Als je geluk hebt ook nog met handgeklopte roomsausquote:
Ik wel, want dat is gewoon een heerlijke deken. Zo fluffy allesquote:Op donderdag 4 december 2014 10:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja toch![]()
Gebruik mijn winterdeken nog niet btw
"als je geluk hebt"quote:Op donderdag 4 december 2014 10:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als je geluk hebt ook nog met handgeklopte roomsaus![]()
![]()
![]()
Ja, als in, als je dat door iemand laat doen tochquote:
klop die roomsaus maar op je kont. uiteindelijk komt het daar toch wel terechtquote:Op donderdag 4 december 2014 10:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, als in, als je dat door iemand laat doen toch
Ja true maar ik vind het hinderlijk als je deken zo dik is bij het hoofdeindquote:Op donderdag 4 december 2014 10:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik wel, want dat is gewoon een heerlijke deken. Zo fluffy alles![]()
Wow.quote:Op donderdag 4 december 2014 10:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klop die roomsaus maar op je kont. uiteindelijk komt het daar toch wel terecht
Ik vind dat wel fijn. Dan kun je met je hand de punt pakken en dan zo half over je hoofd doen zodat je bijna een mummy bent.quote:Op donderdag 4 december 2014 10:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja true maar ik vind het hinderlijk als je deken zo dik is bij het hoofdeind
Wat lul jij nou allemaalquote:Op donderdag 4 december 2014 11:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach, zo lang je niet zo'n kardashian paardenreet krijgt
quote:
Echt fucking knusquote:
Dan wil je toch bijna nooit meer iets anders doen.quote:
Echt he fuck de wereld. Mandje en dekentje is alles wat ik nodig heb.quote:Op donderdag 4 december 2014 11:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dan wil je toch bijna nooit meer iets anders doen.
die reclame heb ik echt te vaak gekeken geloof ikquote:Op donderdag 4 december 2014 11:10 schreef Chloroform het volgende:
Magic Bullet-reclame is weer op Tommy Teleshopping. Ik wil dat ding. Wie koopt dat ding voor mij?
Wat is dat?quote:Op donderdag 4 december 2014 11:10 schreef Chloroform het volgende:
Magic Bullet-reclame is weer op Tommy Teleshopping. Ik wil dat ding. Wie koopt dat ding voor mij?
Blender, keukenmachine en sapcentrifuge in 1!quote:
quote:Op donderdag 4 december 2014 11:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Blender, keukenmachine en sapcentrifuge in 1!
Maar kun je met jouw deegroller ook heerlijke margarita's maken?!quote:Op donderdag 4 december 2014 11:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Daar gebruik ik gewoon een deegroller voor.
Jaquote:Op donderdag 4 december 2014 11:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar kun je met jouw deegroller ook heerlijke margarita's maken?!
Ja, doe eens.quote:Op donderdag 4 december 2014 11:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jazal ik met mijn deegroller een margarita maken voor je?
Hoe maak je een margarita?quote:
Ah, nice, je bent aangenomen. Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 4 december 2014 11:23 schreef BlauweTijger het volgende:
Telefoon en laptop van werk gekregen.
Kneusquote:Op donderdag 4 december 2014 11:23 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoe maak je een margarita?
Maar blender is wel nicemaak wel eens frambozen banaan smoothie
ah, jaquote:Op donderdag 4 december 2014 11:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ah, nice, je bent aangenomen. Gefeliciteerd.
Niet meegekregen. Wat voor baan is het eigenlijk?quote:Op donderdag 4 december 2014 11:24 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
ah, jaDacht al bekend. Thanks anyway
Junior adviseur beleid en veiligheid bij BZKquote:Op donderdag 4 december 2014 11:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niet meegekregen. Wat voor baan is het eigenlijk?
Aardbei boven framboos verkiezen en dan in dezelfde zin diegene die framboos prefereert een kneus noemenquote:
Ik noemde alleen een andere, lekkere smoothie, stop met huilen en maak een margarita voor me.quote:Op donderdag 4 december 2014 11:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Aardbei boven framboos verkiezen en dan in dezelfde zin diegene die framboos prefereert een kneus noemen![]()
ga ga
quote:Op zondag 23 november 2014 18:33 schreef Tenaj het volgende:
Als ik hem aanspreek op het feit dat ik gewoon meer seks wil, zegt hij dat ik maar moet oprotten en mezelf moet laten nemen door een groep negers (zijn woorden)
Zo zo. Fancy hoor. Succes in ieder geval :$quote:Op donderdag 4 december 2014 11:25 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Junior adviseur beleid en veiligheid bij BZK
Hartelijk dank.quote:Op donderdag 4 december 2014 11:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zo zo. Fancy hoor. Succes in ieder geval :$
JA 50 KG WEIGHTED DIPS MOTHERFUCKERquote:Op donderdag 4 december 2014 10:15 schreef Chloroform het volgende:
Hebben jullie al last van een winterdip?
Ja toen was het ook even minder, maar al die regen in augustusquote:Op donderdag 4 december 2014 10:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
In september was het nog 30 graden, wat.
Nee meestal tot maart of zo.quote:Op donderdag 4 december 2014 10:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en tot wanneer duurt die? juli?
Deze manquote:Op donderdag 4 december 2014 11:31 schreef krioro het volgende:
[..]
JA 50 KG WEIGHTED DIPS MOTHERFUCKER
weinigquote:Op donderdag 4 december 2014 11:31 schreef krioro het volgende:
[..]
JA 50 KG WEIGHTED DIPS MOTHERFUCKER
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |