abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147417455
Als ik een vrouw was zou ik ook op een man vallen die een redelijk goed inkomen kan verzamelen, die en bepaalde intelligentie heeft, en een goede oplieding en brede algemene vorming en een zeker persoonlijk succes in zn leven nastreeft.

Het is niet zo dat iemand met een hoger inkomen beter is; maar er zijn zeker een aantal verbanden te vinden.
Ik val als man ook op vrouwen die zeker aan een aantal voorwaarden voldoen (een goede intelligente en opleiding an algemene vorming).. Mn vrouw heeft ook erg lang meer verdiend dan ikzelf (en zou volgens mij mogelijk nog steeds meer verdienen als ze niet zelf gekozen had parttime te gaan werken nadat onze kinderen geboren waren, wat ooke en keuze was die mogelijk was doordat ik genoeg daarvoor verdien)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_147418152
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 december 2014 10:04 schreef Fera het volgende:

[..]

Ja.
:D

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 10:15 schreef P8 het volgende:

[..]

FTFY
Soms gaat het inderdaad hand in hand.
pi_147420203
Ach geld is een prima manier voor lelijke mannen om nog een vrouw te krijgen
  dinsdag 9 december 2014 @ 13:33:36 #104
376102 Woestenijhumor
bier en tieten!
pi_147420315
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2014 21:17 schreef TorroFernandes het volgende:

[..]

Ook mensen zonder geld kunnen heel naar zijn.
Ja, dit dus. Ik had vroeger zo'n vriendin die 'n professional shoplifter was. Toen ik zei dat ik haar niet zou kennen als het alarm zou afgaan, vond ze mij egoïstisch, haar vriendschap niet waard en een hele scène werd rond dat onderwerp gemaakt, want ze had me al 'n paar keer gestolen spulletjes cadeau gedaan. Ook het type dat drank binnen smokkelde in dancings en dan agressief werd omdat ze aan de deur werd gezet. Ze vond dat ze al meer dan genoeg aan haar verdienden doordat ze entrégeld had betaald. Begon die zo plots een tetrapak van Aldi aan de tuit te drinken, was ze hysterisch omdat een ober dat zo ruw uit haar handen had gerukt en leeggegoten in de gootsteen. Ook zo andere gieren die jouw geschenkjes of zelfs dingen van je jatten om te verkopen op internet... En nog niet beschaamd zijn he "ja maar ik had geld nodig..."
Het leven is een' krijgsbanier, door goede en kwade dagen, gescheurd, gevlekt, ontvallen schier, kloekmoedig voorwaards dragen.
pi_147420359
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 december 2014 13:33 schreef Woestenijhumor het volgende:

[..]

Ja, dit dus. Ik had vroeger zo'n vriendin die 'n professional shoplifter was. Toen ik zei dat ik haar niet zou kennen als het alarm zou afgaan, vond ze mij egoïstisch, haar vriendschap niet waard en een hele scène werd rond dat onderwerp gemaakt, want ze had me al 'n paar keer gestolen spulletjes cadeau gedaan. Ook het type dat drank binnen smokkelde in dancings en dan agressief werd omdat ze aan de deur werd gezet. Ze vond dat ze al meer dan genoeg aan haar verdienden doordat ze entrégeld had betaald. Begon die zo plots een tetrapak van Aldi aan de tuit te drinken, was ze hysterisch omdat een ober dat zo ruw uit haar handen had gerukt en leeggegoten in de gootsteen. Ook zo andere gieren die jouw geschenkjes of zelfs dingen van je jatten om te verkopen op internet... En nog niet beschaamd zijn he "ja maar ik had geld nodig..."
Klinkt wel een beetje als een psycho.
pi_147421241
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 december 2014 13:33 schreef Woestenijhumor het volgende:

[..]

Wat een rare mensen ken jij toch allemaal.
  dinsdag 9 december 2014 @ 14:18:28 #107
376102 Woestenijhumor
bier en tieten!
pi_147421374
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2014 13:35 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Klinkt wel een beetje als een psycho.
Ja is wel zo. Armoede kruipt echt zodanig in je botten, dat veel mensen gaan schuimen overal en het maar de taak vinden van anderen om solidair te zijn met hen. Ik had dat ook wel in de periodes waarin ik zwarte sneeuw zag. Het lijkt dan alsof werkelijk iederéén het beter heeft en superegoïstisch is. Toen mijn pc crashte en ik aan een studiegenoot vroeg of ik bij haar mocht printen (ja, het waren wel 25 bladzijden toegegeven) ter voorbereiding van het examen, en ze wou niet omdat die printer nog vrij nieuw was en ze deed dan zo'n uitspraken als "het kan toch niet dat je zó weinig geld hebt dat je niet vlug een tweedehands pc op Kapaza kan kopen", kan je echt wel uit je vel springen. Te lang aan zo'n situaties worden blootgesteld, maakt je op den duur wel zo knetter dat je vindt dat je maar mag stelen bij Kruidvat, want die maken toch winst genoeg.

Ik begrijp ook niet waarvan dat idee komt dat arme mensen net het vrijgevigste zijn. Of jawel, zijn meestal van die rondreizende rugzakken die bij lokale bevolking logeren, niet snappende dat ze misschien die mensen iets moeten geven voor de moeite. En dan lullen hoe zo'n een familie in een hutje zo gastvrij was hen daar gratis te laten verblijven, ook ondertussen vergeten hoe de straatkinderen rond hen zwermden als vliegen rond een pot confituur.
Het leven is een' krijgsbanier, door goede en kwade dagen, gescheurd, gevlekt, ontvallen schier, kloekmoedig voorwaards dragen.
pi_147421490
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 december 2014 01:39 schreef Grunge. het volgende:
Ik merk aan sommige (gefrustreerde) mannen in mijn omgeving dat zij daadwerkelijk denken dat 'de meeste vrouwen' op mannen met geld vallen. Op mannen met een dure auto zoals in het filmpje. (Oh ja, en op 'klootzakken' natuurlijk.) Zelf herken ik het totaal niet, ik kan er niet eens tegen als ik een cadeautje van een vriendje krijg omdat ik me dan al bezwaard voel. Daarbij wil ik niet afhankelijk zijn van een man. Ook heb ik ambities. Ik weet zeker dat 'de golddigger' maar een heel klein percentage van alle vrouwen bezet, vooral in Nederland. Vrouwen die al hun tijd aan hun uiterlijk spenderen en daarna naar de Miljonairsbeurs gaan, dat soort types.
Dit.
Het is echt een onzin dat alle vrouwen alleen op mannen vallen met veel geld.
  dinsdag 9 december 2014 @ 14:25:54 #109
376102 Woestenijhumor
bier en tieten!
pi_147421541
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 14:11 schreef Beauke het volgende:

[..]

Er is gewoon een onderlaag van de bevolking waar "normale" mensen doorgaans niet mee worden geconfronteerd. En naast het sociaal gegeven, zijn mensen in alle lagen meestal nogal op zichzelf gericht. Ik geloof niet zo erg in slechtheid in zijn puurste vorm -en als dat voorkomt, is het een serieus ziektebeeld lijkt me- maar eerder soort egoïsme. Uiteraard is een milde vorm daarvan wenselijk, zelfbehoud enzo weet je wel, maar ik vind dat velen er zich ook achter verschuilen als ze eigenlijk wel in staat zouden kunnen zijn een minimum aan solidariteit, empathie, hulp, etc... kunnen bieden zonder dat hun persoonlijke levenssfeer en ontplooiing in gedrang komt.
pi_147421571
Mening? Nee.
Ja doei.
pi_147440744
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 11:12 schreef snakelady het volgende:

[..]

Zou jij als man een zwerver in huis nemen dan?
De meeste vrouwen vallen op mannen die voor zichzelf kunnen zorgen en zich niet om de haverklap in de schulden steekt en vervolgens nog perse die nieuwe tv willen kopen.
Het getuigt van volwassenheid en zelfredzaamheid als een man het financieel goed voor elkaar heeft.
En dan hoeft die persoon echt niet rijk te zijn, maar wel zodanig dat hij voor zichzelf kan zorgen.

Dus nee, ik zou geen zwerver in huis halen, als mij dat een hoer maakt dan kan ik daar prima mee leven.
als ze lekker is wel hoor. oO<
  woensdag 10 december 2014 @ 00:49:30 #112
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_147442107
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 10:03 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Alles binnen context Grunge en niet alles is zwart-wit.
Sommige dingen kunnen gewoon heel leuk zijn om samen te doen zonder dat je meteen alleen maar materialistisch bent en/of dat je alleen maar indruk wilt maken op de ander.

Champagne-ontbijt in een 5-sterren hotel wat ik ooit gehad heb met een vreindin was echt té grappig en we hebben verschrikkelijk veel lol gehad, alleen heeft het verder geen enkele waarde. Afgezien van de mooie herinnering, maar om me datzelf te ontzeggen, omdat je anders te materialistisch zou zijn neuh.

Niets mis met idealisme (integendeel zelfs), maar dat wil niet zeggen dat je nooit plezier mag hebben....ook als het toevallig een paar centjes kost.
Oh, zo bedoel ik het ook niet, hoor. Ik weet ook dat zoiets lief bedoeld kan zijn. Maar aangezien ik zelf helemaal niets om luxe geef is het ook gewoon zonde van het geld :'). Ik heb mijn moeder - schoonmaakster - ook weleens iets luxe gegeven, zoiets als jij beschrijft. Zij wordt daar wel heel blij van en het is een behoorlijk contrast met het drukke en fysiek zware leven dat ze heeft.

[ Bericht 7% gewijzigd door Grunge. op 10-12-2014 00:55:27 ]
pi_147442277
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 14:18 schreef Woestenijhumor het volgende:

[..]

Ja is wel zo. Armoede kruipt echt zodanig in je botten, dat veel mensen gaan schuimen overal en het maar de taak vinden van anderen om solidair te zijn met hen. Ik had dat ook wel in de periodes waarin ik zwarte sneeuw zag. Het lijkt dan alsof werkelijk iederéén het beter heeft en superegoïstisch is. Toen mijn pc crashte en ik aan een studiegenoot vroeg of ik bij haar mocht printen (ja, het waren wel 25 bladzijden toegegeven) ter voorbereiding van het examen, en ze wou niet omdat die printer nog vrij nieuw was en ze deed dan zo'n uitspraken als "het kan toch niet dat je zó weinig geld hebt dat je niet vlug een tweedehands pc op Kapaza kan kopen", kan je echt wel uit je vel springen. Te lang aan zo'n situaties worden blootgesteld, maakt je op den duur wel zo knetter dat je vindt dat je maar mag stelen bij Kruidvat, want die maken toch winst genoeg.

Ik begrijp ook niet waarvan dat idee komt dat arme mensen net het vrijgevigste zijn. Of jawel, zijn meestal van die rondreizende rugzakken die bij lokale bevolking logeren, niet snappende dat ze misschien die mensen iets moeten geven voor de moeite. En dan lullen hoe zo'n een familie in een hutje zo gastvrij was hen daar gratis te laten verblijven, ook ondertussen vergeten hoe de straatkinderen rond hen zwermden als vliegen rond een pot confituur.
Ik denk dat er wel wat in zit in het idee dat armere mensen vrijgeviger zijn. Deze mensen hebben namelijk meer besef hoe het voelt om hulp nodig te hebben. Als zij het nodig hebben willen ze ook graag dat jij hetzelfde voor ze doet. Overigens vind ik het ook wel érg weinig solidair van die klasgenote, dat ze niet even voor je wil printen omdat haar printer "vrij nieuw" is. :')
pi_147442301
Ik val wel op mannen met geld. Of in elk geval op mannen die minimaal even veel geld als ik hebben.
Is dat verkeerd?
Overigens, geld trouwt geld.
Make my day!
pi_147442505
quote:
1s.gif Op woensdag 10 december 2014 00:59 schreef agter het volgende:
Ik val wel op mannen met geld. Of in elk geval op mannen die minimaal even veel geld als ik hebben.
Is dat verkeerd?
Waarom vind jij het belangrijk of wij dat erg vinden?
pi_147442571
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 01:08 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Waarom vind jij het belangrijk of wij dat erg vinden?
er loopt inmiddels een topic van 3 pagina's over... Ik vraag dus of men het verkeerd vindt.
Make my day!
pi_147442595
quote:
1s.gif Op woensdag 10 december 2014 01:12 schreef agter het volgende:

[..]

er loopt inmiddels een topic van 3 pagina's over... Ik vraag dus of men het verkeerd vindt.
Vrijwel niemand vind dat verkeerd, het is gewoon leuk om te bashen.
pi_147443595
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 12:38 schreef terrastegel het volgende:
Het ergste is nog dat ze denken dat zij ook rijk zijn als ze een man hebben met veel geld.
Dat is ze ook als je zo dom bent om zonder voorwaarden te trouwen/een partnerschap aan te gaan :P
pi_147445721
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 01:13 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Vrijwel niemand vind dat verkeerd, het is gewoon leuk om te bashen.
Aha-erlebnis...
pi_147448577
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 10:00 schreef Woestenijhumor het volgende:

[..]

Aha-erlebnis...
Jij dacht eerst dat mensen er serieus tegen waren?
pi_147448830
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 12:09 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Jij dacht eerst dat mensen er serieus tegen waren?
Nou niet serieus- serieus... maar het staat wel hier, en niet in de klaagbaak, he.
Ik doelde eerder op jouw reden van aanwezigheid op het forum ;)
pi_147448854
quote:
0s.gif Op woensdag 10 december 2014 12:17 schreef Woestenijhumor het volgende:

[..]

Nou niet serieus- serieus... maar het staat wel hier, en niet in de klaagbaak, he.
Ik doelde eerder op jouw reden van aanwezigheid op het forum ;)
Klaag ik ?
pi_147448866
quote:
Is dat verkeerd?
Er is geen goed of fout. Als jij geld het belangrijkste criterium vindt bij jouw keuze van een partner, dan is dat prima.
Jij moet er mee samenleven en niemand anders, dus jij mag je eigen wensenpakket samenstellen.

quote:
Overigens, geld trouwt niet.
Zo ongeveer het domste wat je kunt doen als je geld hebt.
pi_147448875
quote:
0s.gif Op zondag 7 december 2014 12:29 schreef BasEnAad het volgende:
Geld is aanzien/macht. Daar kicken vrouwen op.
Dit.
De leider van een club zwervers kan de vrouwen van de groep bijna ook allemaal naaien. In tegenstelling tot de zwerver die mee loopt naar de volgende stek en stil in een hoekje gaat drinken...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  Moderator woensdag 10 december 2014 @ 16:19:21 #125
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_147456499
Ik kan me wel voorstellen dat vrouwen dat doen. Mannen ook trouwens. Persoonlijk maakt het mij niet zo heel veel uit wat mijn partner voor werk doet, zolang ze maar plezier heeft in haar werk, maar het moet dan weer geen prostitutie zijn of iets dergelijks.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_147517954
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 20:35 schreef Yiwei het volgende:

[..]

_O- de vernederingen bedoel je :{

Zijn vrienden, familie en kennis die op je neerkijken, belachelijk maken en roddelen over je. En ondertussen al een andere vrouw, een rijke vrouw helemaal ophemelen en jullie al uit elkaar willen en gaan drijven. En als dat niet genoeg is, word je familie ook bespot. Slechte naam in hun kringen ga je krijgen. Als je jezelf nog durft te vertonen, weet heel het dorp en nog meer mensen over je.

De aanname dat een rijke man geld aan jou gaat besteden _O- Alsof hij in zijn achterhoofd onbewust niet bang is dat je er voor zijn geld bent :W
Nou je klinkt wel heel verbitterd. Met wat voor mensen ga jij om? Dit klinkt als iets wat je eerder in Africa of Azie zou mee maken om het zo maar te zeggen.
pi_147518071
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 14:11 schreef Beauke het volgende:

[..]

Dat verklaart meteen haar relatie topic
pi_147519872
Een man met geld impliceert andere kwaliteiten als ondernemend, energiek, intelligent etc.

Als een vrouw voor een hunk (hork..) valt is het allemaal begrijpelijk.. iedereen snapt het. Maar o wee als het een succesvolle man is, dan is het gelijk een hoer en/of golddigger.
Why stay small, if you can grow big..
  vrijdag 12 december 2014 @ 21:14:46 #129
323368 Blaadje11
Laat maar waaiennn!
pi_147527249
Ooit was ik stapel op een man, die een hoop geld bleek te hebben. Nou, mooi.
Later ging hij vreemd. Al snel was hij exit.
:)
pi_147570946
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 17:17 schreef D.D.W. het volgende:
Een man met geld impliceert andere kwaliteiten als ondernemend, energiek, intelligent etc.

Als een vrouw voor een hunk (hork..) valt is het allemaal begrijpelijk.. iedereen snapt het. Maar o wee als het een succesvolle man is, dan is het gelijk een hoer en/of golddigger.
Je standpunt klopt zeker. Mensen weten geeneens of die rijk is of dat die relatief veel geld heeft. Pas veel later komen mensen achter. En als je zelf niet van die milieu komt, weet je geeneens dat hij merkkleding aan heeft of dure spullen heeft; nog nooit van die merken/producten gehoord etc.

Pas als je met je geld en dure spullen actief meerdere malen mee gaat pronken, gaan mensen wellicht denken dat je rijk bent of dat je relatief veel geld hebt. Alhoewel ik denk dat dat juist de sloebers zijn die al zijn geld in zijn kleren en spullen stopt en niks op de bankrekening :X
pi_147571273
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 16:13 schreef qwerty789 het volgende:

[..]

Nou je klinkt wel heel verbitterd. Met wat voor mensen ga jij om? Dit klinkt als iets wat je eerder in Africa of Azie zou mee maken om het zo maar te zeggen.
Meegemaakt in Nederland met Nederlanders. Maar op zich heb je wel gelijk; ik heb me bijna nooit gelukkig gevoeld bij dates of bij personen waarbij het zelfs wederzijds was. Ze voldeden wel grotendeels aan mij lijst, dat wel.

quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 22:04 schreef Yiwei het volgende:
De ideale man, daar gaan we weer

- nooit gerookt, rookt niet, gaat niet roken
- nooit alcohol gedronken, drinkt geen alcohol, gaat geen alcohol drinken
- nooit drugs gebruikt, gebruikt geen drugs, gaat geen drugs gebruiken
- nooit financieel gegokt, gokt niet, gaat niet gokken
- nooit seksueel (gerelateerd) actief geweest bij vrouwen en mannen
- hygienisch omtrent zichzelf, eetconsumptie en woonomgeving
- ouders van hem wonen vreemdzaam bij elkaar; geen vreemdgaan praktijken in directe omgeving meegemaakt
- niet enig kind
- vrouw vriendelijk
- over het algemeen vriendelijk/ aardig jegens iedereen
- humoristisch
- ongeveer hetzelfde niveau opgeleid
- kan binnen een half uur redelijk lekker hebben gekookt
- beweegt regelmatig
- geen gat in de hand; zuinig persoon die spaart
- zijn familie en vrienden roken ook niet, drinken ook geen alcohol, gebruiken ook geen drugs en gokken financieel ook niet
- zijn familie en vrienden horen ook vrouw vriendelijk te zijn
- gelooft dat hogere macht bestaat/ kan bestaan
- gelooft dat elk mens gelijkwaardig is en is niet arrogant
- wilt trouwen en kinderen krijgen
- kan vreemzaam discussieren/ ruzie maken; laat de ander uitpraten, hij gaat dus niet vanaf het begin zijn eigen zegje doen en direct weglopen zonder de ander kans te hebben gegeven om te praten
- geeft mij gelijk terwijl ik op het moment toch ongelijk heb
- we kunnen samen wonen
- kan per week minstens een paar keer thuis komen om met mij avond te eten
- bezoekt zijn ouders regelmatig wanneer hij uit huis woont
- vindt het niet erg dat er parttime/ tijdelijk niet wordt gewerkt na geboorte van kind(eren)
- kan met mijn vrienden overweg
- wilt ook dat zijn kinderen later niet roken, geen alcohol drinken, geen drugs consumeren, financieel niet gokken en handelt hier ook naar qua opvoeden
- wilt ook dat zijn kinderen geen gat in de hand zullen krijgen en handelt hier ook naar qua opvoeden
- wilt ook dat zijn kinderen niet vanaf pubertijd met jan en alleman naar bed gaat, en handelt hier ook naar qua opvoeden

- tussen 1m60 en ca. 1m85
- hetero
- huidskleur licht/medium geteint
- zo donker mogelijk haar en oogkleur
- licht gespierd; functioneel sterk
- trimt facial hair

Bijvulling na 2 dagen:
- betrouwbaar op het liefdesgebied
- respecteert eigen ouders & schoonouders; dat er meningsverschillen kunnen zijn
- lief & romantisch
- niet narcistisch
- zorgzaam
- vergeet mijn verjaardag niet
- geeft bloemen/planten of andere cadeau's
- is ontspannen; niet continue een stresskip zijn
- gezonde eetgewoonte; geen tot minimaal junkfood
- gezond gewicht en buikomtrek
- kan problemen op een gezonde manier aankaarten
- kan met milde confrontaties omgaan
- biedt excuses aan wanneer (grote) fouten zijn gemaakt; dus niet hopen dat er na een tijdje niks aan de hand is en later zeggen dat mensen uit elkaar groeien
- geen tatoeages
- geen piercings

Bijvulling na 6 dagen:
- redelijk tot sterk inlevingsvermogend
- niet racistisch
- mens- (houdt rekening met anderen), dier- en milieuvriendelijk
- maakt af en toe/regelmatig bos-/parkwandelingen
- accepteert het bestaan van homo's; verschil tussen homo's en ''homo's''
- scheldt en vloekt niet
- over het algemeen redelijk serieus ingesteld
- niet perfectionistisch in het privé leven
- schoonfamilie heeft dezelfde richtlijnen voor manier van opvoeding van de toekomstige kinderen of keurt wijze van opvoeding van toekomstige kinderen goed en handelt hiernaar wanneer het van toepassing is. Of zwijgt gewoon
(- houdt van kunst)

Bijvulling na 10 dagen:
- wilt dat de kinderen een gezonde eet- en beweegpatroon leert en handhaaft, handelt hier ook naar bij het opvoeden
- wilt dat de kinderen ook hygiënisch zijn en handelt hier ook naar bij het opvoeden
- helpt mee in het huishouden

Bijvulling na 17 dagen:
- enigszins dezelfde ervaringen
- minstens enige mate van dezelfde kijk op de wereld
- soort van dezelfde toekomstplannen of acceptatie daarvan
- grotendeels dezelfde normen en waarden
- redelijk praatvaardig zijn
- minstens redelijke kans dat schoonfamilie (en vrienden) elkaar zullen accepteren
- enigszins dezelfde interesses en hobby's
- het gezellig hebben samen
- vertrouwen hebben in elkaar
- chemie moet er natuurlijk ook enigszins van af spatten tussen de twee
- accepteren dat de vrouw in gewicht en omvang zal toenemen tijdens de zwangerschap en dat een gedeelte hiervan jaren erna nog aanwezig kan zijn
- laat mij uitpraten
- moet niet altijd gelijk willen krijgen
- moet niet altijd het laatste woord willen hebben
- kindvriendelijk; knuffels geven, kusje op de wang, voorlezen uit kinderboeken etc.
- klein leeftijdsverschil

Optioneel/ Bonus:
- ''knap'' en sexy
- praatstijl waarvan zijn uitspraken in sensitieve situaties zowel humoristisch als scherp uitend gebracht worden waarbij betrokken partijen met tegengestelde standpunten zich niet beledigd of zich gekwetst voelen en zijn uitspraken tevens ook grappig vinden (welke de partijen dichterbij elkaar gebracht kan worden)
R&P / keuze voor vriendin/vriend
pi_147572521
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 16:03 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Meegemaakt in Nederland met Nederlanders. Maar op zich heb je wel gelijk; ik heb me bijna nooit gelukkig gevoeld bij dates of bij personen waarbij het zelfs wederzijds was. Ze voldeden wel grotendeels aan mij lijst, dat wel.

[..]

Ik sta er zelf versteld van maar ik scoor megagoed op deze punten !
pi_147577489
quote:

[..]

[..]

Jij lijkt me een leuk persoon in de omgang. :')

Ik heb je lijst trouwens niet doorgenomen natuurlijk. Heb je ook zo een lijst aan wat je zelf te bieden hebt?
pi_147578026
Vrouwen houden van saaie mannen, maak ik op uit die lijst.
pi_147579466
quote:

[..]

[..]

Ja leuk is dat, maar no offense maar met zo een lijst klink je behoorlijk uptight ook al voldoe ik aan die lijst op een paar punten na zoals; Je wilt een discussie hebben met een persoon, maar diegene moet jou ook gelijk geven? :') Of vrienden en familie hebben die niet aan drugs doen (valt alcohol ook onder en niet gokken? Sorry hoor maar vooral deze laatste eis is onredelijk zeker in nederland. Dan hebben die mannen ook zoiets van wat heb jij dan te bieden? Anyway je klinkt iig met zo'n lijst niet echt makkelijk qua omgang. Misschien dat het daaraan ligt? Het voelt iig verstikkend aan.
pi_147579743
Een man met geld is vaak toch wel aantrekkelijker, vind ik persoonlijk. Zelf kom ik toch wel een beetje uit een verwend milieu, en als ik terug zou moeten schakelen naar een man waarbij ik zelf altijd de rekeningen zou moeten betalen zou ik dat niet fijn vinden.

Het is heerlijk om een beetje gepamperd te worden. Om te horen dat geld geen rol speelt als je hem op vakantie toch mist.

Maar verliefd worden op iemand omdat hij geld heeft, nee. Dat is iets voor vrouwen die echt alleen voor de luxe gaan, en daarna pas naar de man kijken. Persoonlijkheid, intelligentie en uiterlijk zijn het belangrijkste, een banksaldo dat iets weg heeft van een telefoonnummer is daarna alleen maar mooi meegenomen.
  zondag 14 december 2014 @ 20:18:38 #137
338319 ZarB
Piña colada
pi_147580946
Uit ervaring: nee.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_147582566
Ik vind het wel erg leuk als mannen alles goed voor elkaar hebben, leuke baan, leuk huisje geen schulden, beetje spaargeld maar dat is absoluut niet het belangrijkste, hij moet gewoon een leuke man zijn.
Maar ik ken eigenlijk geen vrouwen die alleen voor een man gaan om zijn geld.
Misschien dat vrouwen zonder eigen inkomen/baan/opleiding da belangrijker vinden.
pi_147585630
quote:
17s.gif Op zondag 14 december 2014 19:50 schreef Saffrii het volgende:
Een man met geld is vaak toch wel aantrekkelijker, vind ik persoonlijk. Zelf kom ik toch wel een beetje uit een verwend milieu, en als ik terug zou moeten schakelen naar een man waarbij ik zelf altijd de rekeningen zou moeten betalen zou ik dat niet fijn vinden.

Het is heerlijk om een beetje gepamperd te worden. Om te horen dat geld geen rol speelt als je hem op vakantie toch mist.

Maar verliefd worden op iemand omdat hij geld heeft, nee. Dat is iets voor vrouwen die echt alleen voor de luxe gaan, en daarna pas naar de man kijken. Persoonlijkheid, intelligentie en uiterlijk zijn het belangrijkste, een banksaldo dat iets weg heeft van een telefoonnummer is daarna alleen maar mooi meegenomen.
Banksaldo's die met 0 beginnen. :')
pi_147593723
quote:
1s.gif Op zondag 14 december 2014 21:59 schreef TorroFernandes het volgende:

[..]

Banksaldo's die met 0 beginnen. :')
Want alle telefoon nummers beginnen met een 0 natuurlijk :')
pi_147594235
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2014 07:50 schreef Saffrii het volgende:

[..]

Niet?
pi_147594262
quote:
11s.gif Op maandag 15 december 2014 09:01 schreef TorroFernandes het volgende:

[..]

Niet?
Nee, binnen Europa de meesten wel, maar er zijn uitzonderingen.

Had ik ook nog even nagekeken :9
pi_147594422
quote:
99s.gif Op maandag 15 december 2014 09:05 schreef Saffrii het volgende:

[..]

Nee, binnen Europa de meesten wel, maar er zijn uitzonderingen.

Had ik ook nog even nagekeken :9
Cool, zo leer je nog eens wat. :D
pi_147597013
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2014 09:21 schreef TorroFernandes het volgende:

[..]

Cool, zo leer je nog eens wat. :D
Dus wat kan jij mij vertellen wat ik nog niet weet?
  maandag 15 december 2014 @ 11:54:34 #145
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_147597283
quote:
17s.gif Op zondag 14 december 2014 19:50 schreef Saffrii het volgende:

Dus eigenlijk zeg je, je wordt niet verliefd op iemand omdat hij geld heeft, maar je wordt wel makkelijker verliefd op iemand met geld?
Tsja ik snap het voor een deel wel, je hebt gevoelens en je hebt verstand. En als beide iemand goed keurt is het nou eenmaal gemakkelijker :D
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_147606889
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 11:54 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Dus eigenlijk zeg je, je wordt niet verliefd op iemand omdat hij geld heeft, maar je wordt wel makkelijker verliefd op iemand met geld?
Tsja ik snap het voor een deel wel, je hebt gevoelens en je hebt verstand. En als beide iemand goed keurt is het nou eenmaal gemakkelijker :D
Precies dat :)

Het gaat echt niet alleen om geld, en net zomin alleen om uiterlijk of innerlijk. Het speelt een rol, maar is geen eis. Al moet ik heel eerlijk toegeven dat ik inderdaad toch wel erg prettig is dat iemand je mee kan nemen naar Kopenhagen voor een weekendje in plaats van naar camping de Hoeksteen in Groningen.

Een van mijn exen had niet zo veel geld te besteden, maar was wel echt een hele leuke man, met verder alles erop en eraan. Als er geen nare dingen waren gebeurd dan was ik gewoon nog met hem samen geweest, en had ik het geld binnen gebracht.
pi_147609360
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2014 07:50 schreef Saffrii het volgende:

[..]

112 is ook een telefoonnummer gelukkig
  Moderator dinsdag 16 december 2014 @ 18:07:26 #148
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_147643926
quote:
12s.gif Op maandag 15 december 2014 17:08 schreef Saffrii het volgende:

[..]

Precies dat :)

Het gaat echt niet alleen om geld, en net zomin alleen om uiterlijk of innerlijk. Het speelt een rol, maar is geen eis. Al moet ik heel eerlijk toegeven dat ik inderdaad toch wel erg prettig is dat iemand je mee kan nemen naar Kopenhagen voor een weekendje in plaats van naar camping de Hoeksteen in Groningen.

Een van mijn exen had niet zo veel geld te besteden, maar was wel echt een hele leuke man, met verder alles erop en eraan. Als er geen nare dingen waren gebeurd dan was ik gewoon nog met hem samen geweest, en had ik het geld binnen gebracht.
Dit klinkt echt heel erg ondankbaar. En dan echt héél erg ondankbaar. Dus iemand doet je dat weekendje camping cadeau, omdat ie niet meer te besteden heeft, maar je wel iets wil geven, en ipv dat jij dan denkt 'oh wat lief' denk jij 'oh wat lief..maar als je meer geld had had je me een weekendje mee kunnen nemen naar kopenhagen'. Wtf?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_147644900
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 18:07 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dit klinkt echt heel erg ondankbaar. En dan echt héél erg ondankbaar. Dus iemand doet je dat weekendje camping cadeau, omdat ie niet meer te besteden heeft, maar je wel iets wil geven, en ipv dat jij dan denkt 'oh wat lief' denk jij 'oh wat lief..maar als je meer geld had had je me een weekendje mee kunnen nemen naar kopenhagen'. Wtf?
Ja, als je het in die situatie schetst is het ook ondankbaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')