Moet ik je een oorvijg gevenquote:Op donderdag 4 december 2014 11:37 schreef BlauweTijger het volgende:
Toch jammer dat Wickedman er niet meer is
Dit iddquote:
quote:
wel een goede manier om ruzie te krijgenquote:Op donderdag 4 december 2014 11:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Waarom, dat is gewoon een mooie boi met een goeie baard.
quote:Op donderdag 4 december 2014 11:46 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Waarom, dat is gewoon een mooie boi met een goeie baard.
Ja, 't was een mooie tijd.quote:
hoorde laatst deze weer eensquote:Op donderdag 4 december 2014 11:50 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja, 't was een mooie tijd.
Zou destijds met Chloro grinden in de keuken.
Waar is hij heen dan?quote:Op donderdag 4 december 2014 11:37 schreef BlauweTijger het volgende:
Toch jammer dat Wickedman er niet meer is
Zou Pony voor je zingen.quote:Op donderdag 4 december 2014 11:50 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja, 't was een mooie tijd.
Zou destijds met Chloro grinden in de keuken.
Ja maar da's niet NL.quote:Op donderdag 4 december 2014 11:51 schreef remi1986 het volgende:
[..]
hoorde laatst deze weer eens
[youtube]
R.I.P ODB!!
ik zou het niet eens willen weten ... behalve als ik iemand zou kennen die doet aan precisiebombardementenquote:Op donderdag 4 december 2014 11:55 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Dat is in de buurt van Amersfoort
Enkel in private session.quote:
Gelukkig niet veel meegekregen van dat tijdperk.quote:
Typische nerd maagdje die gelijk al zo ver is en denkt aan een relatie met een meid waar alleen een foto van word gepostquote:Op donderdag 4 december 2014 12:03 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
zij is mooi maar niets voor jou
21 ben je toch? Kan kloppen danquote:Op donderdag 4 december 2014 12:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Gelukkig niet veel meegekregen van dat tijdperk.
Ja muziek herken ik meestal wel hoor. Deze versie dan weer niet zo.quote:Op donderdag 4 december 2014 12:08 schreef remi1986 het volgende:
[..]
21 ben je toch? Kan kloppen dan
Gefeliciteerd jij krijg de "voel-me-aangevallen" award van 2014,GOUD!quote:Op donderdag 4 december 2014 12:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Typische nerd maagdje die gelijk al zo ver is en denkt aan een relatie met een meid waar alleen een foto van word gepost
Foto posten staat niet gelijk aan mee willen trouwen enzo he
Oh dacht dat je mij wel kende gezien je conclusie. Maar niet dus.quote:Op donderdag 4 december 2014 12:17 schreef hondebrokje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd jij krijg de "voel-me-aangevallen" award van 2014,GOUD!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |