haha wtf manquote:Op maandag 8 december 2014 09:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens een meisje van 6 ongeveer 16 kilo zien vasthouden
Nomsayin
hahaquote:Op maandag 8 december 2014 09:36 schreef clumsy_clown het volgende:
De zwerver de zojuist aan z'n ogen geopereerd werd vroeg vooraf of hij aan de lippen van m'n collega mocht likken. Today is gonna be a good day.
Vrouwen zijn smeriger dan mannen. Maar laten we daar maar niet weer over beginnenquote:Op maandag 8 december 2014 09:45 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha
lekker huttenkase op z'n eikel
Eigenlijk haat je jezelf, omdat je geen controle hebt?quote:Op maandag 8 december 2014 09:46 schreef clumsy_clown het volgende:
GRS ik haat je.
Heb een lijstje op modcloth gemaakt: 400 dollar
he echt? getverquote:Op maandag 8 december 2014 09:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Vrouwen zijn smeriger dan mannen. Maar laten we daar maar niet weer over beginnen
een beetje zelfhaat is alleen maar goed.quote:Op maandag 8 december 2014 09:47 schreef Champy het volgende:
[..]
Eigenlijk haat je jezelf, omdat je geen controle hebt?
quote:Op maandag 8 december 2014 09:46 schreef clumsy_clown het volgende:
GRS ik haat je.
Heb een lijstje op modcloth gemaakt: 400 dollar
Ik wilde net zeggen joh. 16 kilo is wel erg zwaarquote:Op maandag 8 december 2014 09:48 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Was een grapje hoor ben geen pedo
Wacht maar tot ie jou ziet en vraagt of hij aan je tieten mag zitten.quote:Op maandag 8 december 2014 09:36 schreef clumsy_clown het volgende:
De zwerver de zojuist aan z'n ogen geopereerd werd vroeg vooraf of hij aan de lippen van m'n collega mocht likken. Today is gonna be a good day.
En bij het woordje "gratis" ging er geen belletje rinkelen??quote:Op maandag 8 december 2014 00:42 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik ga volgende week naar gratis pua cursus
Ah dus dat was de reden van je wtf, dat stuk was niet gelogenquote:Op maandag 8 december 2014 09:52 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen joh. 16 kilo is wel erg zwaar
Zeg eerlijk; maakte het jou een beetje jaloers dat hij niet vroeg of hij aan jouw lippen mocht likken?quote:Op maandag 8 december 2014 09:36 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik gun mijn collega's hun eigen creepsquote:Op maandag 8 december 2014 10:07 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zeg eerlijk; maakte het jou een beetje jaloers dat hij niet vroeg of hij aan jouw lippen mocht likken?
hahaquote:Op maandag 8 december 2014 10:34 schreef G.R.S. het volgende:
https://www.facebook.com/video.php?v=690450724321398
hey raymond
vanwaar de twijfel? Klinkt optimistisch :pquote:Op maandag 8 december 2014 11:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Jezus, m'n volgende patiënt is in de eerste Wereldoorlog geboren. Ik twijfel of ik de 30 überhaupt haal
nee, het had iets weg van crossfit.quote:Op maandag 8 december 2014 09:05 schreef RaymondK het volgende:
[..]
haha
had i wel rug recht/hol, schouders naar achter, borst open
![]()
cm != kg vriendjequote:Op maandag 8 december 2014 09:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens een meisje van 6 ongeveer 16 kilo zien vasthouden
Nomsayin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |