Goed zoquote:Op woensdag 3 december 2014 20:21 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik erger me aan mijn eigen TT vanwege de opzettelijke spelfout.
Voorspelbaarquote:
quote:
Ik drijf weg op mijn tranen.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:31 schreef artelligence het volgende:
[..]
<faxie>druip je al ja?</faxie>
Ik zou zoiets nooit zeggenquote:Op woensdag 3 december 2014 20:31 schreef artelligence het volgende:
[..]
<faxie>druip je al ja?</faxie>
Geen fatness?quote:
Hoeft nietquote:
quote:
Knuffelberen.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik kom er steeds meer achter dat er genoeg chicks voor de knuffelbeer look gaan
Zijn die er, ja? ;Oquote:Op woensdag 3 december 2014 20:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Kloptquote:Op woensdag 3 december 2014 20:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Nee, hoeft niet. Nee, ik heb niet gekeken. Beenhaar is ook niet rood.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:36 schreef Fascination het volgende:
Ik bedacht me laatst dat roodharige mannen ook rood konthaar moeten hebben.
Lekker rood haar rimmenquote:Op woensdag 3 december 2014 20:36 schreef Fascination het volgende:
Jahoor, ik had toch een relatie dit jaar?quote:
Niet iedereen heeft konthaar.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:36 schreef Fascination het volgende:
Wie heeft er geen konthaar dan? Iedereen wel van nature. Mensen die het niet hebben halen het weg.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft konthaar.
Niet al het haar is dezelfde kleur, zoals bij mij. :$
Jij hebt groen konthaar zeker?quote:Op woensdag 3 december 2014 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft konthaar.
Niet al het haar is dezelfde kleur, zoals bij mij. :$
Kunnen we eens ophouden met het praten over rimmen.quote:
Echt? Dit is voor het eerst dat ik je daarover hoorquote:Op woensdag 3 december 2014 20:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jahoor, ik had toch een relatie dit jaar?
Hint takenquote:Op woensdag 3 december 2014 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kunnen we eens ophouden met het praten over rimmen.
[..]
Echt? Dit is voor het eerst dat ik je daarover hoor
Sorryquote:Op woensdag 3 december 2014 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Echt? Dit is voor het eerst dat ik je daarover hoor
Deet ontharingscrème.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:38 schreef artelligence het volgende:
[..]
Sorry![]()
LIF / Konthaar verwijderen
Oké.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet handig op dat soort plekjes toch?quote:
Weet niet, maar meeste vrouwen die ik daar heb gezien hadden niet meer dan wat kleine blonde haartjes.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Wie heeft er geen konthaar dan? Iedereen wel van nature. Mensen die het niet hebben halen het weg.
Bruin van de poepquote:Op woensdag 3 december 2014 20:37 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jij hebt groen konthaar zeker?
quote:Op woensdag 3 december 2014 20:39 schreef artelligence het volgende:
[..]
Gewoon deo en aansteker toch?
Deet is anti-muggenspul. Ontharingscrème is van Veet.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet handig op dat soort plekjes toch?
Meeste vrouwen halen het ook weg geloof ik.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet niet, maar meeste vrouwen die ik daar heb gezien hadden niet meer dan wat kleine blonde haartjes.
[..]
Bruin van de poep
Ik weet wat Deet isquote:Op woensdag 3 december 2014 20:40 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Deet is anti-muggenspul. Ontharingscrème is van Veet.
Is ook een fijner gezicht ja. Maar goed, we gaan het niet weer over *** hebben.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Meeste vrouwen halen het ook weg geloof ik.
Maar daar moest ik om lachen. Niet per se om ontharingscrème op die plek.quote:
Ohquote:Op woensdag 3 december 2014 20:40 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Deet is anti-muggenspul. Ontharingscrème is van Veet.
Kunnen we gelijk ophouden met over seks praten vind ik.quote:
Echt? Ondanks 5 jaar relatie daar nooit iets over gehoord of gezienquote:Op woensdag 3 december 2014 20:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Meeste vrouwen halen het ook weg geloof ik.
Misschien nooit ter sprake gekomen. Is op zich niet gek. Heb ook zelden met iemand over m'n konthaar gepraat.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kunnen we gelijk ophouden met over seks praten vind ik.
[..]
Echt? Ondanks 5 jaar relatie daar nooit iets over gehoord of gezien
quote:Op woensdag 3 december 2014 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kunnen we gelijk ophouden met over seks praten vind ik.
Nee, dan is er ook seks. Platonische vriendschappen.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:43 schreef artelligence het volgende:
[..]We gaan het over relaties hebben.
Of de zwarte piet discussie aanwakkeren.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:43 schreef artelligence het volgende:
No thanksquote:Op woensdag 3 december 2014 20:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Of de zwarte piet discussie aanwakkeren.
Ze schoor alleen haar benen en schaamhaar. Verder hadden we geen ontharingsdingen in huis.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien nooit ter sprake gekomen. Is op zich niet gek. Heb ook zelden met iemand over m'n konthaar gepraat.
Pijnlijk dit.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:43 schreef artelligence het volgende:
Oh... Maar dit is de Relaties SCquote:Op woensdag 3 december 2014 20:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze schoor alleen haar benen en schaamhaar. Verder hadden we geen ontharingsdingen in huis.
Mja, misschien deed ze het stiekem.
[..]
Pijnlijk dit.
Je kunt het redelijk makkelijk met het schaamhaar meepakken. Nou ja, makkelijk. Beetje lenigheid kan geen kwaad.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze schoor alleen haar benen en schaamhaar. Verder hadden we geen ontharingsdingen in huis.
Mja, misschien deed ze het stiekem.
[..]
Pijnlijk dit.
Ow dan ga ik maarquote:Op woensdag 3 december 2014 20:43 schreef artelligence het volgende:
Hahahaha ok ok.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Men zegt dat er een relatie is tussen zwarte piet en slavernij.
Wat niet is kan nog komenquote:Op woensdag 3 december 2014 20:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Voor een relaties SC zijn er niet veel mensen met een relatie
Waarom?quote:Op woensdag 3 december 2014 20:49 schreef Fascination het volgende:
http://forum.sekswoordenboek.nl/index.php?topic=157089.0
Je bent wel echt fucked als al het haar rood is op je lichaam.
Wat is geweest laten we voor wat het isquote:
Oh, ja.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:49 schreef Fera het volgende:
Is de Relaties SC niet bedoeld voor mensen die nog geen relatie hebben maar er wel één willen? Dat impliceert de OP wel.
Hihi, je zei komen.quote:
Nou, dat durf ik nog niet hoorquote:Op woensdag 3 december 2014 20:51 schreef artelligence het volgende:
[..]
Oh, ja.
Dan zit ik goed! Ik wil NU een relatie. De eerste die zich aanmeld als gegadigde heeft een relatie met mij.
Voor ALTIJD!
Staat vrij lelijk vind ik. Nee, niet iedereen zal dat vinden.quote:
Brb.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb al een tijd geen nudies meer ontvangen. Zonde.
Neuh, juist niet imo. Het kan 2 kanten opquote:Op woensdag 3 december 2014 20:49 schreef Fera het volgende:
Is de Relaties SC niet bedoeld voor mensen die nog geen relatie hebben maar er wel één willen? Dat impliceert de OP wel.
Maar waarom ben je dan meteen fucked? Klinkt zo hard.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Staat vrij lelijk vind ik. Nee, niet iedereen zal dat vinden.
Ik al maanden nietquote:Op woensdag 3 december 2014 20:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Die andere SC laat ik ook volledig buiten beschouwing. Maar natuurlijk is er plek voor iedereen hier.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Neuh, juist niet imo. Het kan 2 kanten op.
De andere sc is meer voor mensen met issues als ik het gifje mag geloven.
Ik heb wel problemen, maar wil ook weer niet zeggen dat ik zo'n verloren mens ben.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Die andere SC laat ik ook volledig buiten beschouwing. Maar natuurlijk is er plek voor iedereen hier.
mybodyisready.jpgquote:
quote:Op woensdag 3 december 2014 20:52 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik al maanden nietIk voel je pijn.
Zelfs geen sexting...
Hm ja, de tekst eronder zegt het wel ja. Keek naar de tt en het plaatjequote:Op woensdag 3 december 2014 20:53 schreef Fera het volgende:
[..]
Die andere SC laat ik ook volledig buiten beschouwing. Maar natuurlijk is er plek voor iedereen hier.
Beyond redemption!quote:Op woensdag 3 december 2014 20:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hihi, ja, ik heb een verdorven geest. Zie sig.
Wat zijn de benefits?quote:Op woensdag 3 december 2014 20:51 schreef artelligence het volgende:
[..]
Oh, ja.
Dan zit ik goed! Ik wil NU een relatie. De eerste die zich aanmeld als gegadigde heeft een relatie met mij.
Voor ALTIJD!
Faxie wil je vast wel helpen.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ben lief voor je. En zal mijn best doen om je te laten genieten.quote:
Ik wil jou wel helpenquote:Op woensdag 3 december 2014 20:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Faxie wil je vast wel helpen.
Zullen we onze resources poolen?quote:Op woensdag 3 december 2014 20:55 schreef artelligence het volgende:
[..]
OK, bij deze roep ik ook alle deernes op mij hun nudies te sturen!
Appen mag naar 0612348765!
Haha, burnquote:Op woensdag 3 december 2014 20:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Faxie wil je vast wel helpen.
Silent treatment is voor 16-jarigen.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:56 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ben lief voor je. En zal mijn best doen om je te laten genieten.
Ik zal er voor je zijn, ook als je een bitch bent. En ik zal je silent treatment doorbreken.
Deal!quote:Op woensdag 3 december 2014 20:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zullen we onze resources poolen?
[..]
Haha, burn
Zo lang heb ik al geen relatie gehad dusquote:Op woensdag 3 december 2014 20:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Silent treatment is voor 16-jarigen.
Gewoon iemand zoeken die normaal kan communiceren.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:57 schreef artelligence het volgende:
[..]
Zo lang heb ik al geen relatie gehad dus
quote:Op woensdag 3 december 2014 20:56 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ben lief voor je. En zal mijn best doen om je te laten genieten.
Ik zal er voor je zijn, ook als je een bitch bent. En ik zal je silent treatment doorbreken.
Communication = keyquote:Op woensdag 3 december 2014 20:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Gewoon iemand zoeken die normaal kan communiceren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |