Vind Donna leuk.quote:
Ik denk dat ze niet eens in de buurt van beide komt ;squote:Op vrijdag 5 december 2014 09:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
chloro is meer een Donna eigenlijk
Aanvaardtquote:
Hahahaha dt omg ;D kkkansloos lolquote:
Oké, Louis.quote:Op vrijdag 5 december 2014 09:44 schreef BlauweTijger het volgende:
Misschien een soort van Bellatrix?
Kun je wel zo doen, Nootjes, maar merk nu alleen maar dat het je raakt.quote:
huhuhuh ja man kkdom lol ;p damn man hahaquote:Op vrijdag 5 december 2014 09:46 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
haha
[..]
Er lacherig over doen terwijl het echt kk dom is![]()
quote:Op vrijdag 5 december 2014 09:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
huhuhuh ja man kkdom lol ;p damn man haha
quote:Op vrijdag 5 december 2014 09:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kun je wel zo doen, Nootjes, maar merk nu alleen maar dat het je raakt.Mooi.
S3 is sinds deze week op Netflix. Had ook niet heel veel langer moeten duren met die kkNetflixquote:
Stel je niet zo aan, met je ongestelde kut, zeikteef.quote:Op vrijdag 5 december 2014 09:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
huhuhuh ja man kkdom lol ;p damn man haha
ik ben ook pas begonnen aan S3quote:Op vrijdag 5 december 2014 09:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
S3 is sinds deze week op Netflix. Had ook niet heel veel langer moeten duren met die kkNetflix
Ik zag het jaquote:Op vrijdag 5 december 2014 09:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
S3 is sinds deze week op Netflix. Had ook niet heel veel langer moeten duren met die kkNetflix
Nice. Zo ging dat bij mij ook. Binnen no time eerste twee seizoenen gezien.quote:Op vrijdag 5 december 2014 09:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben ook pas begonnen aan S3
2 maanden geleden pas begonnen met kijken eigenlijk
Heb ondertussen 4 seizoenen Downton Abbey gezien wel.quote:Op vrijdag 5 december 2014 09:50 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik zag het jakk wat duurde dat lang.
in de kerstvakantie zal ik wel up to date zijnquote:Op vrijdag 5 december 2014 09:50 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nice. Zo ging dat bij mij ook. Binnen no time eerste twee seizoenen gezien.
quote:Op vrijdag 5 december 2014 09:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in de kerstvakantie zal ik wel up to date zijn
downloaden doe ik ook niks meerquote:Op vrijdag 5 december 2014 09:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ben te lui om die shit te downloaden ofzo dus kijk alleen via Netflix en Netflix loopt erg achter.
Ken ik niet. Wasda? Stream?quote:Op vrijdag 5 december 2014 09:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
downloaden doe ik ook niks meer
alles via xbmc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |