Ha, moet je het maar over cheesecake hebben en niet mij uitlachen wanneer ik het over mijn CV heb midden in die discussie.quote:Op woensdag 3 december 2014 23:14 schreef Landysh het volgende:
Omgomgomg ik was net in slaap gevallen en toen begon ik te dromen over maagdenvliezen met menstruatiebloed enzo. En ik droom echt bijna nooit over fok.
Nu kan ik niet meer slapen.
Was wel super droog midden in het gesprek. Ook de manier waarop: 'Jazeker!' of zoiets.quote:Op woensdag 3 december 2014 23:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ha, moet je het maar over cheesecake hebben en niet mij uitlachen wanneer ik het over mijn CV heb midden in die discussie.
Echt vies man.quote:Op woensdag 3 december 2014 23:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ha, moet je het maar over cheesecake hebben en niet mij uitlachen wanneer ik het over mijn CV heb midden in die discussie.
Ja was maybe te veel espresso. Viel in de middag ook echt 5 min in slaap om daarna meteen weer wakker te worden. Morgen gaat moeilijk worden voor mij.quote:Op woensdag 3 december 2014 23:19 schreef TheMagnificent het volgende:
Haha, nog een nachtje overslaan dan maar, met espresso op de been blijven.
[..]
Was wel super droog midden in het gesprek. Ook de manier waarop: 'Jazeker!' of zoiets.![]()
quote:Op woensdag 3 december 2014 23:19 schreef TheMagnificent het volgende:
Haha, nog een nachtje overslaan dan maar, met espresso op de been blijven.
[..]
Was wel super droog midden in het gesprek. Ook de manier waarop: 'Jazeker!' of zoiets.![]()
Ja, ik voel je pijn. Ik droom wel eens vaker over zulke rare dingen die hier besproken worden.quote:Op woensdag 3 december 2014 23:20 schreef Landysh het volgende:
[..]
Echt vies man.
En ik lachte je toeee
De_Guidance?quote:Op woensdag 3 december 2014 23:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Borte hoe heette die ene user die hier kwam posten tegelijk met genus, niet genus maar die andere dus. Ik ben zijn username kwijt.
Ietssquote:Op woensdag 3 december 2014 23:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen ja.
Wat ga je nou doehoen vrijdag.
Sterkte alvast!quote:Op woensdag 3 december 2014 23:22 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja was maybe te veel espresso. Viel in de middag ook echt 5 min in slaap om daarna meteen weer wakker te worden. Morgen gaat moeilijk worden voor mij.
En dan is het vrijdag.. Mijn voorlopige echte laatste dag met jullie.
Ik verdenk haar ervan dat ze gaat autorijden en denkt dat ze doodgaat en 2359 anderen met zich meeneemt in haar ondergang.quote:Op woensdag 3 december 2014 23:25 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Sterkte alvast!
Huh, hoezo voorlopige laatste dag?
Of ze gaat een 21plus toets doen?quote:Op woensdag 3 december 2014 23:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik verdenk haar ervan dat ze gaat autorijden en denkt dat ze doodgaat en 2359 anderen met zich meeneemt in haar ondergang.
Dat is vaak in maart/april.quote:Op woensdag 3 december 2014 23:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Of ze gaat een 21plus toets doen?
Nope.quote:Op woensdag 3 december 2014 23:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Of ze gaat een 21plus toets doen?
Laat maar ik weet al.
Ze gaat gewoon in de Wajong
#deleven
Die tijden. <3quote:Op woensdag 3 december 2014 23:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zachtjes gaaaan de paardevoeeeeeeeeeeetjes, trippel trappel trippel traaaaap.
Had laatst foto's gevonden waar ik met vrienden aan het schaatsen hier dichtbij. Toen had ik geen winterdipjequote:Op woensdag 3 december 2014 23:30 schreef Landysh het volgende:
[..]
Die tijden. <3
Winter was vroeger mijn favv seizoen. What happened.
Als kind was het leuk ja, beetje in de sneeuw spelen, plezier alles. Sinterklaas, kerstvakantie.quote:Op woensdag 3 december 2014 23:30 schreef Landysh het volgende:
[..]
Die tijden. <3
Winter was vroeger mijn favv seizoen. What happened.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |