Wat is dat nou weer voor grote mondquote:
net pindakaas gegetenquote:Op donderdag 4 december 2014 07:37 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor grote mond
Da's toch Jewel?quote:Op donderdag 4 december 2014 01:17 schreef HeavensAxe het volgende:
Die bitch op je profielpicca laat mijn hart wel kloppen tbh.
Niet met jou. Jij komt uit Limburg, daarmee heb ik al standaard een voorsprong van 4-0. Wordt saai.quote:
je onwetendheid is aandoenlijkquote:Op donderdag 4 december 2014 10:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niet met jou. Jij komt uit Limburg, daarmee heb ik al standaard een voorsprong van 4-0. Wordt saai.
quote:Op donderdag 4 december 2014 10:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niet met jou. Jij komt uit Limburg, daarmee heb ik al standaard een voorsprong van 4-0. Wordt saai.
Vind jou ook wel cute hoorquote:
helemaal niet. jij wel?quote:Op donderdag 4 december 2014 10:15 schreef Chloroform het volgende:
Hebben jullie al last van een winterdip?
Levensdipquote:
quote:Op donderdag 4 december 2014 10:15 schreef Chloroform het volgende:
Nee, wilde eigenlijk zelf pakketje maken voor iemand, maar zag dat er al op zich al veel gevers waren. Volgend jaar meld ik me op tijd aan.quote:Op donderdag 4 december 2014 10:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
arme jij.
meld je in fhf aan voor een kerstpakket
maak er een voor mijquote:Op donderdag 4 december 2014 10:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, wilde eigenlijk zelf pakketje maken voor iemand, maar zag dat er al op zich al veel gevers waren. Volgend jaar meld ik me op tijd aan.
Wromquote:
Heb jij dat wel verdiend?quote:
je mag er 1 voor mij makenquote:Op donderdag 4 december 2014 10:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, wilde eigenlijk zelf pakketje maken voor iemand, maar zag dat er al op zich al veel gevers waren. Volgend jaar meld ik me op tijd aan.
Ja, same here. Gewoon bikkelen toch.quote:Op donderdag 4 december 2014 10:38 schreef 2NutZ het volgende:
Nu al zat van die kouiedereen is ook ziek en ik hang er al weken tegen aan
quote:Op donderdag 4 december 2014 10:38 schreef Chloroform het volgende:
Ik maak helemaal niks voor jullie
Sinds augustus alquote:Op donderdag 4 december 2014 10:15 schreef Chloroform het volgende:
In september was het nog 30 graden, wat.quote:
wat een hel was datquote:Op donderdag 4 december 2014 10:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
In september was het nog 30 graden, wat.
Vertel mij wat, terrasseizoen duurde nog tot fucking oktober, kutleven.quote:
horeca struggles.quote:Op donderdag 4 december 2014 10:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vertel mij wat, terrasseizoen duurde nog tot fucking oktober, kutleven.
Ja maar elke ochtend ook een struggle om die dekens weg te duwen gvdquote:Op donderdag 4 december 2014 10:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, same here. Gewoon bikkelen toch.
Het liefst gewoon jezelf oprollen in die dekens als een Turkse pizza tochquote:Op donderdag 4 december 2014 10:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja maar elke ochtend ook een struggle om die dekens weg te duwen gvd
Zo ga ik te bed en zo word ik wakkerquote:Op donderdag 4 december 2014 10:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Het liefst gewoon jezelf oprollen in die dekens als een Turkse pizza toch
"Te bed gaan"quote:Op donderdag 4 december 2014 10:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zo ga ik te bed en zo word ik wakker
bedankt voor de mental imagequote:Op donderdag 4 december 2014 10:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Het liefst gewoon jezelf oprollen in die dekens als een Turkse pizza toch
Ja tochquote:
Als je geluk hebt ook nog met handgeklopte roomsausquote:
Ik wel, want dat is gewoon een heerlijke deken. Zo fluffy allesquote:Op donderdag 4 december 2014 10:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja toch![]()
Gebruik mijn winterdeken nog niet btw
"als je geluk hebt"quote:Op donderdag 4 december 2014 10:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als je geluk hebt ook nog met handgeklopte roomsaus![]()
![]()
![]()
Ja, als in, als je dat door iemand laat doen tochquote:
klop die roomsaus maar op je kont. uiteindelijk komt het daar toch wel terechtquote:Op donderdag 4 december 2014 10:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, als in, als je dat door iemand laat doen toch
Ja true maar ik vind het hinderlijk als je deken zo dik is bij het hoofdeindquote:Op donderdag 4 december 2014 10:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik wel, want dat is gewoon een heerlijke deken. Zo fluffy alles![]()
Wow.quote:Op donderdag 4 december 2014 10:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klop die roomsaus maar op je kont. uiteindelijk komt het daar toch wel terecht
Ik vind dat wel fijn. Dan kun je met je hand de punt pakken en dan zo half over je hoofd doen zodat je bijna een mummy bent.quote:Op donderdag 4 december 2014 10:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja true maar ik vind het hinderlijk als je deken zo dik is bij het hoofdeind
Wat lul jij nou allemaalquote:Op donderdag 4 december 2014 11:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach, zo lang je niet zo'n kardashian paardenreet krijgt
quote:
Echt fucking knusquote:
Dan wil je toch bijna nooit meer iets anders doen.quote:
Echt he fuck de wereld. Mandje en dekentje is alles wat ik nodig heb.quote:Op donderdag 4 december 2014 11:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dan wil je toch bijna nooit meer iets anders doen.
die reclame heb ik echt te vaak gekeken geloof ikquote:Op donderdag 4 december 2014 11:10 schreef Chloroform het volgende:
Magic Bullet-reclame is weer op Tommy Teleshopping. Ik wil dat ding. Wie koopt dat ding voor mij?
Wat is dat?quote:Op donderdag 4 december 2014 11:10 schreef Chloroform het volgende:
Magic Bullet-reclame is weer op Tommy Teleshopping. Ik wil dat ding. Wie koopt dat ding voor mij?
Blender, keukenmachine en sapcentrifuge in 1!quote:
quote:Op donderdag 4 december 2014 11:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Blender, keukenmachine en sapcentrifuge in 1!
Maar kun je met jouw deegroller ook heerlijke margarita's maken?!quote:Op donderdag 4 december 2014 11:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Daar gebruik ik gewoon een deegroller voor.
Jaquote:Op donderdag 4 december 2014 11:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar kun je met jouw deegroller ook heerlijke margarita's maken?!
Ja, doe eens.quote:Op donderdag 4 december 2014 11:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jazal ik met mijn deegroller een margarita maken voor je?
Hoe maak je een margarita?quote:
Ah, nice, je bent aangenomen. Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 4 december 2014 11:23 schreef BlauweTijger het volgende:
Telefoon en laptop van werk gekregen.
Kneusquote:Op donderdag 4 december 2014 11:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoe maak je een margarita?
Maar blender is wel nicemaak wel eens frambozen banaan smoothie
ah, jaquote:Op donderdag 4 december 2014 11:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ah, nice, je bent aangenomen. Gefeliciteerd.
Niet meegekregen. Wat voor baan is het eigenlijk?quote:Op donderdag 4 december 2014 11:24 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
ah, jaDacht al bekend. Thanks anyway
Junior adviseur beleid en veiligheid bij BZKquote:Op donderdag 4 december 2014 11:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niet meegekregen. Wat voor baan is het eigenlijk?
Aardbei boven framboos verkiezen en dan in dezelfde zin diegene die framboos prefereert een kneus noemenquote:
Ik noemde alleen een andere, lekkere smoothie, stop met huilen en maak een margarita voor me.quote:Op donderdag 4 december 2014 11:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Aardbei boven framboos verkiezen en dan in dezelfde zin diegene die framboos prefereert een kneus noemen![]()
ga ga
quote:Op zondag 23 november 2014 18:33 schreef Tenaj het volgende:
Als ik hem aanspreek op het feit dat ik gewoon meer seks wil, zegt hij dat ik maar moet oprotten en mezelf moet laten nemen door een groep negers (zijn woorden)
Zo zo. Fancy hoor. Succes in ieder geval :$quote:Op donderdag 4 december 2014 11:25 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Junior adviseur beleid en veiligheid bij BZK
Hartelijk dank.quote:Op donderdag 4 december 2014 11:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zo zo. Fancy hoor. Succes in ieder geval :$
JA 50 KG WEIGHTED DIPS MOTHERFUCKERquote:Op donderdag 4 december 2014 10:15 schreef Chloroform het volgende:
Ja toen was het ook even minder, maar al die regen in augustusquote:Op donderdag 4 december 2014 10:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
In september was het nog 30 graden, wat.
Nee meestal tot maart of zo.quote:Op donderdag 4 december 2014 10:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en tot wanneer duurt die? juli?
Deze manquote:Op donderdag 4 december 2014 11:31 schreef krioro het volgende:
[..]
JA 50 KG WEIGHTED DIPS MOTHERFUCKER
weinigquote:Op donderdag 4 december 2014 11:31 schreef krioro het volgende:
[..]
JA 50 KG WEIGHTED DIPS MOTHERFUCKER
=$ Zou vitamine D met je delen om winterdip tegen te gaan.quote:
OK.quote:
Moet ik je een oorvijg gevenquote:Op donderdag 4 december 2014 11:37 schreef BlauweTijger het volgende:
Toch jammer dat Wickedman er niet meer is
Dit iddquote:
quote:
wel een goede manier om ruzie te krijgenquote:Op donderdag 4 december 2014 11:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Waarom, dat is gewoon een mooie boi met een goeie baard.
quote:Op donderdag 4 december 2014 11:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Waarom, dat is gewoon een mooie boi met een goeie baard.
Ja, 't was een mooie tijd.quote:
hoorde laatst deze weer eensquote:Op donderdag 4 december 2014 11:50 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja, 't was een mooie tijd.
Zou destijds met Chloro grinden in de keuken.
Waar is hij heen dan?quote:Op donderdag 4 december 2014 11:37 schreef BlauweTijger het volgende:
Toch jammer dat Wickedman er niet meer is
Zou Pony voor je zingen.quote:Op donderdag 4 december 2014 11:50 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja, 't was een mooie tijd.
Zou destijds met Chloro grinden in de keuken.
Ja maar da's niet NL.quote:Op donderdag 4 december 2014 11:51 schreef remi1986 het volgende:
[..]
hoorde laatst deze weer eens
[youtube]
R.I.P ODB!!
ik zou het niet eens willen weten ... behalve als ik iemand zou kennen die doet aan precisiebombardementenquote:Op donderdag 4 december 2014 11:55 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Dat is in de buurt van Amersfoort
Enkel in private session.quote:
Gelukkig niet veel meegekregen van dat tijdperk.quote:
Typische nerd maagdje die gelijk al zo ver is en denkt aan een relatie met een meid waar alleen een foto van word gepostquote:Op donderdag 4 december 2014 12:03 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
zij is mooi maar niets voor jou
21 ben je toch? Kan kloppen danquote:Op donderdag 4 december 2014 12:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Gelukkig niet veel meegekregen van dat tijdperk.
Ja muziek herken ik meestal wel hoor. Deze versie dan weer niet zo.quote:Op donderdag 4 december 2014 12:08 schreef remi1986 het volgende:
[..]
21 ben je toch? Kan kloppen dan
Gefeliciteerd jij krijg de "voel-me-aangevallen" award van 2014,GOUD!quote:Op donderdag 4 december 2014 12:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Typische nerd maagdje die gelijk al zo ver is en denkt aan een relatie met een meid waar alleen een foto van word gepost
Foto posten staat niet gelijk aan mee willen trouwen enzo he
Oh dacht dat je mij wel kende gezien je conclusie. Maar niet dus.quote:Op donderdag 4 december 2014 12:17 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd jij krijg de "voel-me-aangevallen" award van 2014,GOUD!
klinkt best interessant eigenlijkquote:Op donderdag 4 december 2014 13:51 schreef Chai het volgende:
Iemand nog op zoek naar een leuk boek om als kerstcadeau te geven?
De hongerige stad vind ik echt een mooi boek. Mooi stukje geschiedenis. Vooral interessant hoe verschillende eetculturen (in Europa) tot stand zijn gekomen. Cultuur is meer ontstaan de voedselvoorziening, de voedselvoorziening niet door de cultuur. En hoe kort geleden dat eigenlijk nog is.
Zo klinkt het wel heel abstract, maar dat is het niet.
Met kerst, in plaats van zo'n stomme film kijken.quote:
maar ik moet nog bijna 2 seizoen suits kijkenquote:Op donderdag 4 december 2014 14:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Met kerst, in plaats van zo'n stomme film kijken.
Lezen met kerst.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Harry potter is niet stom.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:05 schreef Chai het volgende:
[..]
terechte klachtquote:Op donderdag 4 december 2014 14:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gemeenten met hun burgerzaken die maar twee uur per dag open zijn en op vrijdag gesloten. \
Ambtenaren___
die is de afgelopen weken al op tv geweest.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Harry potter is niet stom.
Neuken eten cadeau's drinken tieten eten zuipen neuken kutjes neuken tieten eten drinken.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je moet toch iets om die saaie kut dagen om te krijgen
Nu Lord of the Rings Extended versionquote:Op donderdag 4 december 2014 14:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
terechte klacht
[..]
die is de afgelopen weken al op tv geweest.
vond harry potter leukerquote:Op donderdag 4 december 2014 14:35 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nu Lord of the Rings Extended version
Ja kak.. ik heb een uittreksel van de gemeente nodig.. maar als ik het digitaal aanvraag.. hoe lang duurt het dan?quote:Op donderdag 4 december 2014 14:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
terechte klacht
[..]
die is de afgelopen weken al op tv geweest.
Wat is een uittreksel?quote:Op donderdag 4 december 2014 14:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja kak.. ik heb een uittreksel van de gemeente nodig.. maar als ik het digitaal aanvraag.. hoe lang duurt het dan?Het gemeentehuis heeft de mogelijkheid om iets in te spreken.. maar dan hoor ik maandag pas wat waarschijnlijk.
gemeentes kennende, een week ofzo?quote:Op donderdag 4 december 2014 14:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja kak.. ik heb een uittreksel van de gemeente nodig.. maar als ik het digitaal aanvraag.. hoe lang duurt het dan?Het gemeentehuis heeft de mogelijkheid om iets in te spreken.. maar dan hoor ik maandag pas wat waarschijnlijk.
Zucht.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:37 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Wat is een uittreksel?Ken alleen aftreksel ;S
quote:Op donderdag 4 december 2014 14:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gemeentes kennende, een week ofzo?
quote:
Een uitkering.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:38 schreef BlauweTijger het volgende:
Wat heb je nodig 4ebe? Ik fix t wel
Ik boycot Berbersquote:
Klopt. Vanochtend waren ze wel open.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, dan ben je te laat er achteraan gegaan he
volgens de site van mijn gemeente: "Dit uittreksel kunt u digitaal aanvragen en betalen waarna u dit binnen 5 werkdagen per post krijgt thuisbezorgd. U hoeft dus niet naar het gemeentehuis te komen. "quote:Op donderdag 4 december 2014 14:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klopt. Vanochtend waren ze wel open.
BINNEN 5 WERKDAGENquote:Op donderdag 4 december 2014 14:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgens de site van mijn gemeente: "Dit uittreksel kunt u digitaal aanvragen en betalen waarna u dit binnen 5 werkdagen per post krijgt thuisbezorgd. U hoeft dus niet naar het gemeentehuis te komen. "
Nu boycot ik ook ambtenaren.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:43 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Terecht.
En ander buitenlands volk ook. Behalve Zwarte Pieten.
meestal wel ja.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
BINNEN 5 WERKDAGEN
Zitten die lui hele dagen uit hun neus te vreten ofzo?
Doe mij ook zo'n gemeentebaan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Vroeg me al af waar je bleef. Niet zo scherp meer.quote:
Waarom heb je een huistelefoon?quote:Op donderdag 4 december 2014 14:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wil een headset voor de thuistelefoon..
quote:Op donderdag 4 december 2014 14:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe mij ook zo'n gemeentebaan.mij ook. volgens mij moet je echt een speciaal soort klootzak zijn om zo'n balie functie te kunnen doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik weet het nummer niet eens van mijn thuis telefoonquote:Op donderdag 4 december 2014 14:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wil een headset voor de thuistelefoon..
Waarom niet? Ik heb maar een klein abonnement.quote:
"Computer says no..."quote:Op donderdag 4 december 2014 14:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mij ook. volgens mij moet je echt een speciaal soort klootzak zijn om zo'n balie functie te kunnen doen
Ik wel.. en ook mn 06 nummer.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik weet het nummer niet eens van mijn thuis telefoon
ik heb mijn huidige 06 al zo lang dat ik de vorige niet meer weet.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wel.. en ook mn 06 nummer.
Mijn vorige nummer weet ik ook nog welMaar dat was er ook eentje voor retards.
Digid..quote:Op donderdag 4 december 2014 14:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb mijn huidige 06 al zo lang dat ik de vorige niet meer weet.
thuis telefoon vergeet is steeds.
net als mijn digid
NEEEEquote:
bel voor de lol dan ook eens de ziggo helpdeskquote:Op donderdag 4 december 2014 14:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
NEEEE
Weet je wat.. nu ik toch bezig ben... laat ik eens de belastingtelefoon bellen.
Ik heb alle medewerkers van Online al gesproken, dus die sla ik wel even over.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bel voor de lol dan ook eens de ziggo helpdesk
allemaal?quote:Op donderdag 4 december 2014 15:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb alle medewerkers van Online al gesproken, dus die sla ik wel even over.
Ja, ging over een probleempje met de WIFIquote:
en wat was het probleem?quote:Op donderdag 4 december 2014 15:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ging over een probleempje met de WIFI
Ik ben geen router, dus ik was het probleem niet.quote:Op donderdag 4 december 2014 15:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en wat was het probleem?
was jij het probleem?
nee, maar wel een mens, en die veroorzaken meestal de problemenquote:Op donderdag 4 december 2014 15:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben geen router, dus ik was het probleem niet.
Nou ja.. dat zou je normaal wel zeggen ja, maar die problemen waren er ineens.quote:Op donderdag 4 december 2014 15:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, maar wel een mens, en die veroorzaken meestal de problemen
maar is het opgelost?quote:Op donderdag 4 december 2014 15:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja.. dat zou je normaal wel zeggen ja, maar die problemen waren er ineens.
Dus ik dacht aan een softwarematige fout.
Sinds ik overgestapt ben naar Ziggo wel ja.quote:
ohwquote:Op donderdag 4 december 2014 15:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sinds ik overgestapt ben naar Ziggo wel ja.
quote:Op donderdag 4 december 2014 15:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
LIF / Eigen eetstokjes meenemen naar restaurant
The fuck?
quote:Net alsof je eigen drinken meeneemt naar een restaurant
quote:The fuck?
Sommige mensen doen dat ook.quote:
eigen drinken meenemen is aso (in nederland), eigen eetstokjes zal geen reet interesserenquote:Op donderdag 4 december 2014 15:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sommige mensen doen dat ook.
sowiesoquote:
en nu hopen dat je daar geen problemen mee krijgt, want die lui aan de klantenservice weten helemaal niksquote:Op donderdag 4 december 2014 15:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sinds ik overgestapt ben naar Ziggo wel ja.
nu ze gaan fuseren met UPC zal alles beter wordenquote:Op donderdag 4 december 2014 19:20 schreef remi1986 het volgende:
[..]
en nu hopen dat je daar geen problemen mee krijgt, want die lui aan de klantenservice weten helemaal niks
minder lange reistijden voor de monteurs buiten Amsterdamquote:Op donderdag 4 december 2014 19:39 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nu ze gaan fuseren met UPC zal alles beter worden
In apentaal, (ik probeer aardig te zijn tegenwoordig he?quote:
quote:Op donderdag 4 december 2014 23:59 schreef Lamonliefenveranderd het volgende:
[..]
In apentaal, (ik probeer aardig te zijn tegenwoordig he?)
Ik wel werk, jij niet en ik belastinggeld betalen voor jou en ik dat niet altijd leuk vinden.
Dus als iemand de Nederlandse taal beheerst en jou je toekomstige uitkering gunt, zou ik wat vriendelijker zijn tegen 1 van de weinige personen die dat nog bereid is te doen .
Ontgaat dit je compleet of snap je een beetje wat ik bedoel?
Lief bedoeld hoor.
Ik werk full time. Motie verworpen jij stuk onkruid.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:59 schreef Lamonliefenveranderd het volgende:
[..]
In apentaal, (ik probeer aardig te zijn tegenwoordig he?)
Ik wel werk, jij niet en ik belastinggeld betalen voor jou en ik dat niet altijd leuk vinden.
Dus als iemand de Nederlandse taal beheerst en jou je toekomstige uitkering gunt, zou ik wat vriendelijker zijn tegen 1 van de weinige personen die dat nog bereid is te doen .
Ontgaat dit je compleet of snap je een beetje wat ik bedoel?
Lief bedoeld hoor.
Ja en ik lijk vandaag op Dwayne Johnsonquote:Op vrijdag 5 december 2014 08:55 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik lijk vandaag op Harvey Specter.
Is toch goed pikquote:Op vrijdag 5 december 2014 09:03 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ja en ik lijk vandaag op Dwayne Johnson
Oké zal ermee ophouden :squote:Op vrijdag 5 december 2014 09:34 schreef 2NutZ het volgende:
Dat je nooit moe wordt van dat posen en jezelf ophemelen zeg... onzeker als fuck damn :s
mag jou welquote:Op vrijdag 5 december 2014 09:32 schreef Chloroform het volgende:
Zit Harvey niet zo te verpesten voor me.
Dat is het beste voor iedereen.quote:
Ik jou ook welquote:
Sryquote:
quote:Op vrijdag 5 december 2014 09:34 schreef 2NutZ het volgende:
Dat je nooit moe wordt van dat posen en jezelf ophemelen zeg... onzeker als fuck damn :s
Sorry Rachel.quote:Op vrijdag 5 december 2014 09:32 schreef Chloroform het volgende:
Zit Harvey niet zo te verpesten voor me.
Excuses aanvaardtquote:
Vind Donna leuk.quote:
Ik denk dat ze niet eens in de buurt van beide komt ;squote:Op vrijdag 5 december 2014 09:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
chloro is meer een Donna eigenlijk
Aanvaardtquote:
Hahahaha dt omg ;D kkkansloos lolquote:
Oké, Louis.quote:Op vrijdag 5 december 2014 09:44 schreef BlauweTijger het volgende:
Misschien een soort van Bellatrix?
Kun je wel zo doen, Nootjes, maar merk nu alleen maar dat het je raakt.quote:
huhuhuh ja man kkdom lol ;p damn man hahaquote:Op vrijdag 5 december 2014 09:46 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
haha
[..]
Er lacherig over doen terwijl het echt kk dom is![]()
quote:Op vrijdag 5 december 2014 09:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
huhuhuh ja man kkdom lol ;p damn man haha
quote:Op vrijdag 5 december 2014 09:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kun je wel zo doen, Nootjes, maar merk nu alleen maar dat het je raakt.Mooi.
S3 is sinds deze week op Netflix. Had ook niet heel veel langer moeten duren met die kkNetflixquote:
Stel je niet zo aan, met je ongestelde kut, zeikteef.quote:Op vrijdag 5 december 2014 09:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
huhuhuh ja man kkdom lol ;p damn man haha
ik ben ook pas begonnen aan S3quote:Op vrijdag 5 december 2014 09:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
S3 is sinds deze week op Netflix. Had ook niet heel veel langer moeten duren met die kkNetflix
Ik zag het jaquote:Op vrijdag 5 december 2014 09:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
S3 is sinds deze week op Netflix. Had ook niet heel veel langer moeten duren met die kkNetflix
Nice. Zo ging dat bij mij ook. Binnen no time eerste twee seizoenen gezien.quote:Op vrijdag 5 december 2014 09:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben ook pas begonnen aan S3
2 maanden geleden pas begonnen met kijken eigenlijk
Heb ondertussen 4 seizoenen Downton Abbey gezien wel.quote:Op vrijdag 5 december 2014 09:50 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik zag het jakk wat duurde dat lang.
in de kerstvakantie zal ik wel up to date zijnquote:Op vrijdag 5 december 2014 09:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nice. Zo ging dat bij mij ook. Binnen no time eerste twee seizoenen gezien.
quote:Op vrijdag 5 december 2014 09:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in de kerstvakantie zal ik wel up to date zijn
downloaden doe ik ook niks meerquote:Op vrijdag 5 december 2014 09:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ben te lui om die shit te downloaden ofzo dus kijk alleen via Netflix en Netflix loopt erg achter.
Ken ik niet. Wasda? Stream?quote:Op vrijdag 5 december 2014 09:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
downloaden doe ik ook niks meer
alles via xbmc
xbmc (xbox media centre) is gewoon een programma zoals netflix of popcorntime daarmee je inderdaad ook films en series kunt streamenquote:
Xbox one zekerquote:Op vrijdag 5 december 2014 09:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
xbmc (xbox media centre) is gewoon een programma zoals netflix of popcorntime daarmee je inderdaad ook films en series kunt streamen
Moet je een app hebben om die shit te downloaden? hoe doe je dat precies?quote:Op vrijdag 5 december 2014 09:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
xbmc (xbox media centre) is gewoon een programma zoals netflix of popcorntime daarmee je inderdaad ook films en series kunt streamen
Dood gaan we allemaalquote:
zit oorspronkelijk op xbox dacht ik, maar kun je ook op je laptop of media centre installeren.quote:
kan op van alles http://kodi.tv/download/quote:Op vrijdag 5 december 2014 09:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Moet je een app hebben om die shit te downloaden? hoe doe je dat precies?
Draai je het op je pc of linux based?
Weet ik, ik heb het.quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zit oorspronkelijk op xbox dacht ik, maar kun je ook op je laptop of media centre installeren.
binnen dat programma kun je dan verschillende add-ons installeren voor streamen van films en series.
[..]
kan op van alles http://kodi.tv/download/
de add-on "genesis" werkt tot nu toe het beste.quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Weet ik, ik heb het.
Hoe haal jij die series binnen dan precies?
Popcorntime ook al? Nice. Jij streamt voornamelijk dus? Thanks voor de tips.quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de add-on "genesis" werkt tot nu toe het beste.
Mash-up deed het ook prima, maar is uit de lucht. XBMC torrent werkt ook, maar is wat lastiger
zoeken
ohw en popcorntime werkt ook als add-on in xbmc
jij hebt het gewoon op een xbox?quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Popcorntime ook al? Nice. Jij streamt voornamelijk dus? Thanks voor de tips.
Nee Asrock huiskamer pc'tje. Linux based.quote:
ik wil nog een wd tv of amazon fire tv hebben, telkens de laptop aan de tv hangen is me te veel werkquote:Op vrijdag 5 december 2014 10:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee Asrock huiskamer pc'tje. Linux based.
Wolvendagen tv?quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wil nog een wd tv of amazon fire tv hebben, telkens de laptop aan de tv hangen is me te veel werk
nee, die zou je elke keer afsnauwen als je het ding aanzetquote:Op vrijdag 5 december 2014 10:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wolvendagen tv?
Ja dat deed ik eerst ook. Nu dus zo'n htpc
Hehequote:Op vrijdag 5 december 2014 10:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, die zou je elke keer afsnauwen als je het ding aanzet
western digital
Heb ik ook. Streamt niet lekker met hd content.quote:
nee, een media player, geen tv. het heet gewoon tv. zoals de apple tv, amazon fire tv..quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heheoh maakt die ook tv? ken ik niet.
een vriend van me heeft zo'n fire tv uit de usa laten meenemen. dat schijnt wel echt heel goed te werken. maar aangezien amazon alleen maar e-books in nederland verkoopt krijg je die hier nog nietquote:Op vrijdag 5 december 2014 10:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb ik ook. Streamt niet lekker met hd content.
Ja nee snap ik ik verwoord het verkeerd.quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, een media player, geen tv. het heet gewoon tv. zoals de apple tv, amazon fire tv..
een wolvendagen tv zou er waarschijnlijk wel een stuk beter uitzienquote:Op vrijdag 5 december 2014 10:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja nee snap ik ik verwoord het verkeerd.
Dit. En maakt cupcakes.quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een wolvendagen tv zou er waarschijnlijk wel een stuk beter uitzien
waarom is die eigenlijk weg gegaan? was dat aangekondigd of heeft ze gewoon spontaan ergens een leven gevonden?quote:
Weggepest.quote:Op vrijdag 5 december 2014 10:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom is die eigenlijk weg gegaan? was dat aangekondigd of heeft ze gewoon spontaan ergens een leven gevonden?
Ja, ik snap het ook niet helemaalquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |