Levensdipquote:
quote:Op donderdag 4 december 2014 10:15 schreef Chloroform het volgende:
Hebben jullie al last van een winterdip?
Nee, wilde eigenlijk zelf pakketje maken voor iemand, maar zag dat er al op zich al veel gevers waren. Volgend jaar meld ik me op tijd aan.quote:Op donderdag 4 december 2014 10:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
arme jij.
meld je in fhf aan voor een kerstpakket
maak er een voor mijquote:Op donderdag 4 december 2014 10:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, wilde eigenlijk zelf pakketje maken voor iemand, maar zag dat er al op zich al veel gevers waren. Volgend jaar meld ik me op tijd aan.
Wromquote:
Heb jij dat wel verdiend?quote:
je mag er 1 voor mij makenquote:Op donderdag 4 december 2014 10:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, wilde eigenlijk zelf pakketje maken voor iemand, maar zag dat er al op zich al veel gevers waren. Volgend jaar meld ik me op tijd aan.
Ja, same here. Gewoon bikkelen toch.quote:Op donderdag 4 december 2014 10:38 schreef 2NutZ het volgende:
Nu al zat van die kouiedereen is ook ziek en ik hang er al weken tegen aan
quote:Op donderdag 4 december 2014 10:38 schreef Chloroform het volgende:
Ik maak helemaal niks voor jullie
Sinds augustus alquote:Op donderdag 4 december 2014 10:15 schreef Chloroform het volgende:
Hebben jullie al last van een winterdip?
In september was het nog 30 graden, wat.quote:
wat een hel was datquote:Op donderdag 4 december 2014 10:44 schreef Chloroform het volgende:
[..]
In september was het nog 30 graden, wat.
Vertel mij wat, terrasseizoen duurde nog tot fucking oktober, kutleven.quote:
horeca struggles.quote:Op donderdag 4 december 2014 10:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Vertel mij wat, terrasseizoen duurde nog tot fucking oktober, kutleven.
Ja maar elke ochtend ook een struggle om die dekens weg te duwen gvdquote:Op donderdag 4 december 2014 10:40 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, same here. Gewoon bikkelen toch.
Het liefst gewoon jezelf oprollen in die dekens als een Turkse pizza tochquote:Op donderdag 4 december 2014 10:48 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja maar elke ochtend ook een struggle om die dekens weg te duwen gvd
Zo ga ik te bed en zo word ik wakkerquote:Op donderdag 4 december 2014 10:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Het liefst gewoon jezelf oprollen in die dekens als een Turkse pizza toch
"Te bed gaan"quote:Op donderdag 4 december 2014 10:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zo ga ik te bed en zo word ik wakker
bedankt voor de mental imagequote:Op donderdag 4 december 2014 10:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Het liefst gewoon jezelf oprollen in die dekens als een Turkse pizza toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |