Waar naar toe abla?quote:Op donderdag 4 december 2014 00:37 schreef Landysh het volgende:
[..]![]()
/care. Dit land boeit mij net zoveel als Turkije. Wil hier ooit ook weg.
Dat is leuker natuurlijk, maar soms wil ik geen geluiden horen (mensen die aan hun zakjes chips/snoep zitten te frummelen) of lomp gelach etc. als ik een film kijk.quote:Op donderdag 4 december 2014 08:52 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik kijk thuis tegenwoordig bijna geen films meer. Ik heb ze allemaal in de bios gezien.
Waarom kijk je ook niet gelijk naar Twilightquote:
Lucy👍 genoten.quote:
Gewoon genoeg scheetjes laten, blijft vanzelf warm.quote:
Waarom wel?quote:Op donderdag 4 december 2014 09:50 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom kijk je ook niet gelijk naar Twilight
Guilty as charged.quote:Op donderdag 4 december 2014 09:03 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat is leuker natuurlijk, maar soms wil ik geen geluiden horen (mensen die aan hun zakjes chips/snoep zitten te frummelen) of lomp gelach etc. als ik een film kijk.
Herkenbaar. Tijdje geleden ging mijn brandmelder midden in de nacht af. Wegens een hoog plafond kon (en kan) ik er niet bij.quote:
Ja best handig die dingen. Ik heb ze bij de aktiesport gehaald. Goeien pasvorm ook, soort slimfit.quote:
2 salades koken noemenquote:Op donderdag 4 december 2014 10:30 schreef zarGon het volgende:
R&P / Uitgenodigd bij schoonmoeder maar moet zelf koke.[ afbeelding ].
Ga dan andere dag eten als je niet kan kokenquote:Op donderdag 4 december 2014 10:38 schreef Weissman het volgende:
Sowieso snap ik heel de mentaliteit niet om iemand uit te nodigen en alleen die gene te laten koken. Niet eens samen ofzo. Fuck logic.
Eckte turken nemen dagje vrij om voor te bereiden.
Hmm. Eens kijken vandaagquote:Op donderdag 4 december 2014 10:32 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ja best handig die dingen. Ik heb ze bij de aktiesport gehaald. Goeien pasvorm ook, soort slimfit.
Ik zou het juist leuk vinden. Hoef ik me tenminste geen zorgen te maken over het eten dat ik mogelijk niet lust. Maar goed, ik ben dan ook een gek.quote:Op donderdag 4 december 2014 10:30 schreef zarGon het volgende:
R&P / Uitgenodigd bij schoonmoeder maar moet zelf koke.[ afbeelding ].
^^ vind ik nog wel de beste reactie.quote:Op donderdag 4 december 2014 00:15 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Nee 3e, maar die moeder heeft maar 1 keer eerder voor mij gekookt
Toch aardig van haar schoonmoeder? Nu is ze in haar natuurlijkehabitat en kan ze op haar gemak voelen.quote:Op donderdag 4 december 2014 10:50 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik zou het juist leuk vinden. Hoef ik me tenminste geen zorgen te maken over het eten dat ik mogelijk niet lust. Maar goed, ik ben dan ook een gek.![]()
Zoals Weiss al aangeeft is het wel vreemd dat je één van je gasten wil laten koken omdat je geen tijd hebt.
[..]
^^ vind ik nog wel de beste reactie.![]()
ik heb serieus na dit nog progamma gezien over pedofielen op de eo en daarna ging ik slapen en toen droomde ik dat er zo'n smerige homo van 60 voor mijn deur stond om met mij te datequote:Op donderdag 4 december 2014 11:03 schreef zarGon het volgende:
Onno Hoes weer in het nieuws: http://robbiehasselt.nl/2(...)-te-spreken-met-mij/.
Zulks een taalgebruik weer, maar goed..
Is-ie smerig omdat-ie 60 is of omdat-ie homo is?quote:Op donderdag 4 december 2014 11:04 schreef Gulmez het volgende:
[..]
ik heb serieus na dit nog progamma gezien over pedofielen op de eo en daarna ging ik slapen en toen droomde ik dat er zo'n smerige homo van 60 voor mijn deur stond om met mij te date
quote:Op donderdag 4 december 2014 11:05 schreef zarGon het volgende:
[..]
Is-ie smerig omdat-ie 60 is of omdat-ie homo is?
En maak je maar geen zorgen, een pedofiel/pedoseksueel loopt met een boog om je heen.
quote:Op donderdag 4 december 2014 11:09 schreef Gulmez het volgende:
[..]![]()
gedroomd dat ik hem verplicht moest knuffelen toen schok ik wakker ,kan je nagaan als ik al nachtrmerries van een progamma krijg hoe het voor die kinderen is geweest die het echt hebben meegemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |