bel voor de lol dan ook eens de ziggo helpdeskquote:Op donderdag 4 december 2014 14:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
NEEEE
Weet je wat.. nu ik toch bezig ben... laat ik eens de belastingtelefoon bellen.
Ik heb alle medewerkers van Online al gesproken, dus die sla ik wel even over.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bel voor de lol dan ook eens de ziggo helpdesk
allemaal?quote:Op donderdag 4 december 2014 15:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb alle medewerkers van Online al gesproken, dus die sla ik wel even over.
Ja, ging over een probleempje met de WIFIquote:
en wat was het probleem?quote:Op donderdag 4 december 2014 15:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ging over een probleempje met de WIFI
Ik ben geen router, dus ik was het probleem niet.quote:Op donderdag 4 december 2014 15:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en wat was het probleem?
was jij het probleem?
nee, maar wel een mens, en die veroorzaken meestal de problemenquote:Op donderdag 4 december 2014 15:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ben geen router, dus ik was het probleem niet.
Nou ja.. dat zou je normaal wel zeggen ja, maar die problemen waren er ineens.quote:Op donderdag 4 december 2014 15:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, maar wel een mens, en die veroorzaken meestal de problemen
maar is het opgelost?quote:Op donderdag 4 december 2014 15:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja.. dat zou je normaal wel zeggen ja, maar die problemen waren er ineens.
Dus ik dacht aan een softwarematige fout.
Sinds ik overgestapt ben naar Ziggo wel ja.quote:
ohwquote:Op donderdag 4 december 2014 15:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sinds ik overgestapt ben naar Ziggo wel ja.
quote:Op donderdag 4 december 2014 15:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
LIF / Eigen eetstokjes meenemen naar restaurant
The fuck?
quote:Net alsof je eigen drinken meeneemt naar een restaurant
quote:The fuck?
Sommige mensen doen dat ook.quote:
eigen drinken meenemen is aso (in nederland), eigen eetstokjes zal geen reet interesserenquote:Op donderdag 4 december 2014 15:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sommige mensen doen dat ook.
sowiesoquote:
en nu hopen dat je daar geen problemen mee krijgt, want die lui aan de klantenservice weten helemaal niksquote:Op donderdag 4 december 2014 15:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Sinds ik overgestapt ben naar Ziggo wel ja.
nu ze gaan fuseren met UPC zal alles beter wordenquote:Op donderdag 4 december 2014 19:20 schreef remi1986 het volgende:
[..]
en nu hopen dat je daar geen problemen mee krijgt, want die lui aan de klantenservice weten helemaal niks
minder lange reistijden voor de monteurs buiten Amsterdamquote:Op donderdag 4 december 2014 19:39 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nu ze gaan fuseren met UPC zal alles beter worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |