quote:Op woensdag 3 december 2014 21:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Van lichamelijke inspanning krijg je het warm toch.
En dan kan ik bewijzen door mijn uithoudingsvermogen dat ik nog lang niet afgeschreven ben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
whahaha
Yvie is denk ik mijn cadeautje aan het regelen.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, Yvie is er niet dus moet hij een ander hebben.
Niks moetquote:Op woensdag 3 december 2014 21:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, Yvie is er niet dus moet hij een ander hebben.
Schouderlengte is wel leuk. En dan eventueel lagen erin.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tot op mijn schouders sowieso. Max iets van 15 cm eraf.
Kom je ook langs Zwolle?quote:Op woensdag 3 december 2014 21:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Schouderlengte is wel leuk. En dan eventueel lagen erin.En een lok of pony. Moet je even bedenken wat goed bij je staat. Schouderlengte staat iedereen wel een pony opzij geloof ik ook.
Met een kwartiertje ongeveer in Deventer.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hallon. Al bijna in het mooie Twente?
Dat zou dan wel lief zijn van d'r.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Yvie is denk ik mijn cadeautje aan het regelen.
Alles mag.quote:
Deventerquote:Op woensdag 3 december 2014 21:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Met een kwartiertje ongeveer in Deventer.
Om kappersadvies te geven?quote:
Haten op Deventer. Ik heb die plek mooi gemaakt voor je.quote:
Da's waar.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Haten op Deventer. Ik heb die plek mooi gemaakt voor je.
Yats zit alleen aan een tafel en ik rook buiten. We kunnen elkaar niet uitstaan.quote:
wat.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:31 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Yats zit alleen aan een tafel en ik rook buiten. We kunnen elkaar niet uitstaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |