abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147517954
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 20:35 schreef Yiwei het volgende:

[..]

_O- de vernederingen bedoel je :{

Zijn vrienden, familie en kennis die op je neerkijken, belachelijk maken en roddelen over je. En ondertussen al een andere vrouw, een rijke vrouw helemaal ophemelen en jullie al uit elkaar willen en gaan drijven. En als dat niet genoeg is, word je familie ook bespot. Slechte naam in hun kringen ga je krijgen. Als je jezelf nog durft te vertonen, weet heel het dorp en nog meer mensen over je.

De aanname dat een rijke man geld aan jou gaat besteden _O- Alsof hij in zijn achterhoofd onbewust niet bang is dat je er voor zijn geld bent :W
Nou je klinkt wel heel verbitterd. Met wat voor mensen ga jij om? Dit klinkt als iets wat je eerder in Africa of Azie zou mee maken om het zo maar te zeggen.
pi_147518071
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 14:11 schreef Beauke het volgende:

[..]

Wat een rare mensen ken jij toch allemaal.
Dat verklaart meteen haar relatie topic
pi_147519872
Een man met geld impliceert andere kwaliteiten als ondernemend, energiek, intelligent etc.

Als een vrouw voor een hunk (hork..) valt is het allemaal begrijpelijk.. iedereen snapt het. Maar o wee als het een succesvolle man is, dan is het gelijk een hoer en/of golddigger.
Why stay small, if you can grow big..
  vrijdag 12 december 2014 @ 21:14:46 #129
323368 Blaadje11
Laat maar waaiennn!
pi_147527249
Ooit was ik stapel op een man, die een hoop geld bleek te hebben. Nou, mooi.
Later ging hij vreemd. Al snel was hij exit.
:)
pi_147570946
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 17:17 schreef D.D.W. het volgende:
Een man met geld impliceert andere kwaliteiten als ondernemend, energiek, intelligent etc.

Als een vrouw voor een hunk (hork..) valt is het allemaal begrijpelijk.. iedereen snapt het. Maar o wee als het een succesvolle man is, dan is het gelijk een hoer en/of golddigger.
Je standpunt klopt zeker. Mensen weten geeneens of die rijk is of dat die relatief veel geld heeft. Pas veel later komen mensen achter. En als je zelf niet van die milieu komt, weet je geeneens dat hij merkkleding aan heeft of dure spullen heeft; nog nooit van die merken/producten gehoord etc.

Pas als je met je geld en dure spullen actief meerdere malen mee gaat pronken, gaan mensen wellicht denken dat je rijk bent of dat je relatief veel geld hebt. Alhoewel ik denk dat dat juist de sloebers zijn die al zijn geld in zijn kleren en spullen stopt en niks op de bankrekening :X
pi_147571273
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 16:13 schreef qwerty789 het volgende:

[..]

Nou je klinkt wel heel verbitterd. Met wat voor mensen ga jij om? Dit klinkt als iets wat je eerder in Africa of Azie zou mee maken om het zo maar te zeggen.
Meegemaakt in Nederland met Nederlanders. Maar op zich heb je wel gelijk; ik heb me bijna nooit gelukkig gevoeld bij dates of bij personen waarbij het zelfs wederzijds was. Ze voldeden wel grotendeels aan mij lijst, dat wel.

quote:
0s.gif Op maandag 24 november 2014 22:04 schreef Yiwei het volgende:
De ideale man, daar gaan we weer

- nooit gerookt, rookt niet, gaat niet roken
- nooit alcohol gedronken, drinkt geen alcohol, gaat geen alcohol drinken
- nooit drugs gebruikt, gebruikt geen drugs, gaat geen drugs gebruiken
- nooit financieel gegokt, gokt niet, gaat niet gokken
- nooit seksueel (gerelateerd) actief geweest bij vrouwen en mannen
- hygienisch omtrent zichzelf, eetconsumptie en woonomgeving
- ouders van hem wonen vreemdzaam bij elkaar; geen vreemdgaan praktijken in directe omgeving meegemaakt
- niet enig kind
- vrouw vriendelijk
- over het algemeen vriendelijk/ aardig jegens iedereen
- humoristisch
- ongeveer hetzelfde niveau opgeleid
- kan binnen een half uur redelijk lekker hebben gekookt
- beweegt regelmatig
- geen gat in de hand; zuinig persoon die spaart
- zijn familie en vrienden roken ook niet, drinken ook geen alcohol, gebruiken ook geen drugs en gokken financieel ook niet
- zijn familie en vrienden horen ook vrouw vriendelijk te zijn
- gelooft dat hogere macht bestaat/ kan bestaan
- gelooft dat elk mens gelijkwaardig is en is niet arrogant
- wilt trouwen en kinderen krijgen
- kan vreemzaam discussieren/ ruzie maken; laat de ander uitpraten, hij gaat dus niet vanaf het begin zijn eigen zegje doen en direct weglopen zonder de ander kans te hebben gegeven om te praten
- geeft mij gelijk terwijl ik op het moment toch ongelijk heb
- we kunnen samen wonen
- kan per week minstens een paar keer thuis komen om met mij avond te eten
- bezoekt zijn ouders regelmatig wanneer hij uit huis woont
- vindt het niet erg dat er parttime/ tijdelijk niet wordt gewerkt na geboorte van kind(eren)
- kan met mijn vrienden overweg
- wilt ook dat zijn kinderen later niet roken, geen alcohol drinken, geen drugs consumeren, financieel niet gokken en handelt hier ook naar qua opvoeden
- wilt ook dat zijn kinderen geen gat in de hand zullen krijgen en handelt hier ook naar qua opvoeden
- wilt ook dat zijn kinderen niet vanaf pubertijd met jan en alleman naar bed gaat, en handelt hier ook naar qua opvoeden

- tussen 1m60 en ca. 1m85
- hetero
- huidskleur licht/medium geteint
- zo donker mogelijk haar en oogkleur
- licht gespierd; functioneel sterk
- trimt facial hair

Bijvulling na 2 dagen:
- betrouwbaar op het liefdesgebied
- respecteert eigen ouders & schoonouders; dat er meningsverschillen kunnen zijn
- lief & romantisch
- niet narcistisch
- zorgzaam
- vergeet mijn verjaardag niet
- geeft bloemen/planten of andere cadeau's
- is ontspannen; niet continue een stresskip zijn
- gezonde eetgewoonte; geen tot minimaal junkfood
- gezond gewicht en buikomtrek
- kan problemen op een gezonde manier aankaarten
- kan met milde confrontaties omgaan
- biedt excuses aan wanneer (grote) fouten zijn gemaakt; dus niet hopen dat er na een tijdje niks aan de hand is en later zeggen dat mensen uit elkaar groeien
- geen tatoeages
- geen piercings

Bijvulling na 6 dagen:
- redelijk tot sterk inlevingsvermogend
- niet racistisch
- mens- (houdt rekening met anderen), dier- en milieuvriendelijk
- maakt af en toe/regelmatig bos-/parkwandelingen
- accepteert het bestaan van homo's; verschil tussen homo's en ''homo's''
- scheldt en vloekt niet
- over het algemeen redelijk serieus ingesteld
- niet perfectionistisch in het privé leven
- schoonfamilie heeft dezelfde richtlijnen voor manier van opvoeding van de toekomstige kinderen of keurt wijze van opvoeding van toekomstige kinderen goed en handelt hiernaar wanneer het van toepassing is. Of zwijgt gewoon
(- houdt van kunst)

Bijvulling na 10 dagen:
- wilt dat de kinderen een gezonde eet- en beweegpatroon leert en handhaaft, handelt hier ook naar bij het opvoeden
- wilt dat de kinderen ook hygiënisch zijn en handelt hier ook naar bij het opvoeden
- helpt mee in het huishouden

Bijvulling na 17 dagen:
- enigszins dezelfde ervaringen
- minstens enige mate van dezelfde kijk op de wereld
- soort van dezelfde toekomstplannen of acceptatie daarvan
- grotendeels dezelfde normen en waarden
- redelijk praatvaardig zijn
- minstens redelijke kans dat schoonfamilie (en vrienden) elkaar zullen accepteren
- enigszins dezelfde interesses en hobby's
- het gezellig hebben samen
- vertrouwen hebben in elkaar
- chemie moet er natuurlijk ook enigszins van af spatten tussen de twee
- accepteren dat de vrouw in gewicht en omvang zal toenemen tijdens de zwangerschap en dat een gedeelte hiervan jaren erna nog aanwezig kan zijn
- laat mij uitpraten
- moet niet altijd gelijk willen krijgen
- moet niet altijd het laatste woord willen hebben
- kindvriendelijk; knuffels geven, kusje op de wang, voorlezen uit kinderboeken etc.
- klein leeftijdsverschil

Optioneel/ Bonus:
- ''knap'' en sexy
- praatstijl waarvan zijn uitspraken in sensitieve situaties zowel humoristisch als scherp uitend gebracht worden waarbij betrokken partijen met tegengestelde standpunten zich niet beledigd of zich gekwetst voelen en zijn uitspraken tevens ook grappig vinden (welke de partijen dichterbij elkaar gebracht kan worden)
R&P / keuze voor vriendin/vriend
pi_147572521
quote:
0s.gif Op zondag 14 december 2014 16:03 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Meegemaakt in Nederland met Nederlanders. Maar op zich heb je wel gelijk; ik heb me bijna nooit gelukkig gevoeld bij dates of bij personen waarbij het zelfs wederzijds was. Ze voldeden wel grotendeels aan mij lijst, dat wel.

[..]

Ik sta er zelf versteld van maar ik scoor megagoed op deze punten !
pi_147577489
quote:

[..]

[..]

Jij lijkt me een leuk persoon in de omgang. :')

Ik heb je lijst trouwens niet doorgenomen natuurlijk. Heb je ook zo een lijst aan wat je zelf te bieden hebt?
pi_147578026
Vrouwen houden van saaie mannen, maak ik op uit die lijst.
pi_147579466
quote:

[..]

[..]

Ja leuk is dat, maar no offense maar met zo een lijst klink je behoorlijk uptight ook al voldoe ik aan die lijst op een paar punten na zoals; Je wilt een discussie hebben met een persoon, maar diegene moet jou ook gelijk geven? :') Of vrienden en familie hebben die niet aan drugs doen (valt alcohol ook onder en niet gokken? Sorry hoor maar vooral deze laatste eis is onredelijk zeker in nederland. Dan hebben die mannen ook zoiets van wat heb jij dan te bieden? Anyway je klinkt iig met zo'n lijst niet echt makkelijk qua omgang. Misschien dat het daaraan ligt? Het voelt iig verstikkend aan.
pi_147579743
Een man met geld is vaak toch wel aantrekkelijker, vind ik persoonlijk. Zelf kom ik toch wel een beetje uit een verwend milieu, en als ik terug zou moeten schakelen naar een man waarbij ik zelf altijd de rekeningen zou moeten betalen zou ik dat niet fijn vinden.

Het is heerlijk om een beetje gepamperd te worden. Om te horen dat geld geen rol speelt als je hem op vakantie toch mist.

Maar verliefd worden op iemand omdat hij geld heeft, nee. Dat is iets voor vrouwen die echt alleen voor de luxe gaan, en daarna pas naar de man kijken. Persoonlijkheid, intelligentie en uiterlijk zijn het belangrijkste, een banksaldo dat iets weg heeft van een telefoonnummer is daarna alleen maar mooi meegenomen.
  zondag 14 december 2014 @ 20:18:38 #137
338319 ZarB
Piña colada
pi_147580946
Uit ervaring: nee.
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_147582566
Ik vind het wel erg leuk als mannen alles goed voor elkaar hebben, leuke baan, leuk huisje geen schulden, beetje spaargeld maar dat is absoluut niet het belangrijkste, hij moet gewoon een leuke man zijn.
Maar ik ken eigenlijk geen vrouwen die alleen voor een man gaan om zijn geld.
Misschien dat vrouwen zonder eigen inkomen/baan/opleiding da belangrijker vinden.
pi_147585630
quote:
17s.gif Op zondag 14 december 2014 19:50 schreef Saffrii het volgende:
Een man met geld is vaak toch wel aantrekkelijker, vind ik persoonlijk. Zelf kom ik toch wel een beetje uit een verwend milieu, en als ik terug zou moeten schakelen naar een man waarbij ik zelf altijd de rekeningen zou moeten betalen zou ik dat niet fijn vinden.

Het is heerlijk om een beetje gepamperd te worden. Om te horen dat geld geen rol speelt als je hem op vakantie toch mist.

Maar verliefd worden op iemand omdat hij geld heeft, nee. Dat is iets voor vrouwen die echt alleen voor de luxe gaan, en daarna pas naar de man kijken. Persoonlijkheid, intelligentie en uiterlijk zijn het belangrijkste, een banksaldo dat iets weg heeft van een telefoonnummer is daarna alleen maar mooi meegenomen.
Banksaldo's die met 0 beginnen. :')
pi_147593723
quote:
1s.gif Op zondag 14 december 2014 21:59 schreef TorroFernandes het volgende:

[..]

Banksaldo's die met 0 beginnen. :')
Want alle telefoon nummers beginnen met een 0 natuurlijk :')
pi_147594235
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2014 07:50 schreef Saffrii het volgende:

[..]

Niet?
pi_147594262
quote:
11s.gif Op maandag 15 december 2014 09:01 schreef TorroFernandes het volgende:

[..]

Niet?
Nee, binnen Europa de meesten wel, maar er zijn uitzonderingen.

Had ik ook nog even nagekeken :9
pi_147594422
quote:
99s.gif Op maandag 15 december 2014 09:05 schreef Saffrii het volgende:

[..]

Nee, binnen Europa de meesten wel, maar er zijn uitzonderingen.

Had ik ook nog even nagekeken :9
Cool, zo leer je nog eens wat. :D
pi_147597013
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2014 09:21 schreef TorroFernandes het volgende:

[..]

Cool, zo leer je nog eens wat. :D
Dus wat kan jij mij vertellen wat ik nog niet weet?
  maandag 15 december 2014 @ 11:54:34 #145
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_147597283
quote:
17s.gif Op zondag 14 december 2014 19:50 schreef Saffrii het volgende:

Dus eigenlijk zeg je, je wordt niet verliefd op iemand omdat hij geld heeft, maar je wordt wel makkelijker verliefd op iemand met geld?
Tsja ik snap het voor een deel wel, je hebt gevoelens en je hebt verstand. En als beide iemand goed keurt is het nou eenmaal gemakkelijker :D
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_147606889
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 11:54 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Dus eigenlijk zeg je, je wordt niet verliefd op iemand omdat hij geld heeft, maar je wordt wel makkelijker verliefd op iemand met geld?
Tsja ik snap het voor een deel wel, je hebt gevoelens en je hebt verstand. En als beide iemand goed keurt is het nou eenmaal gemakkelijker :D
Precies dat :)

Het gaat echt niet alleen om geld, en net zomin alleen om uiterlijk of innerlijk. Het speelt een rol, maar is geen eis. Al moet ik heel eerlijk toegeven dat ik inderdaad toch wel erg prettig is dat iemand je mee kan nemen naar Kopenhagen voor een weekendje in plaats van naar camping de Hoeksteen in Groningen.

Een van mijn exen had niet zo veel geld te besteden, maar was wel echt een hele leuke man, met verder alles erop en eraan. Als er geen nare dingen waren gebeurd dan was ik gewoon nog met hem samen geweest, en had ik het geld binnen gebracht.
pi_147609360
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2014 07:50 schreef Saffrii het volgende:

[..]

112 is ook een telefoonnummer gelukkig
  Moderator dinsdag 16 december 2014 @ 18:07:26 #148
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_147643926
quote:
12s.gif Op maandag 15 december 2014 17:08 schreef Saffrii het volgende:

[..]

Precies dat :)

Het gaat echt niet alleen om geld, en net zomin alleen om uiterlijk of innerlijk. Het speelt een rol, maar is geen eis. Al moet ik heel eerlijk toegeven dat ik inderdaad toch wel erg prettig is dat iemand je mee kan nemen naar Kopenhagen voor een weekendje in plaats van naar camping de Hoeksteen in Groningen.

Een van mijn exen had niet zo veel geld te besteden, maar was wel echt een hele leuke man, met verder alles erop en eraan. Als er geen nare dingen waren gebeurd dan was ik gewoon nog met hem samen geweest, en had ik het geld binnen gebracht.
Dit klinkt echt heel erg ondankbaar. En dan echt héél erg ondankbaar. Dus iemand doet je dat weekendje camping cadeau, omdat ie niet meer te besteden heeft, maar je wel iets wil geven, en ipv dat jij dan denkt 'oh wat lief' denk jij 'oh wat lief..maar als je meer geld had had je me een weekendje mee kunnen nemen naar kopenhagen'. Wtf?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_147644900
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 december 2014 18:07 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dit klinkt echt heel erg ondankbaar. En dan echt héél erg ondankbaar. Dus iemand doet je dat weekendje camping cadeau, omdat ie niet meer te besteden heeft, maar je wel iets wil geven, en ipv dat jij dan denkt 'oh wat lief' denk jij 'oh wat lief..maar als je meer geld had had je me een weekendje mee kunnen nemen naar kopenhagen'. Wtf?
Ja, als je het in die situatie schetst is het ook ondankbaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')