Goed zoquote:Op woensdag 3 december 2014 20:21 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik erger me aan mijn eigen TT vanwege de opzettelijke spelfout.
Voorspelbaarquote:
quote:
Ik drijf weg op mijn tranen.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:31 schreef artelligence het volgende:
[..]
<faxie>druip je al ja?</faxie>
Ik zou zoiets nooit zeggenquote:Op woensdag 3 december 2014 20:31 schreef artelligence het volgende:
[..]
<faxie>druip je al ja?</faxie>
Geen fatness?quote:
Hoeft nietquote:
quote:
Knuffelberen.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik kom er steeds meer achter dat er genoeg chicks voor de knuffelbeer look gaan
Zijn die er, ja? ;Oquote:Op woensdag 3 december 2014 20:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Kloptquote:Op woensdag 3 december 2014 20:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Nee, hoeft niet. Nee, ik heb niet gekeken. Beenhaar is ook niet rood.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:36 schreef Fascination het volgende:
Ik bedacht me laatst dat roodharige mannen ook rood konthaar moeten hebben.
Lekker rood haar rimmenquote:Op woensdag 3 december 2014 20:36 schreef Fascination het volgende:
Jahoor, ik had toch een relatie dit jaar?quote:
Niet iedereen heeft konthaar.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:36 schreef Fascination het volgende:
Wie heeft er geen konthaar dan? Iedereen wel van nature. Mensen die het niet hebben halen het weg.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft konthaar.
Niet al het haar is dezelfde kleur, zoals bij mij. :$
Jij hebt groen konthaar zeker?quote:Op woensdag 3 december 2014 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft konthaar.
Niet al het haar is dezelfde kleur, zoals bij mij. :$
Kunnen we eens ophouden met het praten over rimmen.quote:
Echt? Dit is voor het eerst dat ik je daarover hoorquote:Op woensdag 3 december 2014 20:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jahoor, ik had toch een relatie dit jaar?
Hint takenquote:Op woensdag 3 december 2014 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kunnen we eens ophouden met het praten over rimmen.
[..]
Echt? Dit is voor het eerst dat ik je daarover hoor
Sorryquote:Op woensdag 3 december 2014 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Echt? Dit is voor het eerst dat ik je daarover hoor
Deet ontharingscrème.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:38 schreef artelligence het volgende:
[..]
Sorry![]()
LIF / Konthaar verwijderen
Oké.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet handig op dat soort plekjes toch?quote:
Weet niet, maar meeste vrouwen die ik daar heb gezien hadden niet meer dan wat kleine blonde haartjes.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Wie heeft er geen konthaar dan? Iedereen wel van nature. Mensen die het niet hebben halen het weg.
Bruin van de poepquote:Op woensdag 3 december 2014 20:37 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jij hebt groen konthaar zeker?
quote:Op woensdag 3 december 2014 20:39 schreef artelligence het volgende:
[..]
Gewoon deo en aansteker toch?
Deet is anti-muggenspul. Ontharingscrème is van Veet.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet handig op dat soort plekjes toch?
Meeste vrouwen halen het ook weg geloof ik.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet niet, maar meeste vrouwen die ik daar heb gezien hadden niet meer dan wat kleine blonde haartjes.
[..]
Bruin van de poep
Ik weet wat Deet isquote:Op woensdag 3 december 2014 20:40 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Deet is anti-muggenspul. Ontharingscrème is van Veet.
Is ook een fijner gezicht ja. Maar goed, we gaan het niet weer over *** hebben.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Meeste vrouwen halen het ook weg geloof ik.
Maar daar moest ik om lachen. Niet per se om ontharingscrème op die plek.quote:
Ohquote:Op woensdag 3 december 2014 20:40 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Deet is anti-muggenspul. Ontharingscrème is van Veet.
Kunnen we gelijk ophouden met over seks praten vind ik.quote:
Echt? Ondanks 5 jaar relatie daar nooit iets over gehoord of gezienquote:Op woensdag 3 december 2014 20:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Meeste vrouwen halen het ook weg geloof ik.
Misschien nooit ter sprake gekomen. Is op zich niet gek. Heb ook zelden met iemand over m'n konthaar gepraat.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kunnen we gelijk ophouden met over seks praten vind ik.
[..]
Echt? Ondanks 5 jaar relatie daar nooit iets over gehoord of gezien
quote:Op woensdag 3 december 2014 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kunnen we gelijk ophouden met over seks praten vind ik.
Nee, dan is er ook seks. Platonische vriendschappen.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:43 schreef artelligence het volgende:
[..]We gaan het over relaties hebben.
Of de zwarte piet discussie aanwakkeren.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:43 schreef artelligence het volgende:
No thanksquote:Op woensdag 3 december 2014 20:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Of de zwarte piet discussie aanwakkeren.
Ze schoor alleen haar benen en schaamhaar. Verder hadden we geen ontharingsdingen in huis.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien nooit ter sprake gekomen. Is op zich niet gek. Heb ook zelden met iemand over m'n konthaar gepraat.
Pijnlijk dit.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:43 schreef artelligence het volgende:
Oh... Maar dit is de Relaties SCquote:Op woensdag 3 december 2014 20:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze schoor alleen haar benen en schaamhaar. Verder hadden we geen ontharingsdingen in huis.
Mja, misschien deed ze het stiekem.
[..]
Pijnlijk dit.
Je kunt het redelijk makkelijk met het schaamhaar meepakken. Nou ja, makkelijk. Beetje lenigheid kan geen kwaad.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze schoor alleen haar benen en schaamhaar. Verder hadden we geen ontharingsdingen in huis.
Mja, misschien deed ze het stiekem.
[..]
Pijnlijk dit.
Ow dan ga ik maarquote:Op woensdag 3 december 2014 20:43 schreef artelligence het volgende:
Hahahaha ok ok.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Men zegt dat er een relatie is tussen zwarte piet en slavernij.
Wat niet is kan nog komenquote:Op woensdag 3 december 2014 20:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Voor een relaties SC zijn er niet veel mensen met een relatie
Waarom?quote:Op woensdag 3 december 2014 20:49 schreef Fascination het volgende:
http://forum.sekswoordenboek.nl/index.php?topic=157089.0
Je bent wel echt fucked als al het haar rood is op je lichaam.
Wat is geweest laten we voor wat het isquote:
Oh, ja.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:49 schreef Fera het volgende:
Is de Relaties SC niet bedoeld voor mensen die nog geen relatie hebben maar er wel één willen? Dat impliceert de OP wel.
Hihi, je zei komen.quote:
Nou, dat durf ik nog niet hoorquote:Op woensdag 3 december 2014 20:51 schreef artelligence het volgende:
[..]
Oh, ja.
Dan zit ik goed! Ik wil NU een relatie. De eerste die zich aanmeld als gegadigde heeft een relatie met mij.
Voor ALTIJD!
Staat vrij lelijk vind ik. Nee, niet iedereen zal dat vinden.quote:
Brb.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb al een tijd geen nudies meer ontvangen. Zonde.
Neuh, juist niet imo. Het kan 2 kanten opquote:Op woensdag 3 december 2014 20:49 schreef Fera het volgende:
Is de Relaties SC niet bedoeld voor mensen die nog geen relatie hebben maar er wel één willen? Dat impliceert de OP wel.
Maar waarom ben je dan meteen fucked? Klinkt zo hard.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Staat vrij lelijk vind ik. Nee, niet iedereen zal dat vinden.
Ik al maanden nietquote:Op woensdag 3 december 2014 20:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Die andere SC laat ik ook volledig buiten beschouwing. Maar natuurlijk is er plek voor iedereen hier.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Neuh, juist niet imo. Het kan 2 kanten op.
De andere sc is meer voor mensen met issues als ik het gifje mag geloven.
Ik heb wel problemen, maar wil ook weer niet zeggen dat ik zo'n verloren mens ben.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Die andere SC laat ik ook volledig buiten beschouwing. Maar natuurlijk is er plek voor iedereen hier.
mybodyisready.jpgquote:
quote:Op woensdag 3 december 2014 20:52 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik al maanden nietIk voel je pijn.
Zelfs geen sexting...
Hm ja, de tekst eronder zegt het wel ja. Keek naar de tt en het plaatjequote:Op woensdag 3 december 2014 20:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Die andere SC laat ik ook volledig buiten beschouwing. Maar natuurlijk is er plek voor iedereen hier.
Beyond redemption!quote:Op woensdag 3 december 2014 20:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hihi, ja, ik heb een verdorven geest. Zie sig.
Wat zijn de benefits?quote:Op woensdag 3 december 2014 20:51 schreef artelligence het volgende:
[..]
Oh, ja.
Dan zit ik goed! Ik wil NU een relatie. De eerste die zich aanmeld als gegadigde heeft een relatie met mij.
Voor ALTIJD!
Faxie wil je vast wel helpen.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben lief voor je. En zal mijn best doen om je te laten genieten.quote:
Ik wil jou wel helpenquote:Op woensdag 3 december 2014 20:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Faxie wil je vast wel helpen.
Zullen we onze resources poolen?quote:Op woensdag 3 december 2014 20:55 schreef artelligence het volgende:
[..]
OK, bij deze roep ik ook alle deernes op mij hun nudies te sturen!
Appen mag naar 0612348765!
Haha, burnquote:Op woensdag 3 december 2014 20:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Faxie wil je vast wel helpen.
Silent treatment is voor 16-jarigen.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:56 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ben lief voor je. En zal mijn best doen om je te laten genieten.
Ik zal er voor je zijn, ook als je een bitch bent. En ik zal je silent treatment doorbreken.
Deal!quote:Op woensdag 3 december 2014 20:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zullen we onze resources poolen?
[..]
Haha, burn
Zo lang heb ik al geen relatie gehad dusquote:Op woensdag 3 december 2014 20:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Silent treatment is voor 16-jarigen.
Gewoon iemand zoeken die normaal kan communiceren.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:57 schreef artelligence het volgende:
[..]
Zo lang heb ik al geen relatie gehad dus
quote:Op woensdag 3 december 2014 20:56 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ben lief voor je. En zal mijn best doen om je te laten genieten.
Ik zal er voor je zijn, ook als je een bitch bent. En ik zal je silent treatment doorbreken.
Communication = keyquote:Op woensdag 3 december 2014 20:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Gewoon iemand zoeken die normaal kan communiceren.
Wel handig, ja.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Gewoon iemand zoeken die normaal kan communiceren.
quote:
Laatste poste ik ook zoiets.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:01 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hadden we elkaar maar ontmoet in een ander leven![]()
Niks burnquote:Op woensdag 3 december 2014 20:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zullen we onze resources poolen?
[..]
Haha, burn
Misschien in een volgend leven. Als je in reïncarnatie gelooft tenminste.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:02 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hehehe toeval. Dat is toeval.
Nopequote:Op woensdag 3 december 2014 21:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien in een volgend leven. Als je in reïncarnatie gelooft tenminste.
We rijpen goed, Roy. We rijpen goed.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:02 schreef Royco1 het volgende:
Na het eten een dutje doen, dan weet je dat je echt oud aan het worden bent
Een vriend die een kind van bijna 1 heeft en een andere oude kameraad die papa wordt... dan weet je dat je oud bentquote:Op woensdag 3 december 2014 21:02 schreef Royco1 het volgende:
rip in piecesquote:
Tienerzwangerschappen.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Een vriend die een kind van bijna 1 heeft en een andere oude kameraad die papa wordt... dan weet je dat je oud bent
hier in de vriendengroep is nummer 7 al op komst.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Een vriend die een kind van bijna 1 heeft en een andere oude kameraad die papa wordt... dan weet je dat je oud bent
27 en 26 jaar.quote:
quote:Op woensdag 3 december 2014 21:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
hier in de vriendengroep is nummer 7 al op komst.
quote:
O. Jij hebt oude vrienden dan. Heeft niets met jou te maken dus.quote:
True.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:05 schreef Fera het volgende:
[..]
O. Jij hebt oude vrienden dan. Heeft niets met jou te maken dus.
Hoe is het met de dame uit het Noorden?quote:
Want jij bent nog 19, toch?quote:
Ik was als kind echt een 'scharminkel'. Als tiener ook, als begin twintiger 'gespierd'.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Je bent het tenminste ooit geweest. Ik kan het me niet eens voorstellen.
Ik ben de tel kwijt...quote:Op woensdag 3 december 2014 21:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
hier in de vriendengroep is nummer 7 al op komst.
Hier ook koophuis, eentje met een relatie van 3 jaar, eentje met een van amper een half jaar en al een kind op komstquote:Op woensdag 3 december 2014 21:09 schreef artelligence het volgende:
Nog geen kids in de vriendengroep. Wel samenwonend, relaties van 8+ jaar, koophuis dit dat alles.
Ach ja, times changequote:Op woensdag 3 december 2014 21:10 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hier ook koophuis, eentje met een relatie van 3 jaar, eentje met een van amper een half jaar en al een kind op komst
Times change, people change, everything changes.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:11 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ach ja, times change
Ik ben de enige die in de Randstad werkt. De rest woont allemaal in het hoge noorden, werk relatief in de buurt.
Vrienden ook, de samenstelling van vriendengroepen ook. Vroeger kon ik daar best wel 'verdrietig' om zijn. Dat je als beste vrienden uit elkaar groeit bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Times change, people change, everything changes.
quote:Op woensdag 3 december 2014 21:02 schreef Royco1 het volgende:
Zonde wel ja. Maar goed, zo gaan die dingen.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:13 schreef artelligence het volgende:
[..]
Vrienden ook, de samenstelling van vriendengroepen ook. Vroeger kon ik daar best wel 'verdrietig' om zijn. Dat je als beste vrienden uit elkaar groeit bijvoorbeeld.
Tja als ze aan de vrouw en kinderen gaan en vervolgens nooit meer wat van zich laten horen.....quote:Op woensdag 3 december 2014 21:13 schreef artelligence het volgende:
[..]
Vrienden ook, de samenstelling van vriendengroepen ook. Vroeger kon ik daar best wel 'verdrietig' om zijn. Dat je als beste vrienden uit elkaar groeit bijvoorbeeld.
Hij is haar nu dronken aan het voeren vermoed ikquote:Op woensdag 3 december 2014 21:13 schreef artelligence het volgende:
Overigens... nog niets gehoord van yats en Involvable
Ik betwijfel of ze elkaar daten, al zou het wel tof zijnquote:Op woensdag 3 december 2014 21:13 schreef artelligence het volgende:
Overigens... nog niets gehoord van yats en Involvable
Pics?quote:Op woensdag 3 december 2014 21:09 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik was als kind echt een 'scharminkel'. Als tiener ook, als begin twintiger 'gespierd'.
Nee is vriendschappelijkquote:Op woensdag 3 december 2014 21:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik betwijfel of ze elkaar daten, al zou het wel tof zijn
Van welke periode? Kan wel sturen via DMquote:Op woensdag 3 december 2014 21:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Pics?![]()
Ik was altijd al stevig, maar nooit echt dik dik. Ik was ook erg groot voor mijn leeftijd vroeger. Nooit echt superslank geweest, maar ook geen overgewicht. Tot 3 jaar geleden.
Uhuh, "vriendschappelijk"quote:Op woensdag 3 december 2014 21:15 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee is vriendschappelijkGewoon een meet. Is leuk!
Alledrie wel eigenlijk. Als het mogelijk is.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:16 schreef artelligence het volgende:
[..]
Van welke periode? Kan wel sturen via DM
Dan helemaal tof jaquote:Op woensdag 3 december 2014 21:15 schreef artelligence het volgende:
[..]
Stuur je zo wel DMquote:Op woensdag 3 december 2014 21:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Alledrie wel eigenlijk. Als het mogelijk is.Ik vind dat altijd wel leuk om te zien, hoe mensen over de jaren heen veranderd zijn. Of juist niet.
Is goed.quote:
Babyvet?quote:Op woensdag 3 december 2014 21:17 schreef Myraela het volgende:
Ik ben altijd veel te dik geweest. Vroeger dacht mijn moeder altijd "dat trekt wel bij als je groeit". Maar nu ben ik kei lang en kei dik.
mietjequote:Op woensdag 3 december 2014 21:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach af en toe een dutje moet kunnen.
Komt door de kou denk ik
Ik heb ook maar weinig oude foto'squote:Op woensdag 3 december 2014 21:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Is goed.
Zou zulke foto's ook wel van mezelf willen hebben. Hier dan. Ze liggen allemaal bij m'n moeder. Oudste foto die ik heb was toen ik 18 was, maar dan zie je weinig verschil. Alleen iets minder dik.
Misschien is het een teken...quote:Op woensdag 3 december 2014 21:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb ook maar weinig oude foto's
U_Uquote:Op woensdag 3 december 2014 21:15 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat je toen al zo verdorven was dat het op de foto's al te zien is!quote:
quote:Op woensdag 3 december 2014 21:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat je toen al zo verdorven was dat het op de foto's al te zien is!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je poste er laatst nog eentje. Die was wel grappig.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb ook maar weinig oude foto's
^quote:Op woensdag 3 december 2014 21:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Je poste er laatst nog eentje. Die was wel grappig.
Wil je de lengte houden of niet?quote:Op woensdag 3 december 2014 21:21 schreef Myraela het volgende:
Mijn moeder gaat me mee nemen naar de kapper, hoe zal ik mijn haar laten knippen? Ik weet het niet meer.
Van lichamelijke inspanning krijg je het warm toch.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, Yvie is er niet dus moet hij een ander hebben.quote:
Kort en pittigquote:Op woensdag 3 december 2014 21:21 schreef Myraela het volgende:
Mijn moeder gaat me mee nemen naar de kapper, hoe zal ik mijn haar laten knippen? Ik weet het niet meer.
quote:Op woensdag 3 december 2014 21:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Van lichamelijke inspanning krijg je het warm toch.
En dan kan ik bewijzen door mijn uithoudingsvermogen dat ik nog lang niet afgeschreven ben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
whahaha
Yvie is denk ik mijn cadeautje aan het regelen.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, Yvie is er niet dus moet hij een ander hebben.
Niks moetquote:Op woensdag 3 december 2014 21:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, Yvie is er niet dus moet hij een ander hebben.
Schouderlengte is wel leuk. En dan eventueel lagen erin.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tot op mijn schouders sowieso. Max iets van 15 cm eraf.
Kom je ook langs Zwolle?quote:Op woensdag 3 december 2014 21:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Schouderlengte is wel leuk. En dan eventueel lagen erin.En een lok of pony. Moet je even bedenken wat goed bij je staat. Schouderlengte staat iedereen wel een pony opzij geloof ik ook.
Met een kwartiertje ongeveer in Deventer.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hallon. Al bijna in het mooie Twente?
Dat zou dan wel lief zijn van d'r.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Yvie is denk ik mijn cadeautje aan het regelen.
Alles mag.quote:
Deventerquote:Op woensdag 3 december 2014 21:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Met een kwartiertje ongeveer in Deventer.
Om kappersadvies te geven?quote:
Haten op Deventer. Ik heb die plek mooi gemaakt voor je.quote:
Da's waar.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Haten op Deventer. Ik heb die plek mooi gemaakt voor je.
Yats zit alleen aan een tafel en ik rook buiten. We kunnen elkaar niet uitstaan.quote:
wat.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:31 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Yats zit alleen aan een tafel en ik rook buiten. We kunnen elkaar niet uitstaan.
Deventer is gelukkig geen Twente. En dank jequote:
Als ik bij andere een pony zie vind ik het altijd tof, maar ik heb het zelf ook gehad en dan zit het echt afschuwelijk. In plaats van een volle pony worden het altijd van die lelijke plukken.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Schouderlengte is wel leuk. En dan eventueel lagen erin.En een lok of pony. Moet je even bedenken wat goed bij je staat. Schouderlengte staat iedereen wel een pony opzij geloof ik ook.
quote:Op woensdag 3 december 2014 21:31 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Yats zit alleen aan een tafel en ik rook buiten. We kunnen elkaar niet uitstaan.
Fopje.quote:
Ik heb al een gaatje voor je vrij gemaakt.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Deventer is gelukkig geen Twente. En dank je.
Misschien gewoon een lok dan?quote:Op woensdag 3 december 2014 21:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als ik bij andere een pony zie vind ik het altijd tof, maar ik heb het zelf ook gehad en dan zit het echt afschuwelijk. In plaats van een volle pony worden het altijd van die lelijke plukken.
Ik heb zo'n hekel aan haar voor m'n ogen, of waar je constant aan moet zitten om het goed te doen.quote:
Daarvoor moet je bij Fax zijn.quote:
quote:Op woensdag 3 december 2014 21:31 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Whoehoe.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb al een gaatje voor je vrij gemaakt.
Meerdere zelfs.![]()
Dan alleen korter. Met lagen. En dan aan de voorkant geknipt zodat het mooi valt, maar dat weet de kapster wel. Als ze een beetje goed is.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb zo'n hekel aan haar voor m'n ogen, of waar je constant aan moet zitten om het goed te doen.
Weet je, het is nog niet te laat om terug te gaan Samske.quote:
Waarom kun je niet lopen dan?quote:Op woensdag 3 december 2014 21:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jullie kunnen in ieder geval nog zelf lopen.
Heb je serieus nudes van 'm gekregen?quote:Op woensdag 3 december 2014 21:33 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Daarvoor moet je bij Fax zijn.
Niets, laat maarquote:Op woensdag 3 december 2014 21:34 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Waarom kun je niet lopen dan?
quote:Op woensdag 3 december 2014 21:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Weet je, het is nog niet te laat om terug te gaan Samske.
Valt me een beetje tegen dat ik van jou geen nudes heb.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:34 schreef artelligence het volgende:
[..]
Heb je serieus nudes van 'm gekregen?
Je weet niet hoe ik eruit zie. Misschien ben ik wel heel lelijk.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:35 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Valt me een beetje tegen dat ik van jou geen nudes heb.
Ik zou het eng vinden om thuis te zitten en iemand roept ineens mijn FOK!naam.quote:
Ja, je laat haar alleen. Slecht hoorquote:
En niet eens vragen of ik ook rook...tsssquote:Op woensdag 3 december 2014 21:31 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
"FERA! ETEN AL KLAAR?!"quote:Op woensdag 3 december 2014 21:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou het eng vinden om thuis te zitten en iemand roept ineens mijn FOK!naam.
Wow. Slet.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:35 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Valt me een beetje tegen dat ik van jou geen nudes heb.
Ik ben veel gewend.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Serieus, als je het echt zou zien ga je wel over je nek hoor.
Ook nog eten willen. Stalkers worden steeds vrijpostiger.quote:
Maakt niet uit als je maar nudes hebt.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:36 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je weet niet hoe ik eruit zie. Misschien ben ik wel heel lelijk.
Nee. Omdat eerst Faxie en waarschijnlijk ook yats en nu jij. Wow.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:39 schreef artelligence het volgende:
[..]
Omdat nudes van mij he? Van een willekeurige andere fok!ker is het doodnormaal...
Toch maar een beter slot op de deur!quote:Op woensdag 3 december 2014 21:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Ook nog eten willen. Stalkers worden steeds vrijpostiger.
En dat zijn alleen nog maar degene van wie jij het weet he.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee. Omdat eerst Faxie en waarschijnlijk ook yats en nu jij. Wow.
Terug waarnaartoe?quote:Op woensdag 3 december 2014 21:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Weet je, het is nog niet te laat om terug te gaan Samske.
Ik heb een waakhond.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Toch maar een beter slot op de deur!
Ja, op een 1 op 1 meet gaan zitten Fokken. Dieptepunt is wel bereikt.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:39 schreef Inolvidable het volgende:
Kijk hoe gezellig wij het hebben.
Geen nudes van mijquote:Op woensdag 3 december 2014 21:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Turnhout.quote:
Ook gij, Roycus?quote:Op woensdag 3 december 2014 21:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dat zijn alleen nog maar degene van wie jij het weet he.
Ik heb wel nudes. Ergens...quote:Op woensdag 3 december 2014 21:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Oh. Right. Dan blijf ik niet voor het eten.quote:
Lief van je, maar ik heb familiekwesties.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:36 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ah ok, anders had ik je een warm welkom gegeven.
Way out of our league.quote:
Dat klinkt ernstigquote:Op woensdag 3 december 2014 21:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lief van je, maar ik heb familiekwesties.
KPD?quote:
Dat is lief. Maar ik weet niet of je er iets aan zult hebben.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik bewaar mijn nudes voor jou feerbeer
Ik gaf je een compliment. Zeikstraal.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oké, genoeg gedisst voor vandaag.
Welterusten allen.
Nee haha. Kan niet he. Krijg ik teveel DM'squote:Op woensdag 3 december 2014 21:42 schreef Fera het volgende:
[..]
KPD?
[..]
Dat is lief. Maar ik weet niet of je er iets aan zult hebben.
Zo gaat elke fokmeet toch?quote:Op woensdag 3 december 2014 21:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, op een 1 op 1 meet gaan zitten Fokken. Dieptepunt is wel bereikt.
Ah, gecondoleerd.quote:
Ik ben een geduldig persoon.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:42 schreef Fera het volgende:
[..]
KPD?
[..]
Dat is lief. Maar ik weet niet of je er iets aan zult hebben.
Ik las "your" league.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik gaf je een compliment. Zeikstraal.
Lang niet altijd, of ik leef in een andere dimensie.quote:
Begrijpelijk. Dan moet je net als Kaneel elke dag vroeg naar bed omdat je doodmoe bent van alle verzoeken en oneerbare voorstellen van je af te slaan.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:43 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee haha. Kan niet he. Krijg ik teveel DM's
Toen ik Fera meette geen seconde op fokquote:Op woensdag 3 december 2014 21:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Lang niet altijd, of ik leef in een andere dimensie.
Dit ja, alleen zit mijn baard rond mn schaamstreek.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Dan moet je net als Kaneel elke dag vroeg naar bed omdat je doodmoe bent van alle verzoeken en oneerbare voorstellen van je af te slaan.
Mwimwimwimwimwiquote:Op woensdag 3 december 2014 21:44 schreef Samzz het volgende:
Er zit een jongeman in de trein met een mateloos vervelende stem. Bah.
Zet je bril op.quote:
Ren nu het nog kanquote:Op woensdag 3 december 2014 21:44 schreef Inolvidable het volgende:
Telefoon is leeg en ik zit hier met Yats. Help.
Ik krijg het Amber alert wel.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:44 schreef Inolvidable het volgende:
Ach, Yats bijt niet.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:44 schreef Inolvidable het volgende:
Koop een biertjequote:Op woensdag 3 december 2014 21:44 schreef Inolvidable het volgende:
Halloquote:Op woensdag 3 december 2014 21:44 schreef Californium het volgende:
O hai
Met een vriend wat gegeten en gebabbeld.
Was leuk! Nu douchen en morgen vroeg op! Drukke dag op werk met jaarlijkse labcleaning naast mijn regular werk! Blugh!
Moeten we je komen redden?quote:Op woensdag 3 december 2014 21:44 schreef Inolvidable het volgende:
quote:Op woensdag 3 december 2014 21:45 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik krijg het Amber alert wel.
Waz met jou?quote:Op woensdag 3 december 2014 21:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Dan moet je net als Kaneel elke dag vroeg naar bed omdat je doodmoe bent van alle verzoeken en oneerbare voorstellen van je af te slaan.
Heb ik nooit in bed.quote:
Ego gained 500 exp.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Toen ik Fera meette geen seconde op fok
Ik denk eerder dat ik dan ontvoerd word.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:45 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik krijg het Amber alert wel.
Ik wilde nu een duidelijk compliment maken.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waz met jou?
Laatste keer dat ik een verzoek kreeg, is al weer maanden geleden
[..]
Heb ik nooit in bed.
Hopelijk kan je tegen benauwde en vochtige ruimtes.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:46 schreef yats het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ik dan ontvoerd word.
vrouwen en humor hequote:Op woensdag 3 december 2014 21:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wilde nu een duidelijk compliment maken.En een beetje grappen en grollen.
Too old for an Amber alert. Too old. Zie het wel op Opsporing Verzocht dan. Man van oudere leeftijd ontvoerd door tienermeid.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:46 schreef yats het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ik dan ontvoerd word.
Ja, en dat wordt geloofd?quote:Op woensdag 3 december 2014 21:47 schreef artelligence het volgende:
[..]
Too old for an Amber alert. Too old. Zie het wel op Opsporing Verzocht dan. Man van oudere leeftijd ontvoerd door tienermeid.
Niet haten op mijn humor. Die is prachtig.quote:
quote:Op woensdag 3 december 2014 21:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Hopelijk kan je tegen benauwde en vochtige ruimtes.
Update:quote:Op woensdag 3 december 2014 21:47 schreef artelligence het volgende:
[..]
Too old for an Amber alert. Too old. Zie het wel op Opsporing Verzocht dan. Man van oudere leeftijd ontvoerd door tienermeid.
okquote:Op woensdag 3 december 2014 21:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Niet haten op mijn humor. Die is prachtig.
quote:Op woensdag 3 december 2014 21:47 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik wilde nu een duidelijk compliment maken.En een beetje grappen en grollen.
Hahahahahhahaquote:Op woensdag 3 december 2014 21:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Update:
Politie heeft slachtoffer aangetroffen in kelder van de 19 jarige verdachte.
Slachtoffer weigert echter uit de kelder te komen.
Stockholm syndroom.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Update:
Politie heeft slachtoffer aangetroffen in kelder van de 19 jarige verdachte.
Slachtoffer weigert echter uit de kelder te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |