SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laatste zin lijkt me logischquote:Op woensdag 3 december 2014 19:15 schreef sylvesterrr het volgende: [..] Ik gebruik Shaping Gum van Fuente op aanraden van mijn kapster.
[ afbeelding ] Zonder water krijg ik het er niet uit.
Ik gebruik, als ik wax gebruik.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:15 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik gebruik Shaping Gum van Fuente op aanraden van mijn kapster.
[ afbeelding ]
Zonder water krijg ik het er niet uit.
Preach it, sister.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:19 schreef Landysh het volgende:
[..]
Jij denkt dat mensen zich alleen mooi maken voor anderen?
Ken veel meisjes die zelf doen bleken of blond haarverf in hun haren blijven herhalen tot het lichter word.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:16 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja dat sowieso. Heb zwart haar, dus dat kun je zelf sowieso niet verven.
Ja, ik vind het een beetje apart als het een echte oprechte vraag is. Zo'n vraag zou ik alleen stellen als ik zou geloven dat mensen zich alleen mooi maken voor anderen.quote:
Lijkt mij echt niet gezond.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:19 schreef Crip het volgende:
[..]
Ken veel meisjes die zelf doen bleken of blond haarverf in hun haren blijven herhalen tot het lichter word.
Haha. Ja, ik bedoel shampoo.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:19 schreef Che_ het volgende:
[..]
Laatste zin lijkt me logischbedoel je shampoo
Oh en soms gebruik ik pomades ipv wax
Heb je mijn post gelezen over haaradvies?quote:Op woensdag 3 december 2014 19:21 schreef Stimorol- het volgende:
Ja joh. Pleur al die sulfaten, siliconen en parabenen in je haar. 3 eur voor een flesje vol shit.
Ook een De Tuinen fan?quote:Op woensdag 3 december 2014 19:21 schreef Stimorol- het volgende:
Ja joh. Pleur al die sulfaten, siliconen en parabenen in je haar. 3 eur voor een flesje vol shit.
Ik denk dat het gros van de mensen zich inderdaad mooi maakt om meer zelfvetrouwen uit te stralen/zelfverzekerder over te komen. Met make-up en kleding kan je de waarneming door een ander direct beïnvloeden.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:19 schreef Landysh het volgende:
[..]
Jij denkt dat mensen zich alleen mooi maken voor anderen?
Ik haal wel voor je.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
Heb je mijn post gelezen over haaradvies?
Geef eens wat tips dan met je De Tuinen semi-biologische shit.
Vrouwenpsychologie 101, broeder.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:29 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik denk dat het gros van de mensen zich inderdaad mooi maakt om meer zelfvetrouwen uit te stralen/zelfverzekerder over te komen. Met make-up en kleding kan je de waarneming door een ander direct beïnvloeden.
Je haren verven terwijl je je hoofd bedekt lijkt mij zinloos.Ach ja, ik zal wel gek zijn.
Yup. En een gier.quote:
Zelfvetrouwen willen uitstralen hoeft niet voor een ander te zijn. Sterker nog, het lijkt me meer voor jezelf.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:29 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik denk dat het gros van de mensen zich inderdaad mooi maakt om meer zelfvetrouwen uit te stralen/zelfverzekerder over te komen. Met make-up en kleding kan je de waarneming door een ander direct beïnvloeden.
Je haren verven terwijl je je hoofd bedekt lijkt mij zinloos.Ach ja, ik zal wel gek zijn.
Lingerie kan wel voor wat spanning in de slaapkamer zorgen.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:30 schreef Weissman het volgende:
[..]
Vrouwenpsychologie 101, broeder.
Net zoals lingerie, niemand ziet het maar zij voelt zich er beter door.
Zo bedoelt Sylvesterabi het ookquote:Op woensdag 3 december 2014 19:31 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zelfvetrouwen willen uitstralen hoeft niet voor een ander te zijn. Sterker nog, het lijkt me meer voor jezelf.
Als je meer zelfvertrouwen hebt zit je toch lekkerder in je vel?
Een vrouw die lekker in haar vel zit en zich op haar gemak voelt ookquote:Op woensdag 3 december 2014 19:32 schreef sylvesterrr het volgende:
Lingerie kan wel voor wat spanning in de slaapkamer zorgen.
Hij heeft het over dingen die 'de waarneming door een ander direct beïnvloeden' en zegt dat je haren verven terwijl je je hoofd bedekt hem zinloos lijkt.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:33 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Zo bedoelt Sylvesterabi het ook
True. Maar het gaat me erom dat lingerie nog wel door iemand gezien kan worden.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:35 schreef Weissman het volgende:
[..]
Een vrouw die lekker in haar vel zit en zich op haar gemak voelt ook
Als ik voor rood zou gaan is het wel dit:quote:Op woensdag 3 december 2014 19:37 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zal bij jou wel een beetje Annie-style worden...
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zijn mensen die blij kunnen worden van veranderingen aan hun uiterlijk zonder dat het hun aanzien of status verandert.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:29 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Whatever.
Hoeft niet. Mijn haar kan ook nog gezien worden hoor door familie en andere vrouwen?quote:Op woensdag 3 december 2014 19:38 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
True. Maar het gaat me erom dat lingerie nog wel door iemand gezien kan worden.
Het is maar net hoe je het bekijkt.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:37 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Hij heeft het over dingen die 'de waarneming door een ander direct beïnvloeden' en zegt dat je haren verven terwijl je je hoofd bedekt hem zinloos lijkt.
Dat wijst er volgens mij op dat het volgens hem voor anderen is, niet voor jezelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |