klinkt best interessant eigenlijkquote:Op donderdag 4 december 2014 13:51 schreef Chai het volgende:
Iemand nog op zoek naar een leuk boek om als kerstcadeau te geven?
De hongerige stad vind ik echt een mooi boek. Mooi stukje geschiedenis. Vooral interessant hoe verschillende eetculturen (in Europa) tot stand zijn gekomen. Cultuur is meer ontstaan de voedselvoorziening, de voedselvoorziening niet door de cultuur. En hoe kort geleden dat eigenlijk nog is.
Zo klinkt het wel heel abstract, maar dat is het niet.
Met kerst, in plaats van zo'n stomme film kijken.quote:
maar ik moet nog bijna 2 seizoen suits kijkenquote:Op donderdag 4 december 2014 14:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Met kerst, in plaats van zo'n stomme film kijken.
Lezen met kerst.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Harry potter is niet stom.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:05 schreef Chai het volgende:
[..]
terechte klachtquote:Op donderdag 4 december 2014 14:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gemeenten met hun burgerzaken die maar twee uur per dag open zijn en op vrijdag gesloten. \
Ambtenaren___
die is de afgelopen weken al op tv geweest.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Harry potter is niet stom.
Neuken eten cadeau's drinken tieten eten zuipen neuken kutjes neuken tieten eten drinken.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je moet toch iets om die saaie kut dagen om te krijgen
Nu Lord of the Rings Extended versionquote:Op donderdag 4 december 2014 14:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
terechte klacht
[..]
die is de afgelopen weken al op tv geweest.
vond harry potter leukerquote:Op donderdag 4 december 2014 14:35 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nu Lord of the Rings Extended version
Ja kak.. ik heb een uittreksel van de gemeente nodig.. maar als ik het digitaal aanvraag.. hoe lang duurt het dan?quote:Op donderdag 4 december 2014 14:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
terechte klacht
[..]
die is de afgelopen weken al op tv geweest.
Wat is een uittreksel?quote:Op donderdag 4 december 2014 14:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja kak.. ik heb een uittreksel van de gemeente nodig.. maar als ik het digitaal aanvraag.. hoe lang duurt het dan?Het gemeentehuis heeft de mogelijkheid om iets in te spreken.. maar dan hoor ik maandag pas wat waarschijnlijk.
gemeentes kennende, een week ofzo?quote:Op donderdag 4 december 2014 14:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja kak.. ik heb een uittreksel van de gemeente nodig.. maar als ik het digitaal aanvraag.. hoe lang duurt het dan?Het gemeentehuis heeft de mogelijkheid om iets in te spreken.. maar dan hoor ik maandag pas wat waarschijnlijk.
Zucht.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:37 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Wat is een uittreksel?Ken alleen aftreksel ;S
quote:Op donderdag 4 december 2014 14:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gemeentes kennende, een week ofzo?
quote:
Een uitkering.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:38 schreef BlauweTijger het volgende:
Wat heb je nodig 4ebe? Ik fix t wel
Ik boycot Berbersquote:
Klopt. Vanochtend waren ze wel open.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, dan ben je te laat er achteraan gegaan he
volgens de site van mijn gemeente: "Dit uittreksel kunt u digitaal aanvragen en betalen waarna u dit binnen 5 werkdagen per post krijgt thuisbezorgd. U hoeft dus niet naar het gemeentehuis te komen. "quote:Op donderdag 4 december 2014 14:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klopt. Vanochtend waren ze wel open.
BINNEN 5 WERKDAGENquote:Op donderdag 4 december 2014 14:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
volgens de site van mijn gemeente: "Dit uittreksel kunt u digitaal aanvragen en betalen waarna u dit binnen 5 werkdagen per post krijgt thuisbezorgd. U hoeft dus niet naar het gemeentehuis te komen. "
Nu boycot ik ook ambtenaren.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:43 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Terecht.
En ander buitenlands volk ook. Behalve Zwarte Pieten.
meestal wel ja.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
BINNEN 5 WERKDAGEN
Zitten die lui hele dagen uit hun neus te vreten ofzo?
Doe mij ook zo'n gemeentebaan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Vroeg me al af waar je bleef. Niet zo scherp meer.quote:
Waarom heb je een huistelefoon?quote:Op donderdag 4 december 2014 14:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wil een headset voor de thuistelefoon..
quote:Op donderdag 4 december 2014 14:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe mij ook zo'n gemeentebaan.mij ook. volgens mij moet je echt een speciaal soort klootzak zijn om zo'n balie functie te kunnen doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik weet het nummer niet eens van mijn thuis telefoonquote:Op donderdag 4 december 2014 14:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik wil een headset voor de thuistelefoon..
Waarom niet? Ik heb maar een klein abonnement.quote:
"Computer says no..."quote:Op donderdag 4 december 2014 14:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mij ook. volgens mij moet je echt een speciaal soort klootzak zijn om zo'n balie functie te kunnen doen
Ik wel.. en ook mn 06 nummer.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik weet het nummer niet eens van mijn thuis telefoon
ik heb mijn huidige 06 al zo lang dat ik de vorige niet meer weet.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wel.. en ook mn 06 nummer.
Mijn vorige nummer weet ik ook nog welMaar dat was er ook eentje voor retards.
Digid..quote:Op donderdag 4 december 2014 14:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb mijn huidige 06 al zo lang dat ik de vorige niet meer weet.
thuis telefoon vergeet is steeds.
net als mijn digid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |