Had hem een DM gestuurd dat die eens mee mocht trainen.quote:
ik heb vroeger de fysiotherapie opleiding gedaan, kan je nagaanquote:Op zaterdag 6 december 2014 23:23 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Dude, ga eens 1 dag met mij mee trainen.
Al die Noorse chicks die bij ons fysio komen studeren en je vergeet dit alles!
Koop wel een homegym wanneer ik een eigen huis heb. Voor nu vind ik een sportschool geldverspilling. >400 euro per jaar betalenquote:Op zaterdag 6 december 2014 23:48 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Had hem een DM gestuurd dat die eens mee mocht trainen.
Maar jij traint niet in gyms alleen met kettlebells
Kom ik dan wel eens bij jou trainen grunningerquote:Op zondag 7 december 2014 00:03 schreef Klokov het volgende:
[..]
Koop wel een homegym wanneer ik een eigen huis heb. Voor nu vind ik een sportschool geldverspilling. >400 euro per jaar betalen
Ok, tot over een paar jaarquote:Op zondag 7 december 2014 00:04 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Kom ik dan wel eens bij jou trainen grunninger
Koop je dan wel genoeg schijven?quote:
Geen probleem, neem je je eigen bar mee?quote:Op zondag 7 december 2014 00:06 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Koop je dan wel genoeg schijven?
Als ik nu al deze stats heb
Ik lift nog maar 695 lbs!quote:Op zondag 7 december 2014 00:09 schreef Klokov het volgende:
[..]
Geen probleem, neem je je eigen bar mee?
ja maar check, bb topic filmpjequote:Op zondag 7 december 2014 00:20 schreef Klokov het volgende:
http://www.eleikobarbell.(...)25-kg_-coloured.html
Dure grap
318 euro per 25kg-schijf. Meer dan 3000 euro aan schijven dus
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 7 december 2014 00:06 schreef stinkie het volgende:
De 7e. Jarig.
Whey, test en anavar voor iedereen *strooit rond*
Nou, bij deze ook gefeliciteerd met je afgelopen verjaardagquote:Op zondag 7 december 2014 00:24 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Ik ben soms ook jarig hoor
Dankje, waarom was je niet op mn feestje?quote:
Neen Iets meer richting het oosten van het landquote:Op zondag 7 december 2014 00:32 schreef Klokov het volgende:
Nice, welke sportschool train je? Niet in Groningen of wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |