Echt jammer is dat ja. Al snap ik de vrouwen wel.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Spreek je als je samen bent met iemand.
Dan boeit dat niet meer.
Gelukkig maar.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:47 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Heb ik dus ook.
Niet met een BH en gladde benen uiteraard, maar met andere (vergelijkebare) dingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou het geen guilty pleasures noemen.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
VERTEL DAN ABI, WAT HEB JIJ VOOR GUILTY PLEASURES.
Wat ijdel van je.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:51 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zou het geen guilty pleasures noemen.
Lichaams haar op diverse plaatsen houd ik bij/scheer ik weg: schaamhaar, oksels, rug/schouders.
Als je alles laat harsen moet je het eerst laten groeien. En ja dan krijg je die stoppels helaasquote:Op woensdag 3 december 2014 19:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Echt jammer is dat ja. Al snap ik de vrouwen wel.
Beetje overdreven. Ik vind het gewoon niet fijn als ik een oerwoud tussen m'n benen heb. Okselhaar gaat stinken. En rughaar vind ik gewoon niet uitzien.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat ijdel van je.Als je daar gelukkig van wordt, prima toch.
En tolereer je haar van anderen ook niet? Of is dat niet het geval dan?quote:Op woensdag 3 december 2014 19:53 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Beetje overdreven. Ik vind het gewoon niet fijn als ik een oerwoud tussen m'n benen heb. Okselhaar gaat stinken. En rughaar vind ik gewoon niet uitzien.
quote:Op woensdag 3 december 2014 19:51 schreef sylvesterrr het volgende:
Jullie lezen maar wat jullie willen lezen. Fijne avond.Beetje raar dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijkbaar lezen wij allemaal hetzelfde, maar bedoel jij totaal iets anders. Misschien iets aan je formulering doen?
Vind echt niks aantrekkelijk aan asians, niks noppes nada. Misschien paar uitzonderingen of halfbloedjes.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:53 schreef Crip het volgende:
Als ik een man was wist ik het wel...
also haar make up tutorials zijn perfect voor als je naturel make up wilt met een twist.
Asians en hun make up <3
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 3 december 2014 19:52 schreef TheMagnificent het volgende:
Dragen de mannen hier hemden of van die shirt-achtige dingen (weet even niet hoe ze heten) als ondergoed? Ik vind hemden echt niet fijn.
Maakt me eigenlijk niet heel veel uit.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En tolereer je haar van anderen ook niet? Of is dat niet het geval dan?
Onder een overhemd hoort een hemd. Als je toch per se een t-shirt wil, dan wel een met v-hals. Wel een net shirt (zonder opdruk enzo), tenzij je een donker overhemd hebt.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:52 schreef TheMagnificent het volgende:
Dragen de mannen hier hemden of van die shirt-achtige dingen (weet even niet hoe ze heten) als ondergoed? Ik vind hemden echt niet fijn.
Toz.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:56 schreef Che_ het volgende:
[..]
Vind echt niks aantrekkelijk aan asians, niks noppes nada. Misschien paar uitzonderingen of halfbloedjes.
Ik Maastricht heb je veel asian touristen en dan zie ik die cute girls altijd. Ook in de asian supermarkt. kawaiiiiiiiiiiiiiiquote:Op woensdag 3 december 2014 19:55 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zij is wel cute ja. Maar de meeste asians vind ik niet veel aan.
Aha. Zo'n V-hals tshirt. Voel ik me het meest fijn bijquote:Op woensdag 3 december 2014 19:59 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Gewoon een hemd, waarbij je armen en oksels ontbloot zijn, of een 'shirthemd'?
Asian girls vind ik echt gorgeoussss. Veel mensen vinden ze niets, maja ieder zn dingquote:Op woensdag 3 december 2014 19:56 schreef Che_ het volgende:
[..]
Vind echt niks aantrekkelijk aan asians, niks noppes nada. Misschien paar uitzonderingen of halfbloedjes.
n=2, en dat noem je "wij allemaal"?quote:Op woensdag 3 december 2014 19:55 schreef Landysh het volgende:
[..]
Beetje raar dit.
Blijkbaar lezen wij allemaal hetzelfde, maar bedoel jij totaal iets anders. Misschien iets aan je formulering doen?
Vind je mij ook cute? Ik ben een halve castiza.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:59 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik Maastricht heb je veel asian touristen en dan zie ik die cute girls altijd. Ook in de asian supermarkt. kawaiiiiiiiiiiiiii
Oke, iedereen die erop reageerde - behalve unlabeled - dan.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:59 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
n=2, en dat noem je "wij allemaal"?
Jij sws, en hebt mooie lippen.quote:Op woensdag 3 december 2014 19:59 schreef Landysh het volgende:
[..]
Vind je mij ook cute? Ik ben een halve castiza.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |