Typisch een vrouwquote:Op donderdag 4 december 2014 00:14 schreef Jurrgirl het volgende:
Ik vroeg me af of dit normaal is of dat er misbruik van me wordt gemaakt.
Natuurlijk doe je dat nietquote:Op donderdag 4 december 2014 00:10 schreef Jurrgirl het volgende:
2 maaltijdsalades voor iedereen te maken en die mee te nemen. De kosten die ik dan voor boodschappen maak zal die moeder allemaal teruggeven.
Als jij dat al bestempelt als 'misbruik', kun je het beste de relatie stoppen en nooit meer aan een andere relatie beginnen.quote:Op donderdag 4 december 2014 00:14 schreef Jurrgirl het volgende:
Ik vroeg me af of dit normaal is of dat er misbruik van me wordt gemaakt.
Nee 3e, maar die moeder heeft maar 1 keer eerder voor mij gekooktquote:Op donderdag 4 december 2014 00:14 schreef Jelia het volgende:
Ik ken jullie relatie niet. Als dit je eerste etentje daar is is het raar, anders zou ik het als iets leuks beschouwen
Wel even alles noteren wat zij voor jou gedaan hebben hè? Stel je voor je iets meer terug doet dan dat zij voor jou gedaan hebben. Dat kan natuurlijk niet!quote:Op donderdag 4 december 2014 00:15 schreef Jurrgirl het volgende:
Nee 3e, maar die moeder heeft maar 1 keer eerder voor mij gekookt
Schande, weet je wat je moet doen. Dit soort dingen allemaal in een boekje bijhouden en dan kan je de score van jullie hopelijk nog lang lopende relatie bijhouden!quote:Op donderdag 4 december 2014 00:15 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
Ik mijd gerechten met het woord salade erin.quote:Op donderdag 4 december 2014 00:17 schreef P8 het volgende:
[..]
Niet weten hoe je een fatsoenlijke maaltijdsalade maakt
Haha, we think alikequote:Op donderdag 4 december 2014 00:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wel even alles noteren wat zij voor jou gedaan hebben hè? Stel je voor je iets meer terug doet dan dat zij voor jou gedaan hebben. Dat kan natuurlijk niet!
Hmm ja dat is wel een beetje een vreemd verhaal dan.quote:Op donderdag 4 december 2014 00:15 schreef Jurrgirl het volgende:
[..]
TS heeft wat maandelijkse probleempjes en/of is altijd een zeikwijf.quote:Op donderdag 4 december 2014 00:18 schreef Vanillekwark het volgende:
Wat de neuk is de klacht/vraag? Ik zie een niet meer dan normale situatie.
En het uurloon dan? En de verbruikskosten van gas en elektriciteit? gvd, het lijkt wel slavenarbeid!quote:Op donderdag 4 december 2014 00:20 schreef Cygne het volgende:
Ik zie t probleem niet. Ze betaalt de boodschappen zelfs.
Dit.quote:Op donderdag 4 december 2014 00:19 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
TS heeft wat maandelijkse probleempjes en/of is altijd een zeikwijf.
En vooral dit. Als ze nu op het laatste moment alle kosten in jouw schoenen zou schuiven, dan zou er wat achter kunnen steken.quote:Op donderdag 4 december 2014 00:20 schreef Cygne het volgende:
Ik zie t probleem niet. Ze betaalt de boodschappen zelfs.
quote:Op donderdag 4 december 2014 00:14 schreef Jurrgirl het volgende:
Ik vroeg me af of dit normaal is of dat er van van me geprofiteerd wordt.
Ik vond de post zonder edit leuker. Het woord misbruik voelde meer gepast.quote:Op donderdag 4 december 2014 00:14 schreef Jurrgirl het volgende:
Ik vroeg me af of dit normaal is of dat er van van me geprofiteerd wordt.
Zaterdag is mijn lichaam er klaar voorquote:Op donderdag 4 december 2014 00:22 schreef P8 het volgende:
[..]
Wanneer ga je weer eens voor mij koken
Ik vind de score bijhouden nog altijd de beste optie. Dan kan je het later altijd nog terug in dr face gooien.quote:
Dan hoop ik ontvankelijk te kunnen zijn voor jouw liefde door mijn maag en/of darm.quote:Op donderdag 4 december 2014 00:23 schreef 2dope het volgende:
[..]
Zaterdag is mijn lichaam er klaar voor
tmi...quote:Op donderdag 4 december 2014 00:26 schreef P8 het volgende:
Dan hoop ik ontvankelijk te kunnen zijn voor jouw liefde door mijn maag en/of darm.
Subliem glijdende fecaliën niet kunnen waarderenquote:Op donderdag 4 december 2014 00:26 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
tmi...
huur een kamer ofzo..
quote:Op donderdag 4 december 2014 00:27 schreef Vanillekwark het volgende:
Prachtig trouwens hoe je aan iemand's topicgeschiedenis een verhaal kunt aflezen.
Ik zal het plaatje even afmaken. Ja, TS is altijd een zeikwijf geweest. Topics als deze pareltjes bewijzen dat:
R&P / Ik overanalyseer sociale contacten en beoordeel mezelf erop..
R&P / Heeft ze me nu laten zitten? wat zou jij doen?
R&P / Collega en ik: desinteresse of kan ik initiatief nemen?
R&P / Collega wil mij meetrekken in de roddels
Vervolgens had TS toch echt zin in een man in haar leven, getuige haar prominente aanwezigheid in de FOK!-Tinder-Topics. Deze zal ik niet linken, want TS is daar geen TS.
Na prominente aanwezigheid in de Tinder-topics, heeft ze blijkbaar die man gevonden. Maar terugkomend naar "TS is een zeikwijf", begonnen daar natuurlijk weer andere problemen:
R&P / Wat werkt beter in een prille relatie, veel zien/missen?
R&P / wanneer heb jij je relatiestatus op FB veranderd?
R&P / welke negatieve/minder positieve eigenschappen heeft jouw partner?
En natuurlijk de bizarre non-issue in dit topic.
Topvermaak dit
TS is een vrouw. Ik zie niks bijzonders.quote:Op donderdag 4 december 2014 00:27 schreef Vanillekwark het volgende:
Prachtig trouwens hoe je aan iemand's topicgeschiedenis een verhaal kunt aflezen.
Ik zal het plaatje even afmaken. Ja, TS is altijd een zeikwijf geweest. Topics als deze pareltjes bewijzen dat:
Vervolgens had TS toch echt zin in een man in haar leven, getuige haar prominente aanwezigheid in de FOK!-Tinder-Topics. Deze zal ik niet linken, want TS is daar geen TS.
Na prominente aanwezigheid in de Tinder-topics, heeft ze blijkbaar die man gevonden. Maar terugkomend naar "TS is een zeikwijf", begonnen daar natuurlijk weer andere problemen:
Topvermaak dit
Uit "slechte eigenschappen van je partner"quote:Op donderdag 4 december 2014 00:27 schreef Vanillekwark het volgende:
Topvermaak dit
quote:Maar hij heeft ook eigenschappen die ik minder waardeer.
- beetje zuinig
Ja, verstandig omspringen met geld. Wat een kutvent datquote:Op donderdag 4 december 2014 00:30 schreef 2dope het volgende:
[..]
Uit "slechte eigenschappen van je partner"
[..]~
Ja. Natuurlijk. Ze geeft zelfs aan dat ze het je uiteraard gaat betalen. Het is gewoon even een onpraktische situatie, en de meest praktische oplossing, dat ben jij die wat regelt.quote:Op donderdag 4 december 2014 01:24 schreef Jurrgirl het volgende:
Maargoed jullie vinden dit dus niet onrespectvol tegenover mij als nogal nieuwe schoondochter? Het is dus normaal?
Ik vind het nogal "onrespectvol" dat je hier überhaupt een issue van maakt.quote:Op donderdag 4 december 2014 01:24 schreef Jurrgirl het volgende:
Maargoed jullie vinden dit dus niet onrespectvol tegenover mij als nogal nieuwe schoondochter? Het is dus normaal?
Echt. Defuck.quote:Op donderdag 4 december 2014 01:24 schreef Jurrgirl het volgende:
Doe er gewoon stiekem rattenkeutels bij, dat zal ze leren jou zo uit te buiten.quote:Op donderdag 4 december 2014 01:42 schreef Jurrgirl het volgende:
Ik weet niet maar ik denk ieman kan Richmond gewoon avond vantevoren zo'n salade maken
Ik negeer de duidelijke taalfouten even.quote:Op donderdag 4 december 2014 01:42 schreef Jurrgirl het volgende:
Ik weet niet maar ik denk ieman kan Richmond gewoon avond vantevoren zo'n salade maken
jezus, wat een naaistreek van haar, zeg..quote:Op donderdag 4 december 2014 01:41 schreef Cygne het volgende:
Mijn schoonmoeder vroeg me laatst om te helpen een kozijn de schilderen en of ik wilde helpen met koken. Sjongejongejonge wat een misbruik maakt ze van mij zeg.
Klopt. Je kan ook op de avond zelf Chinees bestellen. Je kan ook uit eten gaan. Honderden verschillende mogelijkheden zijn er.quote:Op donderdag 4 december 2014 01:42 schreef Jurrgirl het volgende:
Kun jij dan geen salade maken voor TS? Speciale saus geen bezwaar.quote:Op donderdag 4 december 2014 01:45 schreef Cygne het volgende:
Ja en?
Wat vind je nou precies onrespectvol? Dat iemand je vraagt salade te maken? Terwijl je de boodschappen niet eens hoeft te betalen?
Ik snap t echt niet.
Nou echt he.quote:Op donderdag 4 december 2014 01:45 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
jezus, wat een naaistreek van haar, zeg..
De struggles zijn echt.quote:Op donderdag 4 december 2014 01:53 schreef Cygne het volgende:
[..]
Nou echt he.![]()
We gingen een keer met ze op vakantie, kamperen in frankrijk en daarna naar Disneyland. Zij betaalden alles voor ons. In ruil daarvoor deden wij de afwas. Zulks een misbruik.
Gohquote:Op donderdag 4 december 2014 02:02 schreef Cygne het volgende:
[..]
Nou.![]()
Overigens met liefde gedaan hoor. Zelf aangeboden ook. Niet meer dan normaal, lijkt me.
Ja, maar twee maaltijdsalades maken vind ik toch wel érg ver gaan hoor. Kijk, dat ze vragen om de lichamen van hun slachtoffers te laten verdwijnen is tot daar aan toe, maar maaltijdsalades? Het gore lef!quote:Op donderdag 4 december 2014 02:03 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Goh![]()
Ik mag niet klagen met mijn schoonouders, toplui. Ik doe shit voor hun als ik dat kan, en ze zorgen voor mij, wanneer zij dat kunnen. Lijkt me niet meer dan logisch
quote:Op donderdag 4 december 2014 02:06 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, maar twee maaltijdsalades maken vind ik toch wel érg ver gaan hoor. Kijk, dat ze vragen om de lichamen van hun slachtoffers te laten verdwijnen is tot daar aan toe, maar maaltijdsalades? Het gore lef!
Nou ja, dit dus.quote:Op donderdag 4 december 2014 02:03 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Goh![]()
Ik mag niet klagen met mijn schoonouders, toplui. Ik doe shit voor hun als ik dat kan, en ze zorgen voor mij, wanneer zij dat kunnen. Lijkt me niet meer dan logisch
En daar had hij nog gelijk in gehad ook.quote:Op donderdag 4 december 2014 02:08 schreef Cygne het volgende:
[..]
Nou ja, dit dus.
Ik geloof niet dat mijn man met me getrouwd was als ik een instelling als die van ts had.
Inderdaad.quote:Op donderdag 4 december 2014 02:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
En daar had hij nog gelijk in gehad ook.
wa zeggie allemaalquote:Op donderdag 4 december 2014 01:42 schreef Jurrgirl het volgende:
Hoe oud ben je?quote:Op donderdag 4 december 2014 08:30 schreef Jurrgirl het volgende:
Het is toch een beetje onfatsoenlijk omdat ik daar ook gast ben?
Vind ik wel ja. ALs je ergens op bezoek gaat behoor je niet te moeten koken. Zou er gewoon aan tafel iets van zeggen.quote:Op donderdag 4 december 2014 08:30 schreef Jurrgirl het volgende:
dit,quote:Op donderdag 4 december 2014 00:14 schreef Jelia het volgende:
Ik ken jullie relatie niet. Als dit je eerste etentje daar is is het raar, anders zou ik het als iets leuks beschouwen
Je meent dit dus echt serieus allemaal?quote:Op donderdag 4 december 2014 08:30 schreef Jurrgirl het volgende:
Heb een aantal doorgelezen, wat ben ik blij dat TS niet mijn vriendin is. Wat een raar zeurderig mens. Ook echt zo een die zelf nooit door zal hebben dat ze een zeikwijf is, of het niet door wil hebben.quote:Op donderdag 4 december 2014 00:27 schreef Vanillekwark het volgende:
Topvermaak dit
Dit!quote:Op donderdag 4 december 2014 09:08 schreef Zolder het volgende:
[..]
Heb een aantal doorgelezen, wat ben ik blij dat TS niet mijn vriendin is. Wat een raar zeurderig mens. Ook echt zo een die zelf nooit door zal hebben dat ze een zeikwijf is, of het niet door wil hebben.
Gewoon veel laxeermiddel door het eten gooien. Shit happens, zeg maar.quote:Op donderdag 4 december 2014 08:30 schreef Jurrgirl het volgende:
gasten neuken niet in de slaapkamer van de zoon des huizes.. (tenzij het twee jongens zijn.. dan zijn het andere gasten..)quote:Op donderdag 4 december 2014 08:30 schreef Jurrgirl het volgende:
En dit ook, ja.quote:Op donderdag 4 december 2014 09:37 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Oh en tevens een maaltijdsalade in elkaar flansen als koken zien______!
quote:
Hoezo? Wil je onderdeel van de familie zijn of niet? Tering zeg, niet zo aanstellen.quote:Op donderdag 4 december 2014 08:30 schreef Jurrgirl het volgende:
Ik zou er ook iets van zeggen. Liefste op het moment dat de drankjes worden ingeschonken. ... Dat je gast bent en dat het in een hotel/restaurant ook niet zo werkt.....quote:Op donderdag 4 december 2014 08:30 schreef Jurrgirl het volgende:
Wat meer info hierover nodig. Is het een Nederlandse familie?quote:Op donderdag 4 december 2014 00:10 schreef Jurrgirl het volgende:
Ik vroeg me af wat jullie hiervan zouden vinden?
Ik ben samen met mijn vriend, zijn oma en opa en mijn schoonbroer uitgenodigd bij mijn schoonmoeder thuis. Allemaal leuk en gezellig. Dat broertje zou eerst iets maken maken. Nu moet hij die dag tot einde van de middag werken in een andere stad. Mijn schoonmoeder moet ook tot rond die tijd werken. Mijn vriend miet die dag aan zijn scriptie werken. Ik heb die dag toevallig vrij. Nu vroegen ze aan mijn vriend of hij aan mij wil vragen of ik het niet erg vind om 2 maaltijdsalades voor iedereen te maken en die mee te nemen. De kosten die ik dan voor boodschappen maak zal die moeder allemaal teruggeven. Wat is jullie mening hierover?
Nee Belgen. Ik ben Nederlands.quote:Op donderdag 4 december 2014 10:40 schreef Montelly het volgende:
[..]
Wat meer info hierover nodig. Is het een Nederlandse familie?
Ben je het me eens of bedoel je dit sarcastisch?quote:Op donderdag 4 december 2014 10:02 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik zou er ook iets van zeggen. Liefste op het moment dat de drankjes worden ingeschonken. ... Dat je gast bent en dat het in een hotel/restaurant ook niet zo werkt.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |