Je weet niet hoe ik eruit zie. Misschien ben ik wel heel lelijk.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:35 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Valt me een beetje tegen dat ik van jou geen nudes heb.
Ik zou het eng vinden om thuis te zitten en iemand roept ineens mijn FOK!naam.quote:
Ja, je laat haar alleen. Slecht hoorquote:
En niet eens vragen of ik ook rook...tsssquote:Op woensdag 3 december 2014 21:31 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Yats zit alleen aan een tafel en ik rook buiten. We kunnen elkaar niet uitstaan.
"FERA! ETEN AL KLAAR?!"quote:Op woensdag 3 december 2014 21:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou het eng vinden om thuis te zitten en iemand roept ineens mijn FOK!naam.
Wow. Slet.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:35 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Valt me een beetje tegen dat ik van jou geen nudes heb.
Ik ben veel gewend.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Serieus, als je het echt zou zien ga je wel over je nek hoor.
Ook nog eten willen. Stalkers worden steeds vrijpostiger.quote:
Maakt niet uit als je maar nudes hebt.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:36 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je weet niet hoe ik eruit zie. Misschien ben ik wel heel lelijk.
Nee. Omdat eerst Faxie en waarschijnlijk ook yats en nu jij. Wow.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:39 schreef artelligence het volgende:
[..]
Omdat nudes van mij he? Van een willekeurige andere fok!ker is het doodnormaal...
Toch maar een beter slot op de deur!quote:Op woensdag 3 december 2014 21:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Ook nog eten willen. Stalkers worden steeds vrijpostiger.
En dat zijn alleen nog maar degene van wie jij het weet he.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Nee. Omdat eerst Faxie en waarschijnlijk ook yats en nu jij. Wow.
Terug waarnaartoe?quote:Op woensdag 3 december 2014 21:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Weet je, het is nog niet te laat om terug te gaan Samske.
Ik heb een waakhond.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Toch maar een beter slot op de deur!
Ja, op een 1 op 1 meet gaan zitten Fokken. Dieptepunt is wel bereikt.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:39 schreef Inolvidable het volgende:
Kijk hoe gezellig wij het hebben.
Geen nudes van mijquote:Op woensdag 3 december 2014 21:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Turnhout.quote:
Ook gij, Roycus?quote:Op woensdag 3 december 2014 21:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dat zijn alleen nog maar degene van wie jij het weet he.
Ik heb wel nudes. Ergens...quote:Op woensdag 3 december 2014 21:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Oh. Right. Dan blijf ik niet voor het eten.quote:
Lief van je, maar ik heb familiekwesties.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:36 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ah ok, anders had ik je een warm welkom gegeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |