Wel handig, ja.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Gewoon iemand zoeken die normaal kan communiceren.
quote:
Laatste poste ik ook zoiets.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:01 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hadden we elkaar maar ontmoet in een ander leven![]()
Niks burnquote:Op woensdag 3 december 2014 20:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zullen we onze resources poolen?
[..]
Haha, burn
Misschien in een volgend leven. Als je in reïncarnatie gelooft tenminste.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:02 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hehehe toeval. Dat is toeval.
Nopequote:Op woensdag 3 december 2014 21:02 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien in een volgend leven. Als je in reïncarnatie gelooft tenminste.
We rijpen goed, Roy. We rijpen goed.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:02 schreef Royco1 het volgende:
Na het eten een dutje doen, dan weet je dat je echt oud aan het worden bent
Een vriend die een kind van bijna 1 heeft en een andere oude kameraad die papa wordt... dan weet je dat je oud bentquote:Op woensdag 3 december 2014 21:02 schreef Royco1 het volgende:
rip in piecesquote:
Tienerzwangerschappen.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Een vriend die een kind van bijna 1 heeft en een andere oude kameraad die papa wordt... dan weet je dat je oud bent
hier in de vriendengroep is nummer 7 al op komst.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:04 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Een vriend die een kind van bijna 1 heeft en een andere oude kameraad die papa wordt... dan weet je dat je oud bent
27 en 26 jaar.quote:
quote:Op woensdag 3 december 2014 21:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
hier in de vriendengroep is nummer 7 al op komst.
quote:
O. Jij hebt oude vrienden dan. Heeft niets met jou te maken dus.quote:
True.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:05 schreef Fera het volgende:
[..]
O. Jij hebt oude vrienden dan. Heeft niets met jou te maken dus.
Hoe is het met de dame uit het Noorden?quote:
Want jij bent nog 19, toch?quote:
Ik was als kind echt een 'scharminkel'. Als tiener ook, als begin twintiger 'gespierd'.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:05 schreef Fera het volgende:
[..]
Je bent het tenminste ooit geweest. Ik kan het me niet eens voorstellen.
Ik ben de tel kwijt...quote:Op woensdag 3 december 2014 21:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
hier in de vriendengroep is nummer 7 al op komst.
Hier ook koophuis, eentje met een relatie van 3 jaar, eentje met een van amper een half jaar en al een kind op komstquote:Op woensdag 3 december 2014 21:09 schreef artelligence het volgende:
Nog geen kids in de vriendengroep. Wel samenwonend, relaties van 8+ jaar, koophuis dit dat alles.
Ach ja, times changequote:Op woensdag 3 december 2014 21:10 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hier ook koophuis, eentje met een relatie van 3 jaar, eentje met een van amper een half jaar en al een kind op komst
Times change, people change, everything changes.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:11 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ach ja, times change
Ik ben de enige die in de Randstad werkt. De rest woont allemaal in het hoge noorden, werk relatief in de buurt.
Vrienden ook, de samenstelling van vriendengroepen ook. Vroeger kon ik daar best wel 'verdrietig' om zijn. Dat je als beste vrienden uit elkaar groeit bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Times change, people change, everything changes.
quote:Op woensdag 3 december 2014 21:02 schreef Royco1 het volgende:
Zonde wel ja. Maar goed, zo gaan die dingen.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:13 schreef artelligence het volgende:
[..]
Vrienden ook, de samenstelling van vriendengroepen ook. Vroeger kon ik daar best wel 'verdrietig' om zijn. Dat je als beste vrienden uit elkaar groeit bijvoorbeeld.
Tja als ze aan de vrouw en kinderen gaan en vervolgens nooit meer wat van zich laten horen.....quote:Op woensdag 3 december 2014 21:13 schreef artelligence het volgende:
[..]
Vrienden ook, de samenstelling van vriendengroepen ook. Vroeger kon ik daar best wel 'verdrietig' om zijn. Dat je als beste vrienden uit elkaar groeit bijvoorbeeld.
Hij is haar nu dronken aan het voeren vermoed ikquote:Op woensdag 3 december 2014 21:13 schreef artelligence het volgende:
Overigens... nog niets gehoord van yats en Involvable
Ik betwijfel of ze elkaar daten, al zou het wel tof zijnquote:Op woensdag 3 december 2014 21:13 schreef artelligence het volgende:
Overigens... nog niets gehoord van yats en Involvable
Pics?quote:Op woensdag 3 december 2014 21:09 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik was als kind echt een 'scharminkel'. Als tiener ook, als begin twintiger 'gespierd'.
