SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laatste zin lijkt me logischquote:Op woensdag 3 december 2014 19:15 schreef sylvesterrr het volgende: [..] Ik gebruik Shaping Gum van Fuente op aanraden van mijn kapster.
[ afbeelding ] Zonder water krijg ik het er niet uit.
Ik gebruik, als ik wax gebruik.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:15 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik gebruik Shaping Gum van Fuente op aanraden van mijn kapster.
[ afbeelding ]
Zonder water krijg ik het er niet uit.
Preach it, sister.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:19 schreef Landysh het volgende:
[..]
Jij denkt dat mensen zich alleen mooi maken voor anderen?
Ken veel meisjes die zelf doen bleken of blond haarverf in hun haren blijven herhalen tot het lichter word.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:16 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja dat sowieso. Heb zwart haar, dus dat kun je zelf sowieso niet verven.
Ja, ik vind het een beetje apart als het een echte oprechte vraag is. Zo'n vraag zou ik alleen stellen als ik zou geloven dat mensen zich alleen mooi maken voor anderen.quote:
Lijkt mij echt niet gezond.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:19 schreef Crip het volgende:
[..]
Ken veel meisjes die zelf doen bleken of blond haarverf in hun haren blijven herhalen tot het lichter word.
Haha. Ja, ik bedoel shampoo.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:19 schreef Che_ het volgende:
[..]
Laatste zin lijkt me logischbedoel je shampoo
Oh en soms gebruik ik pomades ipv wax
Heb je mijn post gelezen over haaradvies?quote:Op woensdag 3 december 2014 19:21 schreef Stimorol- het volgende:
Ja joh. Pleur al die sulfaten, siliconen en parabenen in je haar. 3 eur voor een flesje vol shit.
Ook een De Tuinen fan?quote:Op woensdag 3 december 2014 19:21 schreef Stimorol- het volgende:
Ja joh. Pleur al die sulfaten, siliconen en parabenen in je haar. 3 eur voor een flesje vol shit.
Ik denk dat het gros van de mensen zich inderdaad mooi maakt om meer zelfvetrouwen uit te stralen/zelfverzekerder over te komen. Met make-up en kleding kan je de waarneming door een ander direct beïnvloeden.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:19 schreef Landysh het volgende:
[..]
Jij denkt dat mensen zich alleen mooi maken voor anderen?
Ik haal wel voor je.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
Heb je mijn post gelezen over haaradvies?
Geef eens wat tips dan met je De Tuinen semi-biologische shit.
Vrouwenpsychologie 101, broeder.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:29 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik denk dat het gros van de mensen zich inderdaad mooi maakt om meer zelfvetrouwen uit te stralen/zelfverzekerder over te komen. Met make-up en kleding kan je de waarneming door een ander direct beïnvloeden.
Je haren verven terwijl je je hoofd bedekt lijkt mij zinloos.Ach ja, ik zal wel gek zijn.
Yup. En een gier.quote:
Zelfvetrouwen willen uitstralen hoeft niet voor een ander te zijn. Sterker nog, het lijkt me meer voor jezelf.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:29 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik denk dat het gros van de mensen zich inderdaad mooi maakt om meer zelfvetrouwen uit te stralen/zelfverzekerder over te komen. Met make-up en kleding kan je de waarneming door een ander direct beïnvloeden.
Je haren verven terwijl je je hoofd bedekt lijkt mij zinloos.Ach ja, ik zal wel gek zijn.
Lingerie kan wel voor wat spanning in de slaapkamer zorgen.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:30 schreef Weissman het volgende:
[..]
Vrouwenpsychologie 101, broeder.
Net zoals lingerie, niemand ziet het maar zij voelt zich er beter door.
Zo bedoelt Sylvesterabi het ookquote:Op woensdag 3 december 2014 19:31 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zelfvetrouwen willen uitstralen hoeft niet voor een ander te zijn. Sterker nog, het lijkt me meer voor jezelf.
Als je meer zelfvertrouwen hebt zit je toch lekkerder in je vel?
Een vrouw die lekker in haar vel zit en zich op haar gemak voelt ookquote:Op woensdag 3 december 2014 19:32 schreef sylvesterrr het volgende:
Lingerie kan wel voor wat spanning in de slaapkamer zorgen.
Hij heeft het over dingen die 'de waarneming door een ander direct beïnvloeden' en zegt dat je haren verven terwijl je je hoofd bedekt hem zinloos lijkt.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:33 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Zo bedoelt Sylvesterabi het ook
True. Maar het gaat me erom dat lingerie nog wel door iemand gezien kan worden.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:35 schreef Weissman het volgende:
[..]
Een vrouw die lekker in haar vel zit en zich op haar gemak voelt ook
Als ik voor rood zou gaan is het wel dit:quote:Op woensdag 3 december 2014 19:37 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zal bij jou wel een beetje Annie-style worden...
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zijn mensen die blij kunnen worden van veranderingen aan hun uiterlijk zonder dat het hun aanzien of status verandert.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:29 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Whatever.
Hoeft niet. Mijn haar kan ook nog gezien worden hoor door familie en andere vrouwen?quote:Op woensdag 3 december 2014 19:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
True. Maar het gaat me erom dat lingerie nog wel door iemand gezien kan worden.
Het is maar net hoe je het bekijkt.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:37 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Hij heeft het over dingen die 'de waarneming door een ander direct beïnvloeden' en zegt dat je haren verven terwijl je je hoofd bedekt hem zinloos lijkt.
Dat wijst er volgens mij op dat het volgens hem voor anderen is, niet voor jezelf.
Precies.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:37 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Hij heeft het over dingen die 'de waarneming door een ander direct beïnvloeden' en zegt dat je haren verven terwijl je je hoofd bedekt hem zinloos lijkt.
Dat wijst er volgens mij op dat het volgens hem voor anderen is, niet voor jezelf.
2010 > 2000 > 1910 > 1970.quote:
Ik heb zelfs een lievelingsonderbroekquote:Op woensdag 3 december 2014 19:39 schreef Landysh het volgende:
[..]
Er zijn mensen die blij kunnen worden van veranderingen aan hun uiterlijk zonder dat het hun aanzien of status verandert.
Ik heb serieus oprecht medelijden met mensen die niet inzien dat mensen gelukkig kunnen worden van dingen die hun status niet beïnvloeden en hun zelfvertrouwen/geluk moeten opzoeken in de waarde die anderen aan hun geven.
Het ging over vrouwenpsychologie, en wat vrouwen doen om zich beter over zichzelf te voelen. Niet over het effect van een lingerie-setje bij een man.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Weet niet of dat ook opgaat bij Crip.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Met een gat aan de voorkant, for easy access?quote:Op woensdag 3 december 2014 19:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een lievelingsonderbroek
quote:Op woensdag 3 december 2014 19:39 schreef Crip het volgende:
[..]
Als ik voor rood zou gaan is het wel dit:
Hier denk ik al heel lang over naLijkt meer aubergine dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook. En BH.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een lievelingsonderbroek
1. 1970quote:
Is mijn bioscoop onderbroek jaquote:Op woensdag 3 december 2014 19:45 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Met een gat aan de voorkant, for easy access?
Die van 2000 lijkt echt op een sletjequote:
Dussss?quote:Op woensdag 3 december 2014 19:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Die van 2000 lijkt echt op een sletje
quote:Op woensdag 3 december 2014 19:45 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik ook. En BH.
En ik vind het ook fijn om gladde benen te hebben in de winter, ook al ziet niemand het.
quote:
quote:Op woensdag 3 december 2014 19:06 schreef Landysh het volgende:
[..]
Cheesecake. Maandag KB haar avontuur.
Heb ik dus ook.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:45 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik ook. En BH.
En ik vind het ook fijn om gladde benen te hebben in de winter, ook al ziet niemand het.
Jij.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Spreek je als je samen bent met iemand.
Dan boeit dat niet meer.
VERTEL DAN ABI, WAT HEB JIJ VOOR GUILTY PLEASURES.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:47 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Heb ik dus ook.
Niet met een BH en gladde benen uiteraard, maar met andere (vergelijkebare) dingen.
Echt jammer is dat ja. Al snap ik de vrouwen wel.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Spreek je als je samen bent met iemand.
Dan boeit dat niet meer.
Gelukkig maar.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:47 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Heb ik dus ook.
Niet met een BH en gladde benen uiteraard, maar met andere (vergelijkebare) dingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou het geen guilty pleasures noemen.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
VERTEL DAN ABI, WAT HEB JIJ VOOR GUILTY PLEASURES.
Wat ijdel van je.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:51 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zou het geen guilty pleasures noemen.
Lichaams haar op diverse plaatsen houd ik bij/scheer ik weg: schaamhaar, oksels, rug/schouders.
Als je alles laat harsen moet je het eerst laten groeien. En ja dan krijg je die stoppels helaasquote:Op woensdag 3 december 2014 19:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Echt jammer is dat ja. Al snap ik de vrouwen wel.
Beetje overdreven. Ik vind het gewoon niet fijn als ik een oerwoud tussen m'n benen heb. Okselhaar gaat stinken. En rughaar vind ik gewoon niet uitzien.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat ijdel van je.Als je daar gelukkig van wordt, prima toch.
En tolereer je haar van anderen ook niet? Of is dat niet het geval dan?quote:Op woensdag 3 december 2014 19:53 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Beetje overdreven. Ik vind het gewoon niet fijn als ik een oerwoud tussen m'n benen heb. Okselhaar gaat stinken. En rughaar vind ik gewoon niet uitzien.
quote:Op woensdag 3 december 2014 19:51 schreef sylvesterrr het volgende:
Jullie lezen maar wat jullie willen lezen. Fijne avond.Beetje raar dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijkbaar lezen wij allemaal hetzelfde, maar bedoel jij totaal iets anders. Misschien iets aan je formulering doen?
Vind echt niks aantrekkelijk aan asians, niks noppes nada. Misschien paar uitzonderingen of halfbloedjes.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:53 schreef Crip het volgende:
Als ik een man was wist ik het wel...
also haar make up tutorials zijn perfect voor als je naturel make up wilt met een twist.
Asians en hun make up <3
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 3 december 2014 19:52 schreef TheMagnificent het volgende:
Dragen de mannen hier hemden of van die shirt-achtige dingen (weet even niet hoe ze heten) als ondergoed? Ik vind hemden echt niet fijn.
Maakt me eigenlijk niet heel veel uit.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En tolereer je haar van anderen ook niet? Of is dat niet het geval dan?
Onder een overhemd hoort een hemd. Als je toch per se een t-shirt wil, dan wel een met v-hals. Wel een net shirt (zonder opdruk enzo), tenzij je een donker overhemd hebt.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:52 schreef TheMagnificent het volgende:
Dragen de mannen hier hemden of van die shirt-achtige dingen (weet even niet hoe ze heten) als ondergoed? Ik vind hemden echt niet fijn.
Toz.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:56 schreef Che_ het volgende:
[..]
Vind echt niks aantrekkelijk aan asians, niks noppes nada. Misschien paar uitzonderingen of halfbloedjes.
Ik Maastricht heb je veel asian touristen en dan zie ik die cute girls altijd. Ook in de asian supermarkt. kawaiiiiiiiiiiiiiiquote:Op woensdag 3 december 2014 19:55 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zij is wel cute ja. Maar de meeste asians vind ik niet veel aan.
Aha. Zo'n V-hals tshirt. Voel ik me het meest fijn bijquote:Op woensdag 3 december 2014 19:59 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Gewoon een hemd, waarbij je armen en oksels ontbloot zijn, of een 'shirthemd'?
Asian girls vind ik echt gorgeoussss. Veel mensen vinden ze niets, maja ieder zn dingquote:Op woensdag 3 december 2014 19:56 schreef Che_ het volgende:
[..]
Vind echt niks aantrekkelijk aan asians, niks noppes nada. Misschien paar uitzonderingen of halfbloedjes.
n=2, en dat noem je "wij allemaal"?quote:Op woensdag 3 december 2014 19:55 schreef Landysh het volgende:
[..]
Beetje raar dit.
Blijkbaar lezen wij allemaal hetzelfde, maar bedoel jij totaal iets anders. Misschien iets aan je formulering doen?
Vind je mij ook cute? Ik ben een halve castiza.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:59 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik Maastricht heb je veel asian touristen en dan zie ik die cute girls altijd. Ook in de asian supermarkt. kawaiiiiiiiiiiiiii
Oke, iedereen die erop reageerde - behalve unlabeled - dan.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:59 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
n=2, en dat noem je "wij allemaal"?
Jij sws, en hebt mooie lippen.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:59 schreef Landysh het volgende:
[..]
Vind je mij ook cute? Ik ben een halve castiza.
Tank top?quote:Op woensdag 3 december 2014 19:59 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Gewoon een hemd, waarbij je armen en oksels ontbloot zijn, of een 'shirthemd'?
Nee, gewoon van ondergoedstof, of wat dat ook heet, bedoel ik natuurlijk. Snap niet hoe sommigen hemden kunnen dragen, is echt niet fijn wanneer je transpireert bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:57 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Onder een overhemd hoort een hemd. Als je toch per se een t-shirt wil, dan wel een met v-hals. Wel een net shirt (zonder opdruk enzo), tenzij je een donker overhemd hebt.
Hemden zijn echt lekker om te dragenquote:Op woensdag 3 december 2014 20:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee, gewoon van ondergoedstof, of wat dat ook heet, bedoel ik natuurlijk. Snap niet hoe sommigen hemden kunnen dragen, is echt niet fijn wanneer je transpireert bijvoorbeeld.
Twee mensen (jij en Deuce) hebben erop gereageerd, of heb ik iemand over het hoofd gezien? En daar maak je dan "wij allemaal" en "iedereen die erop reageerde" van?quote:Op woensdag 3 december 2014 20:00 schreef Landysh het volgende:
[..]
Oke, iedereen die erop reageerde - behalve unlabeled - dan.
Bedoel je niet gewoon "atlet"?quote:Op woensdag 3 december 2014 20:01 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee, gewoon van ondergoedstof, of wat dat ook heet, bedoel ik natuurlijk. Snap niet hoe sommigen hemden kunnen dragen, is echt niet fijn wanneer je transpireert bijvoorbeeld.
Jongen, ik bedoel niet overhemd; net zeg je nog dat je shirthemd fijner vindt.quote:Op woensdag 3 december 2014 20:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hemden zijn echt lekker om te dragen![]()
Ik heb volgens mij te veel hemden. En allemaal kapot duur
Ja...quote:Op woensdag 3 december 2014 20:04 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Bedoel je niet gewoon "atlet"?
Haha, ik ben bijna mijn hele leven lang met moslims omgegaan en 5 jaren geleden begon ik ook met niet-islamitische Nederlanders om te gaan. Dus het was zomer en zo'n Nederlandse vriend tilde zijn arm op. Geloof mij maar, ik was getraumatiseerd, dat was voor het eerst dat ik okselhaar zag. Nu dacht ik dat ik het ergste had gezien van Nederlanders. Maar paar jaren zat er een meisje bij mij in de klas bij voortgezette mechanica. Nu was zij een heel bijzonder meisje, want ze was een hippy. Ja, jullie kunnen het raden. Het was zomer en zij tilde haar arm op. Het was de grootste bos, dat ik ooit heb gezien. Je zag de apen erin slingeren. Ja...quote:Op woensdag 3 december 2014 19:56 schreef Stimorol- het volgende:
Okselhaar is echt een afknapper..
Zo'n gore zwarte bos daar
Ja een v-hals onder een hemd. Ik begrijp je gewoon niet denk ikquote:Op woensdag 3 december 2014 20:05 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jongen, ik bedoel niet overhemd; net zeg je nog dat je shirthemd fijner vindt.![]()
Nevermind, hoe kom ik hierop?
[..]
Ja...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |