Way out of our league.quote:
Dat klinkt ernstigquote:Op woensdag 3 december 2014 21:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Lief van je, maar ik heb familiekwesties.
KPD?quote:
Dat is lief. Maar ik weet niet of je er iets aan zult hebben.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik bewaar mijn nudes voor jou feerbeer
Ik gaf je een compliment. Zeikstraal.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oké, genoeg gedisst voor vandaag.
Welterusten allen.
Nee haha. Kan niet he. Krijg ik teveel DM'squote:Op woensdag 3 december 2014 21:42 schreef Fera het volgende:
[..]
KPD?
[..]
Dat is lief. Maar ik weet niet of je er iets aan zult hebben.
Zo gaat elke fokmeet toch?quote:Op woensdag 3 december 2014 21:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ja, op een 1 op 1 meet gaan zitten Fokken. Dieptepunt is wel bereikt.
Ah, gecondoleerd.quote:
Ik ben een geduldig persoon.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:42 schreef Fera het volgende:
[..]
KPD?
[..]
Dat is lief. Maar ik weet niet of je er iets aan zult hebben.
Ik las "your" league.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik gaf je een compliment. Zeikstraal.
Lang niet altijd, of ik leef in een andere dimensie.quote:
Begrijpelijk. Dan moet je net als Kaneel elke dag vroeg naar bed omdat je doodmoe bent van alle verzoeken en oneerbare voorstellen van je af te slaan.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:43 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee haha. Kan niet he. Krijg ik teveel DM's
Toen ik Fera meette geen seconde op fokquote:Op woensdag 3 december 2014 21:43 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Lang niet altijd, of ik leef in een andere dimensie.
Dit ja, alleen zit mijn baard rond mn schaamstreek.quote:Op woensdag 3 december 2014 21:44 schreef Fera het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Dan moet je net als Kaneel elke dag vroeg naar bed omdat je doodmoe bent van alle verzoeken en oneerbare voorstellen van je af te slaan.
Mwimwimwimwimwiquote:Op woensdag 3 december 2014 21:44 schreef Samzz het volgende:
Er zit een jongeman in de trein met een mateloos vervelende stem. Bah.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |