Als je geluk hebt ook nog met handgeklopte roomsausquote:
Ik wel, want dat is gewoon een heerlijke deken. Zo fluffy allesquote:Op donderdag 4 december 2014 10:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja toch![]()
Gebruik mijn winterdeken nog niet btw
"als je geluk hebt"quote:Op donderdag 4 december 2014 10:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als je geluk hebt ook nog met handgeklopte roomsaus![]()
![]()
![]()
Ja, als in, als je dat door iemand laat doen tochquote:
klop die roomsaus maar op je kont. uiteindelijk komt het daar toch wel terechtquote:Op donderdag 4 december 2014 10:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, als in, als je dat door iemand laat doen toch
Ja true maar ik vind het hinderlijk als je deken zo dik is bij het hoofdeindquote:Op donderdag 4 december 2014 10:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik wel, want dat is gewoon een heerlijke deken. Zo fluffy alles![]()
Wow.quote:Op donderdag 4 december 2014 10:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klop die roomsaus maar op je kont. uiteindelijk komt het daar toch wel terecht
Ik vind dat wel fijn. Dan kun je met je hand de punt pakken en dan zo half over je hoofd doen zodat je bijna een mummy bent.quote:Op donderdag 4 december 2014 10:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja true maar ik vind het hinderlijk als je deken zo dik is bij het hoofdeind
Wat lul jij nou allemaalquote:Op donderdag 4 december 2014 11:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach, zo lang je niet zo'n kardashian paardenreet krijgt
quote:
Echt fucking knusquote:
Dan wil je toch bijna nooit meer iets anders doen.quote:
Echt he fuck de wereld. Mandje en dekentje is alles wat ik nodig heb.quote:Op donderdag 4 december 2014 11:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dan wil je toch bijna nooit meer iets anders doen.
die reclame heb ik echt te vaak gekeken geloof ikquote:Op donderdag 4 december 2014 11:10 schreef Chloroform het volgende:
Magic Bullet-reclame is weer op Tommy Teleshopping. Ik wil dat ding. Wie koopt dat ding voor mij?
Wat is dat?quote:Op donderdag 4 december 2014 11:10 schreef Chloroform het volgende:
Magic Bullet-reclame is weer op Tommy Teleshopping. Ik wil dat ding. Wie koopt dat ding voor mij?
Blender, keukenmachine en sapcentrifuge in 1!quote:
quote:Op donderdag 4 december 2014 11:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Blender, keukenmachine en sapcentrifuge in 1!
Maar kun je met jouw deegroller ook heerlijke margarita's maken?!quote:Op donderdag 4 december 2014 11:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Daar gebruik ik gewoon een deegroller voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |