Of de zwarte piet discussie aanwakkeren.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:43 schreef artelligence het volgende:
[..]We gaan het over relaties hebben.
No thanksquote:Op woensdag 3 december 2014 20:44 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Of de zwarte piet discussie aanwakkeren.
Ze schoor alleen haar benen en schaamhaar. Verder hadden we geen ontharingsdingen in huis.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:43 schreef Fera het volgende:
[..]
Misschien nooit ter sprake gekomen. Is op zich niet gek. Heb ook zelden met iemand over m'n konthaar gepraat.
Pijnlijk dit.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:43 schreef artelligence het volgende:
Oh... Maar dit is de Relaties SCquote:Op woensdag 3 december 2014 20:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze schoor alleen haar benen en schaamhaar. Verder hadden we geen ontharingsdingen in huis.
Mja, misschien deed ze het stiekem.
[..]
Pijnlijk dit.
Je kunt het redelijk makkelijk met het schaamhaar meepakken. Nou ja, makkelijk. Beetje lenigheid kan geen kwaad.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ze schoor alleen haar benen en schaamhaar. Verder hadden we geen ontharingsdingen in huis.
Mja, misschien deed ze het stiekem.
[..]
Pijnlijk dit.
Ow dan ga ik maarquote:Op woensdag 3 december 2014 20:43 schreef artelligence het volgende:
Hahahaha ok ok.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:45 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Men zegt dat er een relatie is tussen zwarte piet en slavernij.
Wat niet is kan nog komenquote:Op woensdag 3 december 2014 20:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Voor een relaties SC zijn er niet veel mensen met een relatie
Waarom?quote:Op woensdag 3 december 2014 20:49 schreef Fascination het volgende:
http://forum.sekswoordenboek.nl/index.php?topic=157089.0
Je bent wel echt fucked als al het haar rood is op je lichaam.
Wat is geweest laten we voor wat het isquote:
Oh, ja.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:49 schreef Fera het volgende:
Is de Relaties SC niet bedoeld voor mensen die nog geen relatie hebben maar er wel één willen? Dat impliceert de OP wel.
Hihi, je zei komen.quote:
Nou, dat durf ik nog niet hoorquote:Op woensdag 3 december 2014 20:51 schreef artelligence het volgende:
[..]
Oh, ja.
Dan zit ik goed! Ik wil NU een relatie. De eerste die zich aanmeld als gegadigde heeft een relatie met mij.
Voor ALTIJD!
Staat vrij lelijk vind ik. Nee, niet iedereen zal dat vinden.quote:
Brb.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb al een tijd geen nudies meer ontvangen. Zonde.
Neuh, juist niet imo. Het kan 2 kanten opquote:Op woensdag 3 december 2014 20:49 schreef Fera het volgende:
Is de Relaties SC niet bedoeld voor mensen die nog geen relatie hebben maar er wel één willen? Dat impliceert de OP wel.
Maar waarom ben je dan meteen fucked? Klinkt zo hard.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Staat vrij lelijk vind ik. Nee, niet iedereen zal dat vinden.
Ik al maanden nietquote:Op woensdag 3 december 2014 20:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb al een tijd geen nudies meer ontvangen. Zonde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |