SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laatste zin lijkt me logischquote:Op woensdag 3 december 2014 19:15 schreef sylvesterrr het volgende: [..] Ik gebruik Shaping Gum van Fuente op aanraden van mijn kapster.
[ afbeelding ] Zonder water krijg ik het er niet uit.
Ik gebruik, als ik wax gebruik.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:15 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik gebruik Shaping Gum van Fuente op aanraden van mijn kapster.
[ afbeelding ]
Zonder water krijg ik het er niet uit.
Preach it, sister.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:19 schreef Landysh het volgende:
[..]
Jij denkt dat mensen zich alleen mooi maken voor anderen?
Ken veel meisjes die zelf doen bleken of blond haarverf in hun haren blijven herhalen tot het lichter word.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:16 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja dat sowieso. Heb zwart haar, dus dat kun je zelf sowieso niet verven.
Ja, ik vind het een beetje apart als het een echte oprechte vraag is. Zo'n vraag zou ik alleen stellen als ik zou geloven dat mensen zich alleen mooi maken voor anderen.quote:
Lijkt mij echt niet gezond.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:19 schreef Crip het volgende:
[..]
Ken veel meisjes die zelf doen bleken of blond haarverf in hun haren blijven herhalen tot het lichter word.
Haha. Ja, ik bedoel shampoo.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:19 schreef Che_ het volgende:
[..]
Laatste zin lijkt me logischbedoel je shampoo
Oh en soms gebruik ik pomades ipv wax
Heb je mijn post gelezen over haaradvies?quote:Op woensdag 3 december 2014 19:21 schreef Stimorol- het volgende:
Ja joh. Pleur al die sulfaten, siliconen en parabenen in je haar. 3 eur voor een flesje vol shit.
Ook een De Tuinen fan?quote:Op woensdag 3 december 2014 19:21 schreef Stimorol- het volgende:
Ja joh. Pleur al die sulfaten, siliconen en parabenen in je haar. 3 eur voor een flesje vol shit.
Ik denk dat het gros van de mensen zich inderdaad mooi maakt om meer zelfvetrouwen uit te stralen/zelfverzekerder over te komen. Met make-up en kleding kan je de waarneming door een ander direct beïnvloeden.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:19 schreef Landysh het volgende:
[..]
Jij denkt dat mensen zich alleen mooi maken voor anderen?
Ik haal wel voor je.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
Heb je mijn post gelezen over haaradvies?
Geef eens wat tips dan met je De Tuinen semi-biologische shit.
Vrouwenpsychologie 101, broeder.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:29 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik denk dat het gros van de mensen zich inderdaad mooi maakt om meer zelfvetrouwen uit te stralen/zelfverzekerder over te komen. Met make-up en kleding kan je de waarneming door een ander direct beïnvloeden.
Je haren verven terwijl je je hoofd bedekt lijkt mij zinloos.Ach ja, ik zal wel gek zijn.
Yup. En een gier.quote:
Zelfvetrouwen willen uitstralen hoeft niet voor een ander te zijn. Sterker nog, het lijkt me meer voor jezelf.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:29 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik denk dat het gros van de mensen zich inderdaad mooi maakt om meer zelfvetrouwen uit te stralen/zelfverzekerder over te komen. Met make-up en kleding kan je de waarneming door een ander direct beïnvloeden.
Je haren verven terwijl je je hoofd bedekt lijkt mij zinloos.Ach ja, ik zal wel gek zijn.
Lingerie kan wel voor wat spanning in de slaapkamer zorgen.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:30 schreef Weissman het volgende:
[..]
Vrouwenpsychologie 101, broeder.
Net zoals lingerie, niemand ziet het maar zij voelt zich er beter door.
Zo bedoelt Sylvesterabi het ookquote:Op woensdag 3 december 2014 19:31 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zelfvetrouwen willen uitstralen hoeft niet voor een ander te zijn. Sterker nog, het lijkt me meer voor jezelf.
Als je meer zelfvertrouwen hebt zit je toch lekkerder in je vel?
Een vrouw die lekker in haar vel zit en zich op haar gemak voelt ookquote:Op woensdag 3 december 2014 19:32 schreef sylvesterrr het volgende:
Lingerie kan wel voor wat spanning in de slaapkamer zorgen.
Hij heeft het over dingen die 'de waarneming door een ander direct beïnvloeden' en zegt dat je haren verven terwijl je je hoofd bedekt hem zinloos lijkt.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:33 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Zo bedoelt Sylvesterabi het ook
True. Maar het gaat me erom dat lingerie nog wel door iemand gezien kan worden.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:35 schreef Weissman het volgende:
[..]
Een vrouw die lekker in haar vel zit en zich op haar gemak voelt ook
Als ik voor rood zou gaan is het wel dit:quote:Op woensdag 3 december 2014 19:37 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zal bij jou wel een beetje Annie-style worden...
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zijn mensen die blij kunnen worden van veranderingen aan hun uiterlijk zonder dat het hun aanzien of status verandert.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:29 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Whatever.
Hoeft niet. Mijn haar kan ook nog gezien worden hoor door familie en andere vrouwen?quote:Op woensdag 3 december 2014 19:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
True. Maar het gaat me erom dat lingerie nog wel door iemand gezien kan worden.
Het is maar net hoe je het bekijkt.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:37 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Hij heeft het over dingen die 'de waarneming door een ander direct beïnvloeden' en zegt dat je haren verven terwijl je je hoofd bedekt hem zinloos lijkt.
Dat wijst er volgens mij op dat het volgens hem voor anderen is, niet voor jezelf.
Precies.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:37 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Hij heeft het over dingen die 'de waarneming door een ander direct beïnvloeden' en zegt dat je haren verven terwijl je je hoofd bedekt hem zinloos lijkt.
Dat wijst er volgens mij op dat het volgens hem voor anderen is, niet voor jezelf.
2010 > 2000 > 1910 > 1970.quote:
Ik heb zelfs een lievelingsonderbroekquote:Op woensdag 3 december 2014 19:39 schreef Landysh het volgende:
[..]
Er zijn mensen die blij kunnen worden van veranderingen aan hun uiterlijk zonder dat het hun aanzien of status verandert.
Ik heb serieus oprecht medelijden met mensen die niet inzien dat mensen gelukkig kunnen worden van dingen die hun status niet beïnvloeden en hun zelfvertrouwen/geluk moeten opzoeken in de waarde die anderen aan hun geven.
Het ging over vrouwenpsychologie, en wat vrouwen doen om zich beter over zichzelf te voelen. Niet over het effect van een lingerie-setje bij een man.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Weet niet of dat ook opgaat bij Crip.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Met een gat aan de voorkant, for easy access?quote:Op woensdag 3 december 2014 19:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een lievelingsonderbroek
quote:Op woensdag 3 december 2014 19:39 schreef Crip het volgende:
[..]
Als ik voor rood zou gaan is het wel dit:
Hier denk ik al heel lang over naLijkt meer aubergine dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook. En BH.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een lievelingsonderbroek
1. 1970quote:
Is mijn bioscoop onderbroek jaquote:Op woensdag 3 december 2014 19:45 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Met een gat aan de voorkant, for easy access?
Die van 2000 lijkt echt op een sletjequote:
Dussss?quote:Op woensdag 3 december 2014 19:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Die van 2000 lijkt echt op een sletje
quote:Op woensdag 3 december 2014 19:45 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik ook. En BH.
En ik vind het ook fijn om gladde benen te hebben in de winter, ook al ziet niemand het.
quote:
quote:Op woensdag 3 december 2014 19:06 schreef Landysh het volgende:
[..]
Cheesecake. Maandag KB haar avontuur.
Heb ik dus ook.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:45 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik ook. En BH.
En ik vind het ook fijn om gladde benen te hebben in de winter, ook al ziet niemand het.
Jij.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Spreek je als je samen bent met iemand.
Dan boeit dat niet meer.
VERTEL DAN ABI, WAT HEB JIJ VOOR GUILTY PLEASURES.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:47 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Heb ik dus ook.
Niet met een BH en gladde benen uiteraard, maar met andere (vergelijkebare) dingen.
Echt jammer is dat ja. Al snap ik de vrouwen wel.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Spreek je als je samen bent met iemand.
Dan boeit dat niet meer.
Gelukkig maar.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:47 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Heb ik dus ook.
Niet met een BH en gladde benen uiteraard, maar met andere (vergelijkebare) dingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou het geen guilty pleasures noemen.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
VERTEL DAN ABI, WAT HEB JIJ VOOR GUILTY PLEASURES.
Wat ijdel van je.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:51 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zou het geen guilty pleasures noemen.
Lichaams haar op diverse plaatsen houd ik bij/scheer ik weg: schaamhaar, oksels, rug/schouders.
Als je alles laat harsen moet je het eerst laten groeien. En ja dan krijg je die stoppels helaasquote:Op woensdag 3 december 2014 19:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Echt jammer is dat ja. Al snap ik de vrouwen wel.
Beetje overdreven. Ik vind het gewoon niet fijn als ik een oerwoud tussen m'n benen heb. Okselhaar gaat stinken. En rughaar vind ik gewoon niet uitzien.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat ijdel van je.Als je daar gelukkig van wordt, prima toch.
En tolereer je haar van anderen ook niet? Of is dat niet het geval dan?quote:Op woensdag 3 december 2014 19:53 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Beetje overdreven. Ik vind het gewoon niet fijn als ik een oerwoud tussen m'n benen heb. Okselhaar gaat stinken. En rughaar vind ik gewoon niet uitzien.
quote:Op woensdag 3 december 2014 19:51 schreef sylvesterrr het volgende:
Jullie lezen maar wat jullie willen lezen. Fijne avond.Beetje raar dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijkbaar lezen wij allemaal hetzelfde, maar bedoel jij totaal iets anders. Misschien iets aan je formulering doen?
Vind echt niks aantrekkelijk aan asians, niks noppes nada. Misschien paar uitzonderingen of halfbloedjes.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:53 schreef Crip het volgende:
Als ik een man was wist ik het wel...
also haar make up tutorials zijn perfect voor als je naturel make up wilt met een twist.
Asians en hun make up <3
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 3 december 2014 19:52 schreef TheMagnificent het volgende:
Dragen de mannen hier hemden of van die shirt-achtige dingen (weet even niet hoe ze heten) als ondergoed? Ik vind hemden echt niet fijn.
Maakt me eigenlijk niet heel veel uit.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En tolereer je haar van anderen ook niet? Of is dat niet het geval dan?
Onder een overhemd hoort een hemd. Als je toch per se een t-shirt wil, dan wel een met v-hals. Wel een net shirt (zonder opdruk enzo), tenzij je een donker overhemd hebt.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:52 schreef TheMagnificent het volgende:
Dragen de mannen hier hemden of van die shirt-achtige dingen (weet even niet hoe ze heten) als ondergoed? Ik vind hemden echt niet fijn.
Toz.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:56 schreef Che_ het volgende:
[..]
Vind echt niks aantrekkelijk aan asians, niks noppes nada. Misschien paar uitzonderingen of halfbloedjes.
Ik Maastricht heb je veel asian touristen en dan zie ik die cute girls altijd. Ook in de asian supermarkt. kawaiiiiiiiiiiiiiiquote:Op woensdag 3 december 2014 19:55 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zij is wel cute ja. Maar de meeste asians vind ik niet veel aan.
Aha. Zo'n V-hals tshirt. Voel ik me het meest fijn bijquote:Op woensdag 3 december 2014 19:59 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Gewoon een hemd, waarbij je armen en oksels ontbloot zijn, of een 'shirthemd'?
Asian girls vind ik echt gorgeoussss. Veel mensen vinden ze niets, maja ieder zn dingquote:Op woensdag 3 december 2014 19:56 schreef Che_ het volgende:
[..]
Vind echt niks aantrekkelijk aan asians, niks noppes nada. Misschien paar uitzonderingen of halfbloedjes.
n=2, en dat noem je "wij allemaal"?quote:Op woensdag 3 december 2014 19:55 schreef Landysh het volgende:
[..]
Beetje raar dit.
Blijkbaar lezen wij allemaal hetzelfde, maar bedoel jij totaal iets anders. Misschien iets aan je formulering doen?
Vind je mij ook cute? Ik ben een halve castiza.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:59 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik Maastricht heb je veel asian touristen en dan zie ik die cute girls altijd. Ook in de asian supermarkt. kawaiiiiiiiiiiiiii
Oke, iedereen die erop reageerde - behalve unlabeled - dan.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:59 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
n=2, en dat noem je "wij allemaal"?
Jij sws, en hebt mooie lippen.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:59 schreef Landysh het volgende:
[..]
Vind je mij ook cute? Ik ben een halve castiza.
Tank top?quote:Op woensdag 3 december 2014 19:59 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Gewoon een hemd, waarbij je armen en oksels ontbloot zijn, of een 'shirthemd'?
Nee, gewoon van ondergoedstof, of wat dat ook heet, bedoel ik natuurlijk. Snap niet hoe sommigen hemden kunnen dragen, is echt niet fijn wanneer je transpireert bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:57 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Onder een overhemd hoort een hemd. Als je toch per se een t-shirt wil, dan wel een met v-hals. Wel een net shirt (zonder opdruk enzo), tenzij je een donker overhemd hebt.
Hemden zijn echt lekker om te dragenquote:Op woensdag 3 december 2014 20:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee, gewoon van ondergoedstof, of wat dat ook heet, bedoel ik natuurlijk. Snap niet hoe sommigen hemden kunnen dragen, is echt niet fijn wanneer je transpireert bijvoorbeeld.
Twee mensen (jij en Deuce) hebben erop gereageerd, of heb ik iemand over het hoofd gezien? En daar maak je dan "wij allemaal" en "iedereen die erop reageerde" van?quote:Op woensdag 3 december 2014 20:00 schreef Landysh het volgende:
[..]
Oke, iedereen die erop reageerde - behalve unlabeled - dan.
Bedoel je niet gewoon "atlet"?quote:Op woensdag 3 december 2014 20:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee, gewoon van ondergoedstof, of wat dat ook heet, bedoel ik natuurlijk. Snap niet hoe sommigen hemden kunnen dragen, is echt niet fijn wanneer je transpireert bijvoorbeeld.
Jongen, ik bedoel niet overhemd; net zeg je nog dat je shirthemd fijner vindt.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hemden zijn echt lekker om te dragen![]()
Ik heb volgens mij te veel hemden. En allemaal kapot duur
Ja...quote:Op woensdag 3 december 2014 20:04 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Bedoel je niet gewoon "atlet"?
Haha, ik ben bijna mijn hele leven lang met moslims omgegaan en 5 jaren geleden begon ik ook met niet-islamitische Nederlanders om te gaan. Dus het was zomer en zo'n Nederlandse vriend tilde zijn arm op. Geloof mij maar, ik was getraumatiseerd, dat was voor het eerst dat ik okselhaar zag. Nu dacht ik dat ik het ergste had gezien van Nederlanders. Maar paar jaren zat er een meisje bij mij in de klas bij voortgezette mechanica. Nu was zij een heel bijzonder meisje, want ze was een hippy. Ja, jullie kunnen het raden. Het was zomer en zij tilde haar arm op. Het was de grootste bos, dat ik ooit heb gezien. Je zag de apen erin slingeren. Ja...quote:Op woensdag 3 december 2014 19:56 schreef Stimorol- het volgende:
Okselhaar is echt een afknapper..
Zo'n gore zwarte bos daar
Ja een v-hals onder een hemd. Ik begrijp je gewoon niet denk ikquote:Op woensdag 3 december 2014 20:05 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jongen, ik bedoel niet overhemd; net zeg je nog dat je shirthemd fijner vindt.![]()
Nevermind, hoe kom ik hierop?
[..]
Ja...![]()
Mn trauma stamt van het strand af...quote:Op woensdag 3 december 2014 20:06 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Haha, ik ben bijna mijn hele leven lang met moslims omgegaan en 5 jaren geleden begon ik ook met niet-islamitische Nederlanders om te gaan. Dus het was zomer en zo'n Nederlandse vriend tilde zijn arm op. Geloof mij maar, ik was getraumatiseerd, dat was voor het eerst dat ik okselhaar zag. Nu dacht ik dat ik het ergste had gezien van Nederlanders. Maar paar jaren zat er een meisje bij mij in de klas bij voortgezette mechanica. Nu was zij een heel bijzonder meisje, want ze was een hippy. Ja, jullie kunnen het raden. Het was zomer en zij tilde haar arm op. Het was de grootste bos, dat ik ooit heb gezien. Je zag de apen erin slingeren. Ja...
overhemdquote:Op woensdag 3 december 2014 20:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja een v-hals onder een hemd. Ik begrijp je gewoon niet denk ik
quote:Op woensdag 3 december 2014 19:59 schreef Landysh het volgende:
[..]
Vind je mij ook cute? Ik ben een halve castiza.
Zo mysterieus...quote:
Ja, Weissman.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:03 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Twee mensen (jij en Deuce) hebben erop gereageerd, of heb ik iemand over het hoofd gezien? En daar maak je dan "wij allemaal" en "iedereen die erop reageerde" van?
Nevermind.
Ik vat dit op als het is zinloos om iets aan je uiterlijk te veranderen zolang je er geen (positieve) waardering van anderen voor krijgt.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:29 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Whatever.
Ahaquote:Op woensdag 3 december 2014 20:09 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
overhemd
[ afbeelding ]
hemd
[ afbeelding ]
t-shirt met V-hals
[ afbeelding ]
Hij is een trollquote:
Dit soort vragen.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:11 schreef zarGon het volgende:
GC / Zijn (Amerikaanse) Indianen van oorsprong Turks?.
Wel jammer dat ze het vragen. Erdoğan was er nog zo duidelijk over.
Jammer dat die TS niet serieus te nemen is.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:11 schreef zarGon het volgende:
GC / Zijn (Amerikaanse) Indianen van oorsprong Turks?.
Wel jammer dat ze het vragen. Erdoğan was er nog zo duidelijk over.
Welke gelijkenissen zijn er dan specifiek? vraag ik mij dan af.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:15 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jammer dat die TS niet serieus te nemen is.
Het zijn geen Turken nee, maar voordat de voorouders van de oorspronkelijke bewoners van de Amerika's de Beringzee overstaken, kwamen ze uiteraard uit het gebied Oost- en Centraal-Azië, dus niet gek dat er gelijkenissen zijn in elementen van cultuur en geloof.
Folklore, motieven in gebruiksvoorwerpen en kleding, beiden sjamanistische geloofskenmerken en sommige gelijkenissen in taal.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:48 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Welke gelijkenissen zijn er dan specifiek? vraag ik mij dan af.
Ha, moet je het maar over cheesecake hebben en niet mij uitlachen wanneer ik het over mijn CV heb midden in die discussie.quote:Op woensdag 3 december 2014 23:14 schreef Landysh het volgende:
Omgomgomg ik was net in slaap gevallen en toen begon ik te dromen over maagdenvliezen met menstruatiebloed enzo. En ik droom echt bijna nooit over fok.
Nu kan ik niet meer slapen.
Was wel super droog midden in het gesprek. Ook de manier waarop: 'Jazeker!' of zoiets.quote:Op woensdag 3 december 2014 23:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ha, moet je het maar over cheesecake hebben en niet mij uitlachen wanneer ik het over mijn CV heb midden in die discussie.
Echt vies man.quote:Op woensdag 3 december 2014 23:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ha, moet je het maar over cheesecake hebben en niet mij uitlachen wanneer ik het over mijn CV heb midden in die discussie.
Ja was maybe te veel espresso. Viel in de middag ook echt 5 min in slaap om daarna meteen weer wakker te worden. Morgen gaat moeilijk worden voor mij.quote:Op woensdag 3 december 2014 23:19 schreef TheMagnificent het volgende:
Haha, nog een nachtje overslaan dan maar, met espresso op de been blijven.
[..]
Was wel super droog midden in het gesprek. Ook de manier waarop: 'Jazeker!' of zoiets.![]()
quote:Op woensdag 3 december 2014 23:19 schreef TheMagnificent het volgende:
Haha, nog een nachtje overslaan dan maar, met espresso op de been blijven.
[..]
Was wel super droog midden in het gesprek. Ook de manier waarop: 'Jazeker!' of zoiets.![]()
Ja, ik voel je pijn. Ik droom wel eens vaker over zulke rare dingen die hier besproken worden.quote:Op woensdag 3 december 2014 23:20 schreef Landysh het volgende:
[..]
Echt vies man.
En ik lachte je toeee
De_Guidance?quote:Op woensdag 3 december 2014 23:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Borte hoe heette die ene user die hier kwam posten tegelijk met genus, niet genus maar die andere dus. Ik ben zijn username kwijt.
Ietssquote:Op woensdag 3 december 2014 23:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen ja.
Wat ga je nou doehoen vrijdag.
Sterkte alvast!quote:Op woensdag 3 december 2014 23:22 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja was maybe te veel espresso. Viel in de middag ook echt 5 min in slaap om daarna meteen weer wakker te worden. Morgen gaat moeilijk worden voor mij.
En dan is het vrijdag.. Mijn voorlopige echte laatste dag met jullie.
Ik verdenk haar ervan dat ze gaat autorijden en denkt dat ze doodgaat en 2359 anderen met zich meeneemt in haar ondergang.quote:Op woensdag 3 december 2014 23:25 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Sterkte alvast!
Huh, hoezo voorlopige laatste dag?
Of ze gaat een 21plus toets doen?quote:Op woensdag 3 december 2014 23:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik verdenk haar ervan dat ze gaat autorijden en denkt dat ze doodgaat en 2359 anderen met zich meeneemt in haar ondergang.
Dat is vaak in maart/april.quote:Op woensdag 3 december 2014 23:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Of ze gaat een 21plus toets doen?
Nope.quote:Op woensdag 3 december 2014 23:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Of ze gaat een 21plus toets doen?
Laat maar ik weet al.
Ze gaat gewoon in de Wajong
#deleven
Die tijden. <3quote:Op woensdag 3 december 2014 23:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zachtjes gaaaan de paardevoeeeeeeeeeeetjes, trippel trappel trippel traaaaap.
Had laatst foto's gevonden waar ik met vrienden aan het schaatsen hier dichtbij. Toen had ik geen winterdipjequote:Op woensdag 3 december 2014 23:30 schreef Landysh het volgende:
[..]
Die tijden. <3
Winter was vroeger mijn favv seizoen. What happened.
Als kind was het leuk ja, beetje in de sneeuw spelen, plezier alles. Sinterklaas, kerstvakantie.quote:Op woensdag 3 december 2014 23:30 schreef Landysh het volgende:
[..]
Die tijden. <3
Winter was vroeger mijn favv seizoen. What happened.
''Misschien heeft u nog even tijd, voordat u weer naar Spanje rijdt...''quote:Op woensdag 3 december 2014 23:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiinterklaasje kom maar binnen met je knechtttttttttttttt
Je pipi ? :$ Awh kon je hem niet vinden knulquote:Op woensdag 3 december 2014 23:34 schreef mrstylo het volgende:
Voordat ik ging pissen wilde ik iets gaan opzoeken, maar ben nu vergeten wat het was.![]()
maar kinderen zijn dom, die snappen dat nietquote:Op woensdag 3 december 2014 23:36 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
''Misschien heeft u nog even tijd, voordat u weer naar Spanje rijdt...''
Klopt niks van. Hij vaart van en naar Spanje.
moest lachenquote:Op woensdag 3 december 2014 23:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
maar kinderen zijn dom, die snappen dat niet
quote:Op woensdag 3 december 2014 23:55 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ik vond dit echt niet leuk.
Friends 10x gezien ofzoquote:Op donderdag 4 december 2014 00:01 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik heb geen enkele aflevering van Friends gezien; moet ik me schamen?![]()
Mijn twee beste matties keken dat destijds allebei en wanneer ze het erover hadden kon ik nooit meepraten.
Ik heb hier, kom maar halen.quote:Op woensdag 3 december 2014 23:52 schreef Montelly het volgende:
Het is bijna 12 uur en ik heb trek in japanse ramen soup![]()
Borte leef..
99% van de niet-Turkse Nederlanders kent Hadise niet eens, waarom dat topic?quote:Op donderdag 4 december 2014 00:06 schreef WammesWaggel het volgende:
SHO / Hadise heeft een nieuwe vriend
Veel Turken met topics hier op Fok recentelijk.
Wellicht kennen de Belgische Fokkers haar wel?quote:Op donderdag 4 december 2014 00:08 schreef Landysh het volgende:
[..]
99% van de niet-Turkse Nederlanders kent Hadise niet eens, waarom dat topic?
Dit is een Nederlands forum though. Weet zeker dat de meeste show bezoekers denken 'who the f'.quote:Op donderdag 4 december 2014 00:12 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Wellicht kennen de Belgische Fokkers haar wel?
Hmm ja de TS is vast gewoon een eckte trotse Turkquote:Op donderdag 4 december 2014 00:21 schreef Landysh het volgende:
[..]
Dit is een Nederlands forum though. Weet zeker dat de meeste show bezoekers denken 'who the f'.
quote:Op donderdag 4 december 2014 00:29 schreef TheMagnificent het volgende:
We zijn de nieuwe Marokkanen.
klinker...botsing hihahoquote:Op donderdag 4 december 2014 00:50 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Waarom staat er "UI" in je UI? Zo overbodig...
Waar naar toe abla?quote:Op donderdag 4 december 2014 00:37 schreef Landysh het volgende:
[..]![]()
/care. Dit land boeit mij net zoveel als Turkije. Wil hier ooit ook weg.
Dat is leuker natuurlijk, maar soms wil ik geen geluiden horen (mensen die aan hun zakjes chips/snoep zitten te frummelen) of lomp gelach etc. als ik een film kijk.quote:Op donderdag 4 december 2014 08:52 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik kijk thuis tegenwoordig bijna geen films meer. Ik heb ze allemaal in de bios gezien.
Waarom kijk je ook niet gelijk naar Twilightquote:
Lucy👍 genoten.quote:
Gewoon genoeg scheetjes laten, blijft vanzelf warm.quote:
Waarom wel?quote:Op donderdag 4 december 2014 09:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom kijk je ook niet gelijk naar Twilight
Guilty as charged.quote:Op donderdag 4 december 2014 09:03 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat is leuker natuurlijk, maar soms wil ik geen geluiden horen (mensen die aan hun zakjes chips/snoep zitten te frummelen) of lomp gelach etc. als ik een film kijk.
Herkenbaar. Tijdje geleden ging mijn brandmelder midden in de nacht af. Wegens een hoog plafond kon (en kan) ik er niet bij.quote:
Ja best handig die dingen. Ik heb ze bij de aktiesport gehaald. Goeien pasvorm ook, soort slimfit.quote:
2 salades koken noemenquote:Op donderdag 4 december 2014 10:30 schreef zarGon het volgende:
R&P / Uitgenodigd bij schoonmoeder maar moet zelf koke.[ afbeelding ].
Ga dan andere dag eten als je niet kan kokenquote:Op donderdag 4 december 2014 10:38 schreef Weissman het volgende:
Sowieso snap ik heel de mentaliteit niet om iemand uit te nodigen en alleen die gene te laten koken. Niet eens samen ofzo. Fuck logic.
Eckte turken nemen dagje vrij om voor te bereiden.
Hmm. Eens kijken vandaagquote:Op donderdag 4 december 2014 10:32 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ja best handig die dingen. Ik heb ze bij de aktiesport gehaald. Goeien pasvorm ook, soort slimfit.
Ik zou het juist leuk vinden. Hoef ik me tenminste geen zorgen te maken over het eten dat ik mogelijk niet lust. Maar goed, ik ben dan ook een gek.quote:Op donderdag 4 december 2014 10:30 schreef zarGon het volgende:
^^ vind ik nog wel de beste reactie.quote:Op donderdag 4 december 2014 00:15 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Nee 3e, maar die moeder heeft maar 1 keer eerder voor mij gekookt
Toch aardig van haar schoonmoeder? Nu is ze in haar natuurlijkehabitat en kan ze op haar gemak voelen.quote:Op donderdag 4 december 2014 10:50 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik zou het juist leuk vinden. Hoef ik me tenminste geen zorgen te maken over het eten dat ik mogelijk niet lust. Maar goed, ik ben dan ook een gek.![]()
Zoals Weiss al aangeeft is het wel vreemd dat je één van je gasten wil laten koken omdat je geen tijd hebt.
[..]
^^ vind ik nog wel de beste reactie.![]()
ik heb serieus na dit nog progamma gezien over pedofielen op de eo en daarna ging ik slapen en toen droomde ik dat er zo'n smerige homo van 60 voor mijn deur stond om met mij te datequote:Op donderdag 4 december 2014 11:03 schreef zarGon het volgende:
Onno Hoes weer in het nieuws: http://robbiehasselt.nl/2(...)-te-spreken-met-mij/.
Zulks een taalgebruik weer, maar goed..
Is-ie smerig omdat-ie 60 is of omdat-ie homo is?quote:Op donderdag 4 december 2014 11:04 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ik heb serieus na dit nog progamma gezien over pedofielen op de eo en daarna ging ik slapen en toen droomde ik dat er zo'n smerige homo van 60 voor mijn deur stond om met mij te date
quote:Op donderdag 4 december 2014 11:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Is-ie smerig omdat-ie 60 is of omdat-ie homo is?
En maak je maar geen zorgen, een pedofiel/pedoseksueel loopt met een boog om je heen.
quote:Op donderdag 4 december 2014 11:09 schreef Gulmez het volgende:
[..]![]()
gedroomd dat ik hem verplicht moest knuffelen toen schok ik wakker ,kan je nagaan als ik al nachtrmerries van een progamma krijg hoe het voor die kinderen is geweest die het echt hebben meegemaakt.
Je laten knuffelen door een Turk.quote:Op donderdag 4 december 2014 11:09 schreef Gulmez het volgende:
[..]![]()
gedroomd dat ik hem verplicht moest knuffelen toen schok ik wakker ,kan je nagaan als ik al nachtrmerries van een progamma krijg hoe het voor die kinderen is geweest die het echt hebben meegemaakt.
quote:Op donderdag 4 december 2014 11:38 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.nu.nl/internet(...)anuit-amsterdam.html.
Godverdomme, moest hard lachen..
Die Onno is niet eens Limburger. Limburg voor Limburgers.quote:Op donderdag 4 december 2014 11:03 schreef zarGon het volgende:
Onno Hoes weer in het nieuws: http://robbiehasselt.nl/2(...)-te-spreken-met-mij/.
Prachtig geschreven..
Balen. D8 vandaag rustige dag. Kan mn aanvraag scriptieopdracht maken.quote:Op donderdag 4 december 2014 12:57 schreef Landysh het volgende:
Ik verveel mij echt dood. Heb echt totaaal geen zin om te werken.
Waar is Stimo.
Kolay gelsinnn.quote:Op donderdag 4 december 2014 13:03 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Balen. D8 vandaag rustige dag. Kan mn aanvraag scriptieopdracht maken.
En net nu is er veeellllll te doen.
Vertel het eens.quote:Op donderdag 4 december 2014 12:44 schreef sylvesterrr het volgende:
Wat een mooie dag. 3x goed nieuws ontvangen. Mijn dag kan niet meer stuk.
/liefdagboek
Bij mn vorige baan was ik daarom 1.5 maand ziek.quote:Op donderdag 4 december 2014 13:11 schreef Landysh het volgende:
[..]
Kolay gelsinnn.
Hier ook genoeg te doen, maar aint nobody got time for that. Te druk met half uur wc pauzes, theekransjes en fokken en die shit.
Echt niet normaal hoe laks de mensen zijn geworden sinds ze weten dat ze dit keer echhhht weg moeten.
Nee. Nazar felan değer şimdi...quote:Op donderdag 4 december 2014 13:24 schreef xminator het volgende:
[..]
Vertel het eens.
#MerakliMelahat.
Sommige collega's zijn al ziek sinds ze het weten (juniquote:Op donderdag 4 december 2014 13:31 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Bij mn vorige baan was ik daarom 1.5 maand ziek.
Gewoon een land waar het warm is, maar niet te warm. Maar wel warm genoeg om kalamata olijven en citroenen te kwekenquote:Op donderdag 4 december 2014 10:08 schreef Landysh het volgende:
[..]
Zeg jij het maar![]()
En hoe oud ben je dat je mij abla noemt.
Iran een optie voor je?quote:Op donderdag 4 december 2014 13:44 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Gewoon een land waar het warm is, maar niet te warm. Maar wel warm genoeg om kalamata olijven en citroenen te kweken
Dus stiekem wil ik naar het westen van Turkije, maar daar wonen de rare seculieren![]()
Kom dan naar Adana. Het stikt er van de citroenen en zeytung. 9quote:Op donderdag 4 december 2014 13:44 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Gewoon een land waar het warm is, maar niet te warm. Maar wel warm genoeg om kalamata olijven en citroenen te kweken
Dus stiekem wil ik naar het westen van Turkije, maar daar wonen de rare seculieren![]()
Aferim yükseldin gözümde.quote:Op donderdag 4 december 2014 13:57 schreef Weissman het volgende:
Adana is nice. Afgelopen zomer nog geweest
Wees eens eerlijk: had je toen een natte erectie?quote:Op donderdag 4 december 2014 11:09 schreef Gulmez het volgende:
[..]![]()
gedroomd dat ik hem verplicht moest knuffelen toen schok ik wakker
Tauge?quote:Op donderdag 4 december 2014 14:18 schreef Che_ het volgende:
He hoe heet dat sliertige wat ze in loempia doen?
Haha, Nederlandse chicksquote:Op donderdag 4 december 2014 10:30 schreef zarGon het volgende:
Geen slecht plan eigenlijkquote:Op donderdag 4 december 2014 13:50 schreef Landysh het volgende:
[..]
Kom dan naar Adana. Het stikt er van de citroenen en zeytung. 9
Raar dwangmatig verhaal, ondenkbaar bij mijn Nederlandse familie.quote:
Weer zo'n gek.quote:Op donderdag 4 december 2014 14:48 schreef xminator het volgende:
Wat haat ik het geluid mensen die iets eten en geluid maken, kan ze wel wurgen dan![]()
.
Of mensen die keihard tikken op het toetsenbord..
wrm teleurgesteldquote:Op donderdag 4 december 2014 15:02 schreef Dimachaerus het volgende:
die feel wanneer je eyecontact hebt met je crush en ze je een teleurgestelde blik laat zien
Zo veel feelz mangquote:Op donderdag 4 december 2014 15:00 schreef Deuce92 het volgende:
Echt gevoelige mensen in dit topic...
Misschien is ze teleurgesteld omdat je niks onderneemt.quote:Op donderdag 4 december 2014 15:02 schreef Dimachaerus het volgende:
die feel wanneer je eyecontact hebt met je crush en ze je een teleurgestelde blik laat zien
quote:Op donderdag 4 december 2014 15:02 schreef Dimachaerus het volgende:
Weiss, kan Dima een dagje stage lopen bij jou?quote:
Ja, dat was, omdat ik met een trainingsbroek naar school was gekomen, daarna nooit meer een trainingsbroek buiten sport om gedragen xDquote:Op donderdag 4 december 2014 15:02 schreef Dimachaerus het volgende:
glasnoedels?quote:Op donderdag 4 december 2014 14:18 schreef Che_ het volgende:
He hoe heet dat sliertige wat ze in loempia doen?
Ik weet niks wat Dima ook al niet weet, imho. Ik denk eerder dat ik veel van hem kan leren (no sarcasm)quote:Op donderdag 4 december 2014 15:09 schreef sylvesterrr het volgende:
Weiss, kan Dima een dagje stage lopen bij jou?
Wat dan? Serieuze vraag.quote:Op donderdag 4 december 2014 15:15 schreef Weissman het volgende:
Ik weet niks wat Dima ook al niet weet, imho. Ik denk eerder dat ik veel van hem kan leren (no sarcasm)
Dat feestje gaat helaas niet door. Ik heb even een hardloopdipje geloof ik.quote:Op donderdag 4 december 2014 15:15 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik weet niks wat Dima ook al niet weet, imho. Ik denk eerder dat ik veel van hem kan leren (no sarcasm)
maar we gaan binnenkort samen wat doen toevallig
wanneer zie ik jou weer? moet ik je komen supporten bij de bruggenloop of gaat dat feestje niet door?
naja zo interpreteerde ik het, het was een andere look dan de voorgaande keren, ze zat helemaal ander kant van lokaal en het was vroeg, dus wss zie ik dingen die er niet zijnquote:
quote:n s
e[quote]em je nietsquote:erieus, wrm ondern
quote:Op donderdag 4 december 2014 15:15 schreef Weissman het volgende:
The perks of being a wallflowerquote:Op donderdag 4 december 2014 15:00 schreef Deuce92 het volgende:
Echt gevoelige mensen in dit topic...
Dat kan ook iddquote:Op donderdag 4 december 2014 15:15 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
glasnoedels?
edit: laatmaar, niet verder gelezen.
quote:Op donderdag 4 december 2014 16:10 schreef TheMagnificent het volgende:
De muis is dood.
[ afbeelding ]
Requiescat in pace.
Past wel bij jou dan.quote:Op donderdag 4 december 2014 16:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]meest simpele ooit joh gek
quote:Op donderdag 4 december 2014 16:52 schreef Deuce92 het volgende:
Ik zie nu dat de klinkers daadwerkelijk botsen... Op m'n langzame tablet kon ik dat niet zien...
En dan niet eens sorry zeggen voor deze steek. Jeetje.quote:
quote:Op donderdag 4 december 2014 16:57 schreef zarGon het volgende:
[..].
[..]
En dan niet eens sorry zeggen voor deze steek. Jeetje.
quote:
Mag ik je vragen waarom je hier zo lang rondhangt eigenlijk?quote:Op donderdag 4 december 2014 17:05 schreef Deuce92 het volgende:
Gym time. Binnenkort ben ik sterk genoeg om Kb een lesje te leren.
quote:Op donderdag 4 december 2014 17:05 schreef zarGon het volgende:
Normaal gesproken heeft men het na een dag wel gezien...
Omdat ik de meeste mensen hier wel mag.quote:Op donderdag 4 december 2014 17:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mag ik je vragen waarom je hier zo lang rondhangt eigenlijk?.
Normaal gesproken heeft men het na een dag wel gezien...
kom maar op #nofear #durftezeggen #peunagequote:Op donderdag 4 december 2014 17:05 schreef Deuce92 het volgende:
Gym time. Binnenkort ben ik sterk genoeg om Kb een lesje te leren.
quote:Op donderdag 4 december 2014 16:24 schreef Montelly het volgende:
Dima gvd ik wist niet dat je er serieus werk van heb gemaakt hahaha migado kijk dit
http://instagram.com/ovchicks
wie mag je niet hahahahaquote:Op donderdag 4 december 2014 17:16 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Omdat ik de meeste mensen hier wel mag.
Nu ga ik echt.
quote:Op donderdag 4 december 2014 16:24 schreef Montelly het volgende:
Dima gvd ik wist niet dat je er serieus werk van heb gemaakt hahaha migado kijk dit
http://instagram.com/ovchicks
Wel terecht. Plastic tasjes zijn een verspilling van grondstoffen.quote:Op donderdag 4 december 2014 17:14 schreef Che_ het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-jaar-verboden.dhtml
Precies, Erdoğan heeft iets soortgelijks geïmplementeerd vorig jaar las ik op fok.quote:Op donderdag 4 december 2014 17:53 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Wel terecht. Plastic tasjes zijn een verspilling van grondstoffen.
Je kunt niet 100% recyclen en dat is het nare ervan.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:05 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Precies, Erdoğan heeft iets soortgelijks geïmplementeerd vorig jaar las ik op fok.
Wij doen ons plastic afval altijd netjes in de recyclebak
Nee maar wel deels en toch voelt het wel goed plastic te bewaren en in de oranje bak te doenquote:Op donderdag 4 december 2014 18:08 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Je kunt niet 100% recyclen en dat is het nare ervan.
Heb je cadeautje gehosseld?quote:Op donderdag 4 december 2014 18:15 schreef Crip het volgende:
Ik ben kapot. Also heb geflirt met Sinterklaas vandaag.
Nee alleen de kids. Hij zei dat ik ''stout'' ben geweest.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heb je cadeautje gehosseld?
Wat een racist!quote:Op donderdag 4 december 2014 18:26 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee alleen de kids. Hij zei dat ik ''stout'' ben geweest.
Op schoot zitten wiebelen voor wat strooigoed uit de zak van Sinterklaas?quote:Op donderdag 4 december 2014 18:15 schreef Crip het volgende:
Ik ben kapot. Also heb geflirt met Sinterklaas vandaag.
Hey deuce, ze is een bad girl, snap jequote:Op donderdag 4 december 2014 18:26 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee alleen de kids. Hij zei dat ik ''stout'' ben geweest.
En weglopen met schimmel tussen je benen zekerquote:Op donderdag 4 december 2014 18:27 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Op schoot zitten wiebelen voor wat strooigoed uit de zak van Sinterklaas?
quote:Op donderdag 4 december 2014 18:40 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
En weglopen met schimmel tussen je benen zeker
quote:Op donderdag 4 december 2014 18:40 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
waz met jouquote:Op donderdag 4 december 2014 18:40 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
schimmelinfectiequote:Op donderdag 4 december 2014 18:40 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |