Jahoor, ik had toch een relatie dit jaar?quote:
Niet iedereen heeft konthaar.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:36 schreef Fascination het volgende:
Ik bedacht me laatst dat roodharige mannen ook rood konthaar moeten hebben.
Wie heeft er geen konthaar dan? Iedereen wel van nature. Mensen die het niet hebben halen het weg.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft konthaar.
Niet al het haar is dezelfde kleur, zoals bij mij. :$
Jij hebt groen konthaar zeker?quote:Op woensdag 3 december 2014 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft konthaar.
Niet al het haar is dezelfde kleur, zoals bij mij. :$
Kunnen we eens ophouden met het praten over rimmen.quote:
Echt? Dit is voor het eerst dat ik je daarover hoorquote:Op woensdag 3 december 2014 20:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jahoor, ik had toch een relatie dit jaar?
Hint takenquote:Op woensdag 3 december 2014 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kunnen we eens ophouden met het praten over rimmen.
[..]
Echt? Dit is voor het eerst dat ik je daarover hoor
Sorryquote:Op woensdag 3 december 2014 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Echt? Dit is voor het eerst dat ik je daarover hoor
Deet ontharingscrème.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:38 schreef artelligence het volgende:
[..]
Sorry![]()
LIF / Konthaar verwijderen
Oké.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet handig op dat soort plekjes toch?quote:
Weet niet, maar meeste vrouwen die ik daar heb gezien hadden niet meer dan wat kleine blonde haartjes.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Wie heeft er geen konthaar dan? Iedereen wel van nature. Mensen die het niet hebben halen het weg.
Bruin van de poepquote:Op woensdag 3 december 2014 20:37 schreef artelligence het volgende:
[..]
Jij hebt groen konthaar zeker?
quote:Op woensdag 3 december 2014 20:39 schreef artelligence het volgende:
[..]
Gewoon deo en aansteker toch?
Deet is anti-muggenspul. Ontharingscrème is van Veet.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Niet handig op dat soort plekjes toch?
Meeste vrouwen halen het ook weg geloof ik.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet niet, maar meeste vrouwen die ik daar heb gezien hadden niet meer dan wat kleine blonde haartjes.
[..]
Bruin van de poep
Ik weet wat Deet isquote:Op woensdag 3 december 2014 20:40 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Deet is anti-muggenspul. Ontharingscrème is van Veet.
Is ook een fijner gezicht ja. Maar goed, we gaan het niet weer over *** hebben.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Meeste vrouwen halen het ook weg geloof ik.
Maar daar moest ik om lachen. Niet per se om ontharingscrème op die plek.quote:
Ohquote:Op woensdag 3 december 2014 20:40 schreef Fera het volgende:
[..]
[..]
Deet is anti-muggenspul. Ontharingscrème is van Veet.
Kunnen we gelijk ophouden met over seks praten vind ik.quote:
Echt? Ondanks 5 jaar relatie daar nooit iets over gehoord of gezienquote:Op woensdag 3 december 2014 20:40 schreef Fera het volgende:
[..]
Meeste vrouwen halen het ook weg geloof ik.
Misschien nooit ter sprake gekomen. Is op zich niet gek. Heb ook zelden met iemand over m'n konthaar gepraat.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kunnen we gelijk ophouden met over seks praten vind ik.
[..]
Echt? Ondanks 5 jaar relatie daar nooit iets over gehoord of gezien
quote:Op woensdag 3 december 2014 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kunnen we gelijk ophouden met over seks praten vind ik.
Nee, dan is er ook seks. Platonische vriendschappen.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:43 schreef artelligence het volgende:
[..]We gaan het over relaties hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |