Meer je eigen glas.quote:Op donderdag 4 december 2014 15:43 schreef koekii het volgende:
Ik vind wel van. Net alsof je eigen drinken meeneemt naar een restaurant
beetje rare vergelijking.quote:Op donderdag 4 december 2014 15:43 schreef koekii het volgende:
Ik vind wel van. Net alsof je eigen drinken meeneemt naar een restaurant
Aziaten zullen sowieso niet heel snel nee zeggen tegen een gastquote:Op donderdag 4 december 2014 15:57 schreef PluisigNijntje het volgende:
In sommige restaurants mag je zelfs je eigen vlees meenemen, en dan betaal je alleen voor het klaarmaken
Ik zou het gewoon lekker doen, anders vraag je het nog even aan het personeel. Ik kan me niet voorstellen dat ze je wegsturen of je asociaal vinden.
Het gaat erom dat ik zelf goede stokjes heb. Velen malen prettiger in gebruik dan die houten breekstokjes.quote:Op donderdag 4 december 2014 15:43 schreef Scuidward het volgende:
Hoogstens merkwaardig maar asociaal zou ik het niet durven noemen. Het is niet alsof je zo geld bespaart o.i.d.
Ja, dat begreep ik.quote:Op donderdag 4 december 2014 15:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het gaat erom dat ik zelf goede stokjes heb. Velen malen prettiger in gebruik dan die houten breekstokjes.
Ze zijn redelijk fel blauw, komt wel goedquote:Op donderdag 4 december 2014 15:59 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ja, dat begreep ik.
Gewoon maar doen dan. Wel oppassen dat ze niet met de rest mee de keuken in verdwijnen
Dit dusquote:Op donderdag 4 december 2014 16:02 schreef iiro het volgende:
Ik zie het probleem niet echt, het is niet alsof het ze geld kost oid.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |