Ik neem aan omdat ze al 3,5 jaar samen zijn en een relatie beëindigen niet altijd makkelijk is, zeker niet als je samen woont.quote:Op zondag 23 november 2014 18:37 schreef motorbloempje het volgende:
Ok, laat ik beginnen.
"Waarom is het nog je vriend?"
Als je daar ook maar énige reden voor durft te geven krijg je enkel "____!11!!!" reacties terug. En die ga ik niet modden.
Ze wonen niet samen.quote:Op zondag 23 november 2014 18:39 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik neem aan omdat ze al 3,5 jaar samen zijn en een relatie beëindigen niet altijd makkelijk is, zeker niet als je samen woont.
Maar dat is maar mijn idee.
Jij vindt het wel acceptabel als je partner zegt dat je je maar door een groep negers moet laten nemen als je seks wilt?quote:Op zondag 23 november 2014 18:39 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik neem aan omdat ze al 3,5 jaar samen zijn en een relatie beëindigen niet altijd makkelijk is, zeker niet als je samen woont.
Maar dat is maar mijn idee.
Lijkt me voldoende reden om ermee te stoppenquote:zegt hij dat ik maar moet oprotten en mezelf moet laten nemen door een groep negers
Nogal wat tegenstrijdighedenquote:Op zondag 23 november 2014 18:33 schreef Tenaj het volgende:
Sowieso is mijn vriend veranderd in een zeikend figuur wiens leven alleen nog maar om hem draait en wil ik er eigenlijk mee kappen. Na 3,5 jaar kijken normale stellen meestal naar een toekomst samen ( we zijn 29 en 32) hij is nog steeds gefocust op zichzelf. De enige momenten die leuk zijn is wanneer we samen zijn.
Vind jij dat niet dan?quote:Op zondag 23 november 2014 18:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Jij vindt het wel acceptabel als je partner zegt dat je je maar door een groep negers moet laten nemen als je seks wilt?Weten we dat ook meteen weer.
Je moet toch eens proberen met de tijd mee te gaan hoor, niet zo ouderwets blijvenquote:
Oh nee, zie ik nu, dat maakt het al een stuk makkelijker.quote:
Nee, maar dat neemt niet weg dat een relatie stopzetten als het verders wel goed gaat makkelijk is.quote:Op zondag 23 november 2014 18:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Jij vindt het wel acceptabel als je partner zegt dat je je maar door een groep negers moet laten nemen als je seks wilt?Weten we dat ook meteen weer.
"Als het verder goed gaat"quote:Op zondag 23 november 2014 18:41 schreef snakelady het volgende:
[..]
Oh nee, zie ik nu, dat maakt het al een stuk makkelijker.
[..]
Nee, maar dat neemt niet weg dat een relatie stopzetten als het verders wel goed gaat makkelijk is.
Precies, bij normale stellen is er ook 1x seks per 3 maanden, en roept de ene partner tegen de ander dat ze zich maar door een zooi negers moet laten uitwonen als ze seks wil.quote:Op zondag 23 november 2014 18:39 schreef Tenaj het volgende:
Ik heb al opgeschreven waarom hij nog mijn vriend is. Als we samen zijn is alles nog leuk. Precies zoals een stel hoort te zijn. Behalve het feit dat we geen seks meer hebben.
Ik denk dat TS dan zelf wel de conclusie kan trekken uit de reacties dat ze het dus moet uitmaken en op zoek moet gaan naar een normaal iemandquote:Op zondag 23 november 2014 18:44 schreef snakelady het volgende:
We kunnen nu wel met zijn allen heel Fok!erig gaan doen en TS gaan afzeiken en zeggen dat ze achterlijk is maar is ze daar mee geholpen? Nee, lijkt me niet....
Ik ben het er mee eens dat ze de relatie moet beëindigen, ik vind het alleen niet eerlijk om TS te gaan afzeiken, ik weet dat dat de tendens tegenwoordig is maar ik vind het gewoon onnodig in een Forum als R&P.quote:Op zondag 23 november 2014 18:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
"Als het verder goed gaat"?
Elke vrouw die dit geen no-go nvindt en durft te zeuren over haar 'moeilijke relatie' vraagt er om 'ongelukkig' te zijn.
Nee, laten we net doen of t een kleinigheidje is dat er zó belachelijk weinig seks in een relatie is, en vooral de reactie van je partner op vragen daarover normaal is, dáár is ze echt mee geholpenquote:Op zondag 23 november 2014 18:44 schreef snakelady het volgende:
We kunnen nu wel met zijn allen heel Fok!erig gaan doen en TS gaan afzeiken en zeggen dat ze achterlijk is maar is ze daar mee geholpen? Nee, lijkt me niet....
Dan kunnen we R&P wel gaan sluiten of niet? Ieder topic heeft wel iets ''achterlijks''.quote:Op zondag 23 november 2014 18:45 schreef motorbloempje het volgende:
..maar, iemand die ondanks dit soort gedrag en uitspraken bij een partner blijft is ook gewoon compleet achterlijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |