niks kopenquote:Op zaterdag 6 december 2014 12:41 schreef PuurLouter het volgende:
Wat voor een spullen voor een homegym moet je kopen als je een sixpack wilt trainen? Geld en ruimte vormen niet een probleem.
quote:Op zaterdag 6 december 2014 12:41 schreef PuurLouter het volgende:
Wat voor een spullen voor een homegym moet je kopen als je een sixpack wilt trainen? Geld en ruimte vormen niet een probleem.
en 300 crunches per dagquote:
Ik denk niet dat je daarmee zoiets bereikt:quote:Op zaterdag 6 december 2014 12:46 schreef Beach het volgende:
[..]
[..]
en 300 crunches per dag
snap je 300 voor de Sparta look
Waarom zou je alleen je buikspieren willen trainen? Dan heb je straks rocksolid abs met een kippenborstje erboven en idem rest van je lichaam.quote:Op zaterdag 6 december 2014 12:48 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je daarmee zoiets bereikt:
[ afbeelding ]
je moet gwn sparta workout doenquote:Op zaterdag 6 december 2014 12:41 schreef PuurLouter het volgende:
Gewoon een paar kettlebells kopen trouwens, zie:quote:Op zaterdag 6 december 2014 12:41 schreef PuurLouter het volgende:
Het voorjaar begint wel erg vroeg dit jaarquote:Op zaterdag 6 december 2014 12:48 schreef PuurLouter het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je daarmee zoiets bereikt:
[ afbeelding ]
Want je hebt er nog nooit besteld?quote:Op vrijdag 5 december 2014 17:45 schreef Klokov het volgende:
[..]
Bij mij hebben ze het nog nooit niet waargemaakt
Mijn drugservaringen zijn slechts beperkt tot het roken van een enkele joint > 20 jaar geleden.quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:05 schreef Weissman het volgende:
haha 65+ struggles
hey snaekey
hey cor
>99,9% van het assortimentquote:Op zaterdag 6 december 2014 13:15 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Mijn drugservaringen zijn slechts beperkt tot het roken van een enkele joint > 20 jaar geleden.
De enige overeenkomst die ik zie is dat we beiden oud zijnquote:
Is alleen veilig als je ooit daglicht gezien hebt.quote:Op vrijdag 5 december 2014 21:01 schreef Dimachaerus het volgende:
kan je M gewoon thuis solo proberen ? is dat veilig? je gaat er geen gekke dingen van doen ofzo? wil wel keer druks proberen
quote:
quote:Op vrijdag 5 december 2014 23:06 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
OK, broeder Sap. Hoe was de EO jongerendag?
Dit ja. Brugklas-Engels niet beheersenquote:
Voor jou wel ja. Na jarenlang in de gym je lijf geboetseerd te hebben kom je nu als een 10/10 would bang te voorschijn op die festivals, al die chicks die hun huiswerk niet gedaan hebben gefrustreerd achter latend.quote:Op vrijdag 5 december 2014 19:29 schreef G.R.S. het volgende:
[..]![]()
![]()
Komende 5 jaren gaan awesome worden![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 6 maart 2014 15:35 schreef dreamerbulk het volgende:
ik zuig nog liever een paardenpenis leeg dan dat ik so-called "superfoods" moet gaan kopen/eten
quote:Op zaterdag 6 december 2014 13:28 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Voor jou wel ja. Na jarenlang in de gym je lijf geboetseerd te hebben kom je nu als een 10/10 would bang te voorschijn op die festivals, al die chicks die hun huiswerk niet gedaan hebben gefrustreerd achter latend.Net alsof die er iets van merken. Voor iets korts moet het wel heel erg met je gesteld zijn wil je niks voor elkaar krijgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Together We Will Live Forever
SPT / [Kettlebell #2] Simple & Sinister
hey sapquote:Op zaterdag 6 december 2014 14:07 schreef Sapstengel het volgende:
Hey Beach
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
echt creepy ogenquote:Op zaterdag 6 december 2014 14:07 schreef Sapstengel het volgende:
Hey Beach
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat photoshop tho.quote:Op zaterdag 6 december 2014 14:07 schreef Sapstengel het volgende:
Hey Beach
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dus op festivals is kort >> lang?quote:Op zaterdag 6 december 2014 13:52 schreef Klokov het volgende:
[..]
Net alsof die er iets van merken. Voor iets korts moet het wel heel erg met je gesteld zijn wil je niks voor elkaar krijgen.
Dan heb ik het over korte interacties c.q. 1/2 night stands.quote:
haha echt he altijd weer die marokkaanse smaatjesquote:Op zaterdag 6 december 2014 15:57 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
waar zie je photoshop je bent gewoon jarlours
Ik weet niet waar ik photoshop ziequote:Op zaterdag 6 december 2014 15:57 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
waar zie je photoshop je bent gewoon jarlours
Ze is wel mooi slank.quote:Op zaterdag 6 december 2014 16:03 schreef Weissman het volgende:
Geen tieten geen reet
wat is deze
zou niet eens flirten/10
Ligt ook aan het meisje vind ik, sommigen staat dat beter dan de ander.quote:Op zaterdag 6 december 2014 16:16 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ze ziet er uit als een jongen van 14. Dat is mss wel slank maar niet mooi imho
je bent gew gebrainwashed door media en die youtube filmpjes die je kijktquote:Op zaterdag 6 december 2014 16:17 schreef Crip het volgende:
[..]
Ligt ook aan het meisje vind ik, sommigen staat dat beter dan de ander.
Ik dacht dat Nicki Minaj body in was in de media.quote:Op zaterdag 6 december 2014 16:18 schreef Weissman het volgende:
[..]
je bent gew gebrainwashed door media en die youtube filmpjes die je kijkt
Getting closequote:Op zaterdag 6 december 2014 16:10 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik weet niet waar ik photoshop zie
[ afbeelding ]
Ja zie bijgeleverde foto.quote:Op zaterdag 6 december 2014 16:22 schreef Weissman het volgende:
Hey crip heb je ook z'n dikke booty als mocro chicks?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 december 2014 16:28 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja zie bijgeleverde foto.OmgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een zieke figuren
Je zou toch bijna wensen dat ze lek gaan bij zulke mongolen...
Als je gluut er nou afgeschoten is in de oorlog, en je krijgt een implant oke, maar dit![]()
![]()
Daarom is het grappig als het gene gebeurd zoals op die GIF. Ze moet haar ass nu meerdere keren op een dag terug draaien.quote:Op zaterdag 6 december 2014 16:31 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Omg![]()
Wat een zieke figuren
Je zou toch bijna wensen dat ze lek gaan bij zulke mongolen...
Als je gluut er nou afgeschoten is in de oorlog, en je krijgt een implant oke, maar dit![]()
True i tell yaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahah.quote:Op zaterdag 6 december 2014 16:36 schreef Crip het volgende:
[..]
Daarom is het grappig als het gene gebeurd zoals op die GIF. Ze moet haar ass nu meerdere keren op een dag terug draaien.![]()
Er zijn veel horror stories maar die foto's zijn te walgelijk om hier te plaatsen, moet je eens googlen als je een sterke maag hebt.
Worst/stampot ratio is echt off.quote:Op zaterdag 6 december 2014 16:50 schreef RaymondK het volgende:
In the mean time
275gram versie
[ afbeelding ]
O.a.quote:Op zaterdag 6 december 2014 16:54 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Hahah.
Ontplofte tieten met enorme infecties/gezwellen van de rotzooi die dr uitkwam?
quote:Op zaterdag 6 december 2014 16:50 schreef RaymondK het volgende:
In the mean time
275gram versie
[ afbeelding ]
Wanneer ga je cutten dan?quote:Op zaterdag 6 december 2014 17:07 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Hahah![]()
Wat nah. Gewoon vetten en protiens
Hahah.quote:Op zaterdag 6 december 2014 17:30 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Zeggen ze allemaal. Ja, maandag ga ik ECHT beginnen
Ben je high ofzo?quote:
teveel gesnoept en nu een grote aardbei in der broekje.quote:Op zaterdag 6 december 2014 20:07 schreef Sapstengel het volgende:
Goede kaak, is die geboren als man of iets teveel van de anavar gesnoept?
En dan nog zo weinig squatten wat een kuthoerquote:Op zaterdag 6 december 2014 20:05 schreef THEFXR het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die ogen zijn toch wel gefotoshopt hè...quote:Op zaterdag 6 december 2014 14:07 schreef Sapstengel het volgende:
Hey Beach
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit dus.quote:Op zaterdag 6 december 2014 16:10 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik weet niet waar ik photoshop zie
[ afbeelding ]
Jaarwisseling 2034-2035 ws.quote:
Dude, ga eens 1 dag met mij mee trainen.quote:
Zijn die zo lekker dan?quote:Op zaterdag 6 december 2014 23:23 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Dude, ga eens 1 dag met mij mee trainen.
Al die Noorse chicks die bij ons fysio komen studeren en je vergeet dit alles!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |