Mn trauma stamt van het strand af...quote:Op woensdag 3 december 2014 20:06 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Haha, ik ben bijna mijn hele leven lang met moslims omgegaan en 5 jaren geleden begon ik ook met niet-islamitische Nederlanders om te gaan. Dus het was zomer en zo'n Nederlandse vriend tilde zijn arm op. Geloof mij maar, ik was getraumatiseerd, dat was voor het eerst dat ik okselhaar zag. Nu dacht ik dat ik het ergste had gezien van Nederlanders. Maar paar jaren zat er een meisje bij mij in de klas bij voortgezette mechanica. Nu was zij een heel bijzonder meisje, want ze was een hippy. Ja, jullie kunnen het raden. Het was zomer en zij tilde haar arm op. Het was de grootste bos, dat ik ooit heb gezien. Je zag de apen erin slingeren. Ja...
overhemdquote:Op woensdag 3 december 2014 20:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja een v-hals onder een hemd. Ik begrijp je gewoon niet denk ik
quote:Op woensdag 3 december 2014 19:59 schreef Landysh het volgende:
[..]
Vind je mij ook cute? Ik ben een halve castiza.
Zo mysterieus...quote:
Ja, Weissman.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:03 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Twee mensen (jij en Deuce) hebben erop gereageerd, of heb ik iemand over het hoofd gezien? En daar maak je dan "wij allemaal" en "iedereen die erop reageerde" van?
Nevermind.
Ik vat dit op als het is zinloos om iets aan je uiterlijk te veranderen zolang je er geen (positieve) waardering van anderen voor krijgt.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:29 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik denk dat het gros van de mensen zich inderdaad mooi maakt om meer zelfvetrouwen uit te stralen/zelfverzekerder over te komen. Met make-up en kleding kan je de waarneming door een ander direct beïnvloeden.
Je haren verven terwijl je je hoofd bedekt lijkt mij zinloos.Ach ja, ik zal wel gek zijn.
Whatever.
Ahaquote:Op woensdag 3 december 2014 20:09 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
overhemd
[ afbeelding ]
hemd
[ afbeelding ]
t-shirt met V-hals
[ afbeelding ]
Hij is een trollquote:
Dit soort vragen.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:11 schreef zarGon het volgende:
GC / Zijn (Amerikaanse) Indianen van oorsprong Turks?.
Wel jammer dat ze het vragen. Erdoğan was er nog zo duidelijk over.
Jammer dat die TS niet serieus te nemen is.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:11 schreef zarGon het volgende:
GC / Zijn (Amerikaanse) Indianen van oorsprong Turks?.
Wel jammer dat ze het vragen. Erdoğan was er nog zo duidelijk over.
Welke gelijkenissen zijn er dan specifiek? vraag ik mij dan af.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:15 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jammer dat die TS niet serieus te nemen is.
Het zijn geen Turken nee, maar voordat de voorouders van de oorspronkelijke bewoners van de Amerika's de Beringzee overstaken, kwamen ze uiteraard uit het gebied Oost- en Centraal-Azië, dus niet gek dat er gelijkenissen zijn in elementen van cultuur en geloof.
Folklore, motieven in gebruiksvoorwerpen en kleding, beiden sjamanistische geloofskenmerken en sommige gelijkenissen in taal.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:48 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Welke gelijkenissen zijn er dan specifiek? vraag ik mij dan af.
Ha, moet je het maar over cheesecake hebben en niet mij uitlachen wanneer ik het over mijn CV heb midden in die discussie.quote:Op woensdag 3 december 2014 23:14 schreef Landysh het volgende:
Omgomgomg ik was net in slaap gevallen en toen begon ik te dromen over maagdenvliezen met menstruatiebloed enzo. En ik droom echt bijna nooit over fok.
Nu kan ik niet meer slapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |