bel voor de lol dan ook eens de ziggo helpdeskquote:Op donderdag 4 december 2014 14:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
NEEEE
Weet je wat.. nu ik toch bezig ben... laat ik eens de belastingtelefoon bellen.
Ik heb alle medewerkers van Online al gesproken, dus die sla ik wel even over.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bel voor de lol dan ook eens de ziggo helpdesk
allemaal?quote:Op donderdag 4 december 2014 15:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb alle medewerkers van Online al gesproken, dus die sla ik wel even over.
Ja, ging over een probleempje met de WIFIquote:
en wat was het probleem?quote:Op donderdag 4 december 2014 15:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ging over een probleempje met de WIFI
Ik ben geen router, dus ik was het probleem niet.quote:Op donderdag 4 december 2014 15:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en wat was het probleem?
was jij het probleem?
nee, maar wel een mens, en die veroorzaken meestal de problemenquote:Op donderdag 4 december 2014 15:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben geen router, dus ik was het probleem niet.
Nou ja.. dat zou je normaal wel zeggen ja, maar die problemen waren er ineens.quote:Op donderdag 4 december 2014 15:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, maar wel een mens, en die veroorzaken meestal de problemen
maar is het opgelost?quote:Op donderdag 4 december 2014 15:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja.. dat zou je normaal wel zeggen ja, maar die problemen waren er ineens.
Dus ik dacht aan een softwarematige fout.
Sinds ik overgestapt ben naar Ziggo wel ja.quote:
ohwquote:Op donderdag 4 december 2014 15:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sinds ik overgestapt ben naar Ziggo wel ja.
quote:Op donderdag 4 december 2014 15:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
LIF / Eigen eetstokjes meenemen naar restaurant
The fuck?
quote:Net alsof je eigen drinken meeneemt naar een restaurant
quote:The fuck?
Sommige mensen doen dat ook.quote:
eigen drinken meenemen is aso (in nederland), eigen eetstokjes zal geen reet interesserenquote:Op donderdag 4 december 2014 15:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sommige mensen doen dat ook.
sowiesoquote:
en nu hopen dat je daar geen problemen mee krijgt, want die lui aan de klantenservice weten helemaal niksquote:Op donderdag 4 december 2014 15:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sinds ik overgestapt ben naar Ziggo wel ja.
nu ze gaan fuseren met UPC zal alles beter wordenquote:Op donderdag 4 december 2014 19:20 schreef remi1986 het volgende:
[..]
en nu hopen dat je daar geen problemen mee krijgt, want die lui aan de klantenservice weten helemaal niks
minder lange reistijden voor de monteurs buiten Amsterdamquote:Op donderdag 4 december 2014 19:39 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nu ze gaan fuseren met UPC zal alles beter worden
In apentaal, (ik probeer aardig te zijn tegenwoordig he?quote:
quote:Op donderdag 4 december 2014 23:59 schreef Lamonliefenveranderd het volgende:
[..]
In apentaal, (ik probeer aardig te zijn tegenwoordig he?)
Ik wel werk, jij niet en ik belastinggeld betalen voor jou en ik dat niet altijd leuk vinden.
Dus als iemand de Nederlandse taal beheerst en jou je toekomstige uitkering gunt, zou ik wat vriendelijker zijn tegen 1 van de weinige personen die dat nog bereid is te doen .
Ontgaat dit je compleet of snap je een beetje wat ik bedoel?
Lief bedoeld hoor.
Ik werk full time. Motie verworpen jij stuk onkruid.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:59 schreef Lamonliefenveranderd het volgende:
[..]
In apentaal, (ik probeer aardig te zijn tegenwoordig he?)
Ik wel werk, jij niet en ik belastinggeld betalen voor jou en ik dat niet altijd leuk vinden.
Dus als iemand de Nederlandse taal beheerst en jou je toekomstige uitkering gunt, zou ik wat vriendelijker zijn tegen 1 van de weinige personen die dat nog bereid is te doen .
Ontgaat dit je compleet of snap je een beetje wat ik bedoel?
Lief bedoeld hoor.
Ja en ik lijk vandaag op Dwayne Johnsonquote:Op vrijdag 5 december 2014 08:55 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik lijk vandaag op Harvey Specter.
Is toch goed pikquote:Op vrijdag 5 december 2014 09:03 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ja en ik lijk vandaag op Dwayne Johnson
Oké zal ermee ophouden :squote:Op vrijdag 5 december 2014 09:34 schreef 2NutZ het volgende:
Dat je nooit moe wordt van dat posen en jezelf ophemelen zeg... onzeker als fuck damn :s
mag jou welquote:Op vrijdag 5 december 2014 09:32 schreef Chloroform het volgende:
Zit Harvey niet zo te verpesten voor me.
Dat is het beste voor iedereen.quote:
Ik jou ook welquote:
Sryquote:
quote:Op vrijdag 5 december 2014 09:34 schreef 2NutZ het volgende:
Dat je nooit moe wordt van dat posen en jezelf ophemelen zeg... onzeker als fuck damn :s
Sorry Rachel.quote:Op vrijdag 5 december 2014 09:32 schreef Chloroform het volgende:
Zit Harvey niet zo te verpesten voor me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |