Make-up, hakken, push up bra's, accentuerende ondergoed etc, allemaal signalen dat vrouwen leugenaars zijnquote:
/dagboekquote:Op maandag 8 december 2014 11:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Jezus, m'n volgende patiënt is in de eerste Wereldoorlog geboren. Ik twijfel of ik de 30 überhaupt haal
je weet dat dit nep is hequote:Op maandag 8 december 2014 13:30 schreef Snakey het volgende:
Dit ga ik van de zomer ook eens ergens doen.![]()
denk je is fissaquote:Op maandag 8 december 2014 13:28 schreef RaymondK het volgende:
En, hoe was je chest dag Weissbro?
Swole as fuck?
doe normaal tegen Sander met je hoofddoekquote:Op maandag 8 december 2014 13:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hey kerel, ga de zin van het leven ergens anders zoeken dan in een fucking slowchat.
http://www.lovemybubbles.com/land-butt-lifting-bras.shtmlquote:Op maandag 8 december 2014 13:26 schreef Weissman het volgende:
[..]
Make-up, hakken, push up bra's, accentuerende ondergoed etc, allemaal signalen dat vrouwen leugenaars zijn
ga je toch lekker terug naar dieetclubquote:Op maandag 8 december 2014 13:34 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hey kerel, ga de zin van het leven ergens anders zoeken dan in een fucking slowchat.
Ben geen hater maar ik vind die Harry Styles er een beetje vreemd uitzien.quote:Op maandag 8 december 2014 13:41 schreef G.R.S. het volgende:
vanavond One Direction te gast bij RTL Late Night <3<3<3
De semihaat naar de dieetclub zou wel geloofwaardig zijn, als niet de ene helft een dieetclubber thuis had zitten en de andere helft zich sufrukte op elke cm huid die in KPD wordt gepostquote:Op maandag 8 december 2014 13:37 schreef seto het volgende:
[..]
ga je toch lekker terug naar dieetclub
Ik heb gehoord dat Drinky op Zayn lijktquote:Op maandag 8 december 2014 13:42 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ben geen hater maar ik vind die Harry Styles er een beetje vreemd uitzien.
Zou Zayn wel raken though
nohomo
Gisteren bij Life&Cooking zaten ze een meisje te teasen dat 1D daar was, werd helemaal gekquote:Op maandag 8 december 2014 13:44 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat Drinky op Zayn lijkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |