Ok, tot over een paar jaarquote:Op zondag 7 december 2014 00:04 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Kom ik dan wel eens bij jou trainen grunninger
Koop je dan wel genoeg schijven?quote:
Geen probleem, neem je je eigen bar mee?quote:Op zondag 7 december 2014 00:06 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Koop je dan wel genoeg schijven?
Als ik nu al deze stats heb
Ik lift nog maar 695 lbs!quote:Op zondag 7 december 2014 00:09 schreef Klokov het volgende:
[..]
Geen probleem, neem je je eigen bar mee?
ja maar check, bb topic filmpjequote:Op zondag 7 december 2014 00:20 schreef Klokov het volgende:
http://www.eleikobarbell.(...)25-kg_-coloured.html
Dure grap
318 euro per 25kg-schijf. Meer dan 3000 euro aan schijven dus
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 7 december 2014 00:06 schreef stinkie het volgende:
De 7e. Jarig.
Whey, test en anavar voor iedereen *strooit rond*
Nou, bij deze ook gefeliciteerd met je afgelopen verjaardagquote:Op zondag 7 december 2014 00:24 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Ik ben soms ook jarig hoor
Dankje, waarom was je niet op mn feestje?quote:
Neen Iets meer richting het oosten van het landquote:Op zondag 7 december 2014 00:32 schreef Klokov het volgende:
Nice, welke sportschool train je? Niet in Groningen of wel?
Nice, geile schoenen ookquote:
kutjunkiequote:Op zondag 7 december 2014 11:26 schreef clumsy_clown het volgende:
In ander nieuws: ik snap niet hoe mensen roken. M'n longen protesteerden zo hard tegen de tabak dat ik nu nog keelpijn heb
. Daardoor duurde het ook ff voordat ik überhaupt genoeg binnenkreeg om wat van te merken, maar uiteindelijk werd ik echt suuuuper mellow
. Soundtrack van The Fountain van Clint Mansell werd redelijk episch.
vet spannendquote:Op zondag 7 december 2014 11:26 schreef clumsy_clown het volgende:
In ander nieuws: ik snap niet hoe mensen roken. M'n longen protesteerden zo hard tegen de tabak dat ik nu nog keelpijn heb
. Daardoor duurde het ook ff voordat ik überhaupt genoeg binnenkreeg om wat van te merken, maar uiteindelijk werd ik echt suuuuper mellow
echt he Jeroen, komt allemaal door Henk en Ethabolic; met hun pilletjes en poeder slechte invloed op iedereenquote:Op zondag 7 december 2014 11:29 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
kutjunkie
je zit hier in een sporttopic ga lekker die junks in uvt vervelen
me dunkt, het Turken topic weet deze anekdote te waarderenquote:Op zondag 7 december 2014 11:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Nee, maar ziet er leuk uit! Vooral die pencildressesquote:Op zondag 7 december 2014 11:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nice, geile schoenen ook
Ik ben zelf momenteel in een fifties-periode, qua jurkjes. Ken je topvintage.nl? Dat werk. Enige voordeel van mijn figuur is dat ik goed wegkom met dat soort jurkjes
.
Sorryquote:Op zondag 7 december 2014 00:33 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Dankje, waarom was je niet op mn feestje?
Ben benieuwd naar de resultaten, maar klinkt goed als ik de verpakking lees.quote:Op zondag 7 december 2014 12:04 schreef Dimachaerus het volgende:
[ afbeelding ]
ik ga deze kuur proberen voor de zomer
Je had spacecake moeten nemen. Geen gedoe met roken enzulks.quote:Op zondag 7 december 2014 11:26 schreef clumsy_clown het volgende:
#wisewordsofKB.quote:Op zondag 7 december 2014 12:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je had spacecake moeten nemen. Geen gedoe met roken enzulks.
Alsof jij ooit wiet van dichtbij heb gezienquote:Op zondag 7 december 2014 12:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je had spacecake moeten nemen. Geen gedoe met roken enzulks.
Ik val door de mand met mn goed bedoelde advies.quote:Op zondag 7 december 2014 12:17 schreef Weissman het volgende:
[..]
Alsof jij ooit wiet van dichtbij heb gezien
http://www.modcloth.com/s(...)corset-and-thong-setquote:Op zondag 7 december 2014 12:10 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Nee, maar ziet er leuk uit! Vooral die pencildressesModcloth.com ga jij geweldig vinden trouwens, maar is wel US helaas.
[..]
Sorry
Wietlolly is grappig, word je alleen niet high van.quote:Op zondag 7 december 2014 12:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik val door de mand met mn goed bedoelde advies.
Haha, is dat zoiets als wietsaus?quote:Op zondag 7 december 2014 12:27 schreef Crip het volgende:
[..]
Wietlolly is grappig, word je alleen niet high van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |