met geld. Mensen die denken dat het geld zelf ze heel interessant maakt, in plaats van mensen die hun geld gebruiken om hun interesses te vervullen.
Het klopt zeker dat er diverse categorien (relatief) rijke mensen zijn, bijv. de eerste generatie die ervoor heeft moeten werken en de tweede generatie die het erft. Daar verschilt de instelling en gedrag ook gigantisch.

Het klopt wel dat ze allemaal ongeveer hetzelfde waren; iedereen werkte hard voor het geld. Dit uitte zich in doorgeslagen arrogantie, vooral de meest jongere qua leeftijd. Ze dachten dan dat ze heel wat waren, op zich klopt het wel dat je bepaalde eigenschappen moet beschikken om ergens op een plek te moeten komen. Maar wat op eerste gezicht echt zelfvertrouwen bleek te zijn sloeg door naar doorgeslagen arrogantie. Daarnaast bleken die mensen ook steeds meer workaholic te zijn geworden, enig ambitie hebben is goed. Maar hierin doorgeslagen zijn, dus ernstig workaholic zijn geworden is echt onplezierig voor de partner. Je wilt je geliefde ook af en toe zien en spreken, maar nee dat kan niet; klanten, werknemers, belastingdienst, overheid, familie, vrienden, kennis en wanneer kom jij dan aan de beurt? Hij moet ook nog eten, drinken, slapen, naar de wc gaan etc.

Zulke situaties verre van ideaal.
pi_147415828
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 09:38 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Wees blij dat je tenminste iets krijgt. Een kennis van mij begrijpt niet dat iets geven aan een vrouw betekent dat je aan haar hebt gedacht; het gebaar. Hij zei vol trots dat hij jarenlang zijn vriendin niets heeft gegeven, ook niet op haar verjaardag. Alleen iets bij de geboorte van hun kind en dat was het.

Ik zei nog dat ik het echt zielig voor haar vond en ik werd een gold digger genoemd. Urenlang was ik nog bezig hem uit te leggen dat je voor je vriendin wel af en toe een cadeau mag meebrengen, vooral voor de verjaardag. Sommige mensen zijn te zuinig op dit gebied, als ze een banaan voor me meenemen, dan 'wow' ze mij er echt wel mee *O* Ik ga zelfs heel blij accepteren :D
En als je geen cadeau geeft heb je niet aan haar gedacht?

Kom op, wij vrouwen zijn toch geen kleine kinderen die cadeautjes verwachten. Je kunt ook op andere manieren laten blijken dat je aan iemand denkt.
pi_147415856
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 09:53 schreef Beauke het volgende:

[..]

En als je geen cadeau geeft heb je niet aan haar gedacht?

Kom op, wij vrouwen zijn toch geen kleine kinderen die cadeautjes verwachten. Je kunt ook op andere manieren laten blijken dat je aan iemand denkt.
Tja als je dat niet merkt en/of hij doet het niet. Dan hoop je maar op een cadeautje :')

Denk je mannen gaan uit het niks zeggen: ik wil je zien! of ik mis je!
Als je geluk hebt, krijg je een telefoontje of een sms en dat was het. Alsof ze laten blijken dat ze aan je denken, zoiets blijkt gezichtsverlies te zijn ofzo.
  dinsdag 9 december 2014 @ 09:59:10 #92
365231 Fera
Fire & Blood
pi_147415908
Het interesseert me geen biet.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_147415931
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 09:55 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Tja als je dat niet merkt en/of hij doet het niet. Dan hoop je maar op een cadeautje :')

Als je geluk hebt, krijg je een telefoontje of een sms en dat was het. Alsof ze laten blijken dat ze aan je denken, zoiets blijkt gezichtsverlies te zijn ofzo.
Ik krijg dat wel te horen. :)
Niet alle mannen zijn hetzelfde.

Verder verwacht ik geen cadeautjes en die krijg ik ook bijna nooit, maar geen probleem. Je maakt mij echt niet blij met een bos bloemen of dure sieraden.
Je kunt elkaar ook op andere manieren laten merken aan elkaar te denken. Door bv iets voor elkaar te doen. De ander laten uitslapen, favoriete eten koken enz. Hoeven toch niet meteen (dure) cadeaus te zijn.
pi_147415968
quote:

Alles binnen context Grunge en niet alles is zwart-wit.
Sommige dingen kunnen gewoon heel leuk zijn om samen te doen zonder dat je meteen alleen maar materialistisch bent en/of dat je alleen maar indruk wilt maken op de ander.

Champagne-ontbijt in een 5-sterren hotel wat ik ooit gehad heb met een vreindin was echt té grappig en we hebben verschrikkelijk veel lol gehad, alleen heeft het verder geen enkele waarde. Afgezien van de mooie herinnering, maar om me datzelf te ontzeggen, omdat je anders te materialistisch zou zijn neuh.

Niets mis met idealisme (integendeel zelfs), maar dat wil niet zeggen dat je nooit plezier mag hebben....ook als het toevallig een paar centjes kost.
  dinsdag 9 december 2014 @ 10:04:08 #95
365231 Fera
Fire & Blood
pi_147415974
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 09:55 schreef Yiwei het volgende:

[...]

Ja.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
pi_147416041
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 09:38 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Niet gevraagd hoe vaak zij hem iets heeft gegeven?
pi_147416056
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 10:00 schreef Beauke het volgende:

[..]

Ik krijg dat wel te horen. :)
Niet alle mannen zijn hetzelfde.

Verder verwacht ik geen cadeautjes en die krijg ik ook bijna nooit, maar geen probleem. Je maakt mij echt niet blij met een bos bloemen of dure sieraden.
Je kunt elkaar ook op andere manieren laten merken aan elkaar te denken. Door bv iets voor elkaar te doen. De ander laten uitslapen, favoriete eten koken enz. Hoeven toch niet meteen (dure) cadeaus te zijn.
Niet elk man is inderdaad expressief, soms verschilt het ook qua gelegenheid. Bij eentje sloeg het echt door, ik moest op fb gaan zoeken bij code namen of die mijn page heeft bezocht en zo kwam ik pas erachter: oh ja, misschien dacht die toch wel aan mij.

Normaliter verwacht ik ook geen cadeautjes, maar vind het wel leuk om te krijgen. Vooral als je elkaar niet vaak ziet of hij is niet expressief ingesteld. Aan herinneringen had ik op zulke momenten echt niks, want elkaar zien was geeneens zo vaak. En als de ander het niet eens meer (tijdelijk) kan herinneren door slaap tekort of wat dan ook, dan is het gewoon treurig voor degene die het wel herinnert. Als je cadeau ontvangt, heb je tenminste fysiek bewijs :') en herinneringen ophalen gaat sneller. Dat vergeet je niet zomaar.

quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2014 10:08 schreef TorroFernandes het volgende:

[..]

Niet gevraagd hoe vaak zij hem iets heeft gegeven?
Nee, vond ik niet echt nodig. Ik veronderstel dat vrouwen over het algemeen vrijgeviger zijn :P
pi_147416173
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 10:09 schreef Yiwei het volgende:
[..]

Nee, vond ik niet echt nodig. Ik veronderstel dat vrouwen over het algemeen meer verwachtingen hebben :P
FTFY
Extremistisch gematigd.
pi_147416336
Daarom zei Hans Teeuwen al dat alle vrouwen hoeren vrouwen zijn, maar goed je hebt Gold diggers en vrouwen die het fijn vinden als je afentoe voor ze betaald.
  dinsdag 9 december 2014 @ 11:12:27 #100
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_147417298
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 13:23 schreef SuperFood het volgende:

[..]

tuurlijk wel. wel eens een vrouw tegengekomen die een zwerver in huis heeft genomen omdat ze zijn karakter zo leuk vindt? misschien hoeft ie niet perse stinkend rijk te zijn maar het liefst toch wel :D vrouwen, allemaal hoeren. ^O^
Zou jij als man een zwerver in huis nemen dan?
De meeste vrouwen vallen op mannen die voor zichzelf kunnen zorgen en zich niet om de haverklap in de schulden steekt en vervolgens nog perse die nieuwe tv willen kopen.
Het getuigt van volwassenheid en zelfredzaamheid als een man het financieel goed voor elkaar heeft.
En dan hoeft die persoon echt niet rijk te zijn, maar wel zodanig dat hij voor zichzelf kan zorgen.

Dus nee, ik zou geen zwerver in huis halen, als mij dat een hoer maakt dan kan ik daar prima mee leven.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')