Nee is vriendschappelijkquote:Op woensdag 3 december 2014 21:14 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik betwijfel of ze elkaar daten, al zou het wel tof zijn
Van welke periode? Kan wel sturen via DMquote:Op woensdag 3 december 2014 21:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Pics?![]()
Ik was altijd al stevig, maar nooit echt dik dik. Ik was ook erg groot voor mijn leeftijd vroeger. Nooit echt superslank geweest, maar ook geen overgewicht. Tot 3 jaar geleden.
Uhuh, "vriendschappelijk"quote:Op woensdag 3 december 2014 21:15 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee is vriendschappelijkGewoon een meet. Is leuk!
Alledrie wel eigenlijk. Als het mogelijk is.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:16 schreef artelligence het volgende:
[..]
Van welke periode? Kan wel sturen via DM
Dan helemaal tof jaquote:Op woensdag 3 december 2014 21:15 schreef artelligence het volgende:
[..]
Stuur je zo wel DMquote:Op woensdag 3 december 2014 21:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Alledrie wel eigenlijk. Als het mogelijk is.Ik vind dat altijd wel leuk om te zien, hoe mensen over de jaren heen veranderd zijn. Of juist niet.
Is goed.quote:
Babyvet?quote:Op woensdag 3 december 2014 21:17 schreef Myraela het volgende:
Ik ben altijd veel te dik geweest. Vroeger dacht mijn moeder altijd "dat trekt wel bij als je groeit". Maar nu ben ik kei lang en kei dik.
mietjequote:Op woensdag 3 december 2014 21:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ach af en toe een dutje moet kunnen.
Komt door de kou denk ik
Ik heb ook maar weinig oude foto'squote:Op woensdag 3 december 2014 21:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Is goed.
Zou zulke foto's ook wel van mezelf willen hebben. Hier dan. Ze liggen allemaal bij m'n moeder. Oudste foto die ik heb was toen ik 18 was, maar dan zie je weinig verschil. Alleen iets minder dik.
Misschien is het een teken...quote:Op woensdag 3 december 2014 21:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb ook maar weinig oude foto's
U_Uquote:Op woensdag 3 december 2014 21:15 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat je toen al zo verdorven was dat het op de foto's al te zien is!quote:
quote:Op woensdag 3 december 2014 21:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat je toen al zo verdorven was dat het op de foto's al te zien is!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je poste er laatst nog eentje. Die was wel grappig.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:20 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb ook maar weinig oude foto's
^quote:Op woensdag 3 december 2014 21:23 schreef Fera het volgende:
[..]
Je poste er laatst nog eentje. Die was wel grappig.
Wil je de lengte houden of niet?quote:Op woensdag 3 december 2014 21:21 schreef Myraela het volgende:
Mijn moeder gaat me mee nemen naar de kapper, hoe zal ik mijn haar laten knippen? Ik weet het niet meer.
Van lichamelijke inspanning krijg je het warm toch.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, Yvie is er niet dus moet hij een ander hebben.quote:
Kort en pittigquote:Op woensdag 3 december 2014 21:21 schreef Myraela het volgende:
Mijn moeder gaat me mee nemen naar de kapper, hoe zal ik mijn haar laten knippen? Ik weet het niet meer.
quote:Op woensdag 3 december 2014 21:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Van lichamelijke inspanning krijg je het warm toch.
En dan kan ik bewijzen door mijn uithoudingsvermogen dat ik nog lang niet afgeschreven ben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
whahaha
Yvie is denk ik mijn cadeautje aan het regelen.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, Yvie is er niet dus moet hij een ander hebben.
Niks moetquote:Op woensdag 3 december 2014 21:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, Yvie is er niet dus moet hij een ander hebben.
Schouderlengte is wel leuk. En dan eventueel lagen erin.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tot op mijn schouders sowieso. Max iets van 15 cm eraf.
Kom je ook langs Zwolle?quote:Op woensdag 3 december 2014 21:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Schouderlengte is wel leuk. En dan eventueel lagen erin.En een lok of pony. Moet je even bedenken wat goed bij je staat. Schouderlengte staat iedereen wel een pony opzij geloof ik ook.
Met een kwartiertje ongeveer in Deventer.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:29 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hallon. Al bijna in het mooie Twente?
Dat zou dan wel lief zijn van d'r.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Yvie is denk ik mijn cadeautje aan het regelen.
Alles mag.quote:
Deventerquote:Op woensdag 3 december 2014 21:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Met een kwartiertje ongeveer in Deventer.
Om kappersadvies te geven?quote:
Haten op Deventer. Ik heb die plek mooi gemaakt voor je.quote:
Da's waar.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:30 schreef Fera het volgende:
[..]
Haten op Deventer. Ik heb die plek mooi gemaakt voor je.
Yats zit alleen aan een tafel en ik rook buiten. We kunnen elkaar niet uitstaan.quote:
wat.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:31 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Yats zit alleen aan een tafel en ik rook buiten. We kunnen elkaar niet uitstaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |