Misschien is ze teleurgesteld omdat je niks onderneemt.quote:Op donderdag 4 december 2014 15:02 schreef Dimachaerus het volgende:
die feel wanneer je eyecontact hebt met je crush en ze je een teleurgestelde blik laat zien
quote:Op donderdag 4 december 2014 15:02 schreef Dimachaerus het volgende:
die feel wanneer je eyecontact hebt met je crush en ze je een teleurgestelde blik laat zien
Weiss, kan Dima een dagje stage lopen bij jou?quote:
Ja, dat was, omdat ik met een trainingsbroek naar school was gekomen, daarna nooit meer een trainingsbroek buiten sport om gedragen xDquote:Op donderdag 4 december 2014 15:02 schreef Dimachaerus het volgende:
glasnoedels?quote:Op donderdag 4 december 2014 14:18 schreef Che_ het volgende:
He hoe heet dat sliertige wat ze in loempia doen?
Ik weet niks wat Dima ook al niet weet, imho. Ik denk eerder dat ik veel van hem kan leren (no sarcasm)quote:Op donderdag 4 december 2014 15:09 schreef sylvesterrr het volgende:
Weiss, kan Dima een dagje stage lopen bij jou?
Wat dan? Serieuze vraag.quote:Op donderdag 4 december 2014 15:15 schreef Weissman het volgende:
Ik weet niks wat Dima ook al niet weet, imho. Ik denk eerder dat ik veel van hem kan leren (no sarcasm)
Dat feestje gaat helaas niet door. Ik heb even een hardloopdipje geloof ik.quote:Op donderdag 4 december 2014 15:15 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik weet niks wat Dima ook al niet weet, imho. Ik denk eerder dat ik veel van hem kan leren (no sarcasm)
maar we gaan binnenkort samen wat doen toevallig
wanneer zie ik jou weer? moet ik je komen supporten bij de bruggenloop of gaat dat feestje niet door?
naja zo interpreteerde ik het, het was een andere look dan de voorgaande keren, ze zat helemaal ander kant van lokaal en het was vroeg, dus wss zie ik dingen die er niet zijnquote:
quote:n s
e[quote]em je nietsquote:erieus, wrm ondern
quote:Op donderdag 4 december 2014 15:15 schreef Weissman het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The perks of being a wallflowerquote:Op donderdag 4 december 2014 15:00 schreef Deuce92 het volgende:
Echt gevoelige mensen in dit topic...
Dat kan ook iddquote:Op donderdag 4 december 2014 15:15 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
glasnoedels?
edit: laatmaar, niet verder gelezen.
quote:Op donderdag 4 december 2014 16:10 schreef TheMagnificent het volgende:
De muis is dood.
[ afbeelding ]
Requiescat in pace.
Past wel bij jou dan.quote:Op donderdag 4 december 2014 16:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]meest simpele ooit joh gek
quote:Op donderdag 4 december 2014 16:52 schreef Deuce92 het volgende:
Ik zie nu dat de klinkers daadwerkelijk botsen... Op m'n langzame tablet kon ik dat niet zien...
En dan niet eens sorry zeggen voor deze steek. Jeetje.quote:
quote:Op donderdag 4 december 2014 16:57 schreef zarGon het volgende:
[..].
[..]
En dan niet eens sorry zeggen voor deze steek. Jeetje.
quote:
Mag ik je vragen waarom je hier zo lang rondhangt eigenlijk?quote:Op donderdag 4 december 2014 17:05 schreef Deuce92 het volgende:
Gym time. Binnenkort ben ik sterk genoeg om Kb een lesje te leren.
quote:Op donderdag 4 december 2014 17:05 schreef zarGon het volgende:
Normaal gesproken heeft men het na een dag wel gezien...
Omdat ik de meeste mensen hier wel mag.quote:Op donderdag 4 december 2014 17:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mag ik je vragen waarom je hier zo lang rondhangt eigenlijk?.
Normaal gesproken heeft men het na een dag wel gezien...
kom maar op #nofear #durftezeggen #peunagequote:Op donderdag 4 december 2014 17:05 schreef Deuce92 het volgende:
Gym time. Binnenkort ben ik sterk genoeg om Kb een lesje te leren.
quote:Op donderdag 4 december 2014 16:24 schreef Montelly het volgende:
Dima gvd ik wist niet dat je er serieus werk van heb gemaakt hahaha migado kijk dit
http://instagram.com/ovchicks
wie mag je niet hahahahaquote:Op donderdag 4 december 2014 17:16 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Omdat ik de meeste mensen hier wel mag.
Nu ga ik echt.
quote:Op donderdag 4 december 2014 16:24 schreef Montelly het volgende:
Dima gvd ik wist niet dat je er serieus werk van heb gemaakt hahaha migado kijk dit
http://instagram.com/ovchicks
Wel terecht. Plastic tasjes zijn een verspilling van grondstoffen.quote:Op donderdag 4 december 2014 17:14 schreef Che_ het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-jaar-verboden.dhtml
Precies, Erdoğan heeft iets soortgelijks geïmplementeerd vorig jaar las ik op fok.quote:Op donderdag 4 december 2014 17:53 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Wel terecht. Plastic tasjes zijn een verspilling van grondstoffen.
Je kunt niet 100% recyclen en dat is het nare ervan.quote:Op donderdag 4 december 2014 18:05 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Precies, Erdoğan heeft iets soortgelijks geïmplementeerd vorig jaar las ik op fok.
Wij doen ons plastic afval altijd netjes in de recyclebak
Nee maar wel deels en toch voelt het wel goed plastic te bewaren en in de oranje bak te doenquote:Op donderdag 4 december 2014 18:08 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Je kunt niet 100% recyclen en dat is het nare ervan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |