In apentaal, (ik probeer aardig te zijn tegenwoordig he?quote:
quote:Op donderdag 4 december 2014 23:59 schreef Lamonliefenveranderd het volgende:
[..]
In apentaal, (ik probeer aardig te zijn tegenwoordig he?)
Ik wel werk, jij niet en ik belastinggeld betalen voor jou en ik dat niet altijd leuk vinden.
Dus als iemand de Nederlandse taal beheerst en jou je toekomstige uitkering gunt, zou ik wat vriendelijker zijn tegen 1 van de weinige personen die dat nog bereid is te doen .
Ontgaat dit je compleet of snap je een beetje wat ik bedoel?
Lief bedoeld hoor.
Ik werk full time. Motie verworpen jij stuk onkruid.quote:Op donderdag 4 december 2014 23:59 schreef Lamonliefenveranderd het volgende:
[..]
In apentaal, (ik probeer aardig te zijn tegenwoordig he?)
Ik wel werk, jij niet en ik belastinggeld betalen voor jou en ik dat niet altijd leuk vinden.
Dus als iemand de Nederlandse taal beheerst en jou je toekomstige uitkering gunt, zou ik wat vriendelijker zijn tegen 1 van de weinige personen die dat nog bereid is te doen .
Ontgaat dit je compleet of snap je een beetje wat ik bedoel?
Lief bedoeld hoor.
Ja en ik lijk vandaag op Dwayne Johnsonquote:Op vrijdag 5 december 2014 08:55 schreef BlauweTijger het volgende:
Ik lijk vandaag op Harvey Specter.
Is toch goed pikquote:Op vrijdag 5 december 2014 09:03 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Ja en ik lijk vandaag op Dwayne Johnson
Oké zal ermee ophouden :squote:Op vrijdag 5 december 2014 09:34 schreef 2NutZ het volgende:
Dat je nooit moe wordt van dat posen en jezelf ophemelen zeg... onzeker als fuck damn :s
mag jou welquote:Op vrijdag 5 december 2014 09:32 schreef Chloroform het volgende:
Zit Harvey niet zo te verpesten voor me.
Dat is het beste voor iedereen.quote:
Ik jou ook welquote:
Sryquote:
quote:Op vrijdag 5 december 2014 09:34 schreef 2NutZ het volgende:
Dat je nooit moe wordt van dat posen en jezelf ophemelen zeg... onzeker als fuck damn :s
Sorry Rachel.quote:Op vrijdag 5 december 2014 09:32 schreef Chloroform het volgende:
Zit Harvey niet zo te verpesten voor me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |