niks kopenquote:Op zaterdag 6 december 2014 12:41 schreef PuurLouter het volgende:
Wat voor een spullen voor een homegym moet je kopen als je een sixpack wilt trainen? Geld en ruimte vormen niet een probleem.
quote:Op zaterdag 6 december 2014 12:41 schreef PuurLouter het volgende:
Wat voor een spullen voor een homegym moet je kopen als je een sixpack wilt trainen? Geld en ruimte vormen niet een probleem.
en 300 crunches per dagquote:
Ik denk niet dat je daarmee zoiets bereikt:quote:Op zaterdag 6 december 2014 12:46 schreef Beach het volgende:
[..]
[..]
en 300 crunches per dag
snap je 300 voor de Sparta look
Waarom zou je alleen je buikspieren willen trainen? Dan heb je straks rocksolid abs met een kippenborstje erboven en idem rest van je lichaam.quote:Op zaterdag 6 december 2014 12:48 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je daarmee zoiets bereikt:
[ afbeelding ]
je moet gwn sparta workout doenquote:Op zaterdag 6 december 2014 12:41 schreef PuurLouter het volgende:
Gewoon een paar kettlebells kopen trouwens, zie:quote:Op zaterdag 6 december 2014 12:41 schreef PuurLouter het volgende:
Het voorjaar begint wel erg vroeg dit jaarquote:Op zaterdag 6 december 2014 12:48 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je daarmee zoiets bereikt:
[ afbeelding ]
Want je hebt er nog nooit besteld?quote:Op vrijdag 5 december 2014 17:45 schreef Klokov het volgende:
[..]
Bij mij hebben ze het nog nooit niet waargemaakt
Mijn drugservaringen zijn slechts beperkt tot het roken van een enkele joint > 20 jaar geleden.quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:05 schreef Weissman het volgende:
haha 65+ struggles
hey snaekey
hey cor
>99,9% van het assortimentquote:Op zaterdag 6 december 2014 13:15 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Mijn drugservaringen zijn slechts beperkt tot het roken van een enkele joint > 20 jaar geleden.
De enige overeenkomst die ik zie is dat we beiden oud zijnquote:
Is alleen veilig als je ooit daglicht gezien hebt.quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:01 schreef Dimachaerus het volgende:
kan je M gewoon thuis solo proberen ? is dat veilig? je gaat er geen gekke dingen van doen ofzo? wil wel keer druks proberen
quote:
quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
OK, broeder Sap. Hoe was de EO jongerendag?
Dit ja. Brugklas-Engels niet beheersenquote:
Voor jou wel ja. Na jarenlang in de gym je lijf geboetseerd te hebben kom je nu als een 10/10 would bang te voorschijn op die festivals, al die chicks die hun huiswerk niet gedaan hebben gefrustreerd achter latend.quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:29 schreef G.R.S. het volgende:
[..]![]()
![]()
Komende 5 jaren gaan awesome worden![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
quote:Op zaterdag 6 december 2014 13:28 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Voor jou wel ja. Na jarenlang in de gym je lijf geboetseerd te hebben kom je nu als een 10/10 would bang te voorschijn op die festivals, al die chicks die hun huiswerk niet gedaan hebben gefrustreerd achter latend.Net alsof die er iets van merken. Voor iets korts moet het wel heel erg met je gesteld zijn wil je niks voor elkaar krijgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
hey sapquote:Op zaterdag 6 december 2014 14:07 schreef Sapstengel het volgende:
Hey Beach
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
echt creepy ogenquote:Op zaterdag 6 december 2014 14:07 schreef Sapstengel het volgende:
Hey Beach
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat photoshop tho.quote:Op zaterdag 6 december 2014 14:07 schreef Sapstengel het volgende:
Hey Beach
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dus op festivals is kort >> lang?quote:Op zaterdag 6 december 2014 13:52 schreef Klokov het volgende:
[..]
Net alsof die er iets van merken. Voor iets korts moet het wel heel erg met je gesteld zijn wil je niks voor elkaar krijgen.
Dan heb ik het over korte interacties c.q. 1/2 night stands.quote:
haha echt he altijd weer die marokkaanse smaatjesquote:Op zaterdag 6 december 2014 15:57 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
waar zie je photoshop je bent gewoon jarlours
Ik weet niet waar ik photoshop ziequote:Op zaterdag 6 december 2014 15:57 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
waar zie je photoshop je bent gewoon jarlours
Ze is wel mooi slank.quote:Op zaterdag 6 december 2014 16:03 schreef Weissman het volgende:
Geen tieten geen reet
wat is deze
zou niet eens flirten/10
Ligt ook aan het meisje vind ik, sommigen staat dat beter dan de ander.quote:Op zaterdag 6 december 2014 16:16 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ze ziet er uit als een jongen van 14. Dat is mss wel slank maar niet mooi imho
je bent gew gebrainwashed door media en die youtube filmpjes die je kijktquote:Op zaterdag 6 december 2014 16:17 schreef Crip het volgende:
[..]
Ligt ook aan het meisje vind ik, sommigen staat dat beter dan de ander.
Ik dacht dat Nicki Minaj body in was in de media.quote:Op zaterdag 6 december 2014 16:18 schreef Weissman het volgende:
[..]
je bent gew gebrainwashed door media en die youtube filmpjes die je kijkt
Getting closequote:Op zaterdag 6 december 2014 16:10 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik weet niet waar ik photoshop zie
[ afbeelding ]
Ja zie bijgeleverde foto.quote:Op zaterdag 6 december 2014 16:22 schreef Weissman het volgende:
Hey crip heb je ook z'n dikke booty als mocro chicks?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 december 2014 16:28 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja zie bijgeleverde foto.OmgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een zieke figuren
Je zou toch bijna wensen dat ze lek gaan bij zulke mongolen...
Als je gluut er nou afgeschoten is in de oorlog, en je krijgt een implant oke, maar dit![]()
![]()
Daarom is het grappig als het gene gebeurd zoals op die GIF. Ze moet haar ass nu meerdere keren op een dag terug draaien.quote:Op zaterdag 6 december 2014 16:31 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Omg![]()
Wat een zieke figuren
Je zou toch bijna wensen dat ze lek gaan bij zulke mongolen...
Als je gluut er nou afgeschoten is in de oorlog, en je krijgt een implant oke, maar dit![]()
True i tell yaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahah.quote:Op zaterdag 6 december 2014 16:36 schreef Crip het volgende:
[..]
Daarom is het grappig als het gene gebeurd zoals op die GIF. Ze moet haar ass nu meerdere keren op een dag terug draaien.![]()
Er zijn veel horror stories maar die foto's zijn te walgelijk om hier te plaatsen, moet je eens googlen als je een sterke maag hebt.
Worst/stampot ratio is echt off.quote:Op zaterdag 6 december 2014 16:50 schreef RaymondK het volgende:
In the mean time
275gram versie
[ afbeelding ]
O.a.quote:Op zaterdag 6 december 2014 16:54 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Hahah.
Ontplofte tieten met enorme infecties/gezwellen van de rotzooi die dr uitkwam?
quote:Op zaterdag 6 december 2014 16:50 schreef RaymondK het volgende:
In the mean time
275gram versie
[ afbeelding ]
Wanneer ga je cutten dan?quote:Op zaterdag 6 december 2014 17:07 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Hahah![]()
Wat nah. Gewoon vetten en protiens
Hahah.quote:Op zaterdag 6 december 2014 17:30 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Zeggen ze allemaal. Ja, maandag ga ik ECHT beginnen
Ben je high ofzo?quote:
teveel gesnoept en nu een grote aardbei in der broekje.quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:07 schreef Sapstengel het volgende:
Goede kaak, is die geboren als man of iets teveel van de anavar gesnoept?
En dan nog zo weinig squatten wat een kuthoerquote:Op zaterdag 6 december 2014 20:05 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die ogen zijn toch wel gefotoshopt hè...quote:Op zaterdag 6 december 2014 14:07 schreef Sapstengel het volgende:
Hey Beach
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit dus.quote:Op zaterdag 6 december 2014 16:10 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik weet niet waar ik photoshop zie
[ afbeelding ]
Jaarwisseling 2034-2035 ws.quote:
Dude, ga eens 1 dag met mij mee trainen.quote:
Zijn die zo lekker dan?quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:23 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Dude, ga eens 1 dag met mij mee trainen.
Al die Noorse chicks die bij ons fysio komen studeren en je vergeet dit alles!
Had hem een DM gestuurd dat die eens mee mocht trainen.quote:
ik heb vroeger de fysiotherapie opleiding gedaan, kan je nagaanquote:Op zaterdag 6 december 2014 23:23 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Dude, ga eens 1 dag met mij mee trainen.
Al die Noorse chicks die bij ons fysio komen studeren en je vergeet dit alles!
Koop wel een homegym wanneer ik een eigen huis heb. Voor nu vind ik een sportschool geldverspilling. >400 euro per jaar betalenquote:Op zaterdag 6 december 2014 23:48 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Had hem een DM gestuurd dat die eens mee mocht trainen.
Maar jij traint niet in gyms alleen met kettlebells
Kom ik dan wel eens bij jou trainen grunningerquote:Op zondag 7 december 2014 00:03 schreef Klokov het volgende:
[..]
Koop wel een homegym wanneer ik een eigen huis heb. Voor nu vind ik een sportschool geldverspilling. >400 euro per jaar betalen
Ok, tot over een paar jaarquote:Op zondag 7 december 2014 00:04 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Kom ik dan wel eens bij jou trainen grunninger
Koop je dan wel genoeg schijven?quote:
Geen probleem, neem je je eigen bar mee?quote:Op zondag 7 december 2014 00:06 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Koop je dan wel genoeg schijven?
Als ik nu al deze stats heb
Ik lift nog maar 695 lbs!quote:Op zondag 7 december 2014 00:09 schreef Klokov het volgende:
[..]
Geen probleem, neem je je eigen bar mee?
ja maar check, bb topic filmpjequote:Op zondag 7 december 2014 00:20 schreef Klokov het volgende:
http://www.eleikobarbell.(...)25-kg_-coloured.html
Dure grap
318 euro per 25kg-schijf. Meer dan 3000 euro aan schijven dus
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 7 december 2014 00:06 schreef stinkie het volgende:
De 7e. Jarig.
Whey, test en anavar voor iedereen *strooit rond*
Nou, bij deze ook gefeliciteerd met je afgelopen verjaardagquote:Op zondag 7 december 2014 00:24 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Ik ben soms ook jarig hoor
Dankje, waarom was je niet op mn feestje?quote:
Neen Iets meer richting het oosten van het landquote:Op zondag 7 december 2014 00:32 schreef Klokov het volgende:
Nice, welke sportschool train je? Niet in Groningen of wel?
Nice, geile schoenen ookquote:
kutjunkiequote:Op zondag 7 december 2014 11:26 schreef clumsy_clown het volgende:
In ander nieuws: ik snap niet hoe mensen roken. M'n longen protesteerden zo hard tegen de tabak dat ik nu nog keelpijn heb
. Daardoor duurde het ook ff voordat ik überhaupt genoeg binnenkreeg om wat van te merken, maar uiteindelijk werd ik echt suuuuper mellow
. Soundtrack van The Fountain van Clint Mansell werd redelijk episch.
vet spannendquote:Op zondag 7 december 2014 11:26 schreef clumsy_clown het volgende:
In ander nieuws: ik snap niet hoe mensen roken. M'n longen protesteerden zo hard tegen de tabak dat ik nu nog keelpijn heb
. Daardoor duurde het ook ff voordat ik überhaupt genoeg binnenkreeg om wat van te merken, maar uiteindelijk werd ik echt suuuuper mellow
echt he Jeroen, komt allemaal door Henk en Ethabolic; met hun pilletjes en poeder slechte invloed op iedereenquote:Op zondag 7 december 2014 11:29 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
kutjunkie
je zit hier in een sporttopic ga lekker die junks in uvt vervelen
me dunkt, het Turken topic weet deze anekdote te waarderenquote:Op zondag 7 december 2014 11:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Nee, maar ziet er leuk uit! Vooral die pencildressesquote:Op zondag 7 december 2014 11:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nice, geile schoenen ook
Ik ben zelf momenteel in een fifties-periode, qua jurkjes. Ken je topvintage.nl? Dat werk. Enige voordeel van mijn figuur is dat ik goed wegkom met dat soort jurkjes
.
Sorryquote:Op zondag 7 december 2014 00:33 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Dankje, waarom was je niet op mn feestje?
Ben benieuwd naar de resultaten, maar klinkt goed als ik de verpakking lees.quote:Op zondag 7 december 2014 12:04 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]
ik ga deze kuur proberen voor de zomer
Je had spacecake moeten nemen. Geen gedoe met roken enzulks.quote:Op zondag 7 december 2014 11:26 schreef clumsy_clown het volgende:
#wisewordsofKB.quote:Op zondag 7 december 2014 12:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je had spacecake moeten nemen. Geen gedoe met roken enzulks.
Alsof jij ooit wiet van dichtbij heb gezienquote:Op zondag 7 december 2014 12:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je had spacecake moeten nemen. Geen gedoe met roken enzulks.
Ik val door de mand met mn goed bedoelde advies.quote:Op zondag 7 december 2014 12:17 schreef Weissman het volgende:
[..]
Alsof jij ooit wiet van dichtbij heb gezien
http://www.modcloth.com/s(...)corset-and-thong-setquote:Op zondag 7 december 2014 12:10 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Nee, maar ziet er leuk uit! Vooral die pencildressesModcloth.com ga jij geweldig vinden trouwens, maar is wel US helaas.
[..]
Sorry
Wietlolly is grappig, word je alleen niet high van.quote:Op zondag 7 december 2014 12:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik val door de mand met mn goed bedoelde advies.
Haha, is dat zoiets als wietsaus?quote:Op zondag 7 december 2014 12:27 schreef Crip het volgende:
[..]
Wietlolly is grappig, word je alleen niet high van.
Geen idee, ik heb dat vroeger eens gehad en was best lekker. Gwn wiet zonder enige bijwerkingen.quote:Op zondag 7 december 2014 12:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Haha, is dat zoiets als wietsaus?
Spacecake is wel heavy shit. Had een halve plak en werd helemaal loco.
Ging zeker zo.quote:Op zondag 7 december 2014 12:31 schreef Sapstengel het volgende:
Heb vroeger een keer spacecake gegeten en ging toen bowlen, voelde me tering vaag man, enige wat ik zag was de baan en die kegels aan het einde, helemaal in mn eigen wereld.
Maar wiet is vies toch.quote:Op zondag 7 december 2014 12:30 schreef Crip het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb dat vroeger eens gehad en was best lekker. Gwn wiet zonder enige bijwerkingen.![]()
Je bent al loco van jezelf, laat staan high.
Ik was blij dat ik maar een half plakje had,quote:Op zondag 7 december 2014 12:32 schreef clumsy_clown het volgende:
Meh, was bang voor een eerste keer dat ik te veel binnen zou krijgen met spacecake, maar volgende keer idd dat doen, of vapen. Je voelt de kanker direct groeien in je keel, door die tabak.
Kom we gaan samen een keertje spacen.quote:Op zondag 7 december 2014 12:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar wiet is vies toch.
Nou, ik had het niet meer. Huilen, lachen, huilen, lachen, paniek huilen lachen alles door elkaar.nooit meer.
[..]
Ik was blij dat ik maar een half plakje had,Roken doe ik niet dus joint roken snapte ik niks van.
Ha, hell nah. Ik zeg nu al de meest fucked up shit.quote:
Je hebt helemaal geen spacecake nodig om nuchtere mensen een afkeer te laten krijgenquote:Op zondag 7 december 2014 12:38 schreef Crip het volgende:
[..]
Ha, hell nah. Ik zeg nu al de meest fucked up shit.
Als nuchter persoon zou je op dat moment denk ik afkeer van me krijgen.
Daar heb je gelijk in. Ik ben wel een goede troll, if I say so myself.quote:Op zondag 7 december 2014 12:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Je hebt helemaal geen spacecake nodig om nuchtere mensen een afkeer te laten krijgen
hahha jatoch
Waterpijp of vaporizer.quote:Op zondag 7 december 2014 11:26 schreef clumsy_clown het volgende:
ja toch komt allemaal door montelly en douchequote:Op zondag 7 december 2014 12:45 schreef seto het volgende:
weer al die tiefus turken hier
mensen zijn echt obsessed
gvd weet nog de tijd dat ik me kaolo hard op haar zat af te buffelen.quote:Op zondag 7 december 2014 12:53 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit real life?
Zou nog steeds raken though
Waar hoor jij dan bij?quote:Op zondag 7 december 2014 13:15 schreef Weissman het volgende:
[..]
ja toch komt allemaal door montelly en douche
eigen gym volk eerst
elke land moet bij zijn eigen topic blijve
Narrow minded sukkels die lekker gek van zichzelf zijnquote:Op zondag 7 december 2014 11:52 schreef Weissman het volgende:
[..]
echt he Jeroen, komt allemaal door Henk en Ethabolic; met hun pilletjes en poeder slechte invloed op iedereen
Damn zij was zo lekker.quote:Op zondag 7 december 2014 12:53 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit real life?
Zou nog steeds raken though
Inb4 "ik heb geen alcohol nodig om een leuke avond te hebben"quote:Op zondag 7 december 2014 16:03 schreef fathank het volgende:
[..]
Narrow minded sukkels die lekker gek van zichzelf zijn
Het leven is te kort om niet hard te gaan.
Lekker met een kaasje en spa blauw op de bank
Hey Klokovquote:Op zondag 7 december 2014 16:12 schreef Deuce92 het volgende:
ik heb geen alcohol nodig om een leuke avond te hebben
Ik ook niet.quote:Op zondag 7 december 2014 16:12 schreef Deuce92 het volgende:
Ik ook niet alleen maar mn meth.quote:Op zondag 7 december 2014 16:12 schreef Deuce92 het volgende:
zoveel fapjes gezet op Michellequote:Op zondag 7 december 2014 16:30 schreef Deuce92 het volgende:
Hey CorFXRstengel.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eindelijk iemand met smaak hier. Laatst een hele post met foto's van haar, en iedereen was aan het klagen.quote:
quote:Op zondag 7 december 2014 16:36 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Geen 'such' of 'wow'.
[ afbeelding ]
Alleen die laatste zou ik soldaat maken. De rest is gewoon te veel man.quote:Op zondag 7 december 2014 16:30 schreef Deuce92 het volgende:
Hey CorFXRstengel.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Laatste is dezelfde als #3. Michelle Lewin.quote:Op zondag 7 december 2014 16:40 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Alleen die laatste zou ik soldaat maken. De rest is gewoon te veel man.
Op no. 3 heeft ze anarbolen gebruikt denk ik?quote:Op zondag 7 december 2014 16:40 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Laatste is dezelfde als #3. Michelle Lewin.
Waar iedereen vorige week dus niks aan vond.
Gewoon creatine vriend.quote:Op zondag 7 december 2014 16:42 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Op no. 3 heeft ze anarbolen gebruikt denk ik?
jaquote:Op zondag 7 december 2014 16:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zij is lekker man
is toch Sophie Arvebrink?
Vraag me af hoe lang het zal duren voordat haar hoofd en stem vermannelijken.quote:Op zondag 7 december 2014 16:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zij is lekker man
is toch Sophie Arvebrink?
Hoeveel reps waren dat? 25?quote:Op zondag 7 december 2014 16:46 schreef Sapstengel het volgende:
echt stijfje gekregen van het geluid onder die video![]()
![]()
![]()
![]()
hey deze ken ik wel jaquote:
nee even klikkenquote:
Ik hoop dat ze samen met mij ook al vanaf rep 1 zo kreuntquote:Op zondag 7 december 2014 16:56 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Hoeveel reps waren dat? 25?![]()
Zit d'r eigen vanaf rep 1 al aan te stellen voor de camera
Als dat al een vereiste moet zijn ga je niet met de juiste mensen om.quote:Op zondag 7 december 2014 16:12 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Inb4 "ik heb geen alcohol nodig om een leuke avond te hebben"
Lekker rustig.quote:Op zondag 7 december 2014 17:26 schreef ChesterPerry het volgende:
Denk dat hij helemaal niet met mensen omgaat
deze mongool weer die niet liftquote:Op zondag 7 december 2014 17:26 schreef ChesterPerry het volgende:
Graag gedaanquote:Op zondag 7 december 2014 17:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Bedankt voor modcloth, heb nu een wishlist waar 45 items op staan en ben nog bezig
Nicequote:Op zondag 7 december 2014 17:32 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Graag gedaan![]()
Ik heb deze rok een aantal maanden geleden besteld; http://www.modcloth.com/s(...)skirt-in-black-white
Ben er zo blij mee
jammer dat je altijd negatief over mensen denkt.quote:Op zondag 7 december 2014 17:26 schreef ChesterPerry het volgende:
gaan we het hier nu ook over mode hebben, daar gaat Cor weer van over de rooie.quote:Op zondag 7 december 2014 17:32 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Graag gedaan![]()
Ik heb deze rok een aantal maanden geleden besteld; http://www.modcloth.com/s(...)skirt-in-black-white
Ben er zo blij mee
Natuurlijk kan dat wel, maar je hebt dan van die autisten die claimen dat niet te kunnen. Ik kan ook best lol hebben zonder alcohol, maar de leukste nachten waren toch als je dronken was.quote:Op zondag 7 december 2014 17:24 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Als dat al een vereiste moet zijn ga je niet met de juiste mensen om.
Klopt! Je bent dan eerder geneigd om de jurk te kopen want dat weet je haast zeker dat het je ook goed gaat staan (mits het meisje dezelfde maten heeft)quote:Op zondag 7 december 2014 17:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nice. Ik vind die outfitfoto's ook zo leuk! Zie je direct hoe hij staat en kan je nog ideeen opdoen ook. Wat een site
Cor zal blij zijn dat we juist niet als een zwerver bijlopenquote:Op zondag 7 december 2014 17:35 schreef THEFXR het volgende:
[..]
gaan we het hier nu ook over mode hebben, daar gaat Cor weer van over de rooie.
quote:
Ben je homotje ofso? Is toch lekker manquote:Op zondag 7 december 2014 18:10 schreef Sapstengel het volgende:
Wat is dit nou weer voor onzin, net5 gaat de Victoria's Secret modeshow uitzenden
ATX van fitness seller is goed genoeg.quote:Op zondag 7 december 2014 00:20 schreef Klokov het volgende:
http://www.eleikobarbell.(...)25-kg_-coloured.html
Dure grap
318 euro per 25kg-schijf. Meer dan 3000 euro aan schijven dus
Kelderwerk ftw.quote:Op zondag 7 december 2014 00:03 schreef Klokov het volgende:
[..]
Koop wel een homegym wanneer ik een eigen huis heb. Voor nu vind ik een sportschool geldverspilling. >400 euro per jaar betalen
Incoming topicmeet.quote:Op zondag 7 december 2014 00:04 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Kom ik dan wel eens bij jou trainen grunninger
Heb je enig idee wat het is, wanneer je het in moet nemen en wat het doet?quote:Op zondag 7 december 2014 12:04 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]
ik ga deze kuur proberen voor de zomer
quote:Op zondag 7 december 2014 22:04 schreef Dimachaerus het volgende:
ik ga xtje naar zo een gangbang met nederlandse pornoster
100 euro cummen zoveel je kan in 4 uurtjes tijd ofzo
all-gaten-inclusive
Beter steek je je geld ergens anders in. Je snapt toch zelf ook wel dat je hier helemaal niks aan hebt?quote:Op zondag 7 december 2014 22:04 schreef Dimachaerus het volgende:
of naar zo'n partytreff in duitsland 1x entree betalen en cummen zoveel je kan
ik heb wel gehoord dat dat spul voor ongelimiteerde spiergroei zorgtquote:Op zondag 7 december 2014 22:10 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Heb je enig idee wat het is, wanneer je het in moet nemen en wat het doet?
Heb je zelf ook genomen of niet?quote:Op zondag 7 december 2014 22:52 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
ik heb wel gehoord dat dat spul voor ongelimiteerde spiergroei zorgt
LOLquote:
Dit.quote:Op zondag 7 december 2014 22:52 schreef Klokov het volgende:
PUA topic, Hey Dima
[..]
[..]
Beter steek je je geld ergens anders in. Je snapt toch zelf ook wel dat je hier helemaal niks aan hebt?
quote:Op maandag 8 december 2014 00:10 schreef stinkie het volgende:
Dat je op zolder ineens hoort "papa wat is dit" en dat daar dan een 5 jarige met een 16kg kettlebel on z'n handen staat.
Them genetics
Das it manequote:Op maandag 8 december 2014 00:10 schreef stinkie het volgende:
Dat je op zolder ineens hoort "papa wat is dit" en dat daar dan een 5 jarige met een 16kg kettlebel on z'n handen staat.
Them genetics
ik ga volgende week naar gratis pua cursusquote:Op zondag 7 december 2014 22:52 schreef Klokov het volgende:
PUA topic, Hey Dima
[..]
[..]
Beter steek je je geld ergens anders in. Je snapt toch zelf ook wel dat je hier helemaal niks aan hebt?
hahaquote:Op maandag 8 december 2014 00:10 schreef stinkie het volgende:
Them genetics
ik geloof er niks vanquote:Op maandag 8 december 2014 00:10 schreef stinkie het volgende:
Them genetics
Beter dan dat hij met de double sided dildo van je vrouw staat tr zwaaienquote:Op maandag 8 december 2014 00:10 schreef stinkie het volgende:
Them genetics
Een kind van 5 weegt wat? 30kg? Wil je zeggen dat het de helft van zijn/haar BW kan optillen?quote:
Heb al eens een meisje van 6 hetzelfde zien doen.quote:Op maandag 8 december 2014 09:27 schreef Weissman het volgende:
[..]
Een kind van 5 weegt wat? 30kg? Wil je zeggen dat het de helft van zijn/haar BW kan optillen?
Klokov pls
Maar goed, de verhalen van stinkie kloppen wel vaker niet
Ja en ik ken iemand die rookt en is 147 geworden. Kunnen we nu concluderen dat roken niet ongezond is?quote:Op maandag 8 december 2014 09:38 schreef Klokov het volgende:
[..]
Heb al eens een meisje van 6 hetzelfde zien doen.
Ik heb ook wel eens een meisje van 6 ongeveer 16 kilo zien vasthoudenquote:Op maandag 8 december 2014 09:38 schreef Klokov het volgende:
[..]
Heb al eens een meisje van 6 hetzelfde zien doen.
Weissman plsquote:Op maandag 8 december 2014 09:39 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ja en ik ken iemand die rookt en is 147 geworden. Kunnen we nu concluderen dat roken niet ongezond is?
3e been van je zekerquote:Op maandag 8 december 2014 09:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens een meisje van 6 ongeveer 16 kilo zien vasthouden
Nomsayin
haha wtf manquote:Op maandag 8 december 2014 09:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nomsayin
hahaquote:Op maandag 8 december 2014 09:36 schreef clumsy_clown het volgende:
De zwerver de zojuist aan z'n ogen geopereerd werd vroeg vooraf of hij aan de lippen van m'n collega mocht likken. Today is gonna be a good day.
Vrouwen zijn smeriger dan mannen. Maar laten we daar maar niet weer over beginnenquote:Op maandag 8 december 2014 09:45 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha
lekker huttenkase op z'n eikel
Eigenlijk haat je jezelf, omdat je geen controle hebt?quote:Op maandag 8 december 2014 09:46 schreef clumsy_clown het volgende:
GRS ik haat je.
Heb een lijstje op modcloth gemaakt: 400 dollar
he echt? getverquote:Op maandag 8 december 2014 09:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Vrouwen zijn smeriger dan mannen. Maar laten we daar maar niet weer over beginnen
een beetje zelfhaat is alleen maar goed.quote:Op maandag 8 december 2014 09:47 schreef Champy het volgende:
[..]
Eigenlijk haat je jezelf, omdat je geen controle hebt?
quote:Op maandag 8 december 2014 09:46 schreef clumsy_clown het volgende:
GRS ik haat je.
Heb een lijstje op modcloth gemaakt: 400 dollar
Ik wilde net zeggen joh. 16 kilo is wel erg zwaarquote:Op maandag 8 december 2014 09:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Was een grapje hoor ben geen pedo
Wacht maar tot ie jou ziet en vraagt of hij aan je tieten mag zitten.quote:Op maandag 8 december 2014 09:36 schreef clumsy_clown het volgende:
De zwerver de zojuist aan z'n ogen geopereerd werd vroeg vooraf of hij aan de lippen van m'n collega mocht likken. Today is gonna be a good day.
En bij het woordje "gratis" ging er geen belletje rinkelen??quote:Op maandag 8 december 2014 00:42 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik ga volgende week naar gratis pua cursus
Ah dus dat was de reden van je wtf, dat stuk was niet gelogenquote:Op maandag 8 december 2014 09:52 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen joh. 16 kilo is wel erg zwaar
Zeg eerlijk; maakte het jou een beetje jaloers dat hij niet vroeg of hij aan jouw lippen mocht likken?quote:Op maandag 8 december 2014 09:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik gun mijn collega's hun eigen creepsquote:Op maandag 8 december 2014 10:07 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zeg eerlijk; maakte het jou een beetje jaloers dat hij niet vroeg of hij aan jouw lippen mocht likken?
hahaquote:Op maandag 8 december 2014 10:34 schreef G.R.S. het volgende:
https://www.facebook.com/video.php?v=690450724321398
hey raymond
vanwaar de twijfel? Klinkt optimistisch :pquote:Op maandag 8 december 2014 11:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Jezus, m'n volgende patiënt is in de eerste Wereldoorlog geboren. Ik twijfel of ik de 30 überhaupt haal
nee, het had iets weg van crossfit.quote:Op maandag 8 december 2014 09:05 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha
had i wel rug recht/hol, schouders naar achter, borst open
![]()
cm != kg vriendjequote:Op maandag 8 december 2014 09:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nomsayin
Make-up, hakken, push up bra's, accentuerende ondergoed etc, allemaal signalen dat vrouwen leugenaars zijnquote:
/dagboekquote:Op maandag 8 december 2014 11:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Jezus, m'n volgende patiënt is in de eerste Wereldoorlog geboren. Ik twijfel of ik de 30 überhaupt haal
je weet dat dit nep is hequote:Op maandag 8 december 2014 13:30 schreef Snakey het volgende:
Dit ga ik van de zomer ook eens ergens doen.![]()
denk je is fissaquote:Op maandag 8 december 2014 13:28 schreef RaymondK het volgende:
En, hoe was je chest dag Weissbro?
Swole as fuck?
doe normaal tegen Sander met je hoofddoekquote:Op maandag 8 december 2014 13:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hey kerel, ga de zin van het leven ergens anders zoeken dan in een fucking slowchat.
http://www.lovemybubbles.com/land-butt-lifting-bras.shtmlquote:Op maandag 8 december 2014 13:26 schreef Weissman het volgende:
[..]
Make-up, hakken, push up bra's, accentuerende ondergoed etc, allemaal signalen dat vrouwen leugenaars zijn
ga je toch lekker terug naar dieetclubquote:Op maandag 8 december 2014 13:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hey kerel, ga de zin van het leven ergens anders zoeken dan in een fucking slowchat.
Ben geen hater maar ik vind die Harry Styles er een beetje vreemd uitzien.quote:Op maandag 8 december 2014 13:41 schreef G.R.S. het volgende:
vanavond One Direction te gast bij RTL Late Night <3<3<3
De semihaat naar de dieetclub zou wel geloofwaardig zijn, als niet de ene helft een dieetclubber thuis had zitten en de andere helft zich sufrukte op elke cm huid die in KPD wordt gepostquote:Op maandag 8 december 2014 13:37 schreef seto het volgende:
[..]
ga je toch lekker terug naar dieetclub
Ik heb gehoord dat Drinky op Zayn lijktquote:Op maandag 8 december 2014 13:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ben geen hater maar ik vind die Harry Styles er een beetje vreemd uitzien.
Zou Zayn wel raken though
nohomo
Gisteren bij Life&Cooking zaten ze een meisje te teasen dat 1D daar was, werd helemaal gekquote:Op maandag 8 december 2014 13:44 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat Drinky op Zayn lijkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |