Deventer is gelukkig geen Twente. En dank jequote:
Als ik bij andere een pony zie vind ik het altijd tof, maar ik heb het zelf ook gehad en dan zit het echt afschuwelijk. In plaats van een volle pony worden het altijd van die lelijke plukken.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Schouderlengte is wel leuk. En dan eventueel lagen erin.En een lok of pony. Moet je even bedenken wat goed bij je staat. Schouderlengte staat iedereen wel een pony opzij geloof ik ook.
quote:Op woensdag 3 december 2014 21:31 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Yats zit alleen aan een tafel en ik rook buiten. We kunnen elkaar niet uitstaan.
Fopje.quote:
Ik heb al een gaatje voor je vrij gemaakt.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Deventer is gelukkig geen Twente. En dank je.
Misschien gewoon een lok dan?quote:Op woensdag 3 december 2014 21:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als ik bij andere een pony zie vind ik het altijd tof, maar ik heb het zelf ook gehad en dan zit het echt afschuwelijk. In plaats van een volle pony worden het altijd van die lelijke plukken.
Ik heb zo'n hekel aan haar voor m'n ogen, of waar je constant aan moet zitten om het goed te doen.quote:
Daarvoor moet je bij Fax zijn.quote:
quote:Op woensdag 3 december 2014 21:31 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Yats zit alleen aan een tafel en ik rook buiten. We kunnen elkaar niet uitstaan.
Whoehoe.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb al een gaatje voor je vrij gemaakt.
Meerdere zelfs.![]()
Dan alleen korter. Met lagen. En dan aan de voorkant geknipt zodat het mooi valt, maar dat weet de kapster wel. Als ze een beetje goed is.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb zo'n hekel aan haar voor m'n ogen, of waar je constant aan moet zitten om het goed te doen.
Weet je, het is nog niet te laat om terug te gaan Samske.quote:
Waarom kun je niet lopen dan?quote:Op woensdag 3 december 2014 21:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jullie kunnen in ieder geval nog zelf lopen.
Heb je serieus nudes van 'm gekregen?quote:Op woensdag 3 december 2014 21:33 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Daarvoor moet je bij Fax zijn.
Niets, laat maarquote:Op woensdag 3 december 2014 21:34 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Waarom kun je niet lopen dan?
quote:Op woensdag 3 december 2014 21:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Weet je, het is nog niet te laat om terug te gaan Samske.
Valt me een beetje tegen dat ik van jou geen nudes heb.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:34 schreef artelligence het volgende:
[..]
Heb je serieus nudes van 'm gekregen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |