Nice, geile schoenen ookquote:
kutjunkiequote:Op zondag 7 december 2014 11:26 schreef clumsy_clown het volgende:
In ander nieuws: ik snap niet hoe mensen roken. M'n longen protesteerden zo hard tegen de tabak dat ik nu nog keelpijn heb
. Daardoor duurde het ook ff voordat ik überhaupt genoeg binnenkreeg om wat van te merken, maar uiteindelijk werd ik echt suuuuper mellow
. Soundtrack van The Fountain van Clint Mansell werd redelijk episch.
vet spannendquote:Op zondag 7 december 2014 11:26 schreef clumsy_clown het volgende:
In ander nieuws: ik snap niet hoe mensen roken. M'n longen protesteerden zo hard tegen de tabak dat ik nu nog keelpijn heb
. Daardoor duurde het ook ff voordat ik überhaupt genoeg binnenkreeg om wat van te merken, maar uiteindelijk werd ik echt suuuuper mellow
echt he Jeroen, komt allemaal door Henk en Ethabolic; met hun pilletjes en poeder slechte invloed op iedereenquote:Op zondag 7 december 2014 11:29 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
kutjunkie
je zit hier in een sporttopic ga lekker die junks in uvt vervelen
me dunkt, het Turken topic weet deze anekdote te waarderenquote:Op zondag 7 december 2014 11:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Nee, maar ziet er leuk uit! Vooral die pencildressesquote:Op zondag 7 december 2014 11:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nice, geile schoenen ook
Ik ben zelf momenteel in een fifties-periode, qua jurkjes. Ken je topvintage.nl? Dat werk. Enige voordeel van mijn figuur is dat ik goed wegkom met dat soort jurkjes
.
Sorryquote:Op zondag 7 december 2014 00:33 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Dankje, waarom was je niet op mn feestje?
Ben benieuwd naar de resultaten, maar klinkt goed als ik de verpakking lees.quote:Op zondag 7 december 2014 12:04 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]
ik ga deze kuur proberen voor de zomer
Je had spacecake moeten nemen. Geen gedoe met roken enzulks.quote:Op zondag 7 december 2014 11:26 schreef clumsy_clown het volgende:
#wisewordsofKB.quote:Op zondag 7 december 2014 12:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je had spacecake moeten nemen. Geen gedoe met roken enzulks.
Alsof jij ooit wiet van dichtbij heb gezienquote:Op zondag 7 december 2014 12:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je had spacecake moeten nemen. Geen gedoe met roken enzulks.
Ik val door de mand met mn goed bedoelde advies.quote:Op zondag 7 december 2014 12:17 schreef Weissman het volgende:
[..]
Alsof jij ooit wiet van dichtbij heb gezien
http://www.modcloth.com/s(...)corset-and-thong-setquote:Op zondag 7 december 2014 12:10 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Nee, maar ziet er leuk uit! Vooral die pencildressesModcloth.com ga jij geweldig vinden trouwens, maar is wel US helaas.
[..]
Sorry
Wietlolly is grappig, word je alleen niet high van.quote:Op zondag 7 december 2014 12:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik val door de mand met mn goed bedoelde advies.
Haha, is dat zoiets als wietsaus?quote:Op zondag 7 december 2014 12:27 schreef Crip het volgende:
[..]
Wietlolly is grappig, word je alleen niet high van.
Geen idee, ik heb dat vroeger eens gehad en was best lekker. Gwn wiet zonder enige bijwerkingen.quote:Op zondag 7 december 2014 12:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Haha, is dat zoiets als wietsaus?
Spacecake is wel heavy shit. Had een halve plak en werd helemaal loco.
Ging zeker zo.quote:Op zondag 7 december 2014 12:31 schreef Sapstengel het volgende:
Heb vroeger een keer spacecake gegeten en ging toen bowlen, voelde me tering vaag man, enige wat ik zag was de baan en die kegels aan het einde, helemaal in mn eigen wereld.
Maar wiet is vies toch.quote:Op zondag 7 december 2014 12:30 schreef Crip het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb dat vroeger eens gehad en was best lekker. Gwn wiet zonder enige bijwerkingen.![]()
Je bent al loco van jezelf, laat staan high.
Ik was blij dat ik maar een half plakje had,quote:Op zondag 7 december 2014 12:32 schreef clumsy_clown het volgende:
Meh, was bang voor een eerste keer dat ik te veel binnen zou krijgen met spacecake, maar volgende keer idd dat doen, of vapen. Je voelt de kanker direct groeien in je keel, door die tabak.
Kom we gaan samen een keertje spacen.quote:Op zondag 7 december 2014 12:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar wiet is vies toch.
Nou, ik had het niet meer. Huilen, lachen, huilen, lachen, paniek huilen lachen alles door elkaar.nooit meer.
[..]
Ik was blij dat ik maar een half plakje had,Roken doe ik niet dus joint roken snapte ik niks van.
Ha, hell nah. Ik zeg nu al de meest fucked up shit.quote:
Je hebt helemaal geen spacecake nodig om nuchtere mensen een afkeer te laten krijgenquote:Op zondag 7 december 2014 12:38 schreef Crip het volgende:
[..]
Ha, hell nah. Ik zeg nu al de meest fucked up shit.
Als nuchter persoon zou je op dat moment denk ik afkeer van me krijgen.
Daar heb je gelijk in. Ik ben wel een goede troll, if I say so myself.quote:Op zondag 7 december 2014 12:40 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Je hebt helemaal geen spacecake nodig om nuchtere mensen een afkeer te laten krijgen
hahha jatoch
Waterpijp of vaporizer.quote:Op zondag 7 december 2014 11:26 schreef clumsy_clown het volgende:
ja toch komt allemaal door montelly en douchequote:Op zondag 7 december 2014 12:45 schreef seto het volgende:
weer al die tiefus turken hier
mensen zijn echt obsessed
gvd weet nog de tijd dat ik me kaolo hard op haar zat af te buffelen.quote:Op zondag 7 december 2014 12:53 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit real life?
Zou nog steeds raken though
Waar hoor jij dan bij?quote:Op zondag 7 december 2014 13:15 schreef Weissman het volgende:
[..]
ja toch komt allemaal door montelly en douche
eigen gym volk eerst
elke land moet bij zijn eigen topic blijve
Narrow minded sukkels die lekker gek van zichzelf zijnquote:Op zondag 7 december 2014 11:52 schreef Weissman het volgende:
[..]
echt he Jeroen, komt allemaal door Henk en Ethabolic; met hun pilletjes en poeder slechte invloed op iedereen
Damn zij was zo lekker.quote:Op zondag 7 december 2014 12:53 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit real life?
Zou nog steeds raken though
Inb4 "ik heb geen alcohol nodig om een leuke avond te hebben"quote:Op zondag 7 december 2014 16:03 schreef fathank het volgende:
[..]
Narrow minded sukkels die lekker gek van zichzelf zijn
Het leven is te kort om niet hard te gaan.
Lekker met een kaasje en spa blauw op de bank
Hey Klokovquote:Op zondag 7 december 2014 16:12 schreef Deuce92 het volgende:
ik heb geen alcohol nodig om een leuke avond te hebben
Ik ook niet.quote:Op zondag 7 december 2014 16:12 schreef Deuce92 het volgende:
Ik ook niet alleen maar mn meth.quote:Op zondag 7 december 2014 16:12 schreef Deuce92 het volgende:
zoveel fapjes gezet op Michellequote:Op zondag 7 december 2014 16:30 schreef Deuce92 het volgende:
Hey CorFXRstengel.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eindelijk iemand met smaak hier. Laatst een hele post met foto's van haar, en iedereen was aan het klagen.quote:
quote:Op zondag 7 december 2014 16:36 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Geen 'such' of 'wow'.
[ afbeelding ]
Alleen die laatste zou ik soldaat maken. De rest is gewoon te veel man.quote:Op zondag 7 december 2014 16:30 schreef Deuce92 het volgende:
Hey CorFXRstengel.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Laatste is dezelfde als #3. Michelle Lewin.quote:Op zondag 7 december 2014 16:40 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Alleen die laatste zou ik soldaat maken. De rest is gewoon te veel man.
Op no. 3 heeft ze anarbolen gebruikt denk ik?quote:Op zondag 7 december 2014 16:40 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Laatste is dezelfde als #3. Michelle Lewin.
Waar iedereen vorige week dus niks aan vond.
Gewoon creatine vriend.quote:Op zondag 7 december 2014 16:42 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Op no. 3 heeft ze anarbolen gebruikt denk ik?
jaquote:Op zondag 7 december 2014 16:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zij is lekker man
is toch Sophie Arvebrink?
Vraag me af hoe lang het zal duren voordat haar hoofd en stem vermannelijken.quote:Op zondag 7 december 2014 16:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zij is lekker man
is toch Sophie Arvebrink?
Hoeveel reps waren dat? 25?quote:Op zondag 7 december 2014 16:46 schreef Sapstengel het volgende:
echt stijfje gekregen van het geluid onder die video![]()
![]()
![]()
![]()
hey deze ken ik wel jaquote:
nee even klikkenquote:
Ik hoop dat ze samen met mij ook al vanaf rep 1 zo kreuntquote:Op zondag 7 december 2014 16:56 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Hoeveel reps waren dat? 25?![]()
Zit d'r eigen vanaf rep 1 al aan te stellen voor de camera
Als dat al een vereiste moet zijn ga je niet met de juiste mensen om.quote:Op zondag 7 december 2014 16:12 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Inb4 "ik heb geen alcohol nodig om een leuke avond te hebben"
Lekker rustig.quote:Op zondag 7 december 2014 17:26 schreef ChesterPerry het volgende:
Denk dat hij helemaal niet met mensen omgaat
deze mongool weer die niet liftquote:Op zondag 7 december 2014 17:26 schreef ChesterPerry het volgende:
Denk dat hij helemaal niet met mensen omgaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |