Dan helemaal tof jaquote:Op woensdag 3 december 2014 21:15 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee is vriendschappelijkGewoon een meet. Is leuk!
Stuur je zo wel DMquote:Op woensdag 3 december 2014 21:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Alledrie wel eigenlijk. Als het mogelijk is.Ik vind dat altijd wel leuk om te zien, hoe mensen over de jaren heen veranderd zijn. Of juist niet.
Is goed.quote:
Babyvet?quote:Op woensdag 3 december 2014 21:17 schreef Myraela het volgende:
Ik ben altijd veel te dik geweest. Vroeger dacht mijn moeder altijd "dat trekt wel bij als je groeit". Maar nu ben ik kei lang en kei dik.
mietjequote:Op woensdag 3 december 2014 21:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach af en toe een dutje moet kunnen.
Komt door de kou denk ik
Ik heb ook maar weinig oude foto'squote:Op woensdag 3 december 2014 21:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Is goed.
Zou zulke foto's ook wel van mezelf willen hebben. Hier dan. Ze liggen allemaal bij m'n moeder. Oudste foto die ik heb was toen ik 18 was, maar dan zie je weinig verschil. Alleen iets minder dik.
Misschien is het een teken...quote:Op woensdag 3 december 2014 21:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb ook maar weinig oude foto's
U_Uquote:Op woensdag 3 december 2014 21:15 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee is vriendschappelijkGewoon een meet. Is leuk!
Dat je toen al zo verdorven was dat het op de foto's al te zien is!quote:
quote:Op woensdag 3 december 2014 21:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat je toen al zo verdorven was dat het op de foto's al te zien is!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je poste er laatst nog eentje. Die was wel grappig.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb ook maar weinig oude foto's
^quote:Op woensdag 3 december 2014 21:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Je poste er laatst nog eentje. Die was wel grappig.
Wil je de lengte houden of niet?quote:Op woensdag 3 december 2014 21:21 schreef Myraela het volgende:
Mijn moeder gaat me mee nemen naar de kapper, hoe zal ik mijn haar laten knippen? Ik weet het niet meer.
Van lichamelijke inspanning krijg je het warm toch.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, Yvie is er niet dus moet hij een ander hebben.quote:
Kort en pittigquote:Op woensdag 3 december 2014 21:21 schreef Myraela het volgende:
Mijn moeder gaat me mee nemen naar de kapper, hoe zal ik mijn haar laten knippen? Ik weet het niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